Die van mij komt nog voor 13.04quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje is vertraagd naar dinsdag
Anti genot
Het wordt zelfs woensdag trouwens, ben mijn huisnummer toevoeging vergetenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van mij komt nog voor 13.04
@:ggmm @:scrummie2.1
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het wordt zelfs woensdag trouwens, ben mijn huisnummer toevoeging vergeten
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:25 schreef Buitendam het volgende:
Sportschool helemaal naar de touwtyfus gepompt. Schouders zo groot als basketballen.
@:Doublepain
Gaat het een beetje max?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Er kunnen wel posts verwijderd worden in het FB topic maar reageren en in actie komen is teveel gevraagd.
mimimimi
Straks even kijken, bedanktquote:
Ja ik geniet van het weekend. Het baart alleen een beetje zorgen dat er niet meer gemodereerd wordt hier.quote:
Ze zitten natuurlijk allemaal in COR om daar lekker te moddenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik geniet van het weekend. Het baart alleen een beetje zorgen dat er niet meer gemodereerd wordt hier.
Oeiquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik geniet van het weekend. Het baart alleen een beetje zorgen dat er niet meer gemodereerd wordt hier.
Nee ik ben daar niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei
Als dat je zorgen maakt kan je altijd solliciteren maat.
(ik zag dat je smiley misging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |