Dit soort koffertjes worden momenteel best veel verkocht, in het gebroken wit ofzo, veel moderner natuurlijk, maar mijn kinderen zijn er gek op. Die gaan over 40 jaar voor hun dezelfde nostalgische waarde hebben.quote:
Dan staan ze op je desktop nog in je cache.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet op mijn Ipad maar op mijn desktop wel. Vreemd.
Naast de cheferine 4quote:
Mijn moeder heeft al mijn dagboeken en ageda's weggepleurd. Ik heb een sneu poezie album overquote:Op maandag 8 juni 2020 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach ja, het poëzie-album. We spraken het uit als ‘poesie-album’. Ik heb ‘m nòg.
Aiii, aparte moeder heb jij.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al mijn dagboeken en ageda's weggepleurd. Ik heb een sneu poezie album over
Ja dat deed wel zeer.quote:
Jazeker! even tot eind augustus wachten dan liggen ze weer in de supermarkt!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:18 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Bwoah sowieso die grote zakken taaitaai, bestaat dat überhaupt nog?![]()
Nog steeds te koop trouwens als men het echt mistquote:
Joepie De Poepie.quote:
mijn granieten aanrecht is van Dik Houtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Is een granieten aanrecht ook niet oud?
Oh da’s niet oud.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn granieten aanrecht is van Dik Hout
Daarin speelde Jan Klaasen ook in mee.quote:
En marcheerde van Den Helder tot Den Brielquote:
Oh, echt....quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarin speelde Jan Klaasen ook in mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |