Klopt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @:mansjester kreeg er één
@:ggmm zal er wel zijn plezier uit halen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai. Gecoronariseerd.
@:kingroland
Waarom danquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
boys ik word miss mijn huis uit gezet
dat mog toch niet
Prima reactiestwitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 21:14:13Willem II-fans vieren toeterend feest in Tilburg na ‘behalen’ Europees voetbal: 'Dit is een historisch moment' https://t.co/pu5M5l7Z6Q https://t.co/NUNjTEUxUN reageer retweet
Wat een raar verhaal.quote:
Oh ja die vergeet ik de laatste tijdquote:
Geen idee wie @Solotovski is, maar het zal vast hilarisch zijn geweestquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vergeet ik de laatste tijd
Wel een goeie in het Paul-topic geplaatst.(kreeg nog een complimentje van @:lenny_leonard en @:solotovski moest om mijn post lachen)
Als @Solotovski moet lachen wel ja, dat gebeurt niet vaak!quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee wie @:solotovski is, maar het zal vast hilarisch zijn geweest
Ik ook een half uurtjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Oh voordat ik het vergeet.
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:solotovski
Stuur nummer in dmquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Ik geloof er niks van!
@GGMM vindt het ook allemaal wel lachen lijkt hetquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:mansjester ook
Dat wist ik niet.
CORRED
Was bij jou trouwens de druppel dat je een TR gezet had op een post van mij?
Beter gaan roeien maatquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook een half uurtje
Het gaat niet echt best met dat hardlopen @:doublepain
Valse mention naar @Solotovski . Wie dat ook moge zijn. TR voor meegepakt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Oh voordat ik het vergeet.
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:solotovski
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse mention naar @:solotovski . Wie dat ook moge zijn. TR voor meegepakt.
Hardquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
boys ik word miss mijn huis uit gezet
dat mog toch niet
Ik heb je aangegeven hoe je kan aangeven het er niet mee eens te zijn. Dat weigerde je.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Mansjester het volgende:
@GGMM vindt het ook allemaal wel lachen lijkt het
Daar heb jij natuurlijk geen inzicht inquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven hoe je kan aangeven het er niet mee eens te zijn. Dat weigerde je.
Dus blijkbaar vind je het zelf wel terecht. Nou, prima.
wattequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk geen inzicht in
Oh zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |