SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik mis de joggingbroek met vlekken bij Geert Jan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geef die makelaar ook wat te vreten dan.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Liefde voor mij liefde voor de dieren alllebei beiden aahahhhhh
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Een is de oplichtster. Dat vind ik toch triest voor GJ.The secret of getting ahead is getting started![]()
1 lieve vrouw en 1 oplichter
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
![]()
janken, janken, janken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Wat een actOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
![]()
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wie zou het zijn?quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een is de oplichtster. Dat vind ik toch triest voor GJ.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wat is het leven makkelijk als iedereen even lief en geweldig is
Deze boer lijkt mijn zo'n poppi jopi in het bijzijn van anderen. Maar eenmaal thuis depressief en jankend troost in eten zoekt.![]()
Geert nee
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Dit jaquote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je twee mensen even leuk vindt
Dan vind je gewoon niemand echt leukAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggen
Levenlang sjorren, al is dat bij hem niet zo lang meer.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gadver ik snap zo’n Erik niet. Zit zo weinig eigen mening in. Ik kan echt nooit tegen dat soort mensen op de een of andere manier.![]()
Maar Yvon had hem dat niet ingefluisterdquote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggen![]()
Ja, wat een sukkelquote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggenheitieh![]()
Was wel duidelijk toch nu Vera het huis ontvlucht is.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
"Doe maar een kapseltje", "doe maar een autootje". Dat soort types.quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je twee mensen even leuk vindt
Dan vind je gewoon niemand echt leuk![]()
Wat een matig seizoen. Iedereen gaat weg. Ik mis nu boer Marc die even samen met zijn Afrikameisje kwam vragen of die ander op wilde rotten.
Of de blijdschap van die schapenboer op Texel en Herman(?) uit Frankrijk.![]()
Kun je hem niet weg fotoshoppen?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Walgelijk verloop. Klagen over dat de ander meer aandacht krijgt, niet willen strijden. Waarom schrijf je dan naar een tv programma waar boeren tientallen brieven de neus krijgen?
Dan weet je toch dat het strijden wordt. In het geval van Elise als je écht weet dat hij het is gooi je charmes dan in de strijd. WTF. Je laat Milou je gewoon finaal inhalen. Van de andere kant was ze in vorige afleveringen erg vilein en dat is ook niet goed. Bij boer Geert zei hij dat hij Vera OOK niet wilde maar of dat echt zo is dat weet ik niet.
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.
Annemiek die persé de twee jongens zo snel mogelijk weg wilde![]()
Ze wist dat hij al zo ver weg woonde. En Erik laat zich gewoon de kaas van het brood eten en gaat met staart tussen de benen weg.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Zo dan! Poh die zit!quote:Op zondag 19 april 2020 21:22 schreef W00fer het volgende:
Walgelijk verloop. Klagen over dat de ander meer aandacht krijgt, niet willen strijden. Waarom schrijf je dan naar een tv programma waar boeren tientallen brieven de neus krijgen?
Dan weet je toch dat het strijden wordt. In het geval van Elise als je écht weet dat hij het is gooi je charmes dan in de strijd. WTF. Je laat Milou je gewoon finaal inhalen. Van de andere kant was ze in vorige afleveringen erg vilein en dat is ook niet goed. Bij boer Geert zei hij dat hij Vera OOK niet wilde maar of dat echt zo is dat weet ik niet.
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.![]()
Slistiaan wil dat laatste sowieso niet. Milou zou dus concessies moeten doen. Maar ik denk niet dat ze dat doet.quote:Op zondag 19 april 2020 21:22 schreef W00fer het volgende:
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Is fidan in verwachting?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Gelukkig koos hij voor diegene die patat zei.quote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
friet met fricandel en kroket mayo en ketchup, keuzesKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Als je moet strijden voor iemand, dan wordt het 'm sowieso niet. Jezelf zijn zou genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 21:22 schreef W00fer het volgende:
Bastiaan laat zich inpakken door iemand met wie het geen toekomst is, bovendien wil zij het boerenleven niet. Z'n verliefde gevoel is na een tijdje over en dan zit iemand 1000 km verderop.
Annemiek die persé de twee jongens zo snel mogelijk weg wilde![]()
Ze wist dat hij al zo ver weg woonde. En Erik laat zich gewoon de kaas van het brood eten en gaat met staart tussen de benen weg.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Die Erik, godverdomme zegblij dat Jan niet voor die Vera wilde gaan, wat een gedrocht qua innerlijk zeg..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nou hèquote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Erik dat had je haar ook kunnen zeggen. Wat een zak hooi.
![]()
BZV crossover met ik vertrek deze afleveringof #vera'sgone
En dan komt Geert-Jan nog als dramaqueen met: ik vind ze allebei net zo leuk, kan niet kiezen dus dan kies ik maar niemand
Yvon zal wel gebaald hebben van de gekozen boeren. Kun je toch beter de boeren met te weinig brieven een beetje airtime gunnen
mag het weten![]()
Is GJ opgelicht dan?quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een is de oplichtster. Dat vind ik toch triest voor GJ.![]()
![]()
Ja maar ben nu wel benieuwd wiequote:
Karine lijkt me niet zon type terwijl ik denk dat hij haar zal kiezen ipv Jacqueline
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2020 21:49:55 (Aamv) ]![]()
Bastiaan zat op de bank met z'n rug richting Elise lekker te eten en met Milou te kletsen.
Ik wachtte op het moment dat Milou over de schouder van Bastiaan zou kijken en Elise zou vertellen dat ze wel 'hun werkster mocht worden'.
Bam Elise.
Moment kwam helaas niet![]()
![]()
En dan achteraf klagen dat je niet genoeg aandacht kreeg en dat je je onzeker en ongemakkelijk voelde?quote:Op zondag 19 april 2020 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je moet strijden voor iemand, dan wordt het 'm sowieso niet. Jezelf zijn zou genoeg moeten zijn.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Elisequote:Op zondag 19 april 2020 21:59 schreef wpor het volgende:
Bastiaan zat op de bank met z'n rug richting Elise lekker te eten en met Milou te kletsen.
Ik wachtte op het moment dat Milou over de schouder van Bastiaan zou kijken en Elise zou vertellen dat ze wel 'hun werkster mocht worden'.
Bam Elise.
Moment kwam helaas niet![]()
Voor Bas de beste keus![]()
![]()
Erik is gewoon een vriend. Was wel zeer duidelijk vanuit Annemiek. Eerst gaat ze zeer ongeïnteresseerd naar hem kijken en vervolgens te gaan janken omdat hij weggaat. Dat gejank was gewoon gespeeld om nog een beetje zieltjes te winnen.
Bij Bastiaan... Die gaat gewoon voor Milou om later achter te komen dat zij niet voor hem wilt verhuizen en alsnog niks word. Elisa word gewoon een beetje opzij geschoven, maar ze moet ook wel een beetje strijden voor hem.
Geert heeft gewoon de juiste keuze gemaakt. Wel awkward dat Yvonne echt letterlijk 10 minuten daarna op de stoep staat terwijl je vrienden er ook aankomen. En dan Angelica nog je koffie laat zetten, want Yvonne moet zo nodig met Geert praten. Best een raar moment.
GJ die niet kan kiezen. Tja ik word een beetje moe nu van die man. Die grap met die arabier was nog geen eens grappig. Hij is ook een persoon die alles weglacht denk ik.
En Jan heeft gewoon getroffen. Die Vera heeft eerst gezegt: Ja ik hoef niet de hele dag met hem om te gaan, want die klik is al best sterk. Die heeft gewoon haar eigen glazen ingegooid, want door die dag is Jan gewoon voor Nienke gevallen![]()
Goede analyse.quote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef needakill het volgende:
Erik is gewoon een vriend. Was wel zeer duidelijk vanuit Annemiek. Eerst gaat ze zeer ongeïnteresseerd naar hem kijken en vervolgens te gaan janken omdat hij weggaat. Dat gejank was gewoon gespeeld om nog een beetje zieltjes te winnen.
Bij Bastiaan... Die gaat gewoon voor Milou om later achter te komen dat zij niet voor hem wilt verhuizen en alsnog niks word. Elisa word gewoon een beetje opzij geschoven, maar ze moet ook wel een beetje strijden voor hem.
Geert heeft gewoon de juiste keuze gemaakt. Wel awkward dat Yvonne echt letterlijk 10 minuten daarna op de stoep staat terwijl je vrienden er ook aankomen. En dan Angelica nog je koffie laat zetten, want Yvonne moet zo nodig met Geert praten. Best een raar moment.
GJ die niet kan kiezen. Tja ik word een beetje moe nu van die man. Die grap met die arabier was nog geen eens grappig. Hij is ook een persoon die alles weglacht denk ik.
En Jan heeft gewoon getroffen. Die Vera heeft eerst gezegt: Ja ik hoef niet de hele dag met hem om te gaan, want die klik is al best sterk. Die heeft gewoon haar eigen glazen ingegooid, want door die dag is Jan gewoon voor Nienke gevallenAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Euh, als je twee vrouwen laat blijven moet je gewoon je aandacht verdelen.quote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
En dan achteraf klagen dat je niet genoeg aandacht kreeg en dat je je onzeker en ongemakkelijk voelde?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Weet ff de namen niet, maar dat ene mokkel dat overal foto's van zit te maken lijkt me er wel een type voor.quote:Op zondag 19 april 2020 21:48 schreef Kirumba het volgende:
[..]
Ja maar ben nu wel benieuwd wie
Karine lijkt me niet zon type terwijl ik denk dat hij haar zal kiezen ipv Jacqueline![]()
Dat zal wel lukken als er steeds zo'n Vera staat te dansen in de keukenquote:Op zondag 19 april 2020 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, als je twee vrouwen laat blijven moet je gewoon je aandacht verdelen.
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.
Nog even over Erik, waarom doet iedereen alsof dit een for life keuze is. Je kan ook voor de leukste kiezen en het klapt na 5 maanden. Dus gewoon niet zo janken en gewoon iemand kiezen bij wie je je goed voelt. Nu met corona zien we ook weer dat alles ineens anders kan worden.
Don't wait for the right one, start having fun with the wrong one!Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ja dan is dat helemaal onmogelijk. Die arme willoze boeren.quote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken als er steeds zo'n Vera staat te dansen in de keuken
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef W00fer het volgende:
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.![]()
![]()
Haar eierstokken zaten stevig te klapperen.quote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die sneeuwen mekaar helemaal onder.
Nog even over Erik, waarom doet iedereen alsof dit een for life keuze is. Je kan ook voor de leukste kiezen en het klapt na 5 maanden. Dus gewoon niet zo janken en gewoon iemand kiezen bij wie je je goed voelt. Nu met corona zien we ook weer dat alles ineens anders kan worden.
Don't wait for the right one, start having fun with the wrong one!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: