dat ene bovenste gedeelte van zeeland heeft bruinere kleur dan bv sommige plaatsen in brabant, zuid-holland, gelderlandquote:
Ik zie op de dagen die ik werk gemiddeld 30 patiënten, zonder bescherming. Alleen mondkapje als ze klachten hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je noemt nu wel groepen die voldoende beschermingsmiddelen krijgen (dokters/verpleegkundigen) of groepen die meestal geen keus hebben vanwege nuluren- of uitzendcontract (supermarktmedewerker/schoonmaker)
Het gaat om deze uitspraak van je: "opvallend want hadden die niet alles afgesloten van de rest van nederland"quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat ene bovenste gedeelte van zeeland heeft bruinere kleur dan bv sommige plaatsen in brabant, zuid-holland, gelderland
Dat geeft dan wel weer ruimte voor festivals en terrasjes. Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:19 schreef Simmertje het volgende:
Conclusie: carnaval, wintersport en het geloof afschaffen.
Ben u Dokter?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie op de dagen die ik werk gemiddeld 30 patiënten, zonder bescherming. Alleen mondkapje als ze klachten hebben.
Een caissière ziet honderden mensen per dagen raakt duizenden artikelen per dag aan.
Een schoonmaker komt op de meest ranzige plekken, zonder bescherming.
Wat voor contract men heeft doet er niet toe. Dat leerkrachten vaste contracten hebben geeft ze geen vrijbrief om te janken. Integendeel ....
Seek professional attention!quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik in een simulatie leef he. Dat ik de enige ben met bewustzijn en alle andere mensen poppetjes zijn die alleen maar geprogrammeerd zijn om mij te doen denken dat dit realiteit is.
Ik denk hier al een lange tijd over op deze manier, maar door corona ben ik eigenlijk van overtuigd.
Dat bovenste is ook heul geen Zeelandquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat ene bovenste gedeelte van zeeland heeft bruinere kleur dan bv sommige plaatsen in brabant, zuid-holland, gelderland
Ja dat begrijp ik maar wat bedoel je met alles afgesloten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat hoort dat dan bij?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat bovenste is ook heul geen Zeeland
Oh. We hadden het dus wel over Goereequote:
Jij bent ook een poppetje. Jouw gedachten worden gesimuleerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:20 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
De psycholoog is ook een poppetje.
afgesloten, dat buitenstaanders die daar vakantiehuisjes hebben nu niet welkom zijn daar, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar wat bedoel je met alles afgesloten?
(ik hoop overigens dat je het over Tholen hebt en niet over Goeree)
Fuckquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:21 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Jij bent ook een poppetje. Jouw gedachten worden gesimuleerd.
En als leraar kun je ook nog eens veel beter afstand houden dan mensen in de zorg of in de supermarkt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
Ik vind een deel van de leerkrachten serieus jankerds hoor.
Alsof zij de enige werknemers zijn die moeten werken terwijl ze mogelijk in een risicogroep vallen.
Er zijn ook artsen, verpleegkundigen, supermarktmedewerkers, schoonmakers etc. in risicogroepen die door blijven werken en lang niet zoveel zeuren als leerkrachten.
Nope, werk in de radiotherapie als MBBer (Medisch Beeldvormings- en Bestralingsdeskundige / radiotherapeutisch laborant)quote:
Dat is niet afgesloten natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
afgesloten, dat buitenstaanders die daar vakantiehuisjes hebben nu niet welkom zijn daar, dat bedoel ik
Het lijkt wel alsof zeiken en staken daar contractueel wordt afgedwongen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
Ik vind een deel van de leerkrachten serieus jankerds hoor.
Alsof zij de enige werknemers zijn die moeten werken terwijl ze mogelijk in een risicogroep vallen.
Er zijn ook artsen, verpleegkundigen, supermarktmedewerkers, schoonmakers etc. in risicogroepen die door blijven werken en lang niet zoveel zeuren als leerkrachten.
In regio Zwolle zijn het een aantal verpleeg/verzorgingstehuizen waar het gros van de doden is gevallen, of dat een relatie met kerkdiensten heeft weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef Momo het volgende:
Is het in de Zwolle regio en Goeree-Overflakee nou puur uit de hand gelopen door die kerkdiensten?
Aan die beademingsapparatuur hangt ook een behoorlijk prijskaartje neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze zich weer rijk rekenen. Ze verwachten ook rond 1 mei 700 patiënten op de IC terwijl er nu ruim 1150 liggen, dus volgende ruime week 450+ minder patiënten.
Hoop dat het uitkomt natuurlijk, maar heb mijn twijfels.
Veel van die verpleegtehuizen tellen ze niet eens mee toch in de officiële doden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
In regio Zwolle zijn het een aantal verpleeg/verzorgingstehuizen waar het gros van de doden is gevallen, of dat een relatie met kerkdiensten heeft weet ik niet.
Als je slim bent ga je nu al voorbereidingen treffen om het te verzetten met >6 maanden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:33 schreef NaturalScience het volgende:
Kan mijn bruiloft (+80 man) in de eerste week van September doorgaan..... dat is een vraag die me nogal bezig houdt.....
Ik hoop dat ze daar vanavond iets over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |