Onzin. Niet iedere mutatie zorgt voor een dusdanige verandering dat een vaccin niet kan werken. Influenza verandert ook constant en ook dat kunnen wij in de meeste jaren aardig bijbenen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef Daarnaast het volgende:
Er zijn al 30 mutaties van deze virus jongens. Vaccine is een droom die nooit waar gaat komen.
https://www.jpost.com/hea(...)w-study-finds-625333
En is ook wel goed het tempo erin te houden zodat we op 1 juno naar de kroeg kunnenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tsja, toch vraag ik mij af of ze de scholen niet gewoon beter helemaal open kunnen gooien. Half- half gaat echt gedoe geven voor een hoop ouders. Maar we horen het vanavond...
Dat begrijp ik, maar om het nou als iets positiefs te zien...quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet leuk voor de mensen in Zweden, maar het is wel echt gevaarlijk als teveel mensen denken dat een gebrek aan maatregelen positief kan uitpakken.
Daar is geen enkel bewijs voor dat zijn vermoedens en modellen die al een paar keer naar beneden zijn bijgesteld en nog steeds te negatief zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe agressief dat virus is. Als ze daar nog steeds in groepen van 20 paëlla zaten te vreten dan waren het er nu 10x zo veel.
https://nextstrain.org/ncov/globalquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Onzin. Niet iedere mutatie zorgt voor een dusdanige verandering dat een vaccin niet kan werken. Influenza verandert ook constant en ook dat kunnen wij in de meeste jaren aardig bijbenen.
Maar dan kan het toch zijn net als een griepprik. Ja, je krijgt het maar je gaat er niet zo slecht op als nu. Dan is het echt gereduceeerd tot maar een griepjequote:Op dinsdag 21 april 2020 14:58 schreef Daarnaast het volgende:
Er zijn al 30 mutaties van deze virus jongens. Vaccine is een droom die nooit waar gaat komen.
https://www.jpost.com/hea(...)w-study-finds-625333
Daar maken we elke keer een nieuwe vaccine voor. Dat kan omdat we het onder controle hebben. Met corona lopen we achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Onzin. Niet iedere mutatie zorgt voor een dusdanige verandering dat een vaccin niet kan werken. Influenza verandert ook constant en ook dat kunnen wij in de meeste jaren aardig bijbenen.
dat zegt ook iets over dat virus dan, die kan wel heel agressief zijn maar als ie zo vaak muteert is ie ook erg instabiel lijkt mijquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nextstrain.org/ncov/global
Jup, hier een overzicht al van die mutaties van het virus over de tijd.
Dankjewel Daarnaast, de fokviroloog.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:02 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Daar maken we elke keer een nieuwe vaccine voor. Dat kan omdat we het onder controle hebben. Met corona lopen we achter de feiten aan.
Voor nu wel. De eerste vaccins voor de griep zijn ook niet uit de lucht komen vallen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:02 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Daar maken we elke keer een nieuwe vaccine voor. Dat kan omdat we het onder controle hebben. Met corona lopen we achter de feiten aan.
Ja maar weet je hoeveel mensen aan de griep zijn overleden voordat we grip op hadden? Dat was echt rampzalig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voor nu wel. De eerste vaccins voor de griep zijn ook niet uit de lucht komen vallen.
Er zijn heel veel mensen die hun baan kwijt zijn. Als een deel daarvan zich nou laat omscholen tot docent, politieagent, zorgmedewerker of schoonmaker zijn er weer wat meer dingen mogelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem. Er is een lerarentekort en ze zijn ook bang.
Als ik oprecht mee probeer te denken met de huidige situatie:
- jong voor de klas, oud online
- kinderen in dagdelen in kleine groepen
- optioneel voor ouders
Ik heb moeite met de oplossingen voor de onderbouw op korte termijn.
- speel maar met elkaar, negeer afstand vind ik geen oplossing maar ze helemaal bang maken en afstand willen behouden perse ook niet.
Daarom hebben wij nu maatregelen genomen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:05 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ja maar weet je hoeveel mensen aan de griep zijn overleden voordat we grip op hadden? Dat was echt rampzalig.
enig onderliggende klachten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:09 schreef Momo het volgende:
2 mensen in de laatste 24 uur overleden in de leeftijdsgroep 45-49 jaar.
Klopt, is ook een over het paard getilde beroepsgroep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
Ik vind een deel van de leerkrachten serieus jankerds hoor.
Alsof zij de enige werknemers zijn die moeten werken terwijl ze mogelijk in een risicogroep vallen.
Er zijn ook artsen, verpleegkundigen, supermarktmedewerkers, schoonmakers etc. in risicogroepen die door blijven werken en lang niet zoveel zeuren als leerkrachten.
geen van die banen lijkt me wat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die hun baan kwijt zijn. Als een deel daarvan zich nou laat omscholen tot docent, politieagent, zorgmedewerker of schoonmaker zijn er weer wat meer dingen mogelijk.
En ja, ik weet dat het niet realistisch is.
Je noemt nu wel groepen die voldoende beschermingsmiddelen krijgen (dokters/verpleegkundigen) of groepen die meestal geen keus hebben vanwege nuluren- of uitzendcontract (supermarktmedewerker/schoonmakers)quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
Ik vind een deel van de leerkrachten serieus jankerds hoor.
Alsof zij de enige werknemers zijn die moeten werken terwijl ze mogelijk in een risicogroep vallen.
Er zijn ook artsen, verpleegkundigen, supermarktmedewerkers, schoonmakers etc. in risicogroepen die door blijven werken en lang niet zoveel zeuren als leerkrachten.
Er is een hele logische verklaring voor die ook al voldoende is uitgelegd hier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit weet je gewoon niet. Je bent aan het gissen.
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
zeeland kleurt goed bruinopvallend want hadden die niet alles afgesloten van de rest van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |