Eens hoor, maar aantal ziekenhuisopnames ligt al sinds ongeveer 12 april rondom de 100 per dag. Denk dat je bijna vier weken na maatregelen wel iets kan zeggeb over de gevolgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:31 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Je moet de gemiddelde ligtijd nemen en dus kijken naar de instroom op dat aantal dagen geleden. Ik las ergens dat een patient zo'n 21 dagen (en lengend) op de IC ligt. Dat betekent dat de mensen die eind maart, begin april instroomden gemiddeld uitstromen nu. Dus ik verwacht dat de daling de komende dagen wel steeds iets groter wordt.
Komt bij, slechts een deel van de nieuwe ziekenhuisopnames gaat (op termijn) door naar de IC. Het aantal ziekenhuisopnames daalt steeds verder, dus daarmee ook de nieuwe instroom. Ik denk dat je pas als een week nadat de daling van het aantal ziekenhuisopnames is gestopt kunt zien wat de nieuwe instroom is bij de huidige maatregelen.
Het gaat niet alleen om alles opengooien, als je het gesloten houdt zul je ook na moeten denken over gevolgen daarvan en eventuele compensatie voor ondernemers. Dat is geen stof voor virologen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zo lang we nog geen enkel middel in handen hebben om het virus te bestrijden is dat niet relevant. Het enige wat we kunnen doen is de social distancing maatregelen voortzetten om te voorkomen dat het virus zich (weer) sneller gaat verspreiden. Kun je 100 sociologen en economen laten roepen dat de café's weer open moeten, maar dat verandert daar niks aan.
Die werkgever komt in een onmogelijke spagaat terecht als 80% van de werknemers in de risicogroep valt. Wat moet je dan doen? Hoe veel risico wil je nemen en willen je werknemers dat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik ben me bewust van de moeilijkheden hoor. Maar je bent gewoon een hele slechte werkgever als je deze mensen gedwongen voor de klas zou zetten. Je schiet jezelf er ook ontzettend mee in de voet want het gaat dan natuurlijk ziekmeldingen en ontslagbrieven regenen.
In elk geval een festivalverbod. Kunnen de organisatoren ook weer verder met het annuleren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef F.Sinatra het volgende:
Zou het niet wijs zijn ook de naderende zomervakantie te behandelen? In ieder geval reizen die in juni zijn gepland?
Dan geef je die groep ook weer wat meer duidelijkheid.
Ontslagbrieven in deze tijd zullen wel meevallen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik ben me bewust van de moeilijkheden hoor. Maar je bent gewoon een hele slechte werkgever als je deze mensen gedwongen voor de klas zou zetten. Je schiet jezelf er ook ontzettend mee in de voet want het gaat dan natuurlijk ziekmeldingen en ontslagbrieven regenen.
Geen mensen met een vakgebied op de grens van zoiets? Statisticus die bezig is vooral met modelleren van infectieziektes? Gezondheidsfilosoof?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:02 schreef Nicksanders het volgende:
Net dat rapport gelezen maar typisch dat er echt alleen maar medici in die adviescommissie zitten en geen enkele econoom, filosoof of statisticus. Dus verbaast mij deze extreem voorzichtig adviezen totaal niet.
De lockdown kost meer levens dan er mee gered worden en is een ernstige inbreuk op onze vrijheid.
Politiek kan hierin enkel advies geven, voor de rest wordt al het gros van de vakanties zelf geannuleerd of door maatschappijen. Mensen die nu serieus nog plannen hebben om in Juli/Augustus lekker op vakantie te gaan hebben enorme oogkleppen op.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef F.Sinatra het volgende:
Zou het niet wijs zijn ook de naderende zomervakantie te behandelen? In ieder geval reizen die in juni zijn gepland?
Dan geef je die groep ook weer wat meer duidelijkheid.
Maar ook geen stof om met de virologen te bespreken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om alles opengooien, als je het gesloten houdt zul je ook na moeten denken over gevolgen daarvan en eventuele compensatie voor ondernemers. Dat is geen stof voor virologen.
Ja MaAr ZwEdEn DoEt HeT gOeDquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zweden 185 doden vandaag. Hun sterftepercentage ligt nu op bijna 11%. Uiteraard omdat er veel meer cases zijn dan officieel getest, maar laat wel zien hoe weinig ze testen.
Nee, maar dat staat dan ook los van de adviezen rondom de virusbestrijding. Hoe je ondernemers compenseert is iets voor de Kamercommissie Financiën of Sociale Zaken, daar heeft het OMT verder niets mee te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om alles opengooien, als je het gesloten houdt zul je ook na moeten denken over gevolgen daarvan en eventuele compensatie voor ondernemers. Dat is geen stof voor virologen.
hier was echt NIKS van te merken in februari.....in nederlandquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:38 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, waarom? We zijn een virus aan het bestrijden. Dan luister je naar virologen, want die hebben er voor doorgeleerd.
Niet helemaal mee eens, want veel mensen die al vroeg geboekt hebben, willen graag dat iemand anders het bonnetje pakt. Die gaan niet zelf annuleren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Politiek kan hierin enkel advies geven, voor de rest wordt al het gros van de vakanties zelf geannuleerd of door maatschappijen. Mensen die nu serieus nog plannen hebben om in Juli/Augustus lekker op vakantie te gaan hebben enorme oogkleppen op.
Dat leek me toch al een tijdje duidelijk eigenlijk. Het wordt gewoon niks meer dit jaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:45 schreef Predator40 het volgende:
grote kans dat er dit jaar gewoon geen grote ( 100+ man ? ) evenementen meer mogen plaatsvinden en geen sportwedstrijden met publiek.
Dit weet je gewoon niet. Je bent aan het gissen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef Red_85 het volgende:
De lockdown kost meer levens dan er mee gered worden en is een ernstige inbreuk op onze vrijheid.
Als zelfs deze gast meer ratio heeft op dit moment dan Rutte.quote:
ze doen het wel anders, te vroeg om te zeggen of het goed is maar hun IC capaciteit is meen ik te vergelijken met de onze dus die moeten inmiddels ook wel aardig richting hun max lopenquote:
Nee, de maatregelen brengen de R0 naar beneden. Dit zorgt dan vervolgens voor een constante daling.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:47 schreef Multatilu het volgende:
Zeg, als we de huidige trend lineair doortrekken zijn we op 30 april van de ziekenhuisopnames af...![]()
[ afbeelding ]
Wat me wel lichtelijk verbaast is dat we in feite hoogtepunt van het effect der maatregelen al gehad zouden moeten hebben. Immers in de eerste twee weken werden deze optisch met meest effectief opgevolgd. En toch daalt het aantal opnames steeds verder. Ook na die mooie weekenden waar bepaalde mensen hier zich volop zorgen maakten over een volgende golf.
Zouden de zon en het temperatuurverschil dan toch een positief effect hebben?
Dit. OMT adviseert over het virus. Wat doet het, wat gaat het doen, wat helpt, wat niet...quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, maar dat staat dan ook los van de adviezen rondom de virusbestrijding. Hoe je ondernemers compenseert is iets voor de Kamercommissie Financiën of Sociale Zaken, daar heeft het OMT verder niets mee te maken.
80% zal wel een uitzondering zijn.:P Maar het is roeien met de riemen die je hebt. Ik denk niet dat risicogroepers zich en masse laten dwingen om voor de klas te gaan staan. En ik denk ook niet dat je dat moet willen als werkgever. Dan blijft de school maar dicht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die werkgever komt in een onmogelijke spagaat terecht als 80% van de werknemers in de risicogroep valt. Wat moet je dan doen? Hoe veel risico wil je nemen en willen je werknemers dat?
In sommige verpleeghuizen heeft het al ontslagbrieven geregend. Zaten zelf in de risicogroep of hadden thuis iemand uit de risicogroep zitten. Als je het financieel een tijdje uit kan zingen zullen er genoeg zijn die er voor kiezen. Over een half jaar kom je wel weer aan de bak als je wil in de zorg of het onderwijs hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ontslagbrieven in deze tijd zullen wel meevallen.
Limburg gaat hard.quote:
Zou mooi zijn, ik loop al richting een terrasje en bestel mijn eerste biertje alvast!quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:47 schreef Multatilu het volgende:
Zeg, als we de huidige trend lineair doortrekken zijn we op 30 april van de ziekenhuisopnames af...![]()
[ afbeelding ]
Wat me wel lichtelijk verbaast is dat we in feite hoogtepunt van het effect der maatregelen al gehad zouden moeten hebben. Immers in de eerste twee weken werden deze optisch met meest effectief opgevolgd. En toch daalt het aantal opnames steeds verder. Ook na die mooie weekenden waar bepaalde mensen hier zich volop zorgen maakten over een volgende golf.
Er zijn modellen met een beter fit dan een lineare lijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:47 schreef Multatilu het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
80% zal wel een uitzondering zijn.:P Maar het is roeien met de riemen die je hebt. Ik denk niet dat risicogroepers zich en masse laten dwingen om voor de klas te gaan staan. En ik denk ook niet dat je dat moet willen als werkgever. Dan blijft de school maar dicht.
[..]
In sommige verpleeghuizen heeft het al ontslagbrieven geregend. Zaten zelf in de risicogroep of hadden thuis iemand uit de risicogroep zitten. Als je het financieel een tijdje uit kan zingen zullen er genoeg zijn die er voor kiezen. Over een half jaar kom je wel weer aan de bak als je wil in de zorg of het onderwijs hoor.
Vind ik wel heel makkelijk gedacht. Ik denk dan dat nu de helft van de populatie al dood zou zijn. Dat denk ik oprecht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe agressief dat virus is. Als ze daar nog steeds in groepen van 20 paëlla zaten te vreten dan waren het er nu 10x zo veel.
helaas pindakaas.....hier in australie gewoon een staat 3 dagen 0 besmettingen ontdekt ( met meer testen dan in NL ) en opeens vandaag weer een aantal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ik loop al richting een terrasje en bestel mijn eerste biertje alvast!
Dat is ook een probleem. Er is een lerarentekort en ze zijn ook bang.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup, maar op mijn school werken er zo'n 6 leerkrachten van boven de 60, zie daar maar eens vervangers voor te krijgen, die krijg je normaal al niet
Ja dat omdat er honderdduizenden zonder klachten rondlopen, allemaal dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas pindakaas.....hier in australie gewoon een staat 3 dagen 0 besmettingen ontdekt ( met meer testen dan in NL ) en opeens vandaag weer een aantal.
dus zelfs met een aantal dagen 0 besmettingen kan nog niet alles opeens open want dan krijg je de 2de golf.
maatregelen tot er een geneesmiddel/vaccin is
Maar minder goed opvolgen zorgt dan weer voor een stijging van de R0. En dat minder opvolgen hebben we toch wel gezien?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, de maatregelen brengen de R0 naar beneden. Dit zorgt dan vervolgens voor een constante daling.
Of er worden nu gewoon minder mensen doorverwezen naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:47 schreef Multatilu het volgende:
[ afbeelding ]
wel indrukwekkend, 3 dagen 0 besmettingen, dus iedereen houdt zich daar keurig aan de maatregelen en blijven thuis neem ik aanquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas pindakaas.....hier in australie gewoon een staat 3 dagen 0 besmettingen ontdekt ( met meer testen dan in NL ) en opeens vandaag weer een aantal.
dus zelfs met een aantal dagen 0 besmettingen kan nog niet alles opeens open want dan krijg je de 2de golf.
maatregelen tot er een geneesmiddel/vaccin is
daarom zeg ik ook....0 besmettingen ontdekt....quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja dat omdat er honderdduizenden zonder klachten rondlopen, allemaal dweilen met de kraan open.
0 is een illusie
zoals verwacht.....quote:
Kon ook niet anders. Beetje gekkenwerk om te verwachten dat het daar anders zou lopen. Toch knap dat ze het zo lang hebben volgehouden.quote:
Zweden is de equivalent van seks zonder condoom tijdens de aids crisis want zolang ik positief denk zal me niks overkomen.quote:
Natuurlijk is het niet leuk voor de mensen in Zweden, maar het is wel echt gevaarlijk als teveel mensen denken dat een gebrek aan maatregelen positief kan uitpakken.quote:
Zucht... kleine mutaties betekend niet dat vaccins niet meer werken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef Daarnaast het volgende:
Er zijn al 30 mutaties van deze virus jongens. Vaccine is een droom die nooit waar gaat komen.
https://www.jpost.com/hea(...)w-study-finds-625333
Mja, ik zou ook zeggen wacht dan nog even twee weken langer en maak het je niet te moeilijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tsja, toch vraag ik mij af of ze de scholen niet gewoon beter helemaal open kunnen gooien. Half- half gaat echt gedoe geven voor een hoop ouders. Maar we horen het vanavond...
Ja precies, mijn idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook zeggen wacht dan nog even twee weken langer en maak het je niet te moeilijk.
bij sommige vaccins maken de mutaties niet uit....quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef Daarnaast het volgende:
Er zijn al 30 mutaties van deze virus jongens. Vaccine is een droom die nooit waar gaat komen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef Daarnaast het volgende:
Onzin. Niet iedere mutatie zorgt voor een dusdanige verandering dat een vaccin niet kan werken. Influenza verandert ook constant en ook dat kunnen wij in de meeste jaren aardig bijbenen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef Daarnaast het volgende:
En is ook wel goed het tempo erin te houden zodat we op 1 juno naar de kroeg kunnenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tsja, toch vraag ik mij af of ze de scholen niet gewoon beter helemaal open kunnen gooien. Half- half gaat echt gedoe geven voor een hoop ouders. Maar we horen het vanavond...
Dat begrijp ik, maar om het nou als iets positiefs te zien...quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet leuk voor de mensen in Zweden, maar het is wel echt gevaarlijk als teveel mensen denken dat een gebrek aan maatregelen positief kan uitpakken.
Daar is geen enkel bewijs voor dat zijn vermoedens en modellen die al een paar keer naar beneden zijn bijgesteld en nog steeds te negatief zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe agressief dat virus is. Als ze daar nog steeds in groepen van 20 paëlla zaten te vreten dan waren het er nu 10x zo veel.
https://nextstrain.org/ncov/globalquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Onzin. Niet iedere mutatie zorgt voor een dusdanige verandering dat een vaccin niet kan werken. Influenza verandert ook constant en ook dat kunnen wij in de meeste jaren aardig bijbenen.
Maar dan kan het toch zijn net als een griepprik. Ja, je krijgt het maar je gaat er niet zo slecht op als nu. Dan is het echt gereduceeerd tot maar een griepjequote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef Daarnaast het volgende:
Daar maken we elke keer een nieuwe vaccine voor. Dat kan omdat we het onder controle hebben. Met corona lopen we achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Onzin. Niet iedere mutatie zorgt voor een dusdanige verandering dat een vaccin niet kan werken. Influenza verandert ook constant en ook dat kunnen wij in de meeste jaren aardig bijbenen.
dat zegt ook iets over dat virus dan, die kan wel heel agressief zijn maar als ie zo vaak muteert is ie ook erg instabiel lijkt mijquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nextstrain.org/ncov/global
Jup, hier een overzicht al van die mutaties van het virus over de tijd.
Dankjewel Daarnaast, de fokviroloog.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:02 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Daar maken we elke keer een nieuwe vaccine voor. Dat kan omdat we het onder controle hebben. Met corona lopen we achter de feiten aan.
Voor nu wel. De eerste vaccins voor de griep zijn ook niet uit de lucht komen vallen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:02 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Daar maken we elke keer een nieuwe vaccine voor. Dat kan omdat we het onder controle hebben. Met corona lopen we achter de feiten aan.
Ja maar weet je hoeveel mensen aan de griep zijn overleden voordat we grip op hadden? Dat was echt rampzalig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voor nu wel. De eerste vaccins voor de griep zijn ook niet uit de lucht komen vallen.
Er zijn heel veel mensen die hun baan kwijt zijn. Als een deel daarvan zich nou laat omscholen tot docent, politieagent, zorgmedewerker of schoonmaker zijn er weer wat meer dingen mogelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem. Er is een lerarentekort en ze zijn ook bang.
Als ik oprecht mee probeer te denken met de huidige situatie:
- jong voor de klas, oud online
- kinderen in dagdelen in kleine groepen
- optioneel voor ouders
Ik heb moeite met de oplossingen voor de onderbouw op korte termijn.
- speel maar met elkaar, negeer afstand vind ik geen oplossing maar ze helemaal bang maken en afstand willen behouden perse ook niet.
Daarom hebben wij nu maatregelen genomen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:05 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ja maar weet je hoeveel mensen aan de griep zijn overleden voordat we grip op hadden? Dat was echt rampzalig.
enig onderliggende klachten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:09 schreef Momo het volgende:
2 mensen in de laatste 24 uur overleden in de leeftijdsgroep 45-49 jaar.
Klopt, is ook een over het paard getilde beroepsgroep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
Ik vind een deel van de leerkrachten serieus jankerds hoor.
Alsof zij de enige werknemers zijn die moeten werken terwijl ze mogelijk in een risicogroep vallen.
Er zijn ook artsen, verpleegkundigen, supermarktmedewerkers, schoonmakers etc. in risicogroepen die door blijven werken en lang niet zoveel zeuren als leerkrachten.
geen van die banen lijkt me wat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die hun baan kwijt zijn. Als een deel daarvan zich nou laat omscholen tot docent, politieagent, zorgmedewerker of schoonmaker zijn er weer wat meer dingen mogelijk.
En ja, ik weet dat het niet realistisch is.
Je noemt nu wel groepen die voldoende beschermingsmiddelen krijgen (dokters/verpleegkundigen) of groepen die meestal geen keus hebben vanwege nuluren- of uitzendcontract (supermarktmedewerker/schoonmakers)quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
Alsof zij de enige werknemers zijn die moeten werken terwijl ze mogelijk in een risicogroep vallen.
Er zijn ook artsen, verpleegkundigen, supermarktmedewerkers, schoonmakers etc. in risicogroepen die door blijven werken en lang niet zoveel zeuren als leerkrachten.
Er is een hele logische verklaring voor die ook al voldoende is uitgelegd hier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit weet je gewoon niet. Je bent aan het gissen.
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
zeeland kleurt goed bruinopvallend want hadden die niet alles afgesloten van de rest van nederland
dat ene bovenste gedeelte van zeeland heeft bruinere kleur dan bv sommige plaatsen in brabant, zuid-holland, gelderlandquote:
Ik zie op de dagen die ik werk gemiddeld 30 patiënten, zonder bescherming. Alleen mondkapje als ze klachten hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je noemt nu wel groepen die voldoende beschermingsmiddelen krijgen (dokters/verpleegkundigen) of groepen die meestal geen keus hebben vanwege nuluren- of uitzendcontract (supermarktmedewerker/schoonmaker)
Het gaat om deze uitspraak van je: "opvallend want hadden die niet alles afgesloten van de rest van nederland"quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat ene bovenste gedeelte van zeeland heeft bruinere kleur dan bv sommige plaatsen in brabant, zuid-holland, gelderland
Dat geeft dan wel weer ruimte voor festivals en terrasjes. Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:19 schreef Simmertje het volgende:
Conclusie: carnaval, wintersport en het geloof afschaffen.
Ben u Dokter?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie op de dagen die ik werk gemiddeld 30 patiënten, zonder bescherming. Alleen mondkapje als ze klachten hebben.
Een caissière ziet honderden mensen per dagen raakt duizenden artikelen per dag aan.
Een schoonmaker komt op de meest ranzige plekken, zonder bescherming.
Wat voor contract men heeft doet er niet toe. Dat leerkrachten vaste contracten hebben geeft ze geen vrijbrief om te janken. Integendeel ....
Seek professional attention!quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik in een simulatie leef he. Dat ik de enige ben met bewustzijn en alle andere mensen poppetjes zijn die alleen maar geprogrammeerd zijn om mij te doen denken dat dit realiteit is.
Ik denk hier al een lange tijd over op deze manier, maar door corona ben ik eigenlijk van overtuigd.
Dat bovenste is ook heul geen Zeelandquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat ene bovenste gedeelte van zeeland heeft bruinere kleur dan bv sommige plaatsen in brabant, zuid-holland, gelderland
Ja dat begrijp ik maar wat bedoel je met alles afgesloten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat hoort dat dan bij?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat bovenste is ook heul geen Zeeland
Oh. We hadden het dus wel over Goereequote:
Jij bent ook een poppetje. Jouw gedachten worden gesimuleerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:20 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
De psycholoog is ook een poppetje.
afgesloten, dat buitenstaanders die daar vakantiehuisjes hebben nu niet welkom zijn daar, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar wat bedoel je met alles afgesloten?
(ik hoop overigens dat je het over Tholen hebt en niet over Goeree)
Fuckquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:21 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Jij bent ook een poppetje. Jouw gedachten worden gesimuleerd.
En als leraar kun je ook nog eens veel beter afstand houden dan mensen in de zorg of in de supermarkt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
Nope, werk in de radiotherapie als MBBer (Medisch Beeldvormings- en Bestralingsdeskundige / radiotherapeutisch laborant)quote:
Dat is niet afgesloten natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
afgesloten, dat buitenstaanders die daar vakantiehuisjes hebben nu niet welkom zijn daar, dat bedoel ik
Het lijkt wel alsof zeiken en staken daar contractueel wordt afgedwongen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
In regio Zwolle zijn het een aantal verpleeg/verzorgingstehuizen waar het gros van de doden is gevallen, of dat een relatie met kerkdiensten heeft weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef Momo het volgende:
Is het in de Zwolle regio en Goeree-Overflakee nou puur uit de hand gelopen door die kerkdiensten?
Aan die beademingsapparatuur hangt ook een behoorlijk prijskaartje neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze zich weer rijk rekenen. Ze verwachten ook rond 1 mei 700 patiënten op de IC terwijl er nu ruim 1150 liggen, dus volgende ruime week 450+ minder patiënten.
Hoop dat het uitkomt natuurlijk, maar heb mijn twijfels.
Veel van die verpleegtehuizen tellen ze niet eens mee toch in de officiële doden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
In regio Zwolle zijn het een aantal verpleeg/verzorgingstehuizen waar het gros van de doden is gevallen, of dat een relatie met kerkdiensten heeft weet ik niet.
Als je slim bent ga je nu al voorbereidingen treffen om het te verzetten met >6 maanden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:33 schreef NaturalScience het volgende:
Kan mijn bruiloft (+80 man) in de eerste week van September doorgaan..... dat is een vraag die me nogal bezig houdt.....
Ik hoop dat ze daar vanavond iets over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |