SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 20:33:57 ]
quote:
twitter:hendrikshelene twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:19:53@ms_chapel @VosdeMos Je kunt gewoon lekker kijken hoor Karin. Ik zit niet aan tafel, maar sta in Zeist. Schakel gewoon 5 tot 10 min later in dan heb je geen last van mij 😘 joee groetjes en fijn weekend! reageer retweet
ik kijk gewoon 90 daysquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:hendrikshelene twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:19:53@:ms_chapel @:VosdeMos Je kunt gewoon lekker kijken hoor Karin. Ik zit niet aan tafel, maar sta in Zeist. Schakel gewoon 5 tot 10 min later in dan heb je geen last van mij 😘 joee groetjes en fijn weekend! reageer retweet
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Dank je!quote:
Dit lijkt me nogal een vrouwenprogramma. Ben je al een beetje gewend aan je online beroemdheid?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Programma op TLC https://www.dplay.nl/programmas/90-day-fiance-before-the-90-days
Het is vooral heel veel leedvermaak.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me nogal een vrouwenprogramma. Ben je al een beetje gewend aan je online beroemdheid?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vooral heel veel leedvermaak.
Ja hoor ik hoop op veel fanmail.
Wtf? Waarom dan maat? Huur niet betaald?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
boys ik word miss mijn huis uit gezet
dat mog toch niet
Niet geliktquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Programma op TLC https://www.dplay.nl/programmas/90-day-fiance-before-the-90-days
Heb je als je kraaktquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Oh jee dat is mooi kut.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Hey, jammer dat ze het grote Jaaptopic zo hebben laten versloffen tijdens onze afwezigheid.quote:
Geklikt. Uitstekend nummer.quote:
wat is een peamasterquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat jij er dan ook bent. Kun je weer eens gaan werken voor je kankergeld.
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @Mansjester kreeg er éénquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, jammer dat ze het grote Jaaptopic zo hebben laten versloffen tijdens onze afwezigheid.
Ik weet ook eigenlijk niet eens waarom ik geband ben.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @:mansjester kreeg er één
@:ggmm zal er wel zijn plezier uit halen
@Mansjester ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @:mansjester kreeg er één
@:ggmm zal er wel zijn plezier uit halen
Je noemde me flikker toch? In het uiterst serieuze COR forum.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet eens waarom ik geband ben.
Ja, blijkbaar (al had ik natuurlijk niet echt een TR gezet)quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:mansjester ook
Dat wist ik niet.
CORRED
Was bij jou trouwens de druppel dat je een TR gezet had op een post van mij?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
al had ik natuurlijk niet echt een TR gezet
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je noemde me flikker toch? In het uiterst serieuze COR forum.
Ik zag die gastenlijst en er leek me weinig aan.quote:
Gaat over KNVB besluit ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag die gastenlijst en er leek me weinig aan.
Vooral die promotie en degradatie vind ik erg raar geregeld.quote:
Ik niet eens, het hele circus er omheen is alleen wat het zo bizar maakt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral die promotie en degradatie vind ik erg raar geregeld.
Wopke nu bij Jinekquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag die gastenlijst en er leek me weinig aan.
De stand was wel zo duidelijk dat al bijna zeker was hoe het af zou gaan lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet eens, het hele circus er omheen is alleen wat het zo bizar maakt.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat jij er dan ook bent. Kun je weer eens gaan werken voor je kankergeld.
woon anti kraak hèquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf? Waarom dan maat? Huur niet betaald?
Ai. Gecoronariseerd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
woon anti kraak hè
maar je mag tijdens corinacrisis toch huis niet uit worden gezet
wel echt slechte timing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |