Klopt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte sowieso vrij weinig van mijn ban. Zelfs de altijd vriendelijke @:mansjester kreeg er één
@:ggmm zal er wel zijn plezier uit halen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai. Gecoronariseerd.
@:kingroland
Waarom danquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
boys ik word miss mijn huis uit gezet
dat mog toch niet
Prima reactiestwitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 21:14:13Willem II-fans vieren toeterend feest in Tilburg na ‘behalen’ Europees voetbal: 'Dit is een historisch moment' https://t.co/pu5M5l7Z6Q https://t.co/NUNjTEUxUN reageer retweet
Wat een raar verhaal.quote:
Oh ja die vergeet ik de laatste tijdquote:
Geen idee wie @Solotovski is, maar het zal vast hilarisch zijn geweestquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vergeet ik de laatste tijd
Wel een goeie in het Paul-topic geplaatst.(kreeg nog een complimentje van @:lenny_leonard en @:solotovski moest om mijn post lachen)
Als @Solotovski moet lachen wel ja, dat gebeurt niet vaak!quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee wie @:solotovski is, maar het zal vast hilarisch zijn geweest
Ik ook een half uurtjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Oh voordat ik het vergeet.
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:solotovski
Stuur nummer in dmquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Ik geloof er niks van!
@GGMM vindt het ook allemaal wel lachen lijkt hetquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:mansjester ook
Dat wist ik niet.
CORRED
Was bij jou trouwens de druppel dat je een TR gezet had op een post van mij?
Beter gaan roeien maatquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook een half uurtje
Het gaat niet echt best met dat hardlopen @:doublepain
Valse mention naar @Solotovski . Wie dat ook moge zijn. TR voor meegepakt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
Oh voordat ik het vergeet.
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:solotovski
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse mention naar @:solotovski . Wie dat ook moge zijn. TR voor meegepakt.
Hardquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Ik heb je aangegeven hoe je kan aangeven het er niet mee eens te zijn. Dat weigerde je.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Mansjester het volgende:
@GGMM vindt het ook allemaal wel lachen lijkt het
Daar heb jij natuurlijk geen inzicht inquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven hoe je kan aangeven het er niet mee eens te zijn. Dat weigerde je.
Dus blijkbaar vind je het zelf wel terecht. Nou, prima.
wattequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk geen inzicht in
Oh zoquote:
Ik vind dat hardlopen wel geinigquote:
Feenstra?quote:
Ohquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan had ik wel Godin gezegd.
Die uit N-Korea
Dat is echt kloten, Tjackquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
dat mog toch niet
Anti kraak kan je toch altijd elk moment eruit gezet worden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
woon anti kraak hè
maar je mag tijdens corinacrisis toch huis niet uit worden gezet
wel echt slechte timing
Even liken jongens.twitter:Marki420 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 23:43:09@RikElfrink @princemaurits Dat weet je niet. Wellicht zijn er elders allang dezelfde gebaren gemaakt maar zoekt men de media niet op onder het mom van ‘kijk mij eens lekker deugen’ reageer retweet
Volg mij eerst maar eens terugquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:44 schreef Caland het volgende:
Even liken jongens.twitter:Marki420 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 23:43:09@:RikElfrink @:princemaurits Dat weet je niet. Wellicht zijn er elders allang dezelfde gebaren gemaakt maar zoekt men de media niet op onder het mom van ‘kijk mij eens lekker deugen’ reageer retweet
Oh ja dat is waar ookquote:
Oh nu zit jij er net tussen, maar ik had het tegen Caland hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:48 schreef MakkieR het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen om al die Ajax fans die stoer lopen te doen dat die trainer van Cambuur niet moet aanstellen. Herinner jullie de laatste wedstrijd nog Ajax tegen de graafschap seizoen 2018. Als je het hebt over huilen en Sjaak Zwart.
Met andere woorden, als je verliest of onrecht aan wordt gedaan dan is iedereen emotioneel en Ajax lieden kunnen er ook wat van.
https://voetbalflitsen.nl(...)toch-ook-belachelijk
Oh ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nu zit jij er net tussen, maar ik had het tegen Caland hoor.
(je post niet gelezen trouwens)
Like ingetrokken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
Eén of andere ScrummieNMS heeft mijn tweet geliked
Nou; die ga ik in ieder geval niet volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |