SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik mis de joggingbroek met vlekken bij Geert Jan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geef die makelaar ook wat te vreten dan.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Liefde voor mij liefde voor de dieren alllebei beiden aahahhhhh
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Een is de oplichtster. Dat vind ik toch triest voor GJ.The secret of getting ahead is getting started![]()
1 lieve vrouw en 1 oplichter
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
![]()
janken, janken, janken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Wat een actOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
![]()
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wie zou het zijn?quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een is de oplichtster. Dat vind ik toch triest voor GJ.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wat is het leven makkelijk als iedereen even lief en geweldig is
Deze boer lijkt mijn zo'n poppi jopi in het bijzijn van anderen. Maar eenmaal thuis depressief en jankend troost in eten zoekt.![]()
Geert nee
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Dit jaquote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je twee mensen even leuk vindt
Dan vind je gewoon niemand echt leukAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggen
Levenlang sjorren, al is dat bij hem niet zo lang meer.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gadver ik snap zo’n Erik niet. Zit zo weinig eigen mening in. Ik kan echt nooit tegen dat soort mensen op de een of andere manier.![]()
Maar Yvon had hem dat niet ingefluisterdquote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggen![]()
Ja, wat een sukkelquote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggenheitieh![]()
Was wel duidelijk toch nu Vera het huis ontvlucht is.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
"Doe maar een kapseltje", "doe maar een autootje". Dat soort types.quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je twee mensen even leuk vindt
Dan vind je gewoon niemand echt leuk![]()
Wat een matig seizoen. Iedereen gaat weg. Ik mis nu boer Marc die even samen met zijn Afrikameisje kwam vragen of die ander op wilde rotten.
Of de blijdschap van die schapenboer op Texel en Herman(?) uit Frankrijk.![]()
Kun je hem niet weg fotoshoppen?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Walgelijk verloop. Klagen over dat de ander meer aandacht krijgt, niet willen strijden. Waarom schrijf je dan naar een tv programma waar boeren tientallen brieven de neus krijgen?
Dan weet je toch dat het strijden wordt. In het geval van Elise als je écht weet dat hij het is gooi je charmes dan in de strijd. WTF. Je laat Milou je gewoon finaal inhalen. Van de andere kant was ze in vorige afleveringen erg vilein en dat is ook niet goed. Bij boer Geert zei hij dat hij Vera OOK niet wilde maar of dat echt zo is dat weet ik niet.
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.
Annemiek die persé de twee jongens zo snel mogelijk weg wilde![]()
Ze wist dat hij al zo ver weg woonde. En Erik laat zich gewoon de kaas van het brood eten en gaat met staart tussen de benen weg.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Zo dan! Poh die zit!quote:Op zondag 19 april 2020 21:22 schreef W00fer het volgende:
Walgelijk verloop. Klagen over dat de ander meer aandacht krijgt, niet willen strijden. Waarom schrijf je dan naar een tv programma waar boeren tientallen brieven de neus krijgen?
Dan weet je toch dat het strijden wordt. In het geval van Elise als je écht weet dat hij het is gooi je charmes dan in de strijd. WTF. Je laat Milou je gewoon finaal inhalen. Van de andere kant was ze in vorige afleveringen erg vilein en dat is ook niet goed. Bij boer Geert zei hij dat hij Vera OOK niet wilde maar of dat echt zo is dat weet ik niet.
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.![]()
Slistiaan wil dat laatste sowieso niet. Milou zou dus concessies moeten doen. Maar ik denk niet dat ze dat doet.quote:Op zondag 19 april 2020 21:22 schreef W00fer het volgende:
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Is fidan in verwachting?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Gelukkig koos hij voor diegene die patat zei.quote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
friet met fricandel en kroket mayo en ketchup, keuzesKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Als je moet strijden voor iemand, dan wordt het 'm sowieso niet. Jezelf zijn zou genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 21:22 schreef W00fer het volgende:
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.
Annemiek die persé de twee jongens zo snel mogelijk weg wilde![]()
Ze wist dat hij al zo ver weg woonde. En Erik laat zich gewoon de kaas van het brood eten en gaat met staart tussen de benen weg.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Die Erik, godverdomme zegblij dat Jan niet voor die Vera wilde gaan, wat een gedrocht qua innerlijk zeg..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nou hèquote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggen. Wat een zak hooi.
![]()
BZV crossover met ik vertrek deze afleveringof #vera'sgone
En dan komt Geert-Jan nog als dramaqueen met: ik vind ze allebei net zo leuk, kan niet kiezen dus dan kies ik maar niemand
Yvon zal wel gebaald hebben van de gekozen boeren. Kun je toch beter de boeren met te weinig brieven een beetje airtime gunnen
mag het weten![]()
Is GJ opgelicht dan?quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een is de oplichtster. Dat vind ik toch triest voor GJ.![]()
![]()
Ja maar ben nu wel benieuwd wiequote:
Karine lijkt me niet zon type terwijl ik denk dat hij haar zal kiezen ipv Jacqueline
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2020 21:49:55 (Aamv) ]![]()
Bastiaan zat op de bank met z'n rug richting Elise lekker te eten en met Milou te kletsen.
Ik wachtte op het moment dat Milou over de schouder van Bastiaan zou kijken en Elise zou vertellen dat ze wel 'hun werkster mocht worden'.
Bam Elise.
Moment kwam helaas niet![]()
![]()
En dan achteraf klagen dat je niet genoeg aandacht kreeg en dat je je onzeker en ongemakkelijk voelde?quote:Op zondag 19 april 2020 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je moet strijden voor iemand, dan wordt het 'm sowieso niet. Jezelf zijn zou genoeg moeten zijn.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Elisequote:Op zondag 19 april 2020 21:59 schreef wpor het volgende:
Bastiaan zat op de bank met z'n rug richting Elise lekker te eten en met Milou te kletsen.
Ik wachtte op het moment dat Milou over de schouder van Bastiaan zou kijken en Elise zou vertellen dat ze wel 'hun werkster mocht worden'.
Bam Elise.
Moment kwam helaas niet![]()
Voor Bas de beste keus![]()
![]()
Erik is gewoon een vriend. Was wel zeer duidelijk vanuit Annemiek. Eerst gaat ze zeer ongeïnteresseerd naar hem kijken en vervolgens te gaan janken omdat hij weggaat. Dat gejank was gewoon gespeeld om nog een beetje zieltjes te winnen.
Bij Bastiaan... Die gaat gewoon voor Milou om later achter te komen dat zij niet voor hem wilt verhuizen en alsnog niks word. Elisa word gewoon een beetje opzij geschoven, maar ze moet ook wel een beetje strijden voor hem.
Geert heeft gewoon de juiste keuze gemaakt. Wel awkward dat Yvonne echt letterlijk 10 minuten daarna op de stoep staat terwijl je vrienden er ook aankomen. En dan Angelica nog je koffie laat zetten, want Yvonne moet zo nodig met Geert praten. Best een raar moment.
GJ die niet kan kiezen. Tja ik word een beetje moe nu van die man. Die grap met die arabier was nog geen eens grappig. Hij is ook een persoon die alles weglacht denk ik.
En Jan heeft gewoon getroffen. Die Vera heeft eerst gezegt: Ja ik hoef niet de hele dag met hem om te gaan, want die klik is al best sterk. Die heeft gewoon haar eigen glazen ingegooid, want door die dag is Jan gewoon voor Nienke gevallen![]()
Goede analyse.quote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef needakill het volgende:
Erik is gewoon een vriend. Was wel zeer duidelijk vanuit Annemiek. Eerst gaat ze zeer ongeïnteresseerd naar hem kijken en vervolgens te gaan janken omdat hij weggaat. Dat gejank was gewoon gespeeld om nog een beetje zieltjes te winnen.
Bij Bastiaan... Die gaat gewoon voor Milou om later achter te komen dat zij niet voor hem wilt verhuizen en alsnog niks word. Elisa word gewoon een beetje opzij geschoven, maar ze moet ook wel een beetje strijden voor hem.
Geert heeft gewoon de juiste keuze gemaakt. Wel awkward dat Yvonne echt letterlijk 10 minuten daarna op de stoep staat terwijl je vrienden er ook aankomen. En dan Angelica nog je koffie laat zetten, want Yvonne moet zo nodig met Geert praten. Best een raar moment.
GJ die niet kan kiezen. Tja ik word een beetje moe nu van die man. Die grap met die arabier was nog geen eens grappig. Hij is ook een persoon die alles weglacht denk ik.
En Jan heeft gewoon getroffen. Die Vera heeft eerst gezegt: Ja ik hoef niet de hele dag met hem om te gaan, want die klik is al best sterk. Die heeft gewoon haar eigen glazen ingegooid, want door die dag is Jan gewoon voor Nienke gevallenAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Euh, als je twee vrouwen laat blijven moet je gewoon je aandacht verdelen.quote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
En dan achteraf klagen dat je niet genoeg aandacht kreeg en dat je je onzeker en ongemakkelijk voelde?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Weet ff de namen niet, maar dat ene mokkel dat overal foto's van zit te maken lijkt me er wel een type voor.quote:Op zondag 19 april 2020 21:48 schreef Kirumba het volgende:
[..]
Ja maar ben nu wel benieuwd wie
Karine lijkt me niet zon type terwijl ik denk dat hij haar zal kiezen ipv Jacqueline![]()
Dat zal wel lukken als er steeds zo'n Vera staat te dansen in de keukenquote:Op zondag 19 april 2020 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, als je twee vrouwen laat blijven moet je gewoon je aandacht verdelen.
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.
Nog even over Erik, waarom doet iedereen alsof dit een for life keuze is. Je kan ook voor de leukste kiezen en het klapt na 5 maanden. Dus gewoon niet zo janken en gewoon iemand kiezen bij wie je je goed voelt. Nu met corona zien we ook weer dat alles ineens anders kan worden.
Don't wait for the right one, start having fun with the wrong one!Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ja dan is dat helemaal onmogelijk. Die arme willoze boeren.quote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken als er steeds zo'n Vera staat te dansen in de keuken
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef W00fer het volgende:
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.![]()
![]()
Haar eierstokken zaten stevig te klapperen.quote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.
Nog even over Erik, waarom doet iedereen alsof dit een for life keuze is. Je kan ook voor de leukste kiezen en het klapt na 5 maanden. Dus gewoon niet zo janken en gewoon iemand kiezen bij wie je je goed voelt. Nu met corona zien we ook weer dat alles ineens anders kan worden.
Don't wait for the right one, start having fun with the wrong one!![]()
Vond het maar een naar, zuur wijf de laatste twee afleveringen - continu steken onder water geven nog toen het besluit genomen was.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik zeg niet voor niets dat ze op zoek moet naar een veganistische boomknuffelaarquote:
A mind with a heart of it's own![]()
Met lief knotje, zoals je zeiquote:Op maandag 20 april 2020 09:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets dat ze op zoek moet naar een veganistische boomknuffelaar
A ghastly woman..![]()
Ach, Vera-van-Jan is geen vervelend persoon, maar ze is nogal ‘intens’. En gisteren konden we zien dat ook deze Vera wel wat wispelturig lijkt.
Zo’n kennismakingsproces is sowieso onzeker, maar deze Vera ging toch vrij plots van helemaal enthousiast over de mens Jan naar ‘ik pak mijn spullen’.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vind dat er zo'n vage sfeer om deze reeks heen hangt. De vinger kan ik er niet precies op leggen, maar het is net alsof je elk moment de stem van Jambers zou kunnen gaan horen.![]()
Veel beelden met triest weer en in de avonden in het donker. Werkt niet echt sfeerverhogend.quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind dat er zo'n vage sfeer om deze reeks heen hangt. De vinger kan ik er niet precies op leggen, maar het is net alsof je elk moment de stem van Jambers zou kunnen gaan horen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Over een is een roddel dat het een oplichter is. Of is er al aangifte en een veroordeling geweest?quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een is de oplichtster. Dat vind ik toch triest voor GJ.![]()
Het is wel iets meer dan een roddel. Er schijnt ook een rechtzaak te lopen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Over een is een roddel dat het een oplichter is. Of is er al aangifte en een veroordeling geweest?quote:Drama voor Geert Jan: ‘Opgelicht door BZV-vrouw’
Een nieuwe liefde hebben is altijd spannend en helaas eindigt het niet altijd in een sprookje. Boer Geert Jan die momenteel te zien is in Boer zoekt Vrouw weet daar jammer genoeg alles van. Een vrouw die hij via het populaire programma vond had naar verluidt geen goede bedoelingen…..
Rechtszaak aangespannen
Karine, Betty en Jacqueline mogen bij de boer logeren, dat was afgelopen zondag te zien in Boer zoekt Vrouw. Eén van hen wordt gekozen, maar volgens weekblad Story liep de verliefdheid uit op een drama. ,,Geert Jan heeft de grootste fout van zijn leven gemaakt”, zegt een bron tegen het weekblad. ,,Een van de vrouwen uit Boer zoekt Vrouw schijnt zijn leven volledig overhoop gehaald te hebben, nadat ze een relatie kregen.” De boer zou duizenden euro’s zijn kwijtgeraakt door de vrouw en is zelfs een rechtszaak tegen haar begonnen. ,,Nadat Geert Jan de relatie verbrak, bleef ze hem lastigvallen met denigrerende en beledigende WhatsApp-berichten.”
Onder behandeling
Met de boer zou het, mede door die slechte relatie, niet goed zijn gegaan. ,,Geert Jan stond via KRO-NCRV zelfs onder behandeling bij een psychiater.” De omroep wilde niet reageren op de informatie die de insider aan het weekblad vertelde.
https://www.ditjesendatje(...)icht-door-bzv-vrouw/![]()
+ietwat merkwaardige lui in ruimtes waarin je alleen hun vage teksten hoort + een tikkende klok.quote:Op maandag 20 april 2020 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel beelden met triest weer en in de avonden in het donker. Werkt niet echt sfeerverhogend.
En een onderhuidse spanning bij die twee meisjes. Alsof de ene elk moment stiekem iets in de thee van de ander zou kunnen stoppen.![]()
Hmm, daarmee is het nog niet bewezen natuurlijk. Die boer lijkt me niet een van de slimste, zou kunnen dat hij de risico van een investering misschien niet echt snapt of maar half luistert. Hij lijkt me wel erg goed van vertrouwenquote:Op maandag 20 april 2020 11:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het is wel iets meer dan een roddel. Er schijnt ook een rechtzaak te lopen.
[..]![]()
Nee dat niet, maar er is blijkbaar wel meer aan de hand dan alleen een roddel.quote:Op maandag 20 april 2020 11:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hmm, daarmee is het nog niet bewezen natuurlijk. Die boer lijkt me niet een van de slimste, zou kunnen dat hij de risico van een investering misschien niet echt snapt of maar half luistert. Hij lijkt me wel erg goed van vertrouwen![]()
(Boer Geert Jan zou duizenden euro’s zijn kwijtgeraakt door de vrouw en is zelfs een rechtszaak tegen haar begonnen?)
Van Karine kan ik me dat niet voorstellen en van Jacqueline ook niet, zij heeft zelf geld, is makelaar, verkoopt en verhuurt het ene huis na de andere. Heeft een huis, boot,
Misschien was boer Geert Jan gul voor zijn vriendin, sommige mannen houden van een vrouw in de watten leggen, maar toen de relatie op de klippen afliep toch spijt kreeg dat hij al die duizendjes had uitgegeven aan reizen, uit eten, dure kleding kopen of dat hij in zaken ging met zijn nieuwe vriendin, investering waar hij spijt van kreeg,
( ,,Geert Jan stond via KRO-NCRV zelfs onder behandeling bij een psychiater.” )
Nou daar kom je toch niet zo maar? Eerder nazorg van de KRO psychologe.
Deze logeerweek is opgenomen in november, kan zijn dat boer Geert Jan zijn keuze niet heeft willen maken voor Karine of Jaqueline. De "oplichtster" tussen de andere brieven zat?![]()
Bij mij komt die Jacqueline best fout over. Komt door het programma niet echt sympathiek in beeld. Dus als het een van de twee moet zijn dan denk ik dat zij het is. Plus ik denk dat ze uiteindelijk toch streepjes voor loopt op Karine. Plus het is wat minder oppervlakkig dan het contact dat GJ met Karine heeft.![]()
Hoe heet dat nummer uit de aftiteling? (zeg maar helemaal aan het einde van de aflevering?) Weet iemand dat?Somebody that I used to know![]()
2006: Boer Gerrit stond hartstochtelijk te zoenen met Eva maar koos voor Inge. 'Ik wist al dat ik voor Inge ging kiezen maar wilde wel eens zoenen met zo'n mooie vrouw.' Geweldige tv was dat.quote:Op zondag 19 april 2020 21:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een matig seizoen. Iedereen gaat weg. Ik mis nu boer Marc die even samen met zijn Afrikameisje kwam vragen of die ander op wilde rotten.
Of de blijdschap van die schapenboer op Texel en Herman(?) uit Frankrijk.
Boer Marcel die de vrouwen in boxer een nachtkus bracht (2010)
2007: Boer Jan die weg liep uit zijn keuken, de vrouwen achter liet en het weiland in liep.
Dan is dit seizoen maar zeer matig, geen vuurwerk, nauwelijks drama. Alleen Vreselijke Vera's.![]()
quote:Op maandag 20 april 2020 14:48 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
2006: Boer Gerrit stond hartstochtelijk te zoenen met Eva maar koos voor Inge. 'Ik wist al dat ik voor Inge ging kiezen maar wilde wel eens zoenen met zo'n mooie vrouw.' Geweldige tv was dat.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is het niet gewoon zo dat we nog niet eens de helft zien van wat er zich allemaal afspeelt? We krijgen natuurlijk maar een fractie te zien en de editors moeten het maar in een x aantal minuten en volorde proppen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Zo’n kennismakingsproces is sowieso onzeker, maar deze Vera ging toch vrij plots van helemaal enthousiast over de mens Jan naar ‘ik pak mijn spullen’.Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Of we daar nou veel of weinig van zien, ze verwoordde het zelf zo! De ene dag dacht ze nog dat ze een geweldige klik hadden, de volgende dag niet meer.quote:Op maandag 20 april 2020 15:05 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat we nog niet eens de helft zien van wat er zich allemaal afspeelt? We krijgen natuurlijk maar een fractie te zien en de editors moeten het maar in een x aantal minuten en volorde proppen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Komt die Erik nu meequote:Had Annemiek haar emoties opzij kunnen zetten, dan had Erik zijn bedrijf in het Gelderse Wenum-Wiesel - een dorpje met zo’n 2000 inwoners tegen Vaassen aan - voor haar opzij willen zetten. ,,Ik had de boel wel achter willen laten voor haar als ik daar in de buurt, of in de toekomst mijn eigen gang kon gaan. Dat ik daar voor mezelf wat op had kunnen starten, dan had ik dat zeker gedaan.’' Of er toch nog een strohalmpje hoop is? ,,Het idee is er wel, dat het zou kunnen. Voor nu zou ik niet weten of dat het ooit goedkomt. We zien wel.’’
https://www.ad.nl/show/er(...)en-trekken~ad914928/![]()
![]()
Dat had Yvon hem niet ingefluisterd. Qua praten kan hij niet zelf iets verzinnen of ter sprake brengen.quote:
Dus in die zin is het sowieso een vrij kansloze relatie met 2 van zulke figuren.![]()
Ik ben het er niet zo mee eens dat dit een vreselijk saai seizoen is. Misschien iets minder explosief drama dan in sommige voorgaande edities maar ik vind het aantal vrijwillige vertrekken ook wel weer bijzonder. En er valt nog genoeg te beleven met gewoon te kijken naar hoe mensen met elkaar omgaan, en proberen te zien of er toch een bepaalde chemie is.
Niet alles hoeft direct over the top.![]()
Maar misschien vond hij ook dat ze sowieso niet enorm enthousiast was. Waarom dan moeite doen als iemand de deur zo dichtknalt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat Annemiek hem niet wilde. Dat is een gevoelskwestie. Daar had ze dan als argument bij dat hij een eigen bedrijf heeft. Maar dat gevoel kwam eerst, daarna kwam het argument.quote:
Als dat bedrijf en de afstand echt belangrijk waren. Kon dat onmogelijk als een verassing komen. Ook valt er bij echte liefde meestal toch wel een mouw aan te knopen. Bijvoorbeeld door het bedrijf te verkopen en samen iets op te bouwen, iets dat ze kennelijk niet eens besproken hadden.
[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 20-04-2020 19:16:49 ]![]()
Ik vroeg me het net af : is dit een langzame cultuurverandering van bzv? Niet meer lijdzaam afwachten tot je (niet) gekozen wordt, maar je conclusies trekken op het moment dat je het idee hebt dat de race gelopen is? De eer aan jezelf houden? Niets mis mee. Alleen maar sterk.quote:Op maandag 20 april 2020 18:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben het er niet zo mee eens dat dit een vreselijk saai seizoen is. Misschien iets minder explosief drama dan in sommige voorgaande edities maar ik vind het aantal vrijwillige vertrekken ook wel weer bijzonder.Somebody that I used to know![]()
Zou goed kunnen. Het lijkt me dit, of ze is iemand die haar eigen liefdesleven saboteert. Want ze weet best dat ze de dingen waarvan ze zegt dat zij en erik het er over eens waren uberhaupt nooit besproken hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb toch sterk het idee dat Annemiek hem niet wilde. Dat is een gevoelskwestie. Daar had ze dan als argument bij dat hij een eigen bedrijf heeft. Maar dat gevoel kwam eerst, daarna kwam het argument.
En vanuit die hoek zou ik erik ook wel snappen, want na zo'n streek heb je er ook geen zin meer in.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise![]()
Kan het even niet openen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:49 schreef Fascination het volgende:
https://www.ad.nl/show/ve(...)kende-boer~ada39240/
Vera is aan het daten met een boer genaamd Arjan.
Welke Vera? van boer Jan of van boer Geert?![]()
Van boer Geertquote:Op maandag 20 april 2020 20:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kan het even niet openen.
Welke Vera? van boer Jan of van boer Geert?
Vera deed haar onthulling vandaag in Gijs 2.0, het radioprogramma van Gijs Staverman op Radio 2. Op de vraag of ze openstaat voor een nieuwe date, reageerde ze met een ‘nee, eigenlijk niet’. ,,Ik ben al aan het daten. Met ook een boer!’’, kirde ze.
Het gaat volgens Vera om een man die haar na de opnames ‘heeft geholpen in het proces’. ,,Hij heeft boerenverstand’’, grapte ze. Op aandringen van Staverman wilde ze verder prijsgeven dat de mysterieuze man Arjan heet. ,,We doen het rustig aan. Dat is moeilijk voor mij, maar ik ga het wel proberen.’’
Toen Vera maanden geleden de liefdesoproep van boer Geert uit Noord-Brabant zag, was ze direct van slag. Ze viel op de blik in zijn ogen, vertelde ze eerder. ,,Alsof hij zich niet gek laat maken, wel van iets geks houdt, in is voor sensatie (bij wijze van spreken), kan teasen en van teasen houdt. Geen boekhouder zal ik maar zeggen en dat is wat ik leuk vind en wat me aantrekt.’’
Tijdens Boer Zoekt Vrouw werd duidelijk dat Geert geen blad voor de mond nam. Hij noemde zijn logees Vera en Angela graag ‘billenmeisjes’. Dat vonden de dames geen probleem. Gisteren zagen 3,6 miljoen mensen hoe Geert Angela, op aandringen van Yvon Jaspers, vertelde dat hij maar wat graag met haar op citytrip gaat.Forever yours, forever mine, forever ours...![]()
Bedankt, leuk om even te lezen met op de achtergrond radio Veronica.quote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Van boer Geert
Vera deed haar onthulling vandaag in Gijs 2.0, het radioprogramma van Gijs Staverman op Radio 2. Op de vraag of ze openstaat voor een nieuwe date, reageerde ze met een ‘nee, eigenlijk niet’. ,,Ik ben al aan het daten. Met ook een boer!’’, kirde ze.
Het gaat volgens Vera om een man die haar na de opnames ‘heeft geholpen in het proces’. ,,Hij heeft boerenverstand’’, grapte ze. Op aandringen van Staverman wilde ze verder prijsgeven dat de mysterieuze man Arjan heet. ,,We doen het rustig aan. Dat is moeilijk voor mij, maar ik ga het wel proberen.’’
Toen Vera maanden geleden de liefdesoproep van boer Geert uit Noord-Brabant zag, was ze direct van slag. Ze viel op de blik in zijn ogen, vertelde ze eerder. ,,Alsof hij zich niet gek laat maken, wel van iets geks houdt, in is voor sensatie (bij wijze van spreken), kan teasen en van teasen houdt. Geen boekhouder zal ik maar zeggen en dat is wat ik leuk vind en wat me aantrekt.’’
Tijdens Boer Zoekt Vrouw werd duidelijk dat Geert geen blad voor de mond nam. Hij noemde zijn logees Vera en Angela graag ‘billenmeisjes’. Dat vonden de dames geen probleem. Gisteren zagen 3,6 miljoen mensen hoe Geert Angela, op aandringen van Yvon Jaspers, vertelde dat hij maar wat graag met haar op citytrip gaat.![]()
Boer Jan heeft zelf gezegd, dat de opnamen dat hij het weiland in liep op een andere dag zijn gemaakt, dan toen hij de keuken uitliep bij de vrouwen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:48 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
2006: Boer Gerrit stond hartstochtelijk te zoenen met Eva maar koos voor Inge. 'Ik wist al dat ik voor Inge ging kiezen maar wilde wel eens zoenen met zo'n mooie vrouw.' Geweldige tv was dat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2007: Boer Jan die weg liep uit zijn keuken, de vrouwen achter liet en het weiland in liep.
[ afbeelding ]
Dan is dit seizoen maar zeer matig, geen vuurwerk, nauwelijks drama. Alleen Vreselijke Vera's.![]()
Wellicht had je hem inmiddels al, maar anders: bij dezequote:Op maandag 20 april 2020 20:30 schreef Postbus100 het volgende:
Staat de uitzending nog niet op Uitzending Gemist?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Ja, ik had het inderdaad inmiddels gezien, maar bedankt. (ze waren er wel laat mee)quote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Wellicht had je hem inmiddels al, maar anders: bij dezeSomebody that I used to know![]()
Ik noem dat een zwak. Je komt toch niet naar die boerderij om te verliezen of wel?quote:Op maandag 20 april 2020 19:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vroeg me het net af : is dit een langzame cultuurverandering van bzv? Niet meer lijdzaam afwachten tot je (niet) gekozen wordt, maar je conclusies trekken op het moment dat je het idee hebt dat de race gelopen is? De eer aan jezelf houden? Niets mis mee. Alleen maar sterk.
Best raar eigenlijk dat Bastiaan dezelfde fout lijkt te maken als Annemiek, ineens woont iemand dan te ver weg. Nog aparter is dat er vier vrouwen "toevallig" weglopen. Bij Geertjan, bij Geert en bij Annemiek en bij Jan. Ik had trouwens het idee dat de "vrije dag" van Bastiaan ingegeven is door de regie, omdat hij zoveel werkte en zijn dames daar op de boerderij zaten te niksen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
twitter:accountnaam twitterde op zondag 19-04-2020 om 21:12:59De gastendoekjes weg, de theedoeken weg, de amandelmelk weg. Alles was weg, aldus de moeder van Jan. #bzv #boerzoektvrouw https://t.co/0sCKPlQp02 reageer retweet
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Zul je net zien dat Jan volgende week met die dikke bos bloemen Nienke ophaalt en zij dan twijfels heeft
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ach nee joh, dat was echt suggestief geknipt.quote:Op maandag 20 april 2020 23:39 schreef W00fer het volgende:
Zul je net zien dat Jan volgende week met die dikke bos bloemen Nienke ophaalt en zij dan twijfels heeft
Hij zei alleen maar (vòòrdat hij Nienke had gezien): ik twijfel soms of haar gevoel voor mij wel nog steeds zo sterk is.
Zul je zien, zodra zij de deur opendoet, dat al die twijfels op slag zijn verdwenen.
Natuurlijk heb je twijfels als je elkaar niet ziet. Maar je gevoel wordt steeds weer bevestigd als je elkaar ziet. Dus slaat nergens op, die suggestieve knipsessie. Maar ja, ze moeten wat. Als dat het enige spannende is
Somebody that I used to know![]()
Het is toch geen wedstrijd? Je zit daar toch om te kijken of iemand potentieel relatie-materiaal is? En of dat eventueel wederzijds is?quote:Op maandag 20 april 2020 22:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik noem dat een zwak. Je komt toch niet naar die boerderij om te verliezen of wel?![]()
Uh nee? Is gewoon net als widm of expeditie robinsonquote:Op maandag 20 april 2020 23:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Het is toch geen wedstrijd? Je zit daar toch om te kijken of iemand potentieel relatie-materiaal is? En of dat eventueel wederzijds is?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
ja dat kijk nooit. Laten we het er maar op houden dat ik met een andere invalshoek naar kijk.quote:Op maandag 20 april 2020 23:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uh nee? Is gewoon net als widm of expeditie robinson![]()
Het is een wedstrijd net als een voetbalwedstrijd. Gaat om winnen, de rest is bijzaak.quote:Op maandag 20 april 2020 23:47 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
ja dat kijk nooit. Laten we het er maar op houden dat ik met een andere invalshoek naar kijk.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Jan en Nienke.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik vind daar niks sterks aan. Het lijkt wel alsof niemand meer afgewezen wil worden. Wat is dat nou voor bullshit om altijd maar te willen benadrukken dat je die keus zelf ook al gemaakt had.quote:Op maandag 20 april 2020 19:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vroeg me het net af : is dit een langzame cultuurverandering van bzv? Niet meer lijdzaam afwachten tot je (niet) gekozen wordt, maar je conclusies trekken op het moment dat je het idee hebt dat de race gelopen is? De eer aan jezelf houden? Niets mis mee. Alleen maar sterk.![]()
Vera van Geert zou niet afgewezen worden.
Verbazingwekkend echt, dan ben je daar om te kijken of er wat liefde inzit, je bent samen en dan ligt iedereen daar op de bank alsof ze een uitgeblust huwelijk hebben. Dit was nog voor pre corona hè?
Op de bank liggend, de snackbar bellen voor wat frettuh (of weet ik veel hoe die boer vreten uitspreekt).
Godver, moet je eens kijken hoe die erbij ligt met zn mobieltje over 5 jaar. Zij is echt levendiger dan dat. Ze is niet helemaal wijs, heeft veel aandacht nodig maar ze is nog niet dood. Ik snap die Vera wel.Go hard or go home![]()
Wat een nonsens, als je daar bent en je merkt dat je niet meer wilt winnen omdat de hoofdprijs je toch niet zo bevalt, waarom zou je dat dan niet aangeven?quote:Op maandag 20 april 2020 23:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd net als een voetbalwedstrijd. Gaat om winnen, de rest is bijzaak.
Helemaal als je merkt dat de ander de hoofdprijs nog wel ziet zitten.
Stel dat de boer kiest voor degene die al niet meer wil, dan is de kans op een relatie met degene die wel wil ook verkeken, want je gaat niet van weggestuurd naar toch verkering als de #1 niet wil.
Dus ja, ik snap wel dat men het keuzemoment niet altijd afwacht, maar al van tevoren vertrekt.![]()
Ik vond hem in het afscheidsfilmpje van BZV sympathieker en opener overkomen dan tijdens de logeerweek. Ergens jammer dat hij dat niet onder woorden kon brengen tijdens de logeerweek. Aan de andere kant, als iemand al zo de deur dicht gooit, wil je daar dan nog in investeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:29 schreef Leandra het volgende:
Erik wil de boel nog steeds wel opgeven voor Annemiek:
https://gld.nl/pHVVOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Super leukquote:![]()
Viel die Vera toch even mooi door de mand. Ik trok haar echt heel slecht en dan heeft ze ook nog van die vervelende gelaatstrekken
Ik vind Nienke dan weer totaal niks. Die komt op mij enorm egocentrisch over.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Nienke dan weer totaal niks. Die komt op mij enorm egocentrisch over.The love you take is equal to the love you make.![]()
Zie post 102.quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:29 schreef Leandra het volgende:
Erik wil de boel nog steeds wel opgeven voor Annemiek:
https://gld.nl/pHVV![]()
Ja ik had het zondagavond ook, maar wat hier werkte: via de gids op npo.nl BZV aanklikken en vervolgens inloggen. Ik heb een onbetaald npo account, maar kon zo wel kijkenquote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, ik had het inderdaad inmiddels gezien, maar bedankt. (ze waren er wel laat mee)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Vind het dit jaar ook opvallend dat er weinig interventies van Yvonne zijn. Andere jaren kwam ze volgens mij al vaak eerder even ingrijpen. Bijvoorbeeld in het geval van Annemiek was het wel handig geweest als er iemand even had gezegd dat ze wat meer met elkaar en over elkaar in gesprek zouden moeten.
Nu komt ze een beetje achteraf verwijten dat dingen niet eerder besproken zijn met haar "Heb je dat wel tegen haar gezegd"..
Annemiek lijkt wel behoorlijk beschadigd te zijn door de scheiding van haar ouders.
Vind ik wel mooi aan GJ... die gaat gewoon gesprekken aan.De mensen zijn gek geworden![]()
Vera en Geert hadden elkaar gewoon gewild IMO.
Iedereen in shows is bang aan de kant gezet te worden voor het oog van Nederland, dus nemen zij daar een voorschot op door zgn hun twijfel uit te spreken (bv Vera). In de hoop dat de ander dan zegt, ik ga echt helemaal voor jou oid. Maar juist vanwege diezelfde angst aan de kant gezet te worden gaat de ander (Geert) dan ook stoer doen, ja het wordt niks, ik had jou weggestuurd, ik denk er precies hetzelfde over blabla, terwijl hij haar eigenlijk zo ziet zitten. En zij hem ook.![]()
Eens vwb die sfeer. In al die kamers druipt de troosteloosheid er vanaf, het diner bij Bastiaan, het ontbijt bij Annemiek, tv kijken bij Geert. Zo geestdodend dat ik er niets van begrijp.quote:Op dinsdag 21 april 2020 06:15 schreef Noek het volgende:
Vera van Geert zou niet afgewezen worden.
Verbazingwekkend echt, dan ben je daar om te kijken of er wat liefde inzit, je bent samen en dan ligt iedereen daar op de bank alsof ze een uitgeblust huwelijk hebben. Dit was nog voor pre corona hè?
Op de bank liggend, de snackbar bellen voor wat frettuh (of weet ik veel hoe die boer vreten uitspreekt).
Godver, moet je eens kijken hoe die erbij ligt met zn mobieltje over 5 jaar. Zij is echt levendiger dan dat. Ze is niet helemaal wijs, heeft veel aandacht nodig maar ze is nog niet dood. Ik snap die Vera wel.
Toch heeft Geert een zekere sex-appeal vergelijkbaar met die van Hans van Breukhoven, los van die gruwelijke setting en puur op uiterlijk zagen hij en Vera elkaar wel zitten IMO.![]()
Je zag een paar afleveringen terug (aflevering 6) Bastiaan ook met zijn dames op het strand. Dat was volgens mij ook een opzetje van de regie. Omdat hij al zo druk bezig was. Bovendien is dat uitwaaien op het strand een dingetje dat je bij verschillende boeren door de seizoenen heen ziet terugkomen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik noem dat een zwak. Je komt toch niet naar die boerderij om te verliezen of wel?
Best raar eigenlijk dat Bastiaan dezelfde fout lijkt te maken als Annemiek, ineens woont iemand dan te ver weg. Nog aparter is dat er vier vrouwen "toevallig" weglopen. Bij Geertjan, bij Geert en bij Annemiek en bij Jan. Ik had trouwens het idee dat de "vrije dag" van Bastiaan ingegeven is door de regie, omdat hij zoveel werkte en zijn dames daar op de boerderij zaten te niksen.
[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 21-04-2020 12:29:50 ]![]()
Klopt maar het was wel heerlijke tvquote:Op maandag 20 april 2020 21:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Boer Jan heeft zelf gezegd, dat de opnamen dat hij het weiland in liep op een andere dag zijn gemaakt, dan toen hij de keuken uitliep bij de vrouwen.Geknipt en geplakt is bekend, maar knip en plak dan 'goed'
![]()
![]()
Wat vond Inge daarvan toen ze dit hoorde?quote:Op maandag 20 april 2020 14:48 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is dit seizoen maar zeer matig, geen vuurwerk, nauwelijks drama. Alleen Vreselijke Vera's.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2020 14:45:36 ]![]()
Ik kan al de kritiek op Annemiek niet zo goed plaatsen. Ze is niet zo’n prater (binnenvetter) en door haar ervaringen uit het verleden (scheiding ouders, beginnende relatie die uiteindelijk geen stand bleek te houden door de afstand) liet ze weinig los. Ik denk dat dit meer uit zelfbescherming was.
Toen Erik op advies van Yvon nog een keer met haar ging praten zag je duidelijk dat ze de knuffel die Erik gaf erg waardeerde. Er leek ook een soort van “opluchting” van uit te gaan (dat ze die knuffel al eerder had willen geven / krijgen). Bij het afscheid daarna zag je het weer.
En Erik lijkt mij oprecht een aardige en toffe gozer. Netjes, beleefd, rustig, enz.. geen opgeschoten praatjesmaker.![]()
Volgens mij maakte ze zich er niet zo druk om. Ze was duidelijk verliefd en blij dat zij gekozen werd. Ze is enige tijd later bij Gerrit ingetrokken maar de relatie is later alsnog stuk gelopen. Over het hoe en waarom zwegen ze destijds beide. Gerrit is volgens mij één van de boeren die niets meer met BzV te maken wil hebben, dus we komen het ook niet aan de weet in de nieuwe serie ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat vond Inge daarvan toen ze dit hoorde?
Boer Gerrit bracht hier Yvon even van haar stuk toen hij een denkbeeldig pluisje uit haar haar plukte.![]()
![]()
![]()
Zij is grappig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:20 schreef JanGroen het volgende:
Ik kan al de kritiek op Annemiek niet zo goed plaatsen. Ze is niet zo’n prater (binnenvetter) en door haar ervaringen uit het verleden (scheiding ouders, beginnende relatie die uiteindelijk geen stand bleek te houden door de afstand) liet ze weinig los. Ik denk dat dit meer uit zelfbescherming was.
Toen Erik op advies van Yvon nog een keer met haar ging praten zag je duidelijk dat ze de knuffel die Erik gaf erg waardeerde. Er leek ook een soort van “opluchting” van uit te gaan (dat ze die knuffel al eerder had willen geven / krijgen). Bij het afscheid daarna zag je het weer.
En Erik lijkt mij oprecht een aardige en toffe gozer. Netjes, beleefd, rustig, enz.. geen opgeschoten praatjesmaker.
Die Erik lijkt gewoon geen eigen mening en wil te hebben. Maar we zien maar een klein deel, misschien is het niet zo en lijkt het alleen maar zo.![]()
Ja humor heeft Annemiek volgens mij ook wel. Ze zei toen Erik afscheid kwam nemen ook “heeft Yvon je weer teruggestuurd”. Gezien wat zich even daarvoor had afgespeeld vond ik dit wel een leuke opmerking die ook gelijk de spanning een beetje brak.
En wat ik hier een aantal topics terug las over de blik in Annemiek haar ogen, ik vind die blik wel wat hebben. Een beetje dromerige, rustige blik.![]()
Met die opvliegende ganzenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Klopt maar het was wel heerlijke tvGeknipt en geplakt is bekend, maar knip en plak dan 'goed'
A mind with a heart of it's own![]()
Ja, een van de mooiste beelden ooit in Boer zoekt vrouw. Die opvliegende ganzen tegen de oude dijk van een drooggelegd meerquote:![]()
Dat beeld van Siepie met haar mes en hoe die kauwend op een stuk brood haar boodschap bracht.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dit was zo'n baas tijdens de citytrip.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij maakte ze zich er niet zo druk om. Ze was duidelijk verliefd en blij dat zij gekozen werd. Ze is enige tijd later bij Gerrit ingetrokken maar de relatie is later alsnog stuk gelopen. Over het hoe en waarom zwegen ze destijds beide. Gerrit is volgens mij één van de boeren die niets meer met BzV te maken wil hebben, dus we komen het ook niet aan de weet in de nieuwe serie ben ik bang.
Boer Gerrit bracht hier Yvon even van haar stuk toen hij een denkbeeldig pluisje uit haar haar plukte.[ afbeelding ]
Kregen ze zalm in een restaurant en zijn reactie was goud.
'Salmon, wat bin dat jong? Salamanders?'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Status, geen gezichtsverlies willen lijden op publieke tv / social media. Hebben we met Married at First Sight wel gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:03 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ik vind daar niks sterks aan. Het lijkt wel alsof niemand meer afgewezen wil worden. Wat is dat nou voor bullshit om altijd maar te willen benadrukken dat je die keus zelf ook al gemaakt had.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Het klopt niet dat het niet eerder voor kwam, die vele 'zelf opstappers', in seizoen 2007-2008 was dat ook het geval:
Boerin Agnes 27 Drenthe melkveehouderij 883 Koos Jurre. Klaas viel af. Jurjen vertrok zelf.
Boer Henk 34 Zuid-Holland bloembollenkweker 451 Geen keuze. Maartje, Marlou en Klarijn vertrokken zelf.
Boer Frans 27 Overijssel melkveehouderij 333 Koos Ronella. Joyce viel af. Jessica vertrok zelf.
Boer Jan 45 Friesland melkveehouderij/veehandel 102 Geen keuze. Annet en Siepie vertrokken zelf. Anita viel af.
Boer Gerard 41 Noord-Brabant melkveehouderij 54 Koos Leonie. Marja en Pauline vielen af.![]()
Damn, was die Henk een creep of zo?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het klopt niet dat het niet eerder voor kwam, die vele 'zelf opstappers', in seizoen 2007-2008 was dat ook het geval:
Boerin Agnes 27 Drenthe melkveehouderij 883 Koos Jurre. Klaas viel af. Jurjen vertrok zelf.
Boer Henk 34 Zuid-Holland bloembollenkweker 451 Geen keuze. Maartje, Marlou en Klarijn vertrokken zelf.
Boer Frans 27 Overijssel melkveehouderij 333 Koos Ronella. Joyce viel af. Jessica vertrok zelf.
Boer Jan 45 Friesland melkveehouderij/veehandel 102 Geen keuze. Annet en Siepie vertrokken zelf. Anita viel af.
Boer Gerard 41 Noord-Brabant melkveehouderij 54 Koos Leonie. Marja en Pauline vielen af.![]()
![]()
Klarijn vertrok dus eerst zelf voor het eerste keuzemoment. En de overgebleven dames vroegen zich af of dat overeenkwam met de voorkeur van Henk. Hij gaf toen toe dat het 30-30-40 was met een lichte voorsprong voor de vertrekkende Klarijn. Waardoor die andere twee dames zich nogal een restant voelden.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Klarijn vertrok dus eerst zelf voor het eerste keuzemoment. En de overgebleven dames vroegen zich af of dat overeenkwam met de voorkeur van Henk. Hij gaf toen toe dat het 30-30-40 was met een lichte voorsprong voor de vertrekkende Klarijn. Waardoor die andere twee dames zich nogal een restant voelden.Niet handig!
![]()
![]()
Boer Jan kwam later samen met een leuke vrouw die bij een varkensboer had gelogeerd. Was volgens mij een groot succes.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Boer Gerard 41 Noord-Brabant melkveehouderij 54 Koos Leonie. Marja en Pauline vielen af.
The love you take is equal to the love you make.![]()
In 2017 waren die in ieder geval al 10 jaar samen.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Boer Jan kwam later samen met een leuke vrouw die bij een varkensboer had gelogeerd. Was volgens mij een groot succes.![]()
En ik lees net ergens dat zij hem niet erg leuk vond na het zien van de televisiebeelden en dat hij denkt dat zij tweeën nooit aan elkaar gekoppeld waren. En toch, ze raakten aan de praat op een afterparty en...quote:Op woensdag 22 april 2020 09:18 schreef Chia het volgende:
[..]
In 2017 waren die in ieder geval al 10 jaar samen.
Zo zie je maar weer.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Pauline inderdaad. Ze hebben ook wel in Friese reclames meegespeeldquote:Op woensdag 22 april 2020 09:18 schreef Chia het volgende:
[..]
In 2017 waren die in ieder geval al 10 jaar samen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Henk was tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Klarijn vertrok dus eerst zelf voor het eerste keuzemoment. En de overgebleven dames vroegen zich af of dat overeenkwam met de voorkeur van Henk. Hij gaf toen toe dat het 30-30-40 was met een lichte voorsprong voor de vertrekkende Klarijn. Waardoor die andere twee dames zich nogal een restant voelden.Als je verliefd wordt de ene (Klarijn), dan kun je toch niet zomaar switchen naar verliefdheid op een ander.
Ik denk dat Klarijn in werkelijkheid hoger scoorde dan 40% bij Henk.![]()
Wat betekenen de getallen 883, 451, 333, 102 en 54, of waar staan die getallen voor ?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Aantal brieven misschien?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat betekenen de getallen 883, 451, 333, 102 en 54, of waar staan die getallen voor ?![]()
![]()
Ik voorspel aantal brievenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat betekenen de getallen 883, 451, 333, 102 en 54, of waar staan die getallen voor ?![]()
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Pauline inderdaad. Ze hebben ook wel in Friese reclames meegespeeldHuis nog verbouwd zodat Jan zijn mem bij hun kon wonen, lief mens. (Zowel mem als Paulien) Pauline was ook van de mooie uitspraken toen ze nog bij die Brabantse boer Gerard was tijdens de logeerweek: 'de geboorte van een karbonade' toen ze een biggetje geboren zag worden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Snoopyfrl op 22-04-2020 13:45:30 ]![]()
Ja, het Fok-archief is oud en groot.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:14 schreef rashudo het volgende:
Wat me opvalt is dat een aantal deelnemers niet echt snappen wat een boer of een boerderij is. De vrouwen van Henk zijn allemaal verbaasd dat hij bot en weinig sociaal is, en dat hij niet echt kan koken. Dat is toch eigenlijk nu precies het stereotype beeld van een boer? Wat zijn het trouwens een stel verwende kakkers, die vrouwen van Henk.
Ze lopen Henk continu te vertellen wat hij fout doet en wat hij wel moet doen, maar positiever zou zijn als ze het zelf eens deden en het zelf gezellig maken. Henk zit de hele fucking dag tussen de bollen, hij zoekt juist een vrouw om dat gapende gat in zijn karakter in te vullen, niet om te horen te krijgen dat hij er niks van bakt.
Dat hele debacle met procenten bewijst dat er ook momenten zijn waar op je als man niet naar vrouwen moet luisteren. Je moet een persoon als Henk helpen met zichzelf uiten en hem niet in de val lokken. Ook Karlijn kon blijkbaar niet van te voren bedenken dat er camera's nodig zijn om een tv-programma te maken. Blijkbaar zijn Henk's vrouwen te egocentrisch om verder dan hun persoonlijk gewin te denken. Zelf aanpassen is er niet bij, als Henk zich maar aanpast, dan is het goed.
....knip.....![]()
Ik heb iets gemist? Heb geen vrouw weg zien lopen bij Annemiek.quote:Op maandag 20 april 2020 22:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik noem dat een zwak. Je komt toch niet naar die boerderij om te verliezen of wel?
Best raar eigenlijk dat Bastiaan dezelfde fout lijkt te maken als Annemiek, ineens woont iemand dan te ver weg. Nog aparter is dat er vier vrouwen "toevallig" weglopen. Bij Geertjan, bij Geert en bij Annemiek en bij Jan. Ik had trouwens het idee dat de "vrije dag" van Bastiaan ingegeven is door de regie, omdat hij zoveel werkte en zijn dames daar op de boerderij zaten te niksen.![]()
![]()
Het is geen lelijk of vervelend meisje maar erg spraakzaam is ze ook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:16 schreef JanGroen het volgende:
Ja humor heeft Annemiek volgens mij ook wel. Ze zei toen Erik afscheid kwam nemen ook “heeft Yvon je weer teruggestuurd”. Gezien wat zich even daarvoor had afgespeeld vond ik dit wel een leuke opmerking die ook gelijk de spanning een beetje brak.
En wat ik hier een aantal topics terug las over de blik in Annemiek haar ogen, ik vind die blik wel wat hebben. Een beetje dromerige, rustige blik.
Nouja, dat zal wel boeren en boerinnen horen gok ik dan maar.Ik vind First Dates toch leuker en herkenbaarder.
![]()
Ik gok zo uit mijn onderbuik dat ze best een betrokken en gezellige meid kan zijn, mits ze zich op haar gemak voelt en een ander de sfeer even aanslingert.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Dat denk ik ook, camera's zijn niet zo haar ding.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef twiFight het volgende:
Ik gok zo uit mijn onderbuik dat ze best een betrokken en gezellige meid kan zijn, mits ze zich op haar gemak voelt en een ander de sfeer even aanslingert.![]()
Erik mag niets zeggen van de KRO maar Vera doet dat wel op haar Facebook. Toch best apart.
https://www.superguide.nl(...)v-spreekverbod-op-tv
https://www.ditjesendatje(...)niet-in-scene-gezet/Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Daaruit kan ik dan ook alleen maar concluderen dat er misschien nog een verrassing komt wb Annemiek.quote:Op donderdag 23 april 2020 03:07 schreef W00fer het volgende:
Erik mag niets zeggen van de KRO maar Vera doet dat wel op haar Facebook. Toch best apart.
https://www.ditjesendatje(...)niet-in-scene-gezet/The love you take is equal to the love you make.![]()
Geert Jan verwees ook naar de KRO. Vera kreeg misschien toestemming.quote:Op donderdag 23 april 2020 03:07 schreef W00fer het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)niet-in-scene-gezet/![]()
Het ligt ook aan de boerderij van Bastiaan. Troosteloos gelegen aan een snelweg in een kale polder. Niks geen romatisch erf of mooie weilanden en slootjes rondom de boerderij. Het is alsof je in een agrarisch industrieel complex zit. De boerderij waar hij in de vorige aflevering naartoe ging, waar hij was opgegroeid zag er zoveel leuker uit. Gelegen aan het Veerse meer, geen snelweg etc.quote:Op maandag 20 april 2020 11:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
+ietwat merkwaardige lui in ruimtes waarin je alleen hun vage teksten hoort + een tikkende klok.
En een onderhuidse spanning bij die twee meisjes. Alsof de ene elk moment stiekem iets in de thee van de ander zou kunnen stoppen.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, camera's zijn niet zo haar ding.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:25 schreef Heph844 het volgende:
Als dit haar sexy blik is, had ze toch meer interesse in Erik dan ik dacht..![]()
![]()
Ze heeft wel een dooie blik op al die kalenderfoto's. Ondanks dat ze niet lelijk is lijkt ze me dus niet echt geschikt als (professioneel) fotomodel.![]()
Een fotocamera is dan nog wat anders dan een filmcamera. Sommige modellen zijn prachtig op foto's en verdwijnen compleet als je ze op bewegend beeld hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat scheelt. Ik had nl. ergens gelezen, dacht ik, dat ze iets van boerin is of zo.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:55 schreef Nine. het volgende:
Ze heeft wel een dooie blik op al die kalenderfoto's. Ondanks dat ze niet lelijk is lijkt ze me dus niet echt geschikt als (professioneel) fotomodel.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Je meent het?quote:Op donderdag 23 april 2020 22:39 schreef twiFight het volgende:
Dat scheelt. Ik had nl. ergens gelezen, dacht ik, dat ze iets van boerin is of zo.
Het blijft wel een boerin met modelaspiraties.![]()
Vind je? Ik vond haar op die beelden van de shoot nogal ongemakkelijk overkomen. En al helemaal niet het 'flirt met de camera' type. Maar goed zolang ze tetten heeft is er wel markt voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je meent het?
Het blijft wel een boerin met modelaspiraties.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Boer Geert en Angela vermaken zich wel. Maar ze hebben wel apart geslapen. Oelala.![]()
https://www.ad.nl/show/li(...)ps://www.google.com/![]()
Heeft ze dat ooit ergens gezegd?quote:Op donderdag 23 april 2020 22:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je meent het?
Het blijft wel een boerin met modelaspiraties.
Volgens mij heeft ze de aspiratie helemaal niet om model te worden.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Vera's nieuwe liefdesboer woont in Uden. Of zoals Geert zou zeggen 'Uuje'.De mensen zijn gek geworden![]()
Nee dat geloof ik niet. Erik heeft in zijn afscheidsfilmpje op de site zich er al bij neergelegd. Annemiek is er ook te koppig voor, in de preview van komende zondagquote:Op donderdag 23 april 2020 06:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daaruit kan ik dan ook alleen maar concluderen dat er misschien nog een verrassing komt wb Annemiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
GEERTGODquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Da hopman het volgende:
Vera's nieuwe liefdesboer woont in Uden. Of zoals Geert zou zeggen 'Uuje'.![]()
![]()
![]()
Corona HQquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Da hopman het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. Erik heeft in zijn afscheidsfilmpje op de site zich er al bij neergelegd. Annemiek is er ook te koppig voor, in de preview van komende zondagHeb je een linkje naar de preview ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door stoker007 op 25-04-2020 11:01:41 ]![]()
Als er iemand hysterisch loopt te doen in mijn buurt, zou het dus zomaar kunnen zijn dat zij het is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Da hopman het volgende:
Nevermindquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:49 schreef stoker007 het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de preview ?
https://www.ad.nl/show/ja(...)-jan-voel~a0b3368d7/![]()
Lekker dan, zo'n baas die tegen een roddelblad over je leven gaat zitten kleppen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Geert Jan verwees ook naar de KRO. Vera kreeg misschien toestemming.![]()
Geert vind ik de leukste deelnemer dit seizoen. Dat had ik van tevoren niet gedacht
Nou wat let je?quote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Super wijf die Annemieke. Ik zou ervoor gaan.![]()
Nee joh het is nog een kind.quote:Op zondag 26 april 2020 19:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hm, je kunt het als jezelf proberen...Vakman pur sang![]()
Ik vond hem ook eerst wat houterig, maar later gewoon een prima ventquote:Op zondag 26 april 2020 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Geert vind ik de leukste deelnemer dit seizoen. Dat had ik van tevoren niet gedacht![]()
Ik mag toch hopen dat Bastiaan Elise kiest.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ze bedenkt daar hoe ze GJ gaat oplichtenquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
“Daaaaagenlang samenzijn”.
En dit is het begin van dag 5
Het zou me verbazen door de aflevering van vorige week.quote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag toch hopen dat Bastiaan Elise kiest.
Het is in ieder geval wel praktischer.![]()
![]()
"Ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen, nu kan Milou sterven." Elise.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Gaat Geert al op citytrip deze week?Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Is het niet eerst zo'n aflevering dat ze naar de familie gaan?quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Gaat Geert al op citytrip deze week?![]()
Die ene is elke dag in het Koningsdag themaOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ohja dat is ook wel leukquote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het niet eerst zo'n aflevering dat ze naar de familie gaan?
Moet GJ bij iemand anders eten makenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
In z'n grijze joggingsbroekquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja dat is ook wel leuk
Moet GJ bij iemand anders eten makenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De pillenboer gaat bij z'n schoonouders op bezoek.quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
Is het niet eerst zo'n aflevering dat ze naar de familie gaan?![]()
Elise oefent straks op MilouThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zullen zijn 4 kids ook meegaan ?quote:Op zondag 26 april 2020 20:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
De pillenboer gaat bij z'n schoonouders op bezoek.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat gaan die vrouwen van slistiaan raar met elkaar omOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Milou doet alleen nog maar mee voor de overwinning.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja maar echt, lijkt alsof alles wat ze zeggen een steek onder water is.quote:Op zondag 26 april 2020 20:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat gaan die vrouwen van slistiaan raar met elkaar om![]()
Doen alsof het besties zijn maar kunnen elkaar niet luchten of zienquote:Op zondag 26 april 2020 20:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat gaan die vrouwen van slistiaan raar met elkaar omKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Vind haar totaal geen type voor Geert joggingbroekAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Karine was medium bij AstroTV maar is nu iemand anders gaan oplichten omdat de zender haar eraf schopteOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
.
[ Bericht 96% gewijzigd door MisterJ.Lo op 26-04-2020 20:33:09 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Nee inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2020 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Vind haar totaal geen type voor Geert joggingbroek![]()
Geert Jan kiest verkeerdYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Jac is wel verliefd op zijn bezittingen
Ze heeft anders nog genoeg veerkracht, op bepaalde plekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar is ie later tot z’n eigen verdriet ook achter gekomenquote:Op zondag 26 april 2020 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geertjan moet voor Karine gaan die Jacqueline is niks.![]()
Maar echt, je voelt die spanning gewoonquote:Op zondag 26 april 2020 20:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Doen alsof het besties zijn maar kunnen elkaar niet luchten of zienOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Geertjan ziet niet in dat Jacqueline niks voor hem voelt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Heeft er nog wel één op de reservebank hequote:Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef DKUp het volgende:
Geert Jans keuze heeft hem een paar duizend euro gekost.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Doe eens lief mensen, niet zo badinerend doen over deze mensenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Huilen
Eten
Konijn
GJ in een notendopThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
hele week gejankt in zijn onesie op de bankquote:Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef DKUp het volgende:
Geert Jans keuze heeft hem een paar duizend euro gekost.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
OPLICHTER OPLICHTER OPLICHTER OPLICHTER OPLICHTERReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Datquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
rip centjesYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Nou datquote:
wat is er met deze dame?quote:Op zondag 26 april 2020 20:35 schreef Em31 het volgende:
En toch vind ik het wel sneu dat hij dan blijkbaar een oplichter kiest.![]()
Kut, verkeerde beschuldigd![]()
Ik ga wat punaises eten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zou je niet zeggen dat zij een oplichter is, als het al zo is natuurlijk.
Geert Jan is ook niet de makkelijkste denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan dat?quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dat zal moeten blijken,,
Nou dat krijgt waarschijnlijk een hele andere ladingOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 20:36 schreef Em31 het volgende:
Ook lekker dat ik die andere meer als oplichter zag, terwijl het helemaal niet zo is.![]()
Truequote:Op zondag 26 april 2020 20:35 schreef shiitake het volgende:
Wow dat is wel een verrassing en zo zie je maar, niet oordelen op uiterlijk. Had dat niet verwacht.The secret of getting ahead is getting started![]()
Koningsnacht exit met koningskofferOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Waar staat dan dat het de vrouw van deze keuze is? Kan toch ook zijn dat het na de trip over was en dat hij met een andere bzv vrouw weer contact heeft gezocht? Of zij met hem?quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Hahaha ik zei al dat zij de oplichtster was ik ga me aanmelden voor WIDM
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
De omvang van de borsten heeft uiteindelijk het laatste zetje gegeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat kan ookquote:Op zondag 26 april 2020 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Waar staat dan dat het de vrouw van deze keuze is? Kan toch ook zijn dat het na de trip over was en dat hij met een andere bzv vrouw weer contact heeft gezocht? Of zij met hem?![]()
Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2020 20:36 schreef Em31 het volgende:
Ook lekker dat ik die andere meer als oplichter zag, terwijl het helemaal niet zo is.![]()
![]()
Ja gek hè hoe je meteen iemand zo ook gaat zien.quote:Op zondag 26 april 2020 20:36 schreef Em31 het volgende:
Ook lekker dat ik die andere meer als oplichter zag, terwijl het helemaal niet zo is.The secret of getting ahead is getting started
Forum Opties Forumhop: Hop naar: