SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 20:33:57 ]
quote:
twitter:hendrikshelene twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:19:53@ms_chapel @VosdeMos Je kunt gewoon lekker kijken hoor Karin. Ik zit niet aan tafel, maar sta in Zeist. Schakel gewoon 5 tot 10 min later in dan heb je geen last van mij 😘 joee groetjes en fijn weekend! reageer retweet
ik kijk gewoon 90 daysquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:hendrikshelene twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:19:53@:ms_chapel @:VosdeMos Je kunt gewoon lekker kijken hoor Karin. Ik zit niet aan tafel, maar sta in Zeist. Schakel gewoon 5 tot 10 min later in dan heb je geen last van mij 😘 joee groetjes en fijn weekend! reageer retweet
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Dank je!quote:
Dit lijkt me nogal een vrouwenprogramma. Ben je al een beetje gewend aan je online beroemdheid?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Programma op TLC https://www.dplay.nl/programmas/90-day-fiance-before-the-90-days
Het is vooral heel veel leedvermaak.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me nogal een vrouwenprogramma. Ben je al een beetje gewend aan je online beroemdheid?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vooral heel veel leedvermaak.
Ja hoor ik hoop op veel fanmail.
Wtf? Waarom dan maat? Huur niet betaald?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
boys ik word miss mijn huis uit gezet
dat mog toch niet
Niet geliktquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Programma op TLC https://www.dplay.nl/programmas/90-day-fiance-before-the-90-days
Heb je als je kraaktquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Oh jee dat is mooi kut.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Hey, jammer dat ze het grote Jaaptopic zo hebben laten versloffen tijdens onze afwezigheid.quote:
Geklikt. Uitstekend nummer.quote:
wat is een peamasterquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat jij er dan ook bent. Kun je weer eens gaan werken voor je kankergeld.
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @Mansjester kreeg er éénquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, jammer dat ze het grote Jaaptopic zo hebben laten versloffen tijdens onze afwezigheid.
Ik weet ook eigenlijk niet eens waarom ik geband ben.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @:mansjester kreeg er één
@:ggmm zal er wel zijn plezier uit halen
@Mansjester ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @:mansjester kreeg er één
Je noemde me flikker toch? In het uiterst serieuze COR forum.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet eens waarom ik geband ben.
Ja, blijkbaar (al had ik natuurlijk niet echt een TR gezet)quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:mansjester ook
Dat wist ik niet.
CORRED
Was bij jou trouwens de druppel dat je een TR gezet had op een post van mij?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
al had ik natuurlijk niet echt een TR gezet
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je noemde me flikker toch? In het uiterst serieuze COR forum.
Ik zag die gastenlijst en er leek me weinig aan.quote:
Gaat over KNVB besluit ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag die gastenlijst en er leek me weinig aan.
Vooral die promotie en degradatie vind ik erg raar geregeld.quote:
Ik niet eens, het hele circus er omheen is alleen wat het zo bizar maakt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral die promotie en degradatie vind ik erg raar geregeld.
Wopke nu bij Jinekquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag die gastenlijst en er leek me weinig aan.
De stand was wel zo duidelijk dat al bijna zeker was hoe het af zou gaan lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet eens, het hele circus er omheen is alleen wat het zo bizar maakt.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat jij er dan ook bent. Kun je weer eens gaan werken voor je kankergeld.
woon anti kraak hèquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf? Waarom dan maat? Huur niet betaald?
Ai. Gecoronariseerd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
woon anti kraak hè
maar je mag tijdens corinacrisis toch huis niet uit worden gezet
wel echt slechte timing
Klopt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai. Gecoronariseerd.
@:kingroland
Waarom danquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Prima reactiestwitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 21:14:13Willem II-fans vieren toeterend feest in Tilburg na ‘behalen’ Europees voetbal: 'Dit is een historisch moment' https://t.co/pu5M5l7Z6Q https://t.co/NUNjTEUxUN reageer retweet
Oh ja die vergeet ik de laatste tijdquote:
Geen idee wie @Solotovski is, maar het zal vast hilarisch zijn geweestquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vergeet ik de laatste tijd
Wel een goeie in het Paul-topic geplaatst.(kreeg nog een complimentje van @:lenny_leonard en @:solotovski moest om mijn post lachen)
Als @Solotovski moet lachen wel ja, dat gebeurt niet vaak!quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee wie @:solotovski is, maar het zal vast hilarisch zijn geweest
Ik ook een half uurtjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Oh voordat ik het vergeet.
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:solotovski
Stuur nummer in dmquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Ik geloof er niks van!
@GGMM vindt het ook allemaal wel lachen lijkt hetquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:mansjester ook
Dat wist ik niet.
CORRED
Was bij jou trouwens de druppel dat je een TR gezet had op een post van mij?
Beter gaan roeien maatquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook een half uurtje
Het gaat niet echt best met dat hardlopen @:doublepain
Valse mention naar @Solotovski . Wie dat ook moge zijn. TR voor meegepakt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse mention naar @:solotovski . Wie dat ook moge zijn. TR voor meegepakt.
Hardquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Ik heb je aangegeven hoe je kan aangeven het er niet mee eens te zijn. Dat weigerde je.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Mansjester het volgende:
@GGMM vindt het ook allemaal wel lachen lijkt het
Daar heb jij natuurlijk geen inzicht inquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven hoe je kan aangeven het er niet mee eens te zijn. Dat weigerde je.
Dus blijkbaar vind je het zelf wel terecht. Nou, prima.
wattequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk geen inzicht in
Oh zoquote:
Ik vind dat hardlopen wel geinigquote:
Ohquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan had ik wel Godin gezegd.
Die uit N-Korea
Dat is echt kloten, Tjackquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Anti kraak kan je toch altijd elk moment eruit gezet worden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
woon anti kraak hè
maar je mag tijdens corinacrisis toch huis niet uit worden gezet
wel echt slechte timing
Even liken jongens.twitter:Marki420 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 23:43:09@RikElfrink @princemaurits Dat weet je niet. Wellicht zijn er elders allang dezelfde gebaren gemaakt maar zoekt men de media niet op onder het mom van ‘kijk mij eens lekker deugen’ reageer retweet
Volg mij eerst maar eens terugquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:44 schreef Caland het volgende:
Even liken jongens.twitter:Marki420 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 23:43:09@:RikElfrink @:princemaurits Dat weet je niet. Wellicht zijn er elders allang dezelfde gebaren gemaakt maar zoekt men de media niet op onder het mom van ‘kijk mij eens lekker deugen’ reageer retweet
Oh nu zit jij er net tussen, maar ik had het tegen Caland hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:48 schreef MakkieR het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen om al die Ajax fans die stoer lopen te doen dat die trainer van Cambuur niet moet aanstellen. Herinner jullie de laatste wedstrijd nog Ajax tegen de graafschap seizoen 2018. Als je het hebt over huilen en Sjaak Zwart.
Met andere woorden, als je verliest of onrecht aan wordt gedaan dan is iedereen emotioneel en Ajax lieden kunnen er ook wat van.
https://voetbalflitsen.nl(...)toch-ook-belachelijk
Oh ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nu zit jij er net tussen, maar ik had het tegen Caland hoor.
(je post niet gelezen trouwens)
Like ingetrokken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
Eén of andere ScrummieNMS heeft mijn tweet geliked
Nou; die ga ik in ieder geval niet volgen
Verstandig, anders staat je tijdlijn vol met onzin van Kim Boonquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
Eén of andere ScrummieNMS heeft mijn tweet geliked
Nou; die ga ik in ieder geval niet volgen
Onmogelijk, niet dankzij mij in elk geval.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig, anders staat je tijdlijn vol met onzin van Kim Boon
Origineel zegquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je moet roeien met de riemen die je hebt
Bij mij verschijnt het reageervak onderin nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:02 schreef JanCees het volgende:
@:ggmm als ik naar COR ga krijg ik een of andere melding dat topics niet bestaan. Enig idee??
quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt het reageervak onderin niet
@:ggmm ????
Welkom terug boysquote:
Ik zie dit als een uitnodiging om hier gezellig mee te posten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Gezelligquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zie dit als een uitnodiging om hier gezellig mee te posten.
Inb4 kk op
Poeh.. even denken..quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:02 schreef JanCees het volgende:
@:ggmm als ik naar COR ga krijg ik een of andere melding dat topics niet bestaan. Enig idee??
Ja, heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt het reageervak onderin niet
@:ggmm ????
Wat leuk zegquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zie dit als een uitnodiging om hier gezellig mee te posten.
Inb4 kk op
Kan je me niet alleen leesrechten gevenquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh.. even denken..
Ik zou echt niet weten hoe dat kan!
[..]
Ja, heb ik gedaan.
[..]
Wat leuk zegWees welkom!
En dan wederom negeren. Fuck you René we waren toch vriendenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan met mijn opmerking in FB topic @:GGMM
Ik word hier niet serieus genomen
10 min geleden besteld?quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:14 schreef Solotovski het volgende:
5 eu gelapt voor same day delivery bij coolblue, heb ik het gvd nog steeds niet
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je me niet alleen leesrechten geven
Vanochtend om 11:58quote:
Erg mooi.twitter:polgroningen twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 23:29:30Vanavond hebben wij in een bedrijfspand aan de Lavendelweg in #Groningen veertien personen bekeurd voor het overtreden van de corona noodverordening. Deze personen bezochten hier een illegale georganiseerde gokavond. 1/2 reageer retweet
Toevallig nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je toevallig een cadeaubon gebruikt?
@:zipportal
Nee. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je toevallig een cadeaubon gebruikt?
@:zipportal
Mechanisch!?quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel ja laatst
Nieuw toetsenbord typt heerlijk
KingRoland zekerquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik haat een bepaalde persoon hier heel erg.
Is beterquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Dat was overigens geen bewuste keuze, maar stond op de doos.
Geen idee wat dat betekent ook.
TILBURG IN EUROPA OH OH OH OH OHquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Prima reactiestwitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 21:14:13Willem II-fans vieren toeterend feest in Tilburg na ‘behalen’ Europees voetbal: 'Dit is een historisch moment' https://t.co/pu5M5l7Z6Q https://t.co/NUNjTEUxUN reageer retweet
quote:
Big4?quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:29 schreef KingRoland het volgende:
heb misschien marketingstage binnen een groot bedrijf
Niet weer deze actquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:29 schreef KingRoland het volgende:
heb misschien marketingstage binnen een groot bedrijf
dit kan je ze niet meer afnemenquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:25 schreef PicoMMP het volgende:
Zul je zien dat er geen Europees voetbal wordt gespeeld
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook een half uurtje
Het gaat niet echt best met dat hardlopen @:doublepain
quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wilde gister gaan en toen verrekte ik mijn bovenrug omdat ik een pot jam terug de kast in deed
Weet nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anti kraak kan je toch altijd elk moment eruit gezet worden?
Ben je weer op de weg terugquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:25 schreef PicoMMP het volgende:
Zul je zien dat er geen Europees voetbal wordt gespeeld
Meestal 14 dagen opzegtermijn. (antikraak wonen is voor paupers)quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anti kraak kan je toch altijd elk moment eruit gezet worden?
Ik vind vis in de ochtend nooit zo lekker eigenlijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ontbijten met een maaltijdsalade. Een maaltijdsalade tuna.
Dat is nog eens feestelijk !!
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vis in de ochtend nooit zo lekker eigenlijk
(Daarom plan ik mijn bezoekjes aan je moeder ook altijd in de avond in)
Van harte.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al 14 likes op een tweet richting Peter R de Vries.
18quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al 14 likes op een tweet richting Peter R de Vries.
Steek die volgende like maar in je hol dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben er juist erg content mee!![]()
@:lenny_leonard
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:07 schreef Doublepain het volgende:
Net boodschappen gedaan
Zo mijn huis schoonmaken en dan is alles weer gedaan voor vandaag
Heb je wat te zuipen meegebracht?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:07 schreef Doublepain het volgende:
Net boodschappen gedaan
Zo mijn huis schoonmaken en dan is alles weer gedaan voor vandaag
Bedankt maatquote:
Nee, de Lidl heeft alleen wijvendrank of bierquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je wat te zuipen meegebracht?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt maat
[..]
Nee, de Lidl heeft alleen wijvendrank of bier
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben er juist erg content mee!![]()
@:lenny_leonard
Wow nice, die zet ik even op de achtergrondquote:
Gadverquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ontbijten met een maaltijdsalade. Een maaltijdsalade tuna.
Dat is nog eens feestelijk !!
rip hontquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hondje van @:yvonne is overleden.
Wat ontzettend tragisch.
[ afbeelding ]
Sterkte Yvonne. Enorm kut om je huisdier te verliezen.
Die van mij komt nog voor 13.04quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is vertraagd naar dinsdag
Anti genot
Het wordt zelfs woensdag trouwens, ben mijn huisnummer toevoeging vergetenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van mij komt nog voor 13.04
@:ggmm @:scrummie2.1
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het wordt zelfs woensdag trouwens, ben mijn huisnummer toevoeging vergeten
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:25 schreef Buitendam het volgende:
Sportschool helemaal naar de touwtyfus gepompt. Schouders zo groot als basketballen.
@:Doublepain
Gaat het een beetje max?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Er kunnen wel posts verwijderd worden in het FB topic maar reageren en in actie komen is teveel gevraagd.
mimimimi
Straks even kijken, bedanktquote:
Ja ik geniet van het weekend. Het baart alleen een beetje zorgen dat er niet meer gemodereerd wordt hier.quote:
Ze zitten natuurlijk allemaal in COR om daar lekker te moddenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik geniet van het weekend. Het baart alleen een beetje zorgen dat er niet meer gemodereerd wordt hier.
Oeiquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik geniet van het weekend. Het baart alleen een beetje zorgen dat er niet meer gemodereerd wordt hier.
Nee ik ben daar niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei
Als dat je zorgen maakt kan je altijd solliciteren maat.
(ik zag dat je smiley misging)
Ach dat houdt onlogisch ook niet tegen (lol)quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben daar niet geschikt voor.
(dat ging even mis ja,als dat je zorgen maakt is ook geen goed Nederlands trouwens)
Keurig binnen gekopt maat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach dat houdt onlogisch ook niet tegen (lol)
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach dat houdt onlogisch ook niet tegen (lol)
Mooi!quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van mij komt nog voor 13.04
@:ggmm @:scrummie2.1
Ik zou bijvoorbeeld alles van zo'n Psvcl verwijderen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En @:maxi-mus hoezo zou je daar niet geschikt voor zijn?
daar mis je ook weinig aan, die loopt 1 op 1000quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld alles van zo'n Psvcl verwijderen.
Daar werd reikhalzend naar uitgekekenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb mijn mening ook even gegeven in het FB topic.
Je hebt mijn stemquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@PSVCLquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hondje van @:yvonne is overleden.
Wat ontzettend tragisch.
[ afbeelding ]
Sterkte Yvonne. Enorm kut om je huisdier te verliezen.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand een gifjes genie die hier een Jaapgod gifje van kan maken? @:IEDEREEN
quote:
Ben benieuwd wat voor DALING we straks weer krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die is goed.
Het schijnt trouwens ook goed tegen het virus te helpen als je een uv-lamp in je hol stopt.
Vandaag kwam ik de eerste collega met een mondkapje tegen, wat een aandachtshoer. Beter had die idioot wat beter naar ome Jaap geluisterd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor DALING we straks weer krijgen
JAAPED
Coronahard in het gezicht hoesten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag kwam ik de eerste collega met een mondkapje tegen, wat een aandachtshoer. Beter had die idioot wat beter naar ome Jaap geluisterd.
Wat een coronastreek, smerige coronalijer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Coronahard in het gezicht hoesten.
Ik heb het bij lachen gehouden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Coronahard in het gezicht hoesten.
Geen mention gehadquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand een gifjes genie die hier een Jaapgod gifje van kan maken? @:IEDEREEN
Het was een man.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
meeste mensen worden knapper van zo'n mondkapje
Wat zijn dit voor walgelijke insinuaties. Is je bleekwaterinjectie soms een beetje verkeerd gevallen?quote:
Je moet (als je zin hebt) After Life checken op Netflix. Seizoen 2 staat er nu ook op, van Ricky Gervais.quote:
goede serie jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet (als je zin hebt) After Life checken op Netflix. Seizoen 2 staat er nu ook op, van Ricky Gervais.
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet (als je zin hebt) After Life checken op Netflix. Seizoen 2 staat er nu ook op, van Ricky Gervais.
Laat varkenshaas bezorgen vandaag. Broodje gezond is wel karig als avondeten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodje gezond.
Thanksquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja gaat prima, inmiddels wel gewend aan de situatie. Hou vol hè kerel! Komt goed
cha siuquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
schijnt een beetje doods te zijn daarquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
Er heerst hier een sfeer dat te maken heeft met een land ten noorden van Zuid-Korea
Oh, als welingelichtekringen.nl het zegt moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Japanse media: ‘Kim Jung Un hersendood’
https://www.welingelichte(...)g-un-hersendood.html
Uh, oké.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als welingelichtekringen.nl het zegt moet het wel waar zijn.
Nouri doen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Japanse media: ‘Kim Jung Un hersendood’
https://www.welingelichte(...)g-un-hersendood.html
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
twitter:realrobinhood18 twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 11:35:59#KimJongUn
WHO MADE THIS..???? https://t.co/nrU4l9yDQX reageer retweet
Die is al wel redelijk oud maar blijft grappig. 'Who made this?' Zal wel zo'n persoon zijn die bij madame tussauds werkt of de filmindustrie, zijn echte maskers, geen shop.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:realrobinhood18 twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 11:35:59#KimJongUn
WHO MADE THIS..???? https://t.co/nrU4l9yDQX reageer retweet
Wat versta je onder sporten?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch
Toen was het stil....quote:
Nee, ik was douchen (naakt)quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM zit even op Google verschillende sporten opzoeken.
Geeft niks, ik praat er wel overheen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:45 schreef GGMM het volgende:
Betekent niet gelijk dat ik je vraag ontwijk ofzo
Had je beter even van tevoren kunnen vragen. Nu ben ik al weer aangekleed.quote:
Jammer xquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je beter even van tevoren kunnen vragen. Nu ben ik al weer aangekleed.
Ik ga niet nog een keer douchen voor jouw pics hoor
Dit lijkt me anders een kleine moeite voor iemand die bijna dakloos is!quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een subtiele overgang van het ene naar het andere gesprek.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me anders een kleine moeite voor iemand die bijna dakloos is!
Is Kim nu eigenlijk dood of niet? Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.
Beer je weleens af onder de douche?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beer je weleens af onder de douche?
Je raadt nooit hoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |