abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 16:24:23 #1
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192830050


Tijdslijn:

22 februari 2020 Het Coronavirus heeft inmiddels ruim voet aan de grond Italië, Serie A besluit tijdelijk de wedstrijden te annuleren. Het Europa league duel van Inter op 27 februari gaat wel door, zonder publiek.
28 februari 2020 Eerste besmetting in Nederland, de vrijdagwedstrijd tussen Willem 2 & Groningen vind doorgang.
1 maart 2020 Italië wordt hard geraakt en zelfs enkele teams moeten in quarantaine
2 maart 2020 Zwitserland gooit als eerste de competitie in Europa dicht.
5 maart 2020 Ajax trainer Poulsen verplicht in quarantaine
8 maart 2020 Veel competities in Europa vinden nog doorgang. In Italie is het lange tijd onduidelijk of de wedstrijden worden afgelast of doorgaan. Uiteindelijk wordt er gewoon gespeeld.
9 maart 2020 De Serie A alsnog dicht.
12 maart 2020 Primera Divisie dicht.
15 maart 2020 Vele competities geven aan dat de wedstrijden in ieder geval tot 31 maart zijn opgeschort.
19 maart 2020 Als een van de laatste serieuze competitie maakt de premier league bekend: geen wedstrijden tot 30 april.
23 maart 2020 Nieuwe maatregelen vanuit de overheid, de wedstrijden in Nederland liggen in ieder geval tot 1 juni stil. Het programma afwerken voor 30 juni wordt hiermee onmogelijk.
21 april 2020 Geen evenementen meer tot 1 september, ook geen voetbal.

Tijdverdrijf:

Dagelijkse updates via FC Afkicken,elke dag live show 12:00 https://www.youtube.com/channel/UCSLrWHz1jExjoTPUntmTwJg/videos

Download gratis voetbalmanager:
https://www.vtbl.nl/nieuw(...)acrisis-te-overleven

De mannen van VI gaan voorlopig gewoon door. Elke Maandag & Vrijdag om 20:30
VBL / Veronica Inside #1867: GINIGOD
https://www.youtube.com/channel/UCxvQFgr1AcMbS1rheMrn4uw/videos

Live tijdslijn: https://www.voetbalprimeu(...)-in-het-voetbal.html

Momenteel wordt er nog gevoetbald in Wit Rusland, Burundi, Myanmar, Turkmenistan & Nicaragua.


van nos.nl

Poll: De KNVB heeft de juiste beslissing genomen
Ja, eens
Nee, oneens
Tussenstand:


[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 27-04-2020 16:37:06 ]
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 16:29:56 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192830078
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: De KNVB heeft de juiste beslissing genomen
Je hebt gestemd op: Nee, oneens
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 27 april 2020 @ 16:37:40 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192830151
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dan snap je er geen reet van. Nog steeds niet. Dat is wel erg jammer.
pi_192830189
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Waarom zou ajax geen CL spelen, waarom zou AZ geen vCL spelen? Waarom zouden RKC en ADO niet degraderen? Waarom zouden Cambuur en De Graafschap niet promoveren? Leg het mij uit, zonder een Willem II bril op te hebben uiteraard.
Nog een laatste keer dan. Als je het dan nog niet snapt, jammer dan.

Ajax staat bovenaan. Zij krijgen dus de CL. AZ tweede. vCL. Niks tegen in te brengen. Alle andere argumenten zijn niet relevant.

RKC en ADO hadden een potentiële kans om het nog te halen. Juridisch zal het wel lastig zijn om ze dan te laten degraderen.

Cambuur en de Graafschap kunnen ze maken, maar was niet nodig. Dit is het enige twijfelgeval. Ik zou ze beide laten promoveren en met 20 teams in de Eredivisie spelen. Dan maar een jaar geen play offs, of wat dan ook.


En dan nog Utrecht, aangezien je dat ook nog niet snapt. Je kunt een team niks geven omdat ze potentieel een potje zouden winnen. Voorronde beker is niks. 3 punten achter is niet relevant, dan kijk je naar gemiddelde per wedstrijd. Je kunt er niet vanuit gaan dat Utrecht van Feyenoord of Ajax zou winnen. Heel debiel om daar te doen alsof je ergens recht op hebt.

Het is echt niet zo moeilijk allemaal. Eigenlijk hebben Cambuur en De Graafschap daarom ook nergens recht op. Maar dat voelt wel heel vals en kun je anders oplossen. De rest is onmogelijk om anders op te lossen.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 16:54:10 #5
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192830307
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nog een laatste keer dan. Als je het dan nog niet snapt, jammer dan.

Ajax staat bovenaan. Zij krijgen dus de CL. AZ tweede. vCL. Niks tegen in te brengen. Alle andere argumenten zijn niet relevant.

RKC en ADO hadden een potentiële kans om het nog te halen. Juridisch zal het wel lastig zijn om ze dan te laten degraderen.

Cambuur en de Graafschap kunnen ze maken, maar was niet nodig. Dit is het enige twijfelgeval. Ik zou ze beide laten promoveren en met 20 teams in de Eredivisie spelen. Dan maar een jaar geen play offs, of wat dan ook.

En dan nog Utrecht, aangezien je dat ook nog niet snapt. Je kunt een team niks geven omdat ze potentieel een potje zouden winnen. Voorronde beker is niks. 3 punten achter is niet relevant, dan kijk je naar gemiddelde per wedstrijd. Je kunt er niet vanuit gaan dat Utrecht van Feyenoord of Ajax zou winnen. Heel debiel om daar te doen alsof je ergens recht op hebt.

Het is echt niet zo moeilijk allemaal. Eigenlijk hebben Cambuur en De Graafschap daarom ook nergens recht op. Maar dat voelt wel heel vals en kun je anders oplossen. De rest is onmogelijk om anders op te lossen.
Als de KNVB op sportieve gronden zou beslissen (wat zij al wilden doen voor de UEFA kwam), zouden Graafschap en Cambuur promoveren, RKC en ADO degraderen. Waarom is de derde plaats ineens niet meer relevant?

Cambuur en De Graafschap hadden een nog grotere kans het te halen gebaseerd op dit seizoen. RKC stond van de 27 speelrondes 24 rondes op een directe degradatieplek, ADO 13 van de 27. Cambuur stond 22 van de 29 rondes op een promotieplek, De Graafschap 24 van de 29.

Wat FC Utrecht betreft; het gaat mij niet om dat ene potje, het gaat mij om de combinatie van dat ene potje en de beker (en doelsaldo en onderling resultaat). Vanuit dat oogpunt zou ik zeggen; geef Feyenoord de beker en daarmee EL, en Utrecht vEL, omdat die finale niet gespeeld kan worden. Als Feyenoord niet op een Europese plek zou staan, was mijn mening anders geweest. Het is dat de wedstrijden AZ-Feyenoord en Utrecht-Ajax niet zijn gespeeld. Ik geloof best wel dat Utrecht dat kon winnen, gezien zij zich altijd opladen tegen Ajax, dat in een mindere periode zat. Sterker nog, ik denk dat AZ ook wel van Feyenoord zou winnen waardoor AZ 1e zou staan. Nu heeft AZ niks te klagen met vCL.

Je kan mij wel dom noemen, maar iets minder mag wel. Jij mag echt helemaal niks klagen als Willem II supporter. Ik wens jullie succes in Europa, ik hoop dat mijn cluppie alsnog Eredivisie speelt volgend jaar, net als Cambuur overigens. Of het nu met 20 of 18 clubs is, dat zal mij aan mijn reet roesten.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 17:06:37 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192830467
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 16:54 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Als de KNVB op sportieve gronden zou beslissen (wat zij al wilden doen voor de UEFA kwam), zouden Graafschap en Cambuur promoveren, RKC en ADO degraderen. Waarom is de derde plaats ineens niet meer relevant?

Cambuur en De Graafschap hadden een nog grotere kans het te halen gebaseerd op dit seizoen. RKC stond van de 27 speelrondes 24 rondes op een directe degradatieplek, ADO 13 van de 27. Cambuur stond 22 van de 29 rondes op een promotieplek, De Graafschap 24 van de 29.

Wat FC Utrecht betreft; het gaat mij niet om dat ene potje, het gaat mij om de combinatie van dat ene potje en de beker (en doelsaldo en onderling resultaat). Vanuit dat oogpunt zou ik zeggen; geef Feyenoord de beker en daarmee EL, en Utrecht vEL, omdat die finale niet gespeeld kan worden. Als Feyenoord niet op een Europese plek zou staan, was mijn mening anders geweest. Het is dat de wedstrijden AZ-Feyenoord en Utrecht-Ajax niet zijn gespeeld. Ik geloof best wel dat Utrecht dat kon winnen, gezien zij zich altijd opladen tegen Ajax, dat in een mindere periode zat. Sterker nog, ik denk dat AZ ook wel van Feyenoord zou winnen waardoor AZ 1e zou staan. Nu heeft AZ niks te klagen met vCL.

Je kan mij wel dom noemen, maar iets minder mag wel. Jij mag echt helemaal niks klagen als Willem II supporter. Ik wens jullie succes in Europa, ik hoop dat mijn cluppie alsnog Eredivisie speelt volgend jaar, net als Cambuur overigens. Of het nu met 20 of 18 clubs is, dat zal mij aan mijn reet roesten.
we zullen nooit weten hoe de competities zouden zijn gelopen dus dan blijft het vreemd dat jij wel vindt dat op basis van de huidige standen dat De Graafschap en Cambuur zouden moeten promoveren maar dat Utrecht ondanks dat ze niet op de juiste positie staan wel Europees zou moeten spelen.
Bekerfinale is niet gespeeld dus EL ticket gaat naar P3 competitie, dat het dan toevallig Feyenoord is heeft niks met de bekerfinale te maken.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 17:08:20 #7
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192830493
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

we zullen nooit weten hoe de competities zouden zijn gelopen dus dan blijft het vreemd dat jij wel vindt dat op basis van de huidige standen dat De Graafschap en Cambuur zouden moeten promoveren maar dat Utrecht ondanks dat ze niet op de juiste positie staan wel Europees zou moeten spelen.
Bekerfinale is niet gespeeld dus EL ticket gaat naar P3 competitie, dat het dan toevallig Feyenoord is heeft niks met de bekerfinale te maken.
Dat snap ik, maar geef Utrecht dan de vEL op basis van de niet gespeelde bekerfinale en stand in de competitie. Het is niet dat Utrecht 12e staat ofzo. Bij Utrecht is er sprake van een combi, bij ADO, RKC, SCC en Graafschap niet. Dat is de enige uitzondering die ik zou willen zien, Utrecht Europa in door de combi stand en beker, de andere clubs zoals de stand is. Dus ADO en RKC eruit, SCC en Graafschap erin.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 17:11:01 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192830531
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 17:08 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar geef Utrecht dan de vEL op basis van de niet gespeelde bekerfinale en stand in de competitie. Het is niet dat Utrecht 12e staat ofzo.
ja laten we gewoon inconsequent zijn omdat jij het vindt
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 17:11:46 #9
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192830539
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja laten we gewoon inconsequent zijn omdat jij het vindt
Prima, dan Utrecht niet Europa in, en de onderkant dan? Dat laten we verder maar varen? (had inmiddels al een edit gedaan)
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 17:22:27 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192830678
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Prima, dan Utrecht niet Europa in, en de onderkant dan? Dat laten we verder maar varen? (had inmiddels al een edit gedaan)
wat mij betreft onderkant op dezelfde manier benaderen als de bovenkant en dat is dus met degradatie van ADO en RKC en promotie Cambuur en De Graafschap maar of dat 'm gaat worden, ik vrees dat gewoon blijft zoals het is.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 17:26:52 #11
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192830725
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat mij betreft onderkant op dezelfde manier benaderen als de bovenkant en dat is dus met degradatie van ADO en RKC en promotie Cambuur en De Graafschap maar of dat 'm gaat worden, ik vrees dat gewoon blijft zoals het is.
Ben ik ook bang voor maar hoop dat de KNVB terug komt op hun sportieve beslissingen. Wellicht dat een rechter zo iets heeft van: beslissingen op sportief gebied moeten in deze gelijk worden gesteld. Zowel onderaan als bovenaan. Cambuur, Graafschap, Utrecht en AZ willen de gang naar de rechter maken, ik ben erg benieuwd. Ik schat het 70/30 in, 70 dat het zo blijft, 30 dat het toch anders wordt.

Voor nu ga ik er van uit dat Graafschap en SCC wederom gaan vechten om de titel in 2020/2021. Ik hoop dat we ons veilig mogen vechten in de Ere.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 17:51:16 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192830974
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 17:26 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor maar hoop dat de KNVB terug komt op hun sportieve beslissingen. Wellicht dat een rechter zo iets heeft van: beslissingen op sportief gebied moeten in deze gelijk worden gesteld. Zowel onderaan als bovenaan. Cambuur, Graafschap, Utrecht en AZ willen de gang naar de rechter maken, ik ben erg benieuwd. Ik schat het 70/30 in, 70 dat het zo blijft, 30 dat het toch anders wordt.

Voor nu ga ik er van uit dat Graafschap en SCC wederom gaan vechten om de titel in 2020/2021. Ik hoop dat we ons veilig mogen vechten in de Ere.
AZ en Utrecht hebben geen poot om op te staan
  maandag 27 april 2020 @ 17:57:25 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192831050
De rechter gaat daar helemaal niet inhoudelijk naar kijken. Die checkt alleen of de KNVB een goed steekhoudend verhaal heeft. En hoe simpeler de KNVB redeneert, hoe groter de kans is dat de rechter alle bezwaren afwijst.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 17:59:19 #14
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192831081
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

AZ en Utrecht hebben geen poot om op te staan
AZ sowieso niet. Utrecht nog wel door bekerfinale en 6e plek.. SCC en Graafschap hebben ook wel een kans, een kleine. De KNVB zou op sportieve gronden beslissen, het is aan hen hoe het sportief is om Utrecht niet Europa in te laten gaan, om SCC en Graafschap te laten zitten tegenover ADO en RKC. Ik ben erg benieuwd hoe de KNVB dat sportief noemt. Vergeet niet dat ADO 13 van de 26 en RKC 24 van de 26 (volledige) rondes op een degradatieplek staan en De Graafschap 24 van de 29 rondes en SCC 22 uit 29 op een promotieplek staan.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 18:01:15 #15
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192831108
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:57 schreef BasEnAad het volgende:
De rechter gaat daar helemaal niet inhoudelijk naar kijken. Die checkt alleen of de KNVB een goed steekhoudend verhaal heeft. En hoe simpeler de KNVB redeneert, hoe groter de kans is dat de rechter alle bezwaren afwijst.
Tsja, wat is de interpretatie van sportief? Daar zou de KNVB op beslissen. Als de KNVB het advies van de UEFA volgt wat betreft de Europese plekken, dus de ranglijst, zie ik wel kansen voor SCC en De Graafschap.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 18:06:18 #16
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192831193
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 18:01 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Tsja, wat is de interpretatie van sportief? Daar zou de KNVB op beslissen. Als de KNVB het advies van de UEFA volgt wat betreft de Europese plekken, dus de ranglijst, zie ik wel kansen voor SCC en De Graafschap.
Daar gaat de rechter dus zijn vingers niet aan branden. Als de KNVB een simpel consequent verhaal heeft, komt de inhoud daarvan helemaal niet meer ter sprake in de uitspraak.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 18:09:35 #17
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192831251
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:06 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Daar gaat de rechter dus zijn vingers niet aan branden. Als de KNVB een simpel consequent verhaal heeft, komt de inhoud daarvan helemaal niet ter sprake in de rechtszaal.
Als..

Denk jij dat de KNVB hier een simpel antwoord voor heeft? Ik niet. Waarom het bovenin wel toepassen en onderin niet? Omdat UEFA? Dat gaat toch geen stand houden, als je het over sportief hebt?
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 18:17:48 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192831390
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 18:09 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Als..

Denk jij dat de KNVB hier een simpel antwoord voor heeft? Ik niet. Waarom het bovenin wel toepassen en onderin niet? Omdat UEFA? Dat gaat toch geen stand houden, als je het over sportief hebt?
Ik acht de kans heel erg klein dat er inhoudelijk geoordeeld gaat worden hierover door een rechter.
  maandag 27 april 2020 @ 18:19:20 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192831414
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:17 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik acht de kans heel erg klein dat er inhoudelijk geoordeeld gaat worden hierover door een rechter.
Zeg maar gerust niet aanwezig
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 18:20:42 #20
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192831432
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:17 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik acht de kans heel erg klein dat er inhoudelijk geoordeeld gaat worden hierover door een rechter.
Dus een rechter zal zeggen: ik weet het niet, het is goed zo? Ik geloof dat niet, ook een rechter weet inmiddels dat bovenin door de UEFA is geadviseerd. Ook die zal denken, waarom niet onderin? Die zal dat vast wel vragen om tot een besluit te komen, lijkt mij. De KNVB zal een goed argument moeten hebben om de bovenkant wel te handhaven en de onderkant niet. EUFA of niet, het gaat om sportieve gronden.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 18:22:44 #21
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192831466
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 18:20 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Dus een rechter zal zeggen: ik weet het niet, het is goed zo? Ik geloof dat niet, ook een rechter weet inmiddels dat bovenin door de UEFA is geadviseerd. Ook die zal denken, waarom niet onderin? Die zal dat vast wel vragen om tot een besluit te komen, lijkt mij. De KNVB zal een goed argument moeten hebben om de bovenkant wel te handhaven en de onderkant niet. EUFA of niet, het gaat om sportieve gronden.
We gaan het vanzelf zien.
Ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen hierover, ik ben geen cassetterecorder.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 18:24:31 #22
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192831492
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:22 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

We gaan het vanzelf zien.
Ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen, ik ben geen cassetterecorder.
We gaan het inderdaad zien.
Toch wel jammer dat je geen cassetterecorder bent, ik luister momenteel veel 90ies muziek dus dat zou er wel bij passen. Maar ik snap je ;)
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 18:28:16 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192831547
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 18:20 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Dus een rechter zal zeggen: ik weet het niet, het is goed zo? Ik geloof dat niet, ook een rechter weet inmiddels dat bovenin door de UEFA is geadviseerd. Ook die zal denken, waarom niet onderin?
Een rechter gaat alleen heel globaal kijken of de bond procedurefouten heeft gemaakt. Verder is het een zaak tussen de bond en haar leden, daar gaat een rechter haar vingers verder niet aan branden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192831634
quote:
De Europese voetbalbond UEFA gaat haar lidstaten helpen in de financiële strijd tegen de coronacrisis. Elk van de in totaal 55 lidstaten krijgt 4,3 miljoen euro op de rekening. Het totale bedrag dat de UEFA uitgeeft om de crisis te bestrijden komt daarmee op 236,5 miljoen euro.
Nou poe poe.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 18:47:08 #25
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192831793
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 18:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Een rechter gaat alleen heel globaal kijken of de bond procedurefouten heeft gemaakt. Verder is het een zaak tussen de bond en haar leden, daar gaat een rechter haar vingers verder niet aan branden.
Dit klinkt aannemelijker, ik blijf hoop houden voor mijn cluppie..
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 18:47:54 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192831800
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nou poe poe.
Voor Liechtenstein en Gibraltar is dat heel veel geld.

;(
  maandag 27 april 2020 @ 21:13:10 #27
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192834118
GuddeOut dang dang dang dang
pi_192836517
Telegraafje:

AMSTERDAM - Bondsvoorzitter Just Spee en directeur betaald voetbal Eric Gudde zijn van zins om dinsdag De Graafschap in te lichten over hoe de voetbalbond tot het besluit van vrijdag is gekomen om geen promotie/degradatie toe te passen in het betaalde voetbal. Desondanks overwegen de Achterhoekers samen met SC Cambuur naar de rechter te stappen om de beslissing aan te vechten.

Eveneens speelt de gedupeerde club met de gedachte om via het uitschrijven van een algemene ledenvergadering met de clubs het besluitvormingsproces terug te draaien en tot een nieuw besluit te komen. Om zo’n vergadering uit te schrijven zijn vier clubs over. Slaagt dit, dan lijkt de positie van directeur Gudde niet langer houdbaar omdat hij het besluit van geen promotie/degradatie heeft genomen.
AFCA!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 28 april 2020 @ 05:12:50 #29
186611 Haags
pi_192837935
Gezeik om dat promotie/degradatie.. voeg die 2 clubs gewoon toe tot een totaal van 20 clubs komend seizoen.
Zonder wrijving geen glans
pi_192839438
Wat een uitzichtloze situatie eigenlijk dit. _O- Was dit maar 30 jaar eerder gebeurd, dan hadden we nu alweer in de kroeg gezeten.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:42:28 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192842597
vtbl twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 13:41:07 UEFA wil voor 25 mei duidelijkheid van voetbalcompetities #VTBL https://t.co/Ph4O5hqmRO reageer retweet
pi_192843884
De Ligue 1 is de eerste top-vijf competitie van Europa die beëindigd wordt. Diverse Franse media, waaronder L'Équipe, melden dat zowel de Ligue 1 als de Ligue 2 niet hervat worden.

L'Équipe voegt daaraan toe dat er al gekeken wordt naar de start van volgend seizoen. Dit zou mogelijk in augustus gaan gebeuren. Om 15.00 uur zal de Franse premier Édouard Philippe een toespraak geven met de eerste stappen van de Franse regering om uit de lockdown te komen. L'Équipe beschikt over informatie dat vanaf 11 mei nog geen hervatting van professionele voetbalactiviteiten is toegestaan.

Dat betekent dat de clubs ook na 11 mei nog niet in training mogen. Eerder lieten bronnen al doorschemeren aan L'Équipe dat als er op 11 mei nog niet getraind mag worden, de Ligue 1 en Ligue 2 stilgelegd zullen worden en er toegewerkt gaat worden naar de start van het nieuwe seizoen in augustus van dit jaar.

Voor de andere top-vijf competities - de Premier League, La Liga, de Serie A en de Bundesliga - liggen nog wel plannen om het seizoen de komende maanden af te maken.

bron https://www.voetbalprimeu(...)-van-eredivisie.html

LatourBertrand twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 14:42:09 Info : Pour Ligue 1 et Ligue 2, saisons terminées. Reprise possible en août pour l’édition 2020-2021. reageer retweet
  dinsdag 28 april 2020 @ 15:05:13 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192843960
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:01 schreef Adrie072 het volgende:
De Ligue 1 is de eerste top-vijf competitie van Europa die beëindigd wordt. Diverse Franse media, waaronder L'Équipe, melden dat zowel de Ligue 1 als de Ligue 2 niet hervat worden.

L'Équipe voegt daaraan toe dat er al gekeken wordt naar de start van volgend seizoen. Dit zou mogelijk in augustus gaan gebeuren. Om 15.00 uur zal de Franse premier Édouard Philippe een toespraak geven met de eerste stappen van de Franse regering om uit de lockdown te komen. L'Équipe beschikt over informatie dat vanaf 11 mei nog geen hervatting van professionele voetbalactiviteiten is toegestaan.

Dat betekent dat de clubs ook na 11 mei nog niet in training mogen. Eerder lieten bronnen al doorschemeren aan L'Équipe dat als er op 11 mei nog niet getraind mag worden, de Ligue 1 en Ligue 2 stilgelegd zullen worden en er toegewerkt gaat worden naar de start van het nieuwe seizoen in augustus van dit jaar.

Voor de andere top-vijf competities - de Premier League, La Liga, de Serie A en de Bundesliga - liggen nog wel plannen om het seizoen de komende maanden af te maken.

bron https://www.voetbalprimeu(...)-van-eredivisie.html

LatourBertrand twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 14:42:09 Info : Pour Ligue 1 et Ligue 2, saisons terminées. Reprise possible en août pour l’édition 2020-2021. reageer retweet
wordt wel moeilijk voor de clubs die Europees nog meedoen
  dinsdag 28 april 2020 @ 15:06:16 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192843978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:01 schreef Adrie072 het volgende:
De Ligue 1 is de eerste top-vijf competitie van Europa die beëindigd wordt. Diverse Franse media, waaronder L'Équipe, melden dat zowel de Ligue 1 als de Ligue 2 niet hervat worden.

L'Équipe voegt daaraan toe dat er al gekeken wordt naar de start van volgend seizoen. Dit zou mogelijk in augustus gaan gebeuren. Om 15.00 uur zal de Franse premier Édouard Philippe een toespraak geven met de eerste stappen van de Franse regering om uit de lockdown te komen. L'Équipe beschikt over informatie dat vanaf 11 mei nog geen hervatting van professionele voetbalactiviteiten is toegestaan.

Dat betekent dat de clubs ook na 11 mei nog niet in training mogen. Eerder lieten bronnen al doorschemeren aan L'Équipe dat als er op 11 mei nog niet getraind mag worden, de Ligue 1 en Ligue 2 stilgelegd zullen worden en er toegewerkt gaat worden naar de start van het nieuwe seizoen in augustus van dit jaar.

Voor de andere top-vijf competities - de Premier League, La Liga, de Serie A en de Bundesliga - liggen nog wel plannen om het seizoen de komende maanden af te maken.

bron https://www.voetbalprimeu(...)-van-eredivisie.html

LatourBertrand twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 14:42:09 Info : Pour Ligue 1 et Ligue 2, saisons terminées. Reprise possible en août pour l’édition 2020-2021. reageer retweet
Er gaat geen enkele competitie hervat worden in West Europa.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 28 april 2020 @ 15:06:39 #35
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192843986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
Eveneens speelt de gedupeerde club met de gedachte om via het uitschrijven van een algemene ledenvergadering met de clubs het besluitvormingsproces terug te draaien en tot een nieuw besluit te komen. Om zo’n vergadering uit te schrijven zijn vier clubs over. Slaagt dit, dan lijkt de positie van directeur Gudde niet langer houdbaar omdat hij het besluit van geen promotie/degradatie heeft genomen.
Dit is wel genieten hoor, als dit gaat gebeuren.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 28 april 2020 @ 16:49:20 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192845523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:01 schreef Adrie072 het volgende:
De Ligue 1 is de eerste top-vijf competitie van Europa die beëindigd wordt. Diverse Franse media, waaronder L'Équipe, melden dat zowel de Ligue 1 als de Ligue 2 niet hervat worden.

L'Équipe voegt daaraan toe dat er al gekeken wordt naar de start van volgend seizoen. Dit zou mogelijk in augustus gaan gebeuren. Om 15.00 uur zal de Franse premier Édouard Philippe een toespraak geven met de eerste stappen van de Franse regering om uit de lockdown te komen. L'Équipe beschikt over informatie dat vanaf 11 mei nog geen hervatting van professionele voetbalactiviteiten is toegestaan.

Dat betekent dat de clubs ook na 11 mei nog niet in training mogen. Eerder lieten bronnen al doorschemeren aan L'Équipe dat als er op 11 mei nog niet getraind mag worden, de Ligue 1 en Ligue 2 stilgelegd zullen worden en er toegewerkt gaat worden naar de start van het nieuwe seizoen in augustus van dit jaar.

Voor de andere top-vijf competities - de Premier League, La Liga, de Serie A en de Bundesliga - liggen nog wel plannen om het seizoen de komende maanden af te maken.

bron https://www.voetbalprimeu(...)-van-eredivisie.html

LatourBertrand twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 14:42:09 Info : Pour Ligue 1 et Ligue 2, saisons terminées. Reprise possible en août pour l’édition 2020-2021. reageer retweet
Tot september geen voetbal zelfs, net als bij ons.

De UEFA heeft een groot probleem.
pi_192845623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tot september geen voetbal zelfs, net als bij ons.

De UEFA heeft een groot probleem.
Het geeft de Uefa misschien het zetje om de EL/CL af te blazen en met een gedegen plan te komen om te kunnen starten per 1 september.
  dinsdag 28 april 2020 @ 17:01:42 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192845729
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:55 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Het geeft de Uefa misschien het zetje om de EL/CL af te blazen en met een gedegen plan te komen om te kunnen starten per 1 september.
Ik denk dat ze dat plan nog niet kunnen maken totdat ze weten welke landen wél het seizoen af gaan maken. Als dat er een hoop zijn gooit dat het schema nog verder in de war
  dinsdag 28 april 2020 @ 18:09:52 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192846595
FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 07:21:53 ... De KNVB legde het plan in de onderste lade. Afgelopen vrijdag kregen clubs te lezen dat het plan door een aantal aannames niet haalbaar was. @cwoconsultancy weerlegt al deze aannames. Over het noodplan en de aannames, vandaag in AD...
https://t.co/BGUb2bF6QT reageer retweet
https://www.ad.nl/nederla(...)n-besparen~ab3a08f5/
  dinsdag 28 april 2020 @ 19:50:40 #40
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_192848237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 18:09 schreef Tarado het volgende:
FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 07:21:53 ... De KNVB legde het plan in de onderste lade. Afgelopen vrijdag kregen clubs te lezen dat het plan door een aantal aannames niet haalbaar was. @:cwoconsultancy weerlegt al deze aannames. Over het noodplan en de aannames, vandaag in AD...
https://t.co/BGUb2bF6QT reageer retweet
https://www.ad.nl/nederla(...)n-besparen~ab3a08f5/
De KNVB komt hier niet echt fantastisch uit :D Ik vind het zelf ook wel een aardig plan wat ze hadden ingediend.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:24:54 #41
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192849016
Respect voor alle voetballers die gemotiveerd blijven zonder uitzicht op een wedstrijd de komende maanden trouwens.
  woensdag 29 april 2020 @ 10:57:25 #42
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_192855408
RKC hebben toestemming om alweer wat te mogen trainen (maar dan wel met die anderhalve meter afstand regel, en ook zonder publiek)

dus geen partijtjes maar gewoon goed om in conditie te blijven lijkt mij
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 29 april 2020 @ 11:21:46 #43
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_192855692
https://twitter.com/RKCWAALWIJK/status/1255412685929414658

training voor het eerst hervat na 7 weken
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_192856729
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Respect voor alle voetballers die gemotiveerd blijven zonder uitzicht op een wedstrijd de komende maanden trouwens.
Zou me dramatisch lijken ja.
  woensdag 29 april 2020 @ 12:49:38 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192856791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
RKC hebben toestemming om alweer wat te mogen trainen (maar dan wel met die anderhalve meter afstand regel, en ook zonder publiek)

dus geen partijtjes maar gewoon goed om in conditie te blijven lijkt mij
Zou het wat uitmaken bij RKC
  woensdag 29 april 2020 @ 12:51:52 #46
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_192856828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken bij RKC
niet echt, maar die hebben wel ergens een punt, en je kan dus wel wat trainen bij deze maatregelen, tenminste voor je conditie is dat goed lijkt me, ik zeg geen trainingswedstrijden maar fitnesstraining, vrije trappen training alles wat kan met anderhalve meter afstand
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 29 april 2020 @ 14:16:47 #47
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192858083
quote:
Spaanse voetbal: ’Het professioneel voetbal kan dan ook verdwijnen’



Vanuit Spanje klinkt er kritiek op het feit dat in Frankrijk is besloten dat de Ligue 1 dit seizoen niet wordt afgemaakt. Javier Tebas, voorzitter van La Liga, vindt dat de Fransen te gehaast hebben gehandeld.

In Frankrijk werd het besluit genomen om de eerste twee klasses niet uit te spelen omdat er tot begin augustus zeker niet gevoetbald mag worden. Wat precies betekent voor de eindstand is nog onduidelijk Eerder werd de Eredivisie al afgeblazen. In Nederland kan er door de corona-maatregelen van het kabinet zeker 1 september niet worden gevoetbald.

In Frankrijk werd het besluit genomen om de eerste twee klasses niet uit te spelen omdat er tot begin augustus zeker niet gevoetbald mag worden. Wat precies betekent voor de eindstand is nog onduidelijk Eerder werd de Eredivisie al afgeblazen. In Nederland kan er door de corona-maatregelen van het kabinet zeker 1 september niet worden gevoetbald.

„Naar mijn mening is de beslissing in Frankrijk te gehaast genomen”, zegt competitiebaas Tebas. „Ik begrijp niet waarom er meer gevaar zou zitten in het spelen in lege stadions, met alle genomen voorzorgsmaatregelen, dan in werken aan een lopende band of op een vissersboot.”

Tebas acht het van cruciaal belang dat de Spaanse competitie wordt afgemaakt. „Als belangrijke economische sectoren niet opnieuw worden opgestart, kunnen ze verdwijnen. Dat kan ook met professioneel voetbal gebeuren. In sommige andere landen wordt er alweer getraind, dat is het voorbeeld dat we moeten volgen. We blijven ons richten op het herstarten van de competitie. Daarbij houden we natuurlijk de adviezen van de gezondheidsinstanties in acht.”

Het is op dit moment nog onduidelijk wanneer de Spaanse competitie weer kan worden hervat. Met nog elf wedstrijden te gaan heeft FC Barcelona twee punten meer dan Real Madrid.
Weg met de volgevreten vedettes, weer voor 5 euro een ticket, vervallen stadions, echt bier in de klauw, robbertje vechten op de tribune *O*

Doei modern football ^O^
  woensdag 29 april 2020 @ 14:24:10 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192858184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Weg met de volgevreten vedettes, weer voor 5 euro een ticket, vervallen stadions, echt bier in de klauw, robbertje vechten op de tribune *O*

Doei modern football ^O^
Gewoon van een ander land zeggen dat ze door hadden moeten spelen _O_

Die man moet echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen
pi_192858222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gewoon van een ander land zeggen dat ze door hadden moeten spelen _O_

Die man moet echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Tebas ten voeten uit. Nooit een greintje menselijkheid bij die man kunnen ontdekken.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 29 april 2020 @ 15:47:28 #50
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192859395


quote:
Dit is de echte eindstand van de eredivisie
Frits Spieksma 29 apr 2020

Het voetbalseizoen 2019-2020 is als een nachtkaars uitgegaan. Vanwege het coronavirus is de competitie definitief beëindigd. De KNVB heeft besloten geen kampioen aan te wijzen. In de eredivisie mag Ajax, de huidige koploper, meedoen aan de Champions League. De clubs in de staart van de ranglijst degraderen niet. Maar is de huidige stand echt de beste eindranking? Daar valt wel wat tegenin te brengen.

Van de 34 wedstrijden die elke club in de eredivisie speelt, hebben de meeste teams er 26 gespeeld. Alleen Ajax, AZ, Feyenoord, en FC Utrecht hebben er 25 gespeeld. Dus driekwart van de competitie is achter de rug. Iedereen die niet onder een steen gelegen heeft, weet dat er door het coronavirus geen wedstrijden meer volgen.

Definitieve ranking?
De KNVB heeft min of meer besloten om de huidige stand als definitieve ranking te nemen. Maar is de huidige stand de beste eindranking? Daar valt nogal wat tegen in te brengen.

De clubs hebben een verschillend aantal wedstrijden gespeeld. FC Utrecht bijvoorbeeld, heeft een wedstrijd minder gespeeld dan Willem II. Als Utrecht die wedstrijd zou winnen, komt het team in punten gelijk met Willem II, en zou op doelsaldo zelfs boven Willem II uitkomen.

De teams hebben tegenstanders van verschillende sterkte gehad. Dus bijvoorbeeld: ADO heeft nog acht wedstrijden tegoed, waaronder wedstrijden tegen Fortuna, Emmen, VVV en PEC. Concurrent Fortuna Sittard zou nog tegen onder andere PSV, AZ, en Ajax moeten spelen.

Geen eerlijke weergave
De huidige stand is dus geen eerlijke weergave van de resultaten. Het kan beter en eerlijker. Er is een methode om een ranglijst op te maken die zowel rekening houdt met het aantal gespeelde wedstrijden, als met de sterkte van de tegenstanders waar tegen gespeeld is.

Deze methode kent aan een club niet alleen punten toe op basis van het wedstrijdresultaat, maar houdt ook rekening met de relatieve sterkte van de tegenstander, en met het aantal gespeelde wedstrijden. Op die manier telt een goed resultaat tegen een goede tegenstander meer mee dan een goed resultaat tegen een mindere tegenstander.

Conclusie: AZ heeft een gerechtvaardigde claim op Champions League-deelname en Willem II mag op basis van de competitie terecht Europa in. En als er clubs moeten degraderen, dan zijn het zonder twijfel ADO en RKC.

(c) Roel Lambers, Frits Spieksma
Department of Mathematics and Computer Science, Group Combinatorial Optimization, TU Eindhoven.
WETENSCHAPPELIJK ONOMSTOTELIJK BEWIJS
pi_192862130
Sinds wanneer is de Ligue 1 een topcompetitie?
pi_192862167
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

WETENSCHAPPELIJK ONOMSTOTELIJK BEWIJS
Leuk. Doen we niks mee.
AFCA!
pi_192862298
Hopelijk dondert die hele corrupte voetbalwereld in nu
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_192862423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:44 schreef Bottendaal het volgende:
Sinds wanneer is de Ligue 1 een topcompetitie?
Staat top-5 toch? Ze zijn wel duidelijk de 5e competitie op dit moment.
pi_192862548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Staat top-5 toch? Ze zijn wel duidelijk de 5e competitie op dit moment.
Natuurlijk. Met PSG en Lyon gewoon competitieve ploegen en sowieso is de Ligue 1 nog altijd een prima exportproduct qua spelers.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192862942
Ze kunnen er beter een top 4 competitie van maken..ligue 1 stelt geen reet voor
  woensdag 29 april 2020 @ 19:47:38 #57
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192863169
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

WETENSCHAPPELIJK ONOMSTOTELIJK BEWIJS


Ik geloof hem.

AZ kampioen *O*
  woensdag 29 april 2020 @ 20:10:30 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192863692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Ze kunnen er beter een top 4 competitie van maken..ligue 1 stelt geen reet voor
Wel een stuk beter dan Portugal en Rusland.
pi_192864074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wel een stuk beter dan Portugal en Rusland.
Sinds het tijdperk PSG wel ja,en daarvoor Lyon
Maar om ze in het rijtje met de grote 4 te plaatsen is weer overdreven
pi_192865090
quote:
French government lobbying partners so that Europe’s other top 5 leagues’ seasons do not restart

Le Parisien report this evening that French President Emmanuel Macron does not want professional football to return for the end of 2019/20 seasons in Spain, Italy, Germany and England following the French government’s decision to block Ligue 1 and Ligue 2 from returning until earliest in August.

As it stands, only three major leagues have decided not to finish their 2019/20 campaigns: the Netherlands, Belgium and France.

Roxana Maracineanu, Minister for Sports in France, has begun bilateral talks with European partners to implore them to take the same action as the French government did on Tuesday.

She has already spoken with Italian and German partners and is due to speak with the Spanish Minister for Sports tomorrow. Certain sources claim that Macron himself has made phone calls for this to occur, although the French government has moved to deny these claims to the newspaper in question.

These bilateral talks appear to be having an impact, if one is to listen to Vincenzo Spadafora, the Italian Minister for Sports, who indicated on Wednesday:

“The decisions that are in the process of being taken in other countries, like in France, could push Italy to follow this position, which could then become a European position.”

On Friday, Italian footballing bodies will have further discussions. On Thursday, Angela Merkel is expected to provide more details on the future of the 2019/20 Bundesliga season.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 29 april 2020 @ 21:37:51 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192865162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Sinds het tijdperk PSG wel ja,en daarvoor Lyon
Maar om ze in het rijtje met de grote 4 te plaatsen is weer overdreven
Serie A is dichter bij het niveau van Ligue 1 dan bij de Premier League. Valt best wat voor die 5 te zeggen.
pi_192867732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Serie A is dichter bij het niveau van Ligue 1 dan bij de Premier League. Valt best wat voor die 5 te zeggen.
Sinds Inter en AC in verval zijn geraakt wel ja.
De Ligue 1 was uiteindelijk misschien beter af geweest zonder de overname van PSG ,hadden ze elkaar sterker kunnen maken ipv voor plek 2 te strijden.. vind clubs als Lyon,Marseille veel toffere clubs dan het "nieuwe" PSG
  donderdag 30 april 2020 @ 22:58:27 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192883009
mohammedali_93 twitterde op donderdag 30-04-2020 om 17:35:02 Official: The final, definitive* Ligue 1 table for 2019-20

*pending the inevitable legal challenges. https://t.co/k88hSN50Pc reageer retweet
Zo doen ze het in Frankrijk. Points per game dus en mét degradatie. PSG is officieel kampioen.

Kan nog relevant voor de eventuele rechtzaak van Cambuur en De Graafschap zijn, zeker als andere landen dit overnemen.
  donderdag 30 april 2020 @ 23:31:29 #64
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192883541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 00:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Sinds Inter en AC in verval zijn geraakt wel ja.
De Ligue 1 was uiteindelijk misschien beter af geweest zonder de overname van PSG ,hadden ze elkaar sterker kunnen maken ipv voor plek 2 te strijden.. vind clubs als Lyon,Marseille veel toffere clubs dan het "nieuwe" PSG
Ik vind het altijd een beetje vreemd als ik het eens ben met PSVCL.
Makkelijk tweede.
pi_192883983
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje vreemd als ik het eens ben met PSVCL.
💪🏼✌🏼
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 04:00:50 #66
408813 crew  trein2000
pi_192884669
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Kan nog relevant voor de eventuele rechtzaak van Cambuur en De Graafschap zijn, zeker als andere landen dit overnemen.
Lijkt mij totaal irrelevant. Dat de mogelijkheid bestond wisten we al. Maar verder, de KNVB is niet gebonden aan de besluiten van de Franse bond.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_192885323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

WETENSCHAPPELIJK ONOMSTOTELIJK BEWIJS
Opzich zit er natuurlijk wel wat in dat je een gewogen gemiddelde per wedstrijd pakt.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:29:03 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192887911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 04:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Lijkt mij totaal irrelevant. Dat de mogelijkheid bestond wisten we al. Maar verder, de KNVB is niet gebonden aan de besluiten van de Franse bond.
Zou een beetje vreemd zijn als Nederland het enige land zou zijn dat geen degradanten aanwijst. Tuurlijk zou dat helpen.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:43:57 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192888183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou een beetje vreemd zijn als Nederland het enige land zou zijn dat geen degradanten aanwijst. Tuurlijk zou dat helpen.
lijkt me ook
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 13:15:25 #70
408813 crew  trein2000
pi_192889613
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou een beetje vreemd zijn als Nederland het enige land zou zijn dat geen degradanten aanwijst. Tuurlijk zou dat helpen.
Vreemd helemaal eens. Maar waarom zou dat rechtens relevant zijn? Als Cambuur zou ik er op gaan hameren dat promotie zo zeker was dat je er al allerlei investeringen op die basis hebt gedaan. En dat je nu acuut in je voortbestaan wordt bedreigd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:21:27 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192889735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Vreemd helemaal eens. Maar waarom zou dat rechtens relevant zijn? Als Cambuur zou ik er op gaan hameren dat promotie zo zeker was dat je er al allerlei investeringen op die basis hebt gedaan. En dat je nu acuut in je voortbestaan wordt bedreigd.
waarom niet dan? Het is een situatie die nog nooit eerder is voorgekomen en je krijgt een voorbeeld dat op basis van dezelfde UEFA adviezen is genomen, lijkt me toch aardig relevant.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 13:23:41 #72
408813 crew  trein2000
pi_192889787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom niet dan? Het is een situatie die nog nooit eerder is voorgekomen en je krijgt een voorbeeld dat op basis van dezelfde UEFA adviezen is genomen, lijkt me toch aardig relevant.
Omdat het er om gaat of deze beslissing enigszins redelijk is. Niet om buitenlandse besluiten, de rechter gaat ook niet toetsen of de knvb de goede keuze heeft gemaakt. Maar enkel of de KNVB deze keuze mocht maken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:33:48 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192890043
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Omdat het er om gaat of deze beslissing enigszins redelijk is. Niet om buitenlandse besluiten, de rechter gaat ook niet toetsen of de knvb de goede keuze heeft gemaakt. Maar enkel of de KNVB deze keuze mocht maken.
maar om dat te weerleggen moet je toch met argumenten komen en het financiële is dan ook een onzinnige, de KNVB hanteert 2 normen, dat lijkt me het enige aanvecht punt.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 13:36:48 #74
408813 crew  trein2000
pi_192890091
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar om dat te weerleggen moet je toch met argumenten komen en het financiële is dan ook een onzinnige, de KNVB hanteert 2 normen, dat lijkt me het enige aanvecht punt.
Mij niet. Het gaat er om of het enigszins redelijk is. Een besluit waardoor een club failliet gaat zou dat wel eens heel goed niet kunnen zijn.

Het enkel hanteren van 2 normen lijkt me binnen de kaders vallen. Je zult met meer moeten komen. Maar deze zaak is sowieso niet heel kansrijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:05:10 #75
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_192890619
NOSsport twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 14:04:20 De UEFA dekt de KNVB bij het besluit rondom de bekerfinale. De Europese voetbalbond hevelt als het ware het ticket van het bekertoernooi over naar de competitie. https://t.co/SjU404S5i0 reageer retweet
AFCA!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:11:48 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192890721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
NOSsport twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 14:04:20 De UEFA dekt de KNVB bij het besluit rondom de bekerfinale. De Europese voetbalbond hevelt als het ware het ticket van het bekertoernooi over naar de competitie. https://t.co/SjU404S5i0 reageer retweet
is dat opgelost
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:12:17 #77
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192890731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
NOSsport twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 14:04:20 De UEFA dekt de KNVB bij het besluit rondom de bekerfinale. De Europese voetbalbond hevelt als het ware het ticket van het bekertoernooi over naar de competitie. https://t.co/SjU404S5i0 reageer retweet
Terecht natuurlijk
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:20:42 #78
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_192890920
Case closed
AFCA!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:50:30 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192891524
FCAfkicken twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 14:47:18 WOW! De Serie A meldt dat alle twintig (!) teams hebben gestemd om het seizoen af te maken! reageer retweet
pi_192892937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:50 schreef hhh38 het volgende:
De Serie A meldt dat alle twintig (!) teams hebben gestemd om het seizoen af te maken
En in NL alles definitief afblazen terwijl de cijfers hier wel meevallen
pi_192895638
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En in NL alles definitief afblazen terwijl de cijfers hier wel meevallen
Nederland is een land van slappe mietjes geworden. Was er al bang voor.
pi_192897921
Drie positieve tests; 2 spelers, 1 staf bij 1.FC Köln. Er wordt gewoon verdergetraind.

(lol).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192897949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
NOSsport twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 14:04:20 De UEFA dekt de KNVB bij het besluit rondom de bekerfinale. De Europese voetbalbond hevelt als het ware het ticket van het bekertoernooi over naar de competitie. https://t.co/SjU404S5i0 reageer retweet
Mooi.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 21:08:53 #84
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192898153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drie positieve tests; 2 spelers, 1 staf bij 1.FC Köln. Er wordt gewoon verdergetraind.

(lol).
Bergamoootje doen
  vrijdag 1 mei 2020 @ 22:33:22 #85
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192899443
Jeetje, dit zag je natuurlijk niet aankomen.

Nu gaan ze natuurlijk gewoon door met het seizoen haha
pi_192899830
Gewoon effe uitzieken joh. Die speler van Chelsea zat na 2 dagen weer lachend op de fiets

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nederland is een land van slappe mietjes geworden. Was er al bang voor.
Trieste constatering idd
pi_192900266
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:51 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon effe uitzieken joh. Die speler van Chelsea zat na 2 dagen weer lachend op de fiets

♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:14:49 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192900322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drie positieve tests; 2 spelers, 1 staf bij 1.FC Köln. Er wordt gewoon verdergetraind.

(lol).
dat laatste is wel heel vreemd, gaat nog wel een staartje krijgen
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:17:52 #89
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_192900370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat laatste is wel heel vreemd, gaat nog wel een staartje krijgen
Debielen daar
AFCA!
pi_192900459
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat laatste is wel heel vreemd, gaat nog wel een staartje krijgen
Ze waren a-symptomatisch, maar alsnog vreemd.

In Spanje mogen ze volgende week starten met testen. Ik ben benieuwd (lol). Half Valencia was besmet aan het begin van de crisis, Espanyol en Alavés hadden ook een reeks besmettingen om maar wat te noemen.

Maar uiteindelijk beslist de overheid natuurlijk. De Franse clubs waren een dag voor de bekendmaking van het einde nog vrolijk bezig met medische protocollen om weer te kunnen trainen. Daarom zegt het vrij weinig dat de Engelse en Italiaanse clubs hebben uitgesproken verder te willen gaan. Zeker de Engelsen zijn in to-ta-le paniek; https://i.gyazo.com/d20c23f1a2dd3ad90dcfbf940806c24b.png
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:26:05 #91
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192900542
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drie positieve tests; 2 spelers, 1 staf bij 1.FC Köln. Er wordt gewoon verdergetraind.

(lol).
Ik weet niet wat de andere mogelijkheid hier is om heel eerlijk te zijn.

Ik vraag mij sowieso af of het een optie is om nog een keer door te voetballen als iedere keer dat een speler positief getest wordt het hele team in quarantaine geplaatst wordt.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:27:27 #92
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192900563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de andere mogelijkheid hier is om heel eerlijk te zijn.

Ik vraag mij sowieso af of het een optie is om nog een keer door te voetballen als iedere keer dat een speler positief getest wordt het hele team in quarantaine geplaatst wordt.
Dit kan in september ook gewoon gebeuren inderdaad
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:28:13 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192900583
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de andere mogelijkheid hier is om heel eerlijk te zijn.

Ik vraag mij sowieso af of het een optie is om nog een keer door te voetballen als iedere keer dat een speler positief getest wordt het hele team in quarantaine geplaatst wordt.
maar je kan toch niet zien wie door die 3 besmet zijn?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:29:53 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192900614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ze waren a-symptomatisch, maar alsnog vreemd.

In Spanje mogen ze volgende week starten met testen. Ik ben benieuwd (lol). Half Valencia was besmet aan het begin van de crisis, Espanyol en Alavés hadden ook een reeks besmettingen om maar wat te noemen.

Maar uiteindelijk beslist de overheid natuurlijk. De Franse clubs waren een dag voor de bekendmaking van het einde nog vrolijk bezig met medische protocollen om weer te kunnen trainen. Daarom zegt het vrij weinig dat de Engelse en Italiaanse clubs hebben uitgesproken verder te willen gaan. Zeker de Engelsen zijn in to-ta-le paniek; https://i.gyazo.com/d20c23f1a2dd3ad90dcfbf940806c24b.png
dat die Engelsen in paniek zijn begrijp ik wel, dat gaat echt veel geld kosten al hebben die andere topcompetities daar uiteraard ook last van
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:52:17 #95
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192900917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar je kan toch niet zien wie door die 3 besmet zijn?
Het is nu lastig, maar een test geeft snel uitkomst waardoor de betreffende mensen niet in contact zijn gekomen met anderen in de tijd tussen afname test en uitslag, Köln houdt zich vermoedelijk aan de veiligheidsvoorschriften en de besmette mensen waren asymptotisch. Alles bij elkaar is de kans niet groot dat ze andere spelers of staff hebben besmet in die periode, en al ís dat gebeurd, dan kan het prima dat het ‘aangestoken vuurtje’ dan alsnog daar ophoudt.

Zonder alles te willen bagatelliseren, ik denk dat Köln het naar omstandigheden het beste aanpakt.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 00:03:40 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192901035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het is nu lastig, maar een test geeft snel uitkomst waardoor de betreffende mensen niet in contact zijn gekomen met anderen in de tijd tussen afname test en uitslag, Köln houdt zich vermoedelijk aan de veiligheidsvoorschriften en de besmette mensen waren asymptotisch. Alles bij elkaar is de kans niet groot dat ze andere spelers of staff hebben besmet in die periode, en al ís dat gebeurd, dan kan het prima dat het ‘aangestoken vuurtje’ dan alsnog daar ophoudt.

Zonder alles te willen bagatelliseren, ik denk dat Köln het naar omstandigheden het beste aanpakt.
je trekt conclusies die je helemaal niet kan trekken op basis van de berichtgeving, leuk dat je er vanuit gaat dat ze goed handelen maar dat blijkt (nog) nergens uit
  zaterdag 2 mei 2020 @ 00:05:10 #97
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192901052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit kan in september ook gewoon gebeuren inderdaad
Ja hier zit het hele punt en voorlopig zijn nog niet alle voetballers gevaccineerd. Sterker zelfs: als je nu alle teams in Europa zou testen zit er bij de helft van de clubs wel iemand die het virus heeft en die geen symptomen toont. Het is zo wijd verspreid inmiddels. Een stadion vullen is vragen om problemen omdat daar ook alle risicogroepen op af komen met alle gevolgen van dien, maar in spelersgroepen die zich aan de maatregelen houden verspreidt het niet zo snel dat je zomaar weer zo’n gigantische piek krijgt als eerst.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 00:11:50 #98
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192901108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

je trekt conclusies die je helemaal niet kan trekken op basis van de berichtgeving, leuk dat je er vanuit gaat dat ze goed handelen maar dat blijkt (nog) nergens uit
let op het woordje ‘denk’. Ik denk het, ik weet het niet zeker.

De enige conclusie die ik overigens trek die ik niet kon trekken (waar je gelijk hebt overigens) is dat de spelers tussen tijd van afname en uitslag niet in contact met elkaar zijn gekomen, maar de uitslag van een dergelijke test duurt niet heel lang en ik vermoed dat Köln benadrukt heeft dat in die tussentijd spelers geen contact met elkaar mochten hebben, wat weer neerkomt op dat ik vermoed dat Köln zich aan de veiligheidsvoorschriften houdt..
Makkelijk tweede.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 00:18:26 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192901175
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

let op het woordje ‘denk’. Ik denk het, ik weet het niet zeker.

De enige conclusie die ik overigens trek die ik niet kon trekken (waar je gelijk hebt overigens) is dat de spelers tussen tijd van afname en uitslag niet in contact met elkaar zijn gekomen, maar de uitslag van een dergelijke test duurt niet heel lang en ik vermoed dat Köln benadrukt heeft dat in die tussentijd spelers geen contact met elkaar mochten hebben, wat weer neerkomt op dat ik vermoed dat Köln zich aan de veiligheidsvoorschriften houdt..
Misschien houden ze zich er ook wel aan maar hoe waterdicht dat dan is moeten we nog afwachten. Goeie testcase al heb je wel een kans dat de politiek het alsnog afblaast.
  zondag 3 mei 2020 @ 09:41:24 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192921844
https://www.vi.nl/nieuws/(...)k-hou-mijn-hart-vast

Ze moeten gewoon alle competities afblazen. Dit is toch geen doen zo? Je kunt nooit 100% focus hebben op het voetbal als je continu bang bent voor besmetting.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 3 mei 2020 @ 10:01:31 #101
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192922073
Het is wel duidelijk. De spelers en coaches willen niet. Het moet van directie.
pi_192927413
Bij de KNVB heeft er ander virus toegeslagen?
  maandag 4 mei 2020 @ 09:39:45 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192937127
Die pannenkoek zegt weer eens wat wijs

https://www.vi.nl/nieuws/(...)it-kan-helemaal-niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 4 mei 2020 @ 11:05:44 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_192938454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Natuurlijk. Met PSG en Lyon gewoon competitieve ploegen en sowieso is de Ligue 1 nog altijd een prima exportproduct qua spelers.
Datzelfde Lyon dat zich niet voor Europees voetbal geplaatst heeft?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 4 mei 2020 @ 11:09:11 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_192938509
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
NOSsport twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 14:04:20 De UEFA dekt de KNVB bij het besluit rondom de bekerfinale. De Europese voetbalbond hevelt als het ware het ticket van het bekertoernooi over naar de competitie. https://t.co/SjU404S5i0 reageer retweet
Dag Utrecht _O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 4 mei 2020 @ 11:15:28 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_192938612
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 11:05 schreef yats het volgende:

[..]

Datzelfde Lyon dat zich niet voor Europees voetbal geplaatst heeft?
Een team dat al twee jaar op rij KO fase van de Champions League speelt heeft in de competitie moeite met plaatsing voor Europees voetbal, dat spreekt toch alleen voor de sterkte van die competitie?
  maandag 4 mei 2020 @ 16:00:23 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192943022
gaat nog niet echt lekker
  maandag 4 mei 2020 @ 19:44:46 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192946997
StevenVerseput twitterde op maandag 04-05-2020 om 19:21:08 Richt de voetbalkalender zo in dat je uitkomt op het WK in de herfst van 2022. Dus: einde seizoen in november, start in januari. Voor twee jaar. Zo creëer je ruimte om dit seizoen af te maken. Dit plan wordt op topniveau besproken bij de UEFA en de FIFA. https://t.co/qAjHFpGNv6 reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 mei 2020 @ 19:47:44 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192947062
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
StevenVerseput twitterde op maandag 04-05-2020 om 19:21:08 Richt de voetbalkalender zo in dat je uitkomt op het WK in de herfst van 2022. Dus: einde seizoen in november, start in januari. Voor twee jaar. Zo creëer je ruimte om dit seizoen af te maken. Dit plan wordt op topniveau besproken bij de UEFA en de FIFA. https://t.co/qAjHFpGNv6 reageer retweet
Dat zei ik maanden geleden al. Als ze dat nou eerder besloten hadden, dan hadden alle landen gewoon in september dit jaar de competitie kunnen afmaken zonder stress.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 4 mei 2020 @ 19:49:23 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192947098
quote:
19s.gif Op maandag 4 mei 2020 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zei ik maanden geleden al. Als ze dat nou eerder besloten hadden, dan hadden alle landen gewoon in september dit jaar de competitie kunnen afmaken zonder stress.
Lees nu in het stuk dat het plan van hypercube komt, weinig kans dus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:31:53 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192970093
honigstein twitterde op woensdag 06-05-2020 om 09:27:26 The Bundesliga will be allowed back but not immediately. Government requires a two week quarantine for all teams. Earliest return on May 22, might even be 29. More on @TheAthleticUK soon. reageer retweet
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:34:41 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192970134
quote:
19s.gif Op maandag 4 mei 2020 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zei ik maanden geleden al. Als ze dat nou eerder besloten hadden, dan hadden alle landen gewoon in september dit jaar de competitie kunnen afmaken zonder stress.
klinkt allemaal leuk maar lost het financiële gat niet op in de topcompetities en dan heb je nog spelerscontracten die aflopen, transferwindow wel of niet, kortom teveel haken en ogen.
pi_192970671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

klinkt allemaal leuk maar lost het financiële gat niet op in de topcompetities en dan heb je nog spelerscontracten die aflopen, transferwindow wel of niet, kortom teveel haken en ogen.
Dat van die aflopende spelerscontracten en transfers vind ik hierbij geen issue. Want dan moeten wij de winterperiode de transfers ook afschaffen.
Inderdaad zou Ajax in dit geval het restant zonder Ziyech gaan afmaken, maar daar staat dan wel een behoorlijke transfervergoeding tegenover.
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:21:31 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192970720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dat van die aflopende spelerscontracten en transfers vind ik hierbij geen issue. Want dan moeten wij de winterperiode de transfers ook afschaffen.
Inderdaad zou Ajax in dit geval het restant zonder Ziyech gaan afmaken, maar daar staat dan wel een behoorlijke transfervergoeding tegenover.
In Nederland alleen zou dat ook niet zo'n enorm punt zijn maar je moet dit Europees doen en dat ligt natuurlijk wel anders qua tv gelden ook voor de Nederlandse clubs die europees spelen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 11:51:43 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192971753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

In Nederland alleen zou dat ook niet zo'n enorm punt zijn maar je moet dit Europees doen en dat ligt natuurlijk wel anders qua tv gelden ook voor de Nederlandse clubs die europees spelen.
Dit kan toch ook prima voor EL en CL? Ik zie het probleem ook niet zo. Na het WK moet je dan gaan bedenken of je weer teruggaat naar de oude opzet van een seizoen, van zomer tot zomer. Daar hebben de heren dan ruim twee jaar de tijd voor om over na te denken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 mei 2020 @ 11:58:35 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192971837
quote:
19s.gif Op woensdag 6 mei 2020 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit kan toch ook prima voor EL en CL? Ik zie het probleem ook niet zo. Na het WK moet je dan gaan bedenken of je weer teruggaat naar de oude opzet van een seizoen, van zomer tot zomer. Daar hebben de heren dan ruim twee jaar de tijd voor om over na te denken.
hoezo zie je het probleem niet? Dan ben je toch gewoon betalingen "kwijt" van zowel tv gelden nationale competities als CL EL afwikkeling
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:18:59 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192972095
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoezo zie je het probleem niet? Dan ben je toch gewoon betalingen "kwijt" van zowel tv gelden nationale competities als CL EL afwikkeling
Die verschuiven toch mee? Of zie ik iets over het hoofd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:22:03 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192972880
quote:
19s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die verschuiven toch mee? Of zie ik iets over het hoofd?
ja dan heb je toch een gat :)
pi_192972921
Brighton gaat het even verpesten voor iedereen

https://www.bbc.co.uk/sport/football/52558225
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 6 mei 2020 @ 15:12:20 #120
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192974615
Jaaa over een paar weken weer voetbal!
Makkelijk tweede.
pi_192974644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaa over een paar weken weer voetbal!
*O* *O*
quote:
De Bundesliga mag eind mei definitief weer worden hervat, zo heeft de Duitse regering woensdag besloten na overleg met de zestien deelstaten. Dat meldden meerdere Duitse media, waaronder Bild en Kicker.

Daarmee is de Bundesliga de eerste topcompetitie in Europa die weer mag beginnen. De DFL, de organisator van de Bundesliga, mag zelf bepalen wanneer de competitie van start gaat. Op z'n vroegst zouden de eerste wedstrijden op 22 mei worden gespeeld.
....knip....
Bron: nu.nl
  woensdag 6 mei 2020 @ 18:58:24 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192978477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaa over een paar weken weer voetbal!
SpookwedstrijdenGenot
Oh.
pi_192980433
1 september op zijn vroegst dus.

@JR-Style-93 heeft een plaatje hiervan.
pi_192983769
quote:
De Turkse voetbalcompetitie, die intussen bijna twee maanden stilligt omwille van de coronacrisis, zal op 12 juni herbeginnen. Dat maakte de Turkse voetbalbond (TFF) woensdag bekend op een persconferentie. Het is de bedoeling dat het seizoen eind juli helemaal afgewerkt is. De Süper Lig werd op 19 maart geschorst.

TFF-voorzitter Nihat Özdemir liet ook weten dat zijn land nog steeds de finale van de Champions League wil huisvesten. Die zou in augustus in Istanboel moeten plaatsvinden. Vanwege de coronacrisis liggen vrijwel alle nationale en internationale competities stil.
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:34:32 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192984560
Men volgt dus allemaal weer het Duitse voorbeeld. En wij maar paniekzaaien hier

ARE YOU WATCHING @aTypisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:35:49 #126
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192984589
Nederlands voetbal kapot, gelukkig doen de Fransen mee :P
pi_192984732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:35 schreef RamboDirk het volgende:
Nederlands voetbal kapot, gelukkig doen de Fransen mee :P
Financieel zijn Nederlandse clubs slechter af bij wedstrijden spelen zonder publiek. TV-geld is al betaald en het openen van het stadion zonder publiek kost alleen maar meer geld.
pi_192985202
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Men volgt dus allemaal weer het Duitse voorbeeld. En wij maar paniekzaaien hier

ARE YOU WATCHING @:atypisch
jup
hoop dat het goed gaat
pi_193011639
Andries Jonker verwoordt precies, wat mijn gevoel ook steeds was. :Y
Het viel mij mee, dat De Telegraaf zijn tegengeluid heeft laten horen

Quote:
Tegengeluid bij Telstar: ’Dit kan toch niet waar zijn?’
Door STEVEN KOOIJMAN

VELSEN-ZUID - In Velsen-Zuid bestaat (in tegenstelling tot bij veel andere partijen) minder begrip over de maatregel om collectief salaris in te gaan leveren.

„Ik vind in de eerste plaats dat we een enorme rekening moeten betalen voor onze verdeeldheid”, zegt Andries Jonker, trainer van eerstedivisionist Telstar, de club met de laagste begroting uit het betaald voetbal. „De topclubs wilden niet voetballen, de ’degradanten’ wilden niet voetballen, Johan Derksen wilde niet voetballen, Valentijn Driessen wilde niet voetballen en de opperburgemeester wilde niet voetballen. De nuance was ver te zoeken. Ik dacht hoezo: waarom hebben we niet per maand gekeken of we al dan niet konden voetballen? Ik vind het ongelooflijk dat die partijen dit voor elkaar hebben gekregen.”

Onzalig idee
Dan is daar het gezamenlijke loonoffer van de aankomende maanden. Een onzalig idee, briest Jonker. „Is er één bedrijfstak die dit wel collectief doet? De branches van slagers, vakkenvullers en taxichauffeurs heb ik dit niet zien doen. Volgens mij zijn wij de enigen die collectief salaris inleveren. En waarom? Omdat we er nu achter komen dat het niet goed gaat als je de competitie vroegtijdig beëindigt.”

„Kijk: ik heb voor clubs gewerkt waar spelers miljoenen verdienen. Die kunnen het dragen. Maar ik vind niet dat je de onderkant van het betaald voetbal, waar 90 procent minder verdient dan de gemiddelde Tweede Divisie-voetballer, nog om salarisverlaging moet bedelen. Dat kan toch niet waar zijn? Ik vind dat er ergens een grens moet worden getrokken bij een bepaald inkomen. Het is onvoorstelbaar dat spelers die met pijn en moeite 25.000 euro per jaar verdienen, om een loonoffer worden gevraagd. Ik ben blij dat wij in de categorie aanbevelingen vallen, de collectieve afspraken gelden niet voor Telstar. Ik zat trouwens net even snel met een potloodje uit te rekenen wat de maximale bijdrage van de gehele spelersgroep van Telstar zal zijn. Wat denk je? Ergens tussen de duizend en vijftienhonderd euro. Je lacht erom, maar je hebt nog gelijk ook.”
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:15:10 #130
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193011795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:35 schreef RamboDirk het volgende:
Nederlands voetbal kapot, gelukkig doen de Fransen mee :P
in frankrijk heeft alleen dat corrupte van Paris St Germain niks te lijden, met z'n Dubai sjeik
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_193012455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:41 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Financieel zijn Nederlandse clubs slechter af bij wedstrijden spelen zonder publiek. TV-geld is al betaald en het openen van het stadion zonder publiek kost alleen maar meer geld.
En denk je niet dat deze televisiegelden terugbetaald moet worden als er helemaal niet meer gevoetbald word volgend jaar. Immers als je rechten koopt, dan wil je er ook iets voor terugkrijgen.
pi_193012521
Die advocaat van de KNVB. 🤣
pi_193013376
Hoe is die rechtzaak gegaan? Al iets over te zeggen?
pi_193013500
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 13:07 schreef Zocalo het volgende:
Hoe is die rechtzaak gegaan? Al iets over te zeggen?
Deel zitten luisteren, volgende week donderdag waarschijnlijk uitspraak. Ik gok erop dat de rechter zich hier niet aan gaat branden verder en het zo laat.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2020 @ 20:38:28 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193020994
Ik heb het vermoeden dat de rechter zal zeggen dat er niet redelijkerwijs is gehandeld door bovenaan wel vast te houden aan de huidige ranglijst maar onderin niet. De rechter was het tweemaal sowieso niet eens met de KNVB, ik wacht het rustig af tot de 14e, Eredivisie of KKD boeit mij inmiddels weinig meer, sfeer zal er toch niet zijn. We gaan het zien.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_193049079
Brighton doet er wel alles aan om niet meer te spelen he... :(


arturpetrosyan twitterde op zondag 10-05-2020 om 13:10:45 Brighton 🏴 hadn't won in ten games prior to lockdown.
Dynamo Dresden 🇩🇪 bottom of Bundesliga 2;
Both in real threat of relegation.
Neither want a restart of their respective leagues.
Both announce positive COVID-19 tests of their players in the key moment for both leagues.
🤔 reageer retweet


[ Bericht 78% gewijzigd door RipCity op 10-05-2020 15:52:04 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 11 mei 2020 @ 10:42:31 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193061715
VI_nl twitterde op maandag 11-05-2020 om 10:40:20 Volgens The Times overweegt de UEFA om de kwalificatie voor de Champions League (en ook de Europa League) vanwege tijdsnood flink aan te passen. https://t.co/1tIpepqOn9 reageer retweet
quote:
De UEFA moet hier allemaal rekening mee houden bij de plannen voor het nieuwe seizoen in de Europese clubtoernooien. Volgens The Times denkt de Europese bond er nu aan om de kwalificatieronden flink te verkorten of, in het slechtste scenario, zelfs helemaal af te schaffen. Dat laatste zou een horrorscenario zijn voor AZ en mogelijk zelfs ook Ajax.
pi_193061756
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:42 schreef Tarado het volgende:
VI_nl twitterde op maandag 11-05-2020 om 10:40:20 Volgens The Times overweegt de UEFA om de kwalificatie voor de Champions League (en ook de Europa League) vanwege tijdsnood flink aan te passen. https://t.co/1tIpepqOn9 reageer retweet
[..]

Voor de CL zou een terugkeer naar de ouderwetse manier wel een uitkomst zijn; enkel de kampioenen van elk land. Maar dat gaat nooit gebeuren :D
  maandag 11 mei 2020 @ 10:46:26 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193061774
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Voor de CL zou een terugkeer naar de ouderwetse manier wel een uitkomst zijn; enkel de kampioenen van elk land. Maar dat gaat nooit gebeuren :D
natuurlijk niet, maar ik neem aan dat ze deelname op ranking gaan doen als ze de voorrondes moeten overslaan
pi_193061785
Beter schaffen ze de CL gewoon voor een seizoen af. Walgelijk toernooi.
  maandag 11 mei 2020 @ 10:49:57 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193061827
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beter schaffen ze de CL gewoon voor een seizoen af. Walgelijk toernooi.
Niet met je eens, kijk het liever dan de eredivisie.

Benieuwd verder hoe ze dat gaan doen, zou wel vreemd zijn als Feyenoord direct geplaatst wordt voor EL en AZ buiten de boot gaat vallen
pi_193061894
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 20:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de rechter zal zeggen dat er niet redelijkerwijs is gehandeld door bovenaan wel vast te houden aan de huidige ranglijst maar onderin niet. De rechter was het tweemaal sowieso niet eens met de KNVB, ik wacht het rustig af tot de 14e, Eredivisie of KKD boeit mij inmiddels weinig meer, sfeer zal er toch niet zijn. We gaan het zien.
Dat is niet wat er gedaan is.
pi_193062097
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beter schaffen ze de CL gewoon voor een seizoen af. Walgelijk toernooi.
Zou ik ook zeggen als mijn club er zelden aan meedoet.
pi_193062170
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 11:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als mijn club er zelden aan meedoet.
Ja precies, daarom ben ik ook zo'n voorstander van dat alleen kampioenen in de CL mogen spelen.
  maandag 11 mei 2020 @ 11:18:01 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193062210
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:42 schreef Tarado het volgende:
VI_nl twitterde op maandag 11-05-2020 om 10:40:20 Volgens The Times overweegt de UEFA om de kwalificatie voor de Champions League (en ook de Europa League) vanwege tijdsnood flink aan te passen. https://t.co/1tIpepqOn9 reageer retweet
[..]

Ajax zal altijd wel in de CL terechtkomen.

Maar dit was natuurlijk al te voorspellen toen meerdere landen pas na 1 september weer wilden gaan voetballen (en UEFA zelf dit seizoen in augustus nog wilde uitspelen)
  Redactie Sport maandag 11 mei 2020 @ 13:13:18 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193064217
Ze moeten gewoon ruimte houden om het seizoen van nu tot het einde van dit kalenderjaar af te ronden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 mei 2020 @ 13:20:53 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193064351
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten gewoon ruimte houden om het seizoen van nu tot het einde van dit kalenderjaar af te ronden.
Dat vond ik ook. Maar dat lijkt me geen optie meer.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2020 @ 13:21:41 #148
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193064367
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat vond ik ook. Maar dat lijkt me geen optie meer.
Ik denk dat je volgend jaar weer in problemen komt. Coronacrisis is niet voorbij op 1 september.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 mei 2020 @ 14:05:20 #149
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193065091
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet met je eens, kijk het liever dan de eredivisie.

Benieuwd verder hoe ze dat gaan doen, zou wel vreemd zijn als Feyenoord direct geplaatst wordt voor EL en AZ buiten de boot gaat vallen
Nee joh, denk sowieso dat alle landen uit de NCQ CL qualifier wel een ticket voor de El krijgen, en dan Rennes, Krasnodar en Benfica een direct ticket. Bij de CQ qualifier zullen dan Ajax, Linz, Slavia, Olympiakos en Zagreb zich direct plaatsen.

De vraag is vooral hoe ze de EL willen vullen: met de kampioenen die buiten de boot vallen in de CL-kwalificatie voor kampioenen, of met de sterkere clubs die normaal gesproken de EL-kwalificatie wel door zouden komen (zoals PSV), en hoe je daar een goede balans in kan vinden.
Makkelijk tweede.
pi_193065312
Gvd, gaat Willem II dadelijk als nog niet Europa in.
  maandag 11 mei 2020 @ 15:03:09 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193066116
Wat een gekut wordt dit zeg. Allemachtig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 11 mei 2020 @ 15:09:55 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193066221
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Gvd, gaat Willem II dadelijk als nog niet Europa in.
CORONED
  User die overal opduikt 2022 maandag 11 mei 2020 @ 15:32:04 #153
186611 Haags
pi_193066553
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Voor de CL zou een terugkeer naar de ouderwetse manier wel een uitkomst zijn; enkel de kampioenen van elk land. Maar dat gaat nooit gebeuren :D
Eens.

Toen voetbal nog leuk was.
Zonder wrijving geen glans
pi_193066821
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 11 mei 2020 @ 17:31:42 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_193068466
Oh.
pi_193070018
The Premier League says it has listened to the objections of some clubs to the use of neutral grounds if the season resumes and will support them in putting those views to the authorities.
Chief executive Richard Masters said the organisation was in an "ongoing dialogue" with government, police and ground safety officials.
"Everybody would prefer to play at home and away if at all possible, and it's clear to see some clubs feel more strongly about that than others," he said after a shareholders' meeting.
"We are in contact with the authorities and listening to that advice, while also representing club views in those discussions."
He said "a really strong collective will to complete the season remains" but admitted that "curtailment" of the season was discussed for the first time at the meeting.
Two weeks ago clubs were told neutral stadiums were the only way the season could be completed, because authorities were concerned about fans congregating outside home grounds and breaching social distancing rules.
But at least six clubs are opposed to the proposal in the Project Restart plan, with Watford, Aston Villa and Brighton coming out publicly against it.
Those clubs now want the chance to show they can deliver home and away matches safely, and league bosses are behind them.
"Since Covid became an issue we've been talking to the authorities about the conditions in which we could get the Premier League back up and running and taking all that advice on board, but it is an ongoing dialogue," said Masters, speaking for the first time since the season was suspended.
"But all must be cognisant of what authorities are telling us, and we'll continue with that consultation."
The government is understood to have "open ears" regarding neutral venues and is prepared to discuss the matter. However a final decision is likely to rest with the police and ground safety officials, who have to grant licences to venues.
Last week the head of the UK's football policing unit, deputy chief constable Mark Roberts, said clubs opposed to neutral grounds should "get a grip".
Liverpool mayor Joe Anderson also told the BBC he feared thousands of the club's fans would gather outside Anfield to celebrate the title, even if matches were played at neutral venues.
However, recently retired West Yorkshire chief superintendent Owen West told the Guardian that the use of neutral stadiums had "no rationale", and such a proposal was not being enforced in Germany where the Bundesliga hopes to resume this weekend.
Despite mounting tension and division over the use of neutral stadiums, Masters said Monday's five-hour meeting showed a "strong desire to discuss everything in the round, and to agree a collective way forward".
He insisted a "really strong collective will to complete the season remains".
But he also admitted than a cancellation of the season was discussed for the first time.
"It's the first time we've discussed curtailment," he said. "It's still our aim to finish the season obviously, but it's important to discuss all of the options with our clubs.
"Obviously we won't be playing until the middle of June. It doesn't seem quite right to be talking about playing before we've taken a decision to return to the first stage of training.
"But in terms of how those matches will take place there's a lot of water to pass under the bridge, and we'll continue to assess the circumstances then.
"What was agreed today was that players can extend their contracts beyond 30 June, until the end of the season.
"It must be agreed by both parties and a later date can be scheduled for that, no later than 23 June so that date was pushed back a little to help with that situation."
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:26:28 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193105695
VI_nl twitterde op woensdag 13-05-2020 om 17:24:30 Over precies een maand gaat de bal waarschijnlijk weer rollen in Italië. https://t.co/W7vE9cjOmM reageer retweet
Overal gaat men voetballen behalve in Nederland *O*
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:41:26 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193105966
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
VI_nl twitterde op woensdag 13-05-2020 om 17:24:30 Over precies een maand gaat de bal waarschijnlijk weer rollen in Italië. https://t.co/W7vE9cjOmM reageer retweet
Overal gaat men voetballen behalve in Nederland *O*
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:47:38 #160
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193106071
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
VI_nl twitterde op woensdag 13-05-2020 om 17:24:30 Over precies een maand gaat de bal waarschijnlijk weer rollen in Italië. https://t.co/W7vE9cjOmM reageer retweet
Overal gaat men voetballen behalve in Nederland *O*
:'(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:48:34 #161
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193106084
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
VI_nl twitterde op woensdag 13-05-2020 om 17:24:30 Over precies een maand gaat de bal waarschijnlijk weer rollen in Italië. https://t.co/W7vE9cjOmM reageer retweet
Overal gaat men voetballen behalve in Nederland *O*
Klinkt als een gemiddeld doordeweeks Europaleague-avondje na de winterstop.
We have always been at war with Eastasia.
pi_193106110
Vergelijking met Frankrijk is nooit goed..... Zelfs als de rechter morgen het besluit terugdraait, zie ik de politiek helaas niet draaien, helaas.
pi_193107257
Zoals vele al zeiden was het besluit van hockeykneus Rutte veel te vroeg..
In principe zou je komend weekend alweer kunnen voetballen
  woensdag 13 mei 2020 @ 19:04:39 #164
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_193107284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Zoals vele al zeiden was het besluit van hockeykneus Rutte veel te vroeg..
In principe zou je komend weekend alweer kunnen voetballen
Nee.
  woensdag 13 mei 2020 @ 19:12:56 #165
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193107441
In Duitsland gaan de geruchten dat niet alleen Koln besmette spelers heeft. Maar dat andere clubs ook besmette spelers hebben maar dit in de doofpot stoppen.
pi_193107456
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Zoals vele al zeiden was het besluit van hockeykneus Rutte veel te vroeg..
In principe zou je komend weekend alweer kunnen voetballen
Pijnlijk allemaal.
  woensdag 13 mei 2020 @ 19:35:29 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193107960
Als je het eens bent met @PSVCL moet je je echt zorgen gaan maken.
  woensdag 13 mei 2020 @ 19:36:53 #168
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193107995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:35 schreef fetX het volgende:
Als je het eens bent met @:psvcl moet je je echt zorgen gaan maken.
Hoezo? Die jongen heeft echt geweldige voorspellingen gedaan. Zo wist hij als enige dat PSV dit seizoen meer uit- dan thuiswedstrijden zou spelen
Makkelijk tweede.
pi_193110357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:35 schreef fetX het volgende:
Als je het eens bent met @:psvcl moet je je echt zorgen gaan maken.
Dat hoor ik vaker..misschien heb ik er gewoon kijk op *)
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:53:53 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193110863
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hoezo? Die jongen heeft echt geweldige voorspellingen gedaan. Zo wist hij als enige dat PSV dit seizoen meer uit- dan thuiswedstrijden zou spelen
PSV zal op de historische ranglijst van de top 3 ook tot in de lengte der dagen (hoop ik) een wedstrijd voor lopen :r

Echt walgelijk hoe die boeren weer geholpen worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 mei 2020 @ 22:01:03 #171
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193111006
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

PSV zal op de historische ranglijst van de top 3 ook tot in de lengte der dagen (hoop ik) een wedstrijd voor lopen :r

Echt walgelijk hoe die boeren weer geholpen worden
Oh dat wordt over 10 jaar gegarandeerd een vaste quizvraag in voetbalquizzen
pi_193111438
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

PSV zal op de historische ranglijst van de top 3 ook tot in de lengte der dagen (hoop ik) een wedstrijd voor lopen :r

Echt walgelijk hoe die boeren weer geholpen worden
Zelfs als ze 100 wedstrijden meer spelen staan ze nog onder Ajax.

PSV :')
  woensdag 13 mei 2020 @ 22:42:20 #173
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193111716
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

PSV zal op de historische ranglijst van de top 3 ook tot in de lengte der dagen (hoop ik) een wedstrijd voor lopen :r

Echt walgelijk hoe die boeren weer geholpen worden
O ja PSV is nu de club met historisch gezien de meeste Eredivisiewedstrijden.

Hoop dat ze volgend seizoen heel de tijd in quarantaine moeten :r
Makkelijk tweede.
pi_193111787
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

O ja PSV is nu de club met historisch gezien de meeste Eredivisiewedstrijden.

Hoop dat ze volgend seizoen heel de tijd in quarantaine moeten :r
pi_193112722
https://m.hln.be/sport/vo(...)hter-staat~a75d5d7c/

Is ook niet echt een gelijk speelveld, als je zo leest.
pi_193112763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hoezo? Die jongen heeft echt geweldige voorspellingen gedaan. Zo wist hij als enige dat PSV dit seizoen meer uit- dan thuiswedstrijden zou spelen
_O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 14 mei 2020 @ 07:31:43 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193114985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 00:00 schreef Adrie072 het volgende:
https://m.hln.be/sport/vo(...)hter-staat~a75d5d7c/

Is ook niet echt een gelijk speelveld, als je zo leest.
Competitievervalsing
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193115109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 00:00 schreef Adrie072 het volgende:
https://m.hln.be/sport/vo(...)hter-staat~a75d5d7c/

Is ook niet echt een gelijk speelveld, als je zo leest.
Toch puur bedrog?

Ze lopen de zaak te beflikkeren.
  donderdag 14 mei 2020 @ 07:51:04 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193115163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 00:00 schreef Adrie072 het volgende:
https://m.hln.be/sport/vo(...)hter-staat~a75d5d7c/

Is ook niet echt een gelijk speelveld, als je zo leest.
Wat te denken van Dresden in 2.Bundesliga die twee weken in quarantaine moet terwijl competitie gewoon van start gaat. Lachwekkend
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:02:15 #180
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193115300
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2020 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Competitievervalsing
Competities worden uitgespeeld voor het geld, niet voor de eerlijkheid, en daar valt wat voor te zeggen.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:11:46 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193115420
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2020 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Competitievervalsing
eens maar dat is restant van het seizoen zonder publiek ook al
  donderdag 14 mei 2020 @ 14:51:39 #182
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193123715
Vanavond om 19 uur de uitspraak dus.

https://www.gelderlander.(...)in-utrecht~a8aed982/
  donderdag 14 mei 2020 @ 14:58:38 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193123843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

eens maar dat is restant van het seizoen zonder publiek ook al
Dat is niet echt hetzelfde natuurlijk. Dat geldt voor elke club in meer of mindere mate.
  donderdag 14 mei 2020 @ 15:00:45 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193123879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 14:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is niet echt hetzelfde natuurlijk. Dat geldt voor elke club in meer of mindere mate.
Feyenoord-Ajax zonder publiek als Ajax -Feyenoord al gespeeld is met publiek? Zeg het maar.....wat je nu hebt met de Kohlenpott derby
  donderdag 14 mei 2020 @ 15:04:13 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193123939
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Feyenoord-Ajax zonder publiek als Ajax -Feyenoord al gespeeld is met publiek? Zeg het maar.....wat je nu hebt met de Kohlenpott derby
Voor losse wedstrijden maakt het veel verschil inderdaad. Maar de tegenstander heeft in hun thuiswedstrijden ook geen thuisvoordeel. Denk dat de kwaliteit van de tegenstanders uit en thuis wel ongeveer gelijk is.

1 in plaats van 4 weken kunnen trainen heeft een enorme impact denk ik
  donderdag 14 mei 2020 @ 15:05:57 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193123972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 15:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Voor losse wedstrijden maakt het veel verschil inderdaad. Maar de tegenstander heeft in hun thuiswedstrijden ook geen thuisvoordeel. Denk dat de kwaliteit van de tegenstanders uit en thuis wel ongeveer gelijk is.

1 in plaats van 4 weken kunnen trainen heeft een enorme impact denk ik
dit ga je volgend seizoen ook weer krijgen waarschijnlijk maar dan omgekeerd
pi_193127280
Gewoon alleen uitsupporters toelaten. Bij Feyenoord-Ajax 2000 Ajax-supporters door de hele Kuip heen en andersom ook. :+
  donderdag 14 mei 2020 @ 18:45:21 #188
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193127818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Feyenoord-Ajax zonder publiek als Ajax -Feyenoord al gespeeld is met publiek? Zeg het maar.....wat je nu hebt met de Kohlenpott derby
Mjah, met de huidige situatie had ik dat prima gevonden. Alhoewel ik stiekem hoop dat volgend seizoen Ajax-Feyenoord in de eerste seizoenshelft wordt gespeeld en Feyenoord-Ajax in de tweede, dat zou in principe wel het ‘eerlijkst’ zijn.
Makkelijk tweede.
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2020 @ 18:45:26 #189
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193127820
Ben heel benieuwd wat zo de uitspraak zal zijn. Hoewel het mij ook weinig meer uitmaakt of het Ere of Eerste divisie wordt, het is toch zonder publiek nadat het al een half jaar stil heeft gelegen. Ik hoop meer dat er gelijke behandeling komt. Dus zowel boven als onderin op basis van dit seizoen of vorig seizoen.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 14 mei 2020 @ 18:52:49 #191
408813 crew  trein2000
pi_193127976
Ik voorspel een "Ja dit besluit was onredelijk maar niet zo onredelijk dat hij ook onrechtmatig is" uitspraak.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 14 mei 2020 @ 18:56:30 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_193128043
Misschien dat ze het PROCES opnieuw moeten doen.
Oh.
  donderdag 14 mei 2020 @ 18:56:52 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:03:31 #194
279824 Mansjester
City>United
pi_193128152
KNVB gelijk dus
pi_193128197
Ik zie vrij weinig op deze, fijn muziekje dat wel.

https://www.ad.nl/nederla(...)graafschap~ab0ade22/
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:06:34 #196
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193128199
Voorspelbare uitspraak.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 14 mei 2020 @ 19:08:55 #197
408813 crew  trein2000
pi_193128233
Hier wordt wel even een deurtje geopend om op die Algemene vergadering iets anders te beslissen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 14 mei 2020 @ 19:11:46 #198
408813 crew  trein2000
pi_193128285
Eens kijken wat Cambuur/De Graafschap nu gaan doen. ALV? Spoedappel? Bodemprocedure? Laten rusten? Nog opties genoeg.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:11:51 #199
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193128288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:06 schreef BasEnAad het volgende:
Voorspelbare uitspraak.
Dat wisten de clubs ook wel toch :')
  User die overal opduikt 2022 donderdag 14 mei 2020 @ 19:13:01 #200
186611 Haags
pi_193128318
Whahahahahahahahahahah

Kut voor ze :W
Zonder wrijving geen glans
pi_193128319
Cambuur keihard genaaid. Wat een kut vereniging is KNVB toch.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193128347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
Cambuur keihard genaaid. Wat een kut vereniging is KNVB toch.
Cambuur verdient geen promotie.
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:17:35 #203
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193128424
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat wisten de clubs ook wel toch :')
Dit was meer voor de bühne inderdaad
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_193128433
Ben wel een beetje klaar met onze topsportmentaliteit.....
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:18:31 #205
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193128447
Joh, gewoon volgend seizoen weer je best doen en dan kan je een seizoen later promoveren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_193128457
Pijnlijk dat het voor de rechter net zo verdedigbaar had geweest als er voor promotie en degradatie was gekozen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:19:46 #207
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193128475
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
Pijnlijk dat het voor de rechter net zo verdedigbaar had geweest als er voor promotie en degradatie was gekozen.
Dat is niet pijnlijk, het is gewoon een keuze die bij de KNVB ligt, en niet bij de rechter. Opzich wel logisch ook.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_193128484
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Cambuur verdient geen promotie.
Oke Dombo.
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2020 @ 19:20:32 #209
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193128496
Het is dus volgens de regels gegaan, valt weinig over te zeggen. Alleen op emotie en/of sportief vlak kan dit ongedaan gemaakt worden. Volgend jaar met Lieftink en Konings gewoon kampioen!
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:20:44 #210
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193128497
Mishandel die pinda eens met zijn domme vragen
RED ONS HENNIEGOD
pi_193128519
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:20 schreef _UserName_ het volgende:
Het is dus volgens de regels gegaan, valt weinig over te zeggen. Alleen op emotie en/of sportief vlak kan dit ongedaan gemaakt worden. Volgend jaar met Lieftink en Konings gewoon kampioen!
ElmoGod
pi_193128524
quote:
9s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Mishandel die pinda eens met zijn domme vragen
pi_193128543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat is niet pijnlijk, het is gewoon een keuze die bij de KNVB ligt, en niet bij de rechter. Opzich wel logisch ook.
Waar ontken ik dat?

De KNVB heeft binnen de regels een bijzondere shitshow gemaakt. Daar is zo ongeveer iedereen het over eens. En het is extra pijnlijk omdat verschillende toplanden wel aangeven om voor promotie/degradatie te gaan. Net zoals Cambuur per HSL op promotie afstevende.

Maar, het is binnen de regels gegaan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2020 @ 19:23:34 #214
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193128546
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:11 schreef trein2000 het volgende:
Eens kijken wat Cambuur/De Graafschap nu gaan doen. ALV? Spoedappel? Bodemprocedure? Laten rusten? Nog opties genoeg.
Voor mij is het als Superboer goed zo. Het is (helaas) volgens de regels gegaan. Maar dan nog, ook volgend seizoen speel je de eerste helft zonder publiek, er heen gaan kan niet en het kijken heeft geen sfeer. Ik zie het via teletekst of livescore wel hoe het zal gaan. Er is zoveel anders door corona, dus het is even niet anders.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_193128576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat die gast die met z'n stijve lul op de bank zat?
pi_193128577
quote:
9s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Mishandel die pinda eens met zijn domme vragen
Hansie Hansie en Pinda Op1 voor je dan.
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:28:39 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193128678
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:20 schreef _UserName_ het volgende:
Het is dus volgens de regels gegaan, valt weinig over te zeggen. Alleen op emotie en/of sportief vlak kan dit ongedaan gemaakt worden. Volgend jaar met Lieftink en Konings gewoon kampioen!
Of het had vanuit de KNDB opnieuw gemoeten als ze vonden dat er door de procedure te veel onduidelijkheid was.
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:28:57 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193128686
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Hansie Hansie en Pinda Op1 voor je dan.
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2020 @ 19:33:49 #219
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193128848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Of het had vanuit de KNDB opnieuw gemoeten als ze vonden dat er door de procedure te veel onduidelijkheid was.
Dan had de KNVB uit emotie en/of sportief vlak dat gedaan. Zoals het nu is gegaan, is volgens de regels en de rechter redelijk gezien de situatie. 18 juni zal er ongetwijfeld over gepraat worden maar dan is het te laat om nog beslissingen te nemen. Het is immers al een vreemde situatie.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_193128861
Vermoedens van matchfixing.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193128874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Is dat die gast die met z'n stijve lul op de bank zat?
Dat was een voorbeeld van iemand uit de wijk. Kwam niet op TV.
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:35:23 #222
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193128904
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:33 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Dan had de KNVB uit emotie en/of sportief vlak dat gedaan. Zoals het nu is gegaan, is volgens de regels en de rechter redelijk gezien de situatie. 18 juni zal er ongetwijfeld over gepraat worden maar dan is het te laat om nog beslissingen te nemen. Het is immers al een vreemde situatie.
Zal wel iets in het reglement komen en that's it. Wel kut dat ADO en RKC zo enorm weg komen.
pi_193128905
Marcel Maijer nu op het nieuws allen.


Steen door de tv.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2020 @ 19:40:26 #224
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193129064
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zal wel iets in het reglement komen en that's it. Wel kut dat ADO en RKC zo enorm weg komen.
Inderdaad. Er is iets in het reglement waardoor het volgens de regels en redelijkheid is gegaan. Wel kut voor Cambuur en De Graafschap dat ondanks hun best blijven waar ze zijn.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_193129068
Gudde: ‘Ik heb nog steeds het lege gevoel, hier zijn alleen maar verliezers’

Cambuur en De Graafschap zijn er niet in geslaagd via de rechter promotie naar de eredivisie af te dwingen. De beste clubs van de eerste divisie van het afgelopen voetbaljaar hebben een kort geding tegen de KNVB verloren. Directeur betaald voetbal Eric Gudde wilde echter van geen overwinning spreken voor de KNVB. ,,Ik heb nog steeds dat lege gevoel als op 24 april. Hier zijn alleen maar verliezers.

kijk eens naar teletekstpagina 840 zou ik zeggen, pannenkoek!
pi_193129506
Graafschap had ik het wel gegugund ,jammer
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2020 @ 19:58:16 #227
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193129631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:53 schreef PSVCL het volgende:
Graafschap had ik het wel gegugund ,jammer
PSV en Graafschap zijn matties, kampioenschap kopen met iPhones :D
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_193129802
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:53 schreef PSVCL het volgende:
Graafschap had ik het wel gegugund ,jammer
Gegugund :')

@Lenny_Leonard
@fetX
@maxi-mus
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:06:46 #229
416931 yats
(non) Average Joe
pi_193129894
Prima besluit van de rechter en juridisch volledig verdedigbaar. Jammer voor Cambuur en De Graafschap, maar volgend jaar weer een kans.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_193129921
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:53 schreef PSVCL het volgende:
Graafschap had ik het wel gegugund ,jammer
Gegugund :D


Hahahahaha

Debiel
pi_193132092
Jammer dat men zo spastisch doet met betrekking tot evenementen. Bezoek van stadion met beperkt aantal bezoekers is toch wel op een verantwoorde manier te realiseren?

Beperkt aantal mensen op een vak, beperkt aantal vakken open met een beperkt aantal ingangen open en je kunt eenvoudig tienduizend man kwijt zonder dat enige regel met betrekking tot afstand houden in gevaar komt of er teveel mensen bij elkaar zouden komen.

Althans bij Feyenoord Ajax en PSV. Voor de clubs met een kleine capaciteit praat je alsnog makkelijk een paar duizend bezoekers als je bijvoorbeeld 1/3 van de reguliere bezoekers toe zou laten.
blablablabla
pi_193132150
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
Jammer dat men zo spastisch doet met betrekking tot evenementen. Bezoek van stadion met beperkt aantal bezoekers is toch wel op een verantwoorde manier te realiseren?

Beperkt aantal mensen op een vak, beperkt aantal vakken open met een beperkt aantal ingangen open en je kunt eenvoudig tienduizend man kwijt zonder dat enige regel met betrekking tot afstand houden in gevaar komt of er teveel mensen bij elkaar zouden komen.

Althans bij Feyenoord Ajax en PSV. Voor de clubs met een kleine capaciteit praat je alsnog makkelijk een paar duizend bezoekers als je bijvoorbeeld 1/3 van de reguliere bezoekers toe zou laten.
En hoe ga je die allemaal voor hetzelfde aanvangs- en vertrekstijdstip richting het stadion en huis krijgen?
pi_193132185
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:33 schreef Zocalo het volgende:

[..]

En hoe ga je die allemaal voor hetzelfde aanvangs- en vertrekstijdstip richting het stadion en huis krijgen?
Met eigen vervoer?
blablablabla
pi_193132221
TOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193132223
Als je om half 3 speelt kun je ook afspraken maken dat een gedeelte om half 2 al binnen moet zijn en een andere groep 2 uur bijvoorbeeld.
blablablabla
  donderdag 14 mei 2020 @ 21:37:40 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193132250
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
Jammer dat men zo spastisch doet met betrekking tot evenementen. Bezoek van stadion met beperkt aantal bezoekers is toch wel op een verantwoorde manier te realiseren?

Beperkt aantal mensen op een vak, beperkt aantal vakken open met een beperkt aantal ingangen open en je kunt eenvoudig tienduizend man kwijt zonder dat enige regel met betrekking tot afstand houden in gevaar komt of er teveel mensen bij elkaar zouden komen.

Althans bij Feyenoord Ajax en PSV. Voor de clubs met een kleine capaciteit praat je alsnog makkelijk een paar duizend bezoekers als je bijvoorbeeld 1/3 van de reguliere bezoekers toe zou laten.
Klinkt als een waterdicht plan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 mei 2020 @ 21:39:22 #237
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_193132289
Kijken jullie al uit naar de Bundesliga dit weekend?
Ik denk dat het me erg tegen gaat vallen om 90minuten zonder publiek er naar te kijken.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_193132324
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Klinkt als een waterdicht plan
Waarom niet?

Als je die enorme rijen ziet bij een IKEA (wat dan kennelijk gewoon mag) moet zoiets toch gewoon te realiseren zijn?

Bij De Kuip om en om de kassa's open toegang spreiden en direct naar je vak. Met 45.000 capaciteit is 10.000 man toch niks.
blablablabla
  donderdag 14 mei 2020 @ 21:42:28 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193132367
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom niet?

Als je die enorme rijen ziet bij een IKEA (wat dan kennelijk gewoon mag) moet zoiets toch gewoon te realiseren zijn?

Bij De Kuip om en om de kassa's open toegang spreiden en direct naar je vak. Met 45.000 capaciteit is 10.000 man toch niks.
Krijg je alsnog massale toeloop rondom de stadions. En dat wil men juist niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193132606
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Krijg je alsnog massale toeloop rondom de stadions. En dat wil men juist niet
Weet niet hoe het momenteel bij jou gaat maar die massale toeloop zie je nu ook al gewoon weer in en rond winkelcentra en binnensteden.

Laat staan als 1 juno de horeca weer (deels) opent. Ook daar kan één besmet persoon in theorie honderden mensen aansteken.
blablablabla
  donderdag 14 mei 2020 @ 21:54:53 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193132667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Weet niet hoe het momenteel bij jou gaat maar die massale toeloop zie je nu ook al gewoon weer in en rond winkelcentra en binnensteden.

Laat staan als 1 juno de horeca weer (deels) opent. Ook daar kan één besmet persoon in theorie honderden mensen aansteken.
Ja daarom. Denk je dat ik thuisblijf als ik straks niet bij 1 van die 10.000 hoor. Daar gaat geen enkele burgemeester mee akkoord. Alles of niks wat dat betreft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193132843
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja daarom. Denk je dat ik thuisblijf als ik straks niet bij 1 van die 10.000 hoor. Daar gaat geen enkele burgemeester mee akkoord. Alles of niks wat dat betreft.
Snap ik maar het hele idee is juist dat we moeten wennen aan die anderhalve meter samenleving omdat het nog wel een behoorlijke poos kan duren.

Verder natuurlijk sowieso geen losse verkoop, alleen loting onder de seizoenkaarthouders. Zelfde idee als met een bekerfinale.

Als je krampachtig vast blijft houden aan alles of niks zal het inderdaad niks blijven tot er ooit een keer gevaccineerd kan worden.


Vraag me af hoeveel BVO's er tegen die tijd nog bestaan.
blablablabla
  donderdag 14 mei 2020 @ 22:02:43 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193132880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Snap ik maar het hele idee is juist dat we moeten wennen aan die anderhalve meter samenleving omdat het nog wel een behoorlijke poos kan duren.

Verder natuurlijk sowieso geen losse verkoop, alleen loting onder de seizoenkaarthouders. Zelfde idee als met een bekerfinale.

Als je krampachtig vast blijft houden aan alles of niks zal het inderdaad niks blijven tot er ooit een keer gevaccineerd kan worden.


Vraag me af hoeveel BVO's er tegen die tijd nog bestaan.
Ach dat boomergriepje is over een maand of wat gewoon uitgedoofd joh
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193133686
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:58 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

PSV en Graafschap zijn matties, kampioenschap kopen met iPhones :D
Klopt , mooi clubje dat Graafschap :)
  donderdag 14 mei 2020 @ 23:01:50 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_193134220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt , mooi clubje dat Graafschap :)
Alleen die vriendschap al verdiend een langer verblijf in de 1e divisie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 14 mei 2020 @ 23:27:04 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193134664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mjah, met de huidige situatie had ik dat prima gevonden. Alhoewel ik stiekem hoop dat volgend seizoen Ajax-Feyenoord in de eerste seizoenshelft wordt gespeeld en Feyenoord-Ajax in de tweede, dat zou in principe wel het ‘eerlijkst’ zijn.
:) natuurlijk is het beter dan niks maar een echt eerlijk competitie verloop krijg je er ook niet van
pi_193134684
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 23:01 schreef yats het volgende:

[..]

Alleen die vriendschap al verdiend een langer verblijf in de 1e divisie.
Mooiste club van Gelderland,..kan je straks supporteren wanneer Vitesse failliet is : https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371809
  vrijdag 15 mei 2020 @ 00:40:21 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_193135545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Mooiste club van Gelderland,..kan je straks supporteren wanneer Vitesse failliet is : https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371809
Om failliet te worden verklaart heb je 2 schuldeisers nodig, en die zijn er niet. Sterker nog, hij heeft alles al ingetrokken omdat het kansloos is.

Deze verhuurder is gewoon een ontzettende @%%# en het beste voorbeeld van een huisbaas die je echt niet wil hebben. Google anders even op zijn naam om zijn verwerpelijke werkwijze te zien/te lezen over zijn vele conflicten met al zijn huurders.

Oh ja, de verhuurder is inmiddels zelf door Vitesse voor de rechter gedaagd en gebaseerd op de stukken geef ik het 90% kans van slagen voor Vitesse.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_193137213
Cambuur en De Graafschap _O- Prima dat die niet krijgen wat ze willen. Besloten dat het huidige seizoen niet telt, maar nee, deze twee clubs willen als uitzondering wél eventjes promoveren en in het geval van Cambuur ook eventjes die schaal krijgen. Dan snap je er echt helemaal niets van.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2020 08:04:46 ]
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:11:45 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193137918
stefdebont_vi twitterde op donderdag 14-05-2020 om 21:10:51 Even gebeld met een zeer realistische Henk de Jong. De trainer van #cambuur deed via VI wel een verzoek aan de KNVB: 'Ik hoop wel dat ze ons die schaal geven'

https://t.co/97RAQjQ47M reageer retweet
De act van Henk :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:25:00 #251
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193138047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 00:40 schreef yats het volgende:

[..]

Om failliet te worden verklaart heb je 2 schuldeisers nodig, en die zijn er niet. Sterker nog, hij heeft alles al ingetrokken omdat het kansloos is.

Deze verhuurder is gewoon een ontzettende @%%# en het beste voorbeeld van een huisbaas die je echt niet wil hebben. Google anders even op zijn naam om zijn verwerpelijke werkwijze te zien/te lezen over zijn vele conflicten met al zijn huurders.

Oh ja, de verhuurder is inmiddels zelf door Vitesse voor de rechter gedaagd en gebaseerd op de stukken geef ik het 90% kans van slagen voor Vitesse.
50% huurvermindering eisen is wel normaal? Dat zou ik eens moeten proberen bij het bedrijf waar ik huur.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:34:08 #252
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193138951
ik snap frustratie bij cambuur tegen KNVB volledig

en het klopt wel dat die KNVB alles beslist en niet eens luisteren naar de clubs
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:42:18 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193139044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:04 schreef Dejannn het volgende:
Cambuur en De Graafschap _O- Prima dat die niet krijgen wat ze willen. Besloten dat het huidige seizoen niet telt, maar nee, deze twee clubs willen als uitzondering wél eventjes promoveren en in het geval van Cambuur ook eventjes die schaal krijgen. Dan snap je er echt helemaal niets van.
dat is natuurlijk niet helemaal waar want bovenin eredivisie telt het seizoen blijkbaar wel voor Europees voetbal.
Wat de rechter ook zei, de KNVB had net zo goed voor promotie degradatie kunnen kiezen maar dat hebben ze niet gedaan, het enige wat hier telde is of de KNVB die rechten heeft en dat blijkt zo te zijn.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:23:01 #254
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193139675
Het is ook niet echt alsof het spannend was bovenin de JL en onderin de ED. Daarom voelt het allemaal wat wranger aan.

Verder vind ik de beslissing van de KNVB te verdedigen, alleen de manier waarop het ging was gewoon erg slecht.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:30:26 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193139803
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ook niet echt alsof het spannend was bovenin de JL en onderin de ED. Daarom voelt het allemaal wat wranger aan.

Verder vind ik de beslissing van de KNVB te verdedigen, alleen de manier waarop het ging was gewoon erg slecht.
ik blijf het met 2 maten meten vinden maar blijkbaar kan dat dus klaar, op naar het volgende seizoen met hoeveel BVO's ?
pi_193145576
Eindelijk uitsluitsel: Club Brugge is kampioen en Waasland-Beveren degradeert, 1A volgend seizoen met zestien ploegen én play-offs

https://www.hln.be/sport/(...)-play-offs~a5b72715/
  dinsdag 19 mei 2020 @ 17:04:30 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193208624
quote:
The Premier League can today confirm that, on Sunday 17 May and Monday 18 May, 748 players and club staff were tested for COVID-19.

Of these, six have tested positive from three clubs.

Players or club staff who have tested positive will now self-isolate for a period of seven days.

The Premier League is providing this aggregated information for the purposes of competition integrity and oversight.

No specific details as to clubs or individuals will be provided by the Premier League due to legal and operational requirements.
https://www.premierleague.com/news/1670563
  dinsdag 19 mei 2020 @ 17:41:02 #258
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193209192
quote:
Zes maar? Dat is niet zo veel. Wel kut voor de spelers van die drie ploegen, moet je zeven dagen thuis blijven voor niks.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 18:07:57 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193209587
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Zes maar? Dat is niet zo veel. Wel kut voor de spelers van die drie ploegen, moet je zeven dagen thuis blijven voor niks.
toch alleen de positieven?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 18:21:27 #260
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193209776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch alleen de positieven?
Oei dat is wel kansloos slecht gelezen van mij :P
Makkelijk tweede.
pi_193258015
quote:
Het voorstel om alleen kinderen toe te laten in stadions valt goed bij de clubs in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie. Het voorstel is een onderdeel van het plan dat de KNVB binnenkort aan de overheid gaat presenteren.
Dit stelde ik 1.5 maand geleden al voor ,maar dan voor mensen onder 50.
Werd toen opnieuw belachelijk gemaakt _O_
  vrijdag 22 mei 2020 @ 15:46:03 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193258046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dit stelde ik 1.5 maand geleden al voor ,maar dan voor mensen onder 50.
Dan stelde je dat dus niet voor, dom varken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193258815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan stelde je dat dus niet voor, dom varken.
Een leeftijdsgrens instellen..dat was mijn punt :7
pi_193258905
Al die gillende koters .
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 22 mei 2020 @ 17:17:59 #265
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193259573
Das nog erger dan zonder publiek spelen.

Moet er niet eerst een keeper aangevallen worden voordat we zoiets doen?
Makkelijk tweede.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 17:38:16 #266
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193259825
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dit stelde ik 1.5 maand geleden al voor ,maar dan voor mensen onder 50.
Werd toen opnieuw belachelijk gemaakt _O_
Leugens. Alleen @Belg komt met goede plannen.
pi_193274171
Update: De Spaanse premier Pedro Sánchez heeft de laatste seinen op groen gezet. De Primera División mag vanaf de week van 8 juni hervat worden. Vanaf 12 juni zal de competitie daardoor worden uitgespeeld. De Spaanse bond maakte eerder al een voorlopig schema bekend. De stadsderby tussen Sevilla en Real Betis staat als eerst op het programma.

De impact van het coronavirus is groot in Spanje. Toch sprak La Liga vanaf begin af aan de hoop uit om het seizoen af te maken. In de Spaanse competitie staan nog elf speelrondes op het programma. Koploper FC Barcelona verdedigt een voorsprong van twee punten op aartsrivaal Real Madrid.
pi_193282772


_O_
pi_193282846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Kon ook niet anders dan dat 't Feyenoord tokkies moesten zijn :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193288396
Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas spuwt opnieuw zijn gal over het Franse besluit om een punt te zetten achter het Ligue 1-seizoen. De club van Memphis Depay en Kenny Tete grijpt daardoor voor het eerst in jaren naast de Europese tickets.

Het feit dat de Bundesliga weer begonnen is en Spanje spoedig volgt, maakt Aulas gek. "Elk land heeft dezelfde gezondheidsprotocollen. De UEFA doet er alles aan om de competities af te maken, maar in Frankrijk wordt er niet eens naar gekeken. Het is een absoluut schandaal", foetert Aulas in gesprek met L'Equipe.

De Lyon-voorzitter is naar de rechter gestapt en wil het Franse besluit ongedaan maken. "We moeten het in elk geval proberen. Zijn de risico's toch te groot, dan stoppen we en zal ik berusten in ons lot. Maar dat het op deze manier wordt gespeeld, pik ik gewoon niet."

Aulas houdt zijn hart vast als Lyon in de kwartfinale van de Champions League, die vermoedelijk in augustus wordt afgemaakt, moet aantreden tegen Juventus. "Iedereen zal zien dat onze kop eraf wordt gehakt, omdat we geen ritme hebben. Italië is zwaar getroffen, maar maakt de competitie wel af. Dat is niet uit te leggen."

Da`s wel een goed punt eerlijk gezegd.
  zondag 24 mei 2020 @ 13:34:29 #271
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193288447
Is er eigenlijk al een club geweest die niet mad heeft gereageerd op een minder gunstige keuze voor de club?
pi_193288554
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er eigenlijk al een club geweest die niet mad heeft gereageerd op een minder gunstige keuze voor de club?
Eens, maar ik doelde hier meer op het stoppen van de nationale competitie en dan eventueel europees nog wel moeten optreden, da`s een lastige of niet?
Ik wil het geen vervalsing noemen, maar voor topsport is het wel een lastige.
  zondag 24 mei 2020 @ 21:43:08 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193295331
Luuk de Jong heeft er in ieder geval zin in!

https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-ophef-in-spanje
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 24 mei 2020 @ 21:53:38 #274
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193295541
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luuk de Jong heeft er in ieder geval zin in!

https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-ophef-in-spanje
'ophef'

:{
pi_193297138
Ben ik de enige die het ergerlijk vind dat in Nederland de competitie niet wordt afgemaakt? Ik begrijp die voorzitter van Lyon ook wel.
  zondag 24 mei 2020 @ 23:16:45 #276
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193297180
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die het ergerlijk vind dat in Nederland de competitie niet wordt afgemaakt? Ik begrijp die voorzitter van Lyon ook wel.
Je mag al niet zeggen dat je het jammer vindt
pi_193297223
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die het ergerlijk vind dat in Nederland de competitie niet wordt afgemaakt? Ik begrijp die voorzitter van Lyon ook wel.
Ze zijn ook belachelijk vroeg gestopt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 25 mei 2020 @ 04:53:43 #278
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193299122
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luuk de Jong heeft er in ieder geval zin in!

https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-ophef-in-spanje



37 graden, viesheet.
pi_193299934
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef Adrie072 het volgende:

[...]

Da`s wel een goed punt eerlijk gezegd.
Ja hoor. Maar zegt dat dan iets over het besluit van Frankrijk of dat van Italië?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 25 mei 2020 @ 09:15:02 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193300242
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 08:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar zegt dat dan iets over het besluit van Frankrijk of dat van Italië?
voor Italie wordt het toch ook aardig krap, die beginnen het weekend van 20 juni?
  maandag 25 mei 2020 @ 16:07:40 #281
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193305823
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 04:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

37 graden, viesheet.
Lekker man.
pi_193305858
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 04:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

37 graden, viesheet.
Gore wijven ook.
pi_193306009
Luuk kijk eens dom, ja ho maar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 25 mei 2020 @ 16:27:53 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193306051
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:23 schreef De_Kraam het volgende:
Luuk kijk eens dom, ja ho maar.
hij is wel z'n huilie huilie gezicht een beetje kwijt dus Spanje doet hem wel goed
pi_193309180
Vreemde zet van AZ. Dat was toch 1 van de eerste clubs die meeging met het verhaal van Ajax om alles stop te zetten?

https://www.ad.nl/nederla(...)-naar-uefa~ac7b9a7e/
pi_193309375
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luuk de Jong heeft er in ieder geval zin in!

https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-ophef-in-spanje
Wat zou die vrouw gedacht hebben toen ze dat plaatste? Ach, waarom niet, daar komt vast geen gedoe over!
  maandag 25 mei 2020 @ 22:27:00 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193311804
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:09 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wat zou die vrouw gedacht hebben toen ze dat plaatste? Ach, waarom niet, daar komt vast geen gedoe over!
gedacht? Daar ga je al de fout in, die leeft gewoon in haar eigen gram bubbeltje
pi_193311859
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

gedacht? Daar ga je al de fout in, die leeft gewoon in haar eigen gram bubbeltje
Dat zou ook zomaar kunnen inderdaad
pi_193315400
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vreemde zet van AZ. Dat was toch 1 van de eerste clubs die meeging met het verhaal van Ajax om alles stop te zetten?

https://www.ad.nl/nederla(...)-naar-uefa~ac7b9a7e/
Marc Overmars en De Telegraaf hebben in het begin er alles aan gedaan om de competitie te laten stoppen in een voor Ajax gunstige situatie. Ik was toen heel verbaasd dat AZ hier zo gemakkelijk bij aansloot.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 07:46:59 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193315606
Misschien kunnen Utrecht en AZ samen een jankclubje oprichten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193315984
Ik snap AZ wel. Alleen snap ik niet dat ze nu pas actie ondernemen. AZ had zijn poot veel stijver moeten houden en moeten aandringen op een eerlijke compensatie. Kennelijk hadden ze verwacht dat Ajax uit zichzelf met een redelijk voorstel zou komen.....tsjah….
#12 is not for sale!
pi_193316001
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 06:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Marc Overmars en De Telegraaf hebben in het begin er alles aan gedaan om de competitie te laten stoppen in een voor Ajax gunstige situatie. Ik was toen heel verbaasd dat AZ hier zo gemakkelijk bij aansloot.
Dit inderdaad. Het blijft toch bijzonder hoe snel we hier de handdoek in de ring hebben gegooid terwijl er nu in Duitsland wel gevoetbald wordt en ook landen als Italië en Spanje aan een herstart denken.
#12 is not for sale!
  dinsdag 26 mei 2020 @ 08:51:15 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193316024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:48 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het blijft toch bijzonder hoe snel we hier de handdoek in de ring hebben gegooid terwijl er nu in Duitsland wel gevoetbald wordt en ook landen als Italië en Spanje aan een herstart denken.
in NL is de testcapaciteit nog steeds niet op orde dus dan kan je wel nagaan wat er zou gebeuren als ze a la Bundesliga spelers hadden willen testen.
Een herstart als in Duitsland had dan ook nu nog niet plaatsgevonden
pi_193316757
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:46 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap AZ wel. Alleen snap ik niet dat ze nu pas actie ondernemen. AZ had zijn poot veel stijver moeten houden en moeten aandringen op een eerlijke compensatie. Kennelijk hadden ze verwacht dat Ajax uit zichzelf met een redelijk voorstel zou komen.....tsjah….
Volgens mij ligt daar de crux ja, Ajax geeft een fooi en daar heeft AZ geen zin in.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 09:47:29 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193316816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volgens mij ligt daar de crux ja, Ajax geeft een fooi en daar heeft AZ geen zin in.
ze kunnen zelf natuurlijk ook nog de CL halen :)

Het grote verschil zit hem in de begroting, die van Ajax is al redelijk gebaseerd op CL voetbal, ook al kunnen ze wel een paar seizoenen zonder en die van AZ niet.

AZ had daarom een groter % willen afstaan maar clubs als PSV en Ajax waren het daar niet mee eens omdat het voor AZ bonus is en voor die andere 2 dus niet.
pi_193317185
quote:
Afgrijzen en verbazing bij Ajax om actie AZ: ‘Dit was ons niet bekend’

Bij Ajax is vol verbazing en afgrijzen gereageerd op de abrupte handelwijze van AZ, dat een claim heeft gedaan op de eerste plek. Algemeen directeur Edwin van der Sar laat weten verrast te zijn. ,,We hebben regelmatig contact, maar dit was niet bekend bij Ajax.’’

Over de solidariteit in het Nederlands voetbal zegt hij: ,,Wat ons betreft verandert dit niks. Wij zijn solidair en geven daarom ook al geld aan beide divisies en willen juist een extra bedrag komend seizoen reserveren. Hierover zijn we nu in gesprek. Dat willen we doen voor de eredivisie, maar zeker ook voor de Keuken Kampioen Divisie. Zodat we met zo veel mogelijk clubs zo goed mogelijk door deze zware tijden kunnen komen.’’

Het is een korte reactie, maar het ongenoegen is heel groot. De Amsterdamse club voelt zich opnieuw door AZ in de maling genomen. Twee maanden geleden kwamen de Alkmaarders met een financiële oplossing om de coronacrisis te bestrijden, waarbij de deelnemer aan de groepsfase van de Champions League een aanzienlijk deel moest afstaan. Bij Ajax kwam dit over alsof AZ het geld van de Amsterdammers ging verdelen.

De laatste actie van AZ zet meer kwaad bloed bij de clubleiding van Ajax. De top 4 trok nauw met elkaar op in de voorbije weken om samen met de KNVB een plan te smeden om in deze zware financiële tijden samen te werken. Vijf meetings vonden plaats, met de term solidariteit als terugkerend thema, maar AZ repte geen woord over de gang naar de UEFA om alsnog de koppositie af te dwingen. De actie en de manier waarop het plaatsvond, wekt veel irritatie en ongenoegen bij Ajax.
https://www.ad.nl/nederla(...)iet-bekend~a4eeee75/

Wat een clubs _O-
pi_193317349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:46 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap AZ wel. Alleen snap ik niet dat ze nu pas actie ondernemen. AZ had zijn poot veel stijver moeten houden en moeten aandringen op een eerlijke compensatie. Kennelijk hadden ze verwacht dat Ajax uit zichzelf met een redelijk voorstel zou komen.....tsjah….
AZ had dan nooit mee moeten doen aan een competitie die eerst op doelsaldo wordt beslist.

Vind het maar sneu gedrag.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 10:49:17 #298
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193317714
Sec gezien is FC Utrecht de enige die echt wat te klagen heeft.
pi_193317765
quote:
jodenstreek
pi_193318641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

in NL is de testcapaciteit nog steeds niet op orde dus dan kan je wel nagaan wat er zou gebeuren als ze a la Bundesliga spelers hadden willen testen.
Een herstart als in Duitsland had dan ook nu nog niet plaatsgevonden
Vanaf 1 juni kunnen we toch ook allemaal getest worden? Ik zeg niet dat het makkelijk is hoor en ik proef bij de politiek ook niet behoefte om het voetbal een uitzonderingspositie te geven. Maar iets meer (publieke) lobby dan alleen maar klagen dat het 300 miljoen gaat kosten had wmb wel gekund.
#12 is not for sale!
pi_193318752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze kunnen zelf natuurlijk ook nog de CL halen :)

Het grote verschil zit hem in de begroting, die van Ajax is al redelijk gebaseerd op CL voetbal, ook al kunnen ze wel een paar seizoenen zonder en die van AZ niet.

AZ had daarom een groter % willen afstaan maar clubs als PSV en Ajax waren het daar niet mee eens omdat het voor AZ bonus is en voor die andere 2 dus niet.
Toch is dat wel een erg laf argument gezien stand op de ranglijst. 'Adel verplicht' zou ik zeggen, Ajax maakt wel graag een gebaar naar alle skyboxhouders maar AZ kan de tyfus krijgen..

Al ben ik het er mee eens dat de werkwijze van AZ ook geen schoonheidsprijs verdient. Wees dan gewoon duidelijk in je argumentatie en overtuiging. Dit lijkt wel wat hypocriet ja.
#12 is not for sale!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')