Verstandig, anders staat je tijdlijn vol met onzin van Kim Boonquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
Eén of andere ScrummieNMS heeft mijn tweet geliked
Nou; die ga ik in ieder geval niet volgen
Onmogelijk, niet dankzij mij in elk geval.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig, anders staat je tijdlijn vol met onzin van Kim Boon
Origineel zegquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je moet roeien met de riemen die je hebt
Bij mij verschijnt het reageervak onderin nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:02 schreef JanCees het volgende:
@:ggmm als ik naar COR ga krijg ik een of andere melding dat topics niet bestaan. Enig idee??
quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt het reageervak onderin niet
@:ggmm ????
Welkom terug boysquote:
Ik zie dit als een uitnodiging om hier gezellig mee te posten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Oh voordat ik het vergeet.
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:solotovski
Gezelligquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zie dit als een uitnodiging om hier gezellig mee te posten.
Inb4 kk op
Poeh.. even denken..quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:02 schreef JanCees het volgende:
@:ggmm als ik naar COR ga krijg ik een of andere melding dat topics niet bestaan. Enig idee??
Ja, heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt het reageervak onderin niet
@:ggmm ????
Wat leuk zegquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zie dit als een uitnodiging om hier gezellig mee te posten.
Inb4 kk op
Kan je me niet alleen leesrechten gevenquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh.. even denken..
Ik zou echt niet weten hoe dat kan!
[..]
Ja, heb ik gedaan.
[..]
Wat leuk zegWees welkom!
En dan wederom negeren. Fuck you René we waren toch vriendenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan met mijn opmerking in FB topic @:GGMM
Ik word hier niet serieus genomen
10 min geleden besteld?quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:14 schreef Solotovski het volgende:
5 eu gelapt voor same day delivery bij coolblue, heb ik het gvd nog steeds niet
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je me niet alleen leesrechten geven
Vanochtend om 11:58quote:
Erg mooi.twitter:polgroningen twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 23:29:30Vanavond hebben wij in een bedrijfspand aan de Lavendelweg in #Groningen veertien personen bekeurd voor het overtreden van de corona noodverordening. Deze personen bezochten hier een illegale georganiseerde gokavond. 1/2 reageer retweet
Toevallig nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je toevallig een cadeaubon gebruikt?
@:zipportal
Nee. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je toevallig een cadeaubon gebruikt?
@:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |