We zagen het ook net achter. Er was namelijk ook geen reeks meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user heeft de complete OP en TT van een reeks veranderd er een propagandatopic van gemaakt. Lijkt mij niet de bedoeling.
COR / Het succes van Zweden #4
Eerdere delen waren:
COR / Zweden: Scholen en horeca zijn open, het OV rijdt en gewoon naar werk#3
COR / Zweden: Scholen en horeca zijn open, het OV rijdt en gewoon naar werk#2
COR / Zweden: Scholen en horeca is open, de OV rijdt en gewoon naar werk
Bedankt voor de snelle reactiequote:Op donderdag 23 juli 2020 18:48 schreef capricia het volgende:
[..]
We zagen het ook net achter. Er was namelijk ook geen reeks meer.
We gaan gewoon verder in de bestaande reeks (heb een nieuw deel geopend) en dat andere topic is gesloten.
Ben je wel goed, een propaganda topic?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user heeft de complete OP en TT van een reeks veranderd er een propagandatopic van gemaakt. Lijkt mij niet de bedoeling.
COR / Het succes van Zweden #4
Eerdere delen waren:
COR / Zweden: Scholen en horeca zijn open, het OV rijdt en gewoon naar werk#3
COR / Zweden: Scholen en horeca zijn open, het OV rijdt en gewoon naar werk#2
COR / Zweden: Scholen en horeca is open, de OV rijdt en gewoon naar werk
Za,quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:57 schreef Za het volgende:
[..]
Ben je wel goed, een propaganda topic?
Het is een een up to date OP met overzichten van de Zweedse overheid.
Wat bracht de oude gedateerde OP uit mei je dan, "de straten van Europa zijn verlaten" etc?
Ja. Ik zag het ook. Dank voor het melding ieg.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
BNW / Vertrouwen jullie de WHO? -> BNW
Nee dat kan niet. ANGST en PANIEK roepen bevordert niet het gesprek dan wel de discussie namelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:37 schreef Predator40 het volgende:
kunnen de mods even wat rustiger aan doen met berichten verwijderen in het algemene topic ?????
gaat natuurlijk nergens over dat er zoveel word verwijderd nu zelfs ook normale vragen en antwoorden.
mod dat bagatelliserende volk die steeds maar weer over angst en paniek beginnen dan ook even wat strenger vanaf nu, thnx alvast !!!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. ANGST en PANIEK roepen bevordert niet het gesprek dan wel de discussie namelijk.
ik heb haar inmiddels al een pm gestuurd, thnx hequote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Maar je reageerde op een verwijderde post.
Op deze manier in gesprek gaan heeft geen zin. Prettige avond verder.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb haar inmiddels al een pm gestuurd, thnx he
inmiddels de andere angst en paniek postings al verwijderd ?
je bent gewoon inconsequent als mod zijndequote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op deze manier in gesprek gaan heeft geen zin. Prettige avond verder.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je bent gewoon inconsequent als mod zijnde
Als nagenoeg elk lullig bericht genote wordt, dan heb ik niks gevraagdquote:Op maandag 27 juli 2020 11:17 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig is het in Rotterdam en niet in Eindhoven of Tilburg want ik begreep dat Brabanders pas echt dom zijn. Dus dan zou het pas echt escaleren.
Elk lullig bericht krijgt een note.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Wil een mod aan mij uitleggen waarom deze post van mij een note waard is? Mag natuurlijk in DM
[..]
Als nagenoeg elk lullig bericht genote wordt, dan heb ik niks gevraagd
Vond je dit zelf een constructieve bijdrage aan het topic?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Wil een mod aan mij uitleggen waarom deze post van mij een note waard is? Mag natuurlijk in DM
[..]
Als nagenoeg elk lullig bericht genote wordt, dan heb ik niks gevraagd
Ik zie geen enkel verschil met andere reacties in andere topics. Integendeel zelfs want dit is nog best wel lief. Ik heb hier vooral gelezen hoe wij Brabanders asociale domme tokkies zijn die ook nog in quarantaine geplaatst moeten worden. Ik doe gewoon een heel klein beetje mee met de standaard en ik zeg alleen dat wij Brabanders dom zijn, zoals hier continu gepost wordt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Vond je dit zelf een constructieve bijdrage aan het topic?
Nounou, ik ben er eens een dagje niet om je meteen van antwoord te voorzien. Het zal je misschien verbazen, maar ik heb ook een (drukke) baan en een leven, dus ik ben niet 24 uur per dag op FOK!quote:
Dit is zo typisch hé. Meteen in de "het zal je verbazen maar ik heb ook een leven". Prima joh, denk vooral dat ik denk dat jullie allemaal niks te doen hebben, doe dat vooral, geeft goed aan hoe de verhoudingen voor jou zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nounou, ik ben er eens een dagje niet om je meteen van antwoord te voorzien. Het zal je misschien verbazen, maar ik heb ook een (drukke) baan en een leven, dus ik ben niet 24 uur per dag op FOK!
Ik vond je bericht niets toevoegen aan de discussie en onnodig, omdat het reacties uitlokt. Dat soort posts worden dan inderdaad verwijderd.
Natuurlijk zijn er posts die veel verder gaan, maar die verdwijnen net zo goed. Het is dus echt niet alleen jouw post die genote en verwijderd is.
COR is een druk forum waar discussies soms behoorlijk fel zijn, dus het is niet voor niets dat er een grote groep mods is, want we hebben er inderdaad een aardige taak aan.
Nee, we zien niet alles, dat kan gewoonweg niet, maar we doen ons best.
Lavender ziet overal een complot in, maar heeft dat zelf nog niet door.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als jij in dat topic een complot ziet, dan ligt dat denk ik bij jou.
Beetje jammer die reactie, maar verder prima.
Doe ff normaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Lavender ziet overal een complot in, maar heeft dat zelf nog niet door.
Hoi!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi!
Mijn DM staat open.
Kunnen we het er ff over hebben ipv posts zomaar deleten.
Groetjes!
Ah yes, daar heb ik nog wat constructieve feedback op gestuurd. Gemist?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoi!
Ik had je al aangegeven dat je moest stoppen met dat gedrag.
Groetjes!
Ik ga niet met jou bespreken hoe ik met andere users omga.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah yes, daar heb ik nog wat constructieve feedback op gestuurd. Gemist?
Hoeft ook niet. Grijp gewoon in als iemand zit te spammen. Of zit dat Containment Nu vuistdiep bij Danny?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou bespreken hoe ik met andere users omga.
Lekker laten gaan man. Beetje de eigen zaak spammen op Fok, 'wij vinden dat er geen regels worden overtreden'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Een video van 2,5 minuut die haarfijn samenvat wat er mis gaat in Nederland (qua beleid, het valt natuurlijk niet te ontkennen dat ook het gedrag van de bevolking meespeelt).
Was antwoord op verwijderde post.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom is mijn recente post weg gehaald? Was een woord grapje met betrekking tot golven. Stond toch echt niks verkeerds in hoor.
Hoiquote:
Hallo Da_Sandmanquote:
Dat heb je kunnen lezen in de post die je geëdit hebt naar 'mag in FB'.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallo Da_Sandman
Wat wil je precies weten?
Doe niet zo verschrikkelijk kinderachtig. Dat is echt niet de manier om te bereiken dat mensen je serieus nemen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heb je kunnen lezen in de post die je geëdit hebt naar 'mag in FB'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |