Ja, log later wel weer in.quote:
Geen kleine. Maar ik ben vooral de lange dagen alleen zat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, log later wel weer in.
Maar het thuiswerken op zich staat me niet tegen, maar het gedoe eromheen wel. Zou fijn zijn als de kleine weer gewoon normaal naar de opvang kan. Niet omdat ik hem zat ben, maar omdat dat minder gedoe oplevert met het verdelen van mijn uren over de week.
Maar volgens mij denkt half Nederland er inmiddels wel zo over.
jouw ui ken ik ook ergens van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken jou nog uit een andere SC volgens mij maar ik weet niet meer welke. Of was het uit een van de alberto stegeman/wegmisbruikers topics?
Woeps!quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m maar even gekaapt want judge @:muck was alweer weg.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Woeps!
Ik had niet door dat ie dicht was joh
Buda ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Woeps!
Ik had niet door dat ie dicht was joh
De boel overnemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Man man man wat moeten we er toch mee.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit zegt met een liefdevolle snik in je stem, dus ik zal niet noten
Ik weet bijna zeker dat het wegmisbruikers was dan, waar de topics zo bizar snel gingenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw ui ken ik ook ergens van.
Welke sc's kwam je vaak?
Wegmisbruikers zou wel kunnen. Kwalberto zeker niet.
wat trekken we aan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak jij de cola, zoek ik alvast een riek, gaan we revolutie plegen.
Interessante wapenkeuze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak jij de cola, zoek ik alvast een riek, gaan we revolutie plegen.
Nog een weekje met dezelfde?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Moin, vandaag geen schone onderbroek, kan niet bij mijn kledingkasr, staan allemaal apparaten voor
Gewoon binnenstebuiten dragen vandaag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Moin, vandaag geen schone onderbroek, kan niet bij mijn kledingkasr, staan allemaal apparaten voor
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij een superstrakke glimmende legging en verder niets, ik mijn tartan.
ja, dat was eigenlijk niet bij te houden..quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het wegmisbruikers was dan, waar de topics zo bizar snel gingen
Ik kom vanavond niet eten in de Gladde Gerbil.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Geurende gerbilquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom vanavond niet eten in de Gladde Gerbil.
is het de bedoeling dat ik de burgermeeser neerknuppel met een fles cola in een strakke legging?quote:
Vervelingquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was eigenlijk niet bij te houden..
wat brengt jou hier?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat ik de burgermeeser neerknuppel met een fles cola in een strakke legging?
Het werktquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
Mee ze hopen dat buda afgeleid is door die lipleesbroek en dat ie dan zo gevangen gezet kan worden zonder geknuppel
En meteen onmisbaar als dorpsarchitecte.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VervelingEn het was zo gezellig dat ik ben blijven hangen
Dan zet ik er tweequote:Op vrijdag 17 april 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit zegt met een liefdevolle snik in je stem, dus ik zal niet noten
10! 10! 10! 10! 10! 10!quote:
oeh, ik dacht 9. even checken.quote:
Ik heb net nog mijn kat op de gang gezetquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Judge Muck is wel streng hoor.
Als ik dan van mijn vrouw verhalen hoor van hoe het er nu in het ziekenhuis aan toe gaat, weet ik wel dat al die maatregelen gewoon nodig zijn, maar het benauwt me soms wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen kleine. Maar ik ben vooral de lange dagen alleen zat.
nee is aan het einde van de middag weer terug gekomen gisterenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is bovengnoom nog weg eigenlijk?
heb je heel dat terras op je knietjes zitten boenen, komt er vandaag een schuurmachine. Wat?quote:
Je had secondelijm in zijn sleutelgat moeten spuiten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is aan het einde van de middag weer terug gekomen gisteren
ja schuren moet toch ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je heel dat terras op je knietjes zitten boenen, komt er vandaag een schuurmachine. Wat?
ik heb even getwijfeld ja voor zijn deur ;pquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had secondelijm in zijn sleutelgat moeten spuiten.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:06 schreef Nick1975 het volgende:
Ik was van de week in het Maasstadziekenhuis en het viel me op dat veel personeel geen mondkapje had. Bij de lokale huisartsenpost wel iedereen. Fijne huisarts heb ik trouwens. Al een tijdje niet gesproken. Moet je ook maar mazzel mee hebben.
https://nl.wikihow.com/Je-buurman-irriterenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb even getwijfeld ja voor zijn deur ;p
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikihow.com/Je-buurman-irriteren
Hey ghaneesseksstrandgodquote:
Ja echt geluk mee en haar hulppieten zijn ook allemaal correcte mensen. Goeie selectieprocedure daar. Zijn toch vertrouwenspersonen, dan is het goed daar open en makkelijk mee te kunnen communiceren.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja echt geluk mee en haar hulppieten zijn ook allemaal correcte mensen. Goeie selectieprocedure daar. Zijn toch vertrouwenspersonen, dan is het goed daar open en makkelijk mee te kunnen communiceren.
Niet gevraagd om koffie en cake.quote:
Is het nog een beetje kutweer daar? Ik zag je alweer hopen in wkn.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb net nog mijn kat op de gang gezet
Artikel gelezen over een kantoorhont, schijnt goed te werken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:10 schreef Muck het volgende:
Het mooie van thuiswerken:
Mijn kat ligt KEIHARD te snurken naast me. Dat gebeurt nooit op kantoor
Nee dit is prima te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is het nog een beetje kutweer daar? Ik zag je alweer hopen in wkn.
Ben alweer vier dagen nuchter ja. Valt me altijd weer op wat een weekje alcoholvrij voor wonderen kan doenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je wel hebben hoor, hunk
Kat inruilen voor een hond en gaan werken bij Ben & Jerry's.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:10 schreef Muck het volgende:
Het mooie van thuiswerken:
Mijn kat ligt KEIHARD te snurken naast me. Dat gebeurt nooit op kantoor
Dat krijg je over een jaartje of 70 welquote:
Plaatsen met een kantoorhont mijd ik zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Artikel gelezen over een kantoorhont, schijnt goed te werken.
Ja lekker he?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ben alweer vier dagen nuchter ja. Valt me altijd weer op wat een weekje alcoholvrij voor wonderen kan doen
Ze probeerde mijn havermout op te etenquote:
Nou hopen dat het zo maar mag blijven ouwe dibbes.quote:
Wil ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Artikel gelezen over een kantoorhont, schijnt goed te werken.
Een week duurt zeven dagen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ben alweer vier dagen nuchter ja. Valt me altijd weer op wat een weekje alcoholvrij voor wonderen kan doen
Dat bedoel ik, zijn we ook gelijk van hontenhaters af.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatsen met een kantoorhont mijd ik zoveel mogelijk.
Enkel met koffie kan de boog altijd gespannen staan.quote:
Daar neem ik er nog maar 1 van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Enkel met koffie kan de boog altijd gespannen staan.
Ik haat ze helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zijn we ook gelijk van hontenhaters af.
Nam even een kijkje drie dagen in de toekomst.quote:
Wat heb je vandaag aan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe. Moment.quote:
Per uur?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar neem ik er nog maar 1 van.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kat inruilen voor een hond en gaan werken bij Ben & Jerry's.
https://www.benjerry.com/about-us/our-k9-5ers
Oei!quote:
quote:Oh, I could hide 'neath the wings
Of the bluebird as she sings
The six-o'clock alarm would never ring
But six rings and I rise
Wipe the sleep out of my eyes
The shaving razor's cold and it stings
Cheer up sleepy Jean
Oh, what can it mean to a
Daydream believer and a
Homecoming queen?
Bijzonder hč?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit wil ik. Dan kan ik eindelijk Tommy en/of Tuppence aanschaffen
Awwwquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kat inruilen voor een hond en gaan werken bij Ben & Jerry's.
https://www.benjerry.com/about-us/our-k9-5ers
Als je niet oppast lig je er zo uitquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, zo weer een videocall waar ik kan melden dat ik gisteren weinig heb gedaan en vandaag nog minder
Dank voor deze opbeurende mededelingquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je niet oppast lig je er zo uit
Juistquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Amerikaanse imitatiebeatles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank voor deze opbeurende mededeling
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
![]()
![]()
ChickiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Best leuke liedjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Juist
Ik word er altijd heel vrolijk van
![]()
![]()
loopt naadloos over in het vloerkleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Ik had je poezenonesie verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn ook allemaal fluffy/aaibare stofjes. D'n kerel noemt de trui ook wel m'n "koekiemonstertrui".quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
loopt naadloos over in het vloerkleed.
Ik heb geen plannen 100 te worden. Eerste 3 doelen wel al gehaald dus nu op naar doel nummer 4, de 40. Einddoel is de 60. Dat halen klinkt wel als de jackpot winnenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat krijg je over een jaartje of 70 wel
Waarom las ik tietjes?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vraag je toch niet aan een man?
Je kunt voor je kat als straf No Milk Today van Herman's Hermits spelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Blijft lekker hangen altijd, net als de Hollies P
Had gekund, maar die moest van de week al na een uur verwisseld, want ochtendzon in m'n hok.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik had je poezenonesie verwacht
Ik heb ‘heel druk bezig lijken’ inmiddels tot eens kunst verheven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, zo weer een videocall waar ik kan melden dat ik gisteren weinig heb gedaan en vandaag nog minder
Mijn overgrootvader is 99 geworden, ging een paar weken voor zijn 100e verjaardag dood.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen 100 te worden. Eerste 3 doelen wel al gehaald dus nu op naar doel nummer 4, de 40. Einddoel is de 60. Dat halen klinkt wel als de jackpot winnen
In mijn stamcafé liggen twee katten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:19 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Hotelkat ook wel meegemaakt, chief security. Ligt dan op de balie van de receptie.
Mijn hoodie is koekiemonsterkleurig en paste 30 kilo geleden prima.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal fluffy/aaibare stofjes. D'n kerel noemt de trui ook wel m'n "koekiemonstertrui".
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had gekund, maar die moest van de week al na een uur verwisseld, want ochtendzon in m'n hok.Nu dus maar een trui, is makkelijk dan het hele pak uit moeten doen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt voor je kat als straf No Milk Today van Herman's Hermits spelen
Deze is eigenlijk net wat te donker blauw, maar verder zelfde idee inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn hoodie is koekiemonsterkleurig en paste 30 kilo geleden prima.
Nu kunnen mijn knieën er bij in
Altijd grafieken open hebben staan in je beeldscherm en moeilijk kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ‘heel druk bezig lijken’ inmiddels tot eens kunst verheven.
Ik probeer me dit te visualiseren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn hoodie is koekiemonsterkleurig en paste 30 kilo geleden prima.
Nu kunnen mijn knieën er bij in
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ‘heel druk bezig lijken’ inmiddels tot eens kunst verheven.
Zonde, als je de 99 en zoveel maanden haalt dan is 100 wel zo nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader is 99 geworden, ging een paar weken voor zijn 100e verjaardag dood.
Mijn oma 92... Als ik een beetje mijn best doe, moet het me lukken
Maar ik verwacht het niet hoor
Enorme hoodie, waar ik nu compleet in pas als ik mijn benen tegen mijn borst vouwquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer me dit te visualiseren.
Mijn oma is 100 en vier maanden. Maar die zit al jaren blind en doof in een stoel te suffen. Daar heb ik weinig trek in.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader is 99 geworden, ging een paar weken voor zijn 100e verjaardag dood.
Mijn oma 92... Als ik een beetje mijn best doe, moet het me lukken
Maar ik verwacht het niet hoor
Dit klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Enorme hoodie, waar ik nu compleet in pas als ik mijn benen tegen mijn borst vouw
Mijn heupen vinden dit niks.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Enorme hoodie, waar ik nu compleet in pas als ik mijn benen tegen mijn borst vouw
Hij woonde nog zelfstandig en was lekker bij de tijdquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zonde, als je de 99 en zoveel maanden haalt dan is 100 wel zo nice.
Alhoewel voor de leek die je grafzerk bekijkt 1900-2000 bijv. nog steeds als 100 zal aanvoelen
Volgens mij is oud worsen 10% genetica en 90% levensstijl dus ik geef mezelf weinig kans
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn playlist voor de ochtend bedacht jongens.
Aww, dat hoeft van mij dan ook weer niet neequote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is 100 en vier maanden. Maar die zit al jaren blind en doof in een stoel te suffen. Daar heb ik weinig trek in.
Erg oud doch vitaal? Die kant gaat het immers wel op.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn playlist voor de ochtend bedacht jongens.
Hangt nogal af van hoe je gezondheid blijft. Mentaal en lichamelijk nog "goed" (afgezien van wat stram en langzamer, zeg maar) dan denk ik niet dat het veel uitmaakt of je 80 bent of 99. Alleen een hoop lui om je heen die wegvallen.quote:
Cafékatten ook tof. Op de Verolme Botlek scheepswerf lopen er ook katten rond, tegen ongedierte. Die hebben een eigen ingerichte container. Prima leven die gasten volgens mij.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In mijn stamcafé liggen twee katten.
Die zullen nu wel helemaal de weg kwijt zijn waarom ze niet binnen kunnen.
Geven wel nog netjes dagelijks eten.
Denk niet dat ik een vitale oude ga worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Erg oud doch vitaal? Die kant gaat het immers wel op.
De enige hoop die ik heb is dat er een paar slimme koppen zijn die iets vinden om het ouderdomsproces stop te zetten of zelfs teruf te draaien
Live hard, die young.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt nogal af van hoe je gezondheid blijft. Mentaal en lichamelijk nog "goed" (afgezien van wat stram en langzamer, zeg maar) dan denk ik niet dat het veel uitmaakt of je 80 bent of 99. Alleen een hoop lui om je heen die wegvallen.
De Chinese stad Wuhan, waar eind vorig jaar het coronavirus voor het eerst opdook, heeft het aantal mensen dat is gestorven door het longvirus flink naar boven bijgesteld. In de miljoenenstad zijn 1290 meer doden gevallen dan eerder naar buiten is gebracht. Dat meldt de Chinese staatszender CCTV. Hiermee bedraagt het dodental in het land nu 4632.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
NL gaat morgen China voorbij qua dodental![]()
Tenminste, het aantal dat China toegeeft dan![]()
Zonder poten?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spann0nd
ik wacht ook nog op 1 pakketje (en een tafel)
Ah ja zat mobiel vanochtend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, ik dacht Veldhoven, kom zo nu en dan in die buurt, goede vriend van me werkt bij ASML en woont in Valkenswaard
Ik in Zoetermeer zoals in sig en profiel staat
ik ook, dan werk ik helemaal nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
welk pakketje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spann0nd
ik wacht ook nog op 1 pakketje (en een tafel)
Het is vast niet troostend dat de wereld dan waarschijnlijk veel te snel aanvoelt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Live hard, die young.
Gevolgd door "I am too old to die young".
En zo hard leef ik eigenlijk ook weer niet
Denk dat ik me vooral erg ga vervelen als ik ouder ben. Kan niet goed tegen trage dingen, inclusief mensen. Als ik er dan zelf een van ben ga ik dat waarschijnlijk helemaal niet leuk vinden.
ik vermoed dat dit nog wel een redelijk stuk van de waarheid af zitquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinese stad Wuhan, waar eind vorig jaar het coronavirus voor het eerst opdook, heeft het aantal mensen dat is gestorven door het longvirus flink naar boven bijgesteld. In de miljoenenstad zijn 1290 meer doden gevallen dan eerder naar buiten is gebracht. Dat meldt de Chinese staatszender CCTV. Hiermee bedraagt het dodental in het land nu 4632.
https://www.bndestem.nl/d(...)nen-24-uur~ad441419/
badpak zekerquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik had je poezenonesie verwacht
Eens. En ineens alleen maar nieuwe besmettingen bij mensen die in het buitenland zijn geweest vind ik ook wat.. apart.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat dit nog wel een redelijk stuk van de waarheid af zit
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vast niet troostend dat de wereld dan waarschijnlijk veel te snel aanvoelt?
ik vind 8 tot 12 kilometer distance genoegquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net besloten dat een long distance runner wil worden. Je moet wat, zo in een crisisNieuwe hobby. Nu nog even kijken hoe je dat voor elkaar krijgt.
Je afstand niet meer vergroten dan je weektotaal+10% per week. Verder is vooral 2 "korte" trainingen en 1 lange (langzame duurloop) gebruikelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net besloten dat een long distance runner wil worden. Je moet wat, zo in een crisisNieuwe hobby. Nu nog even kijken hoe je dat voor elkaar krijgt.
Anderhalve meter distancequote:Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind 8 tot 12 kilometer distance genoeg
nee die staat in backorderquote:
Zoiets las ik net ook inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je afstand niet meer vergroten dan je weektotaal+10% per week. Verder is vooral 2 "korte" trainingen en 1 lange (langzame duurloop) gebruikelijk.
Ik papegaai ook vooral wat ik elders gelezen heb hoor.quote:
Ik vond die District 9 ook mooi.quote:
Dus gewoon heel je weekafstand in 1 dag lopen en de rest van de week op je luie gat kunnen zitten, lijkt me toch niet echt bevorderlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je afstand niet meer vergroten dan je weektotaal+10% per week. Verder is vooral 2 "korte" trainingen en 1 lange (langzame duurloop) gebruikelijk.
Ik heb al een paar keer dezelfde blessure gehad dus kan niet te gek van start gaan. Maar dit klinkt wel prima ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik papegaai ook vooral wat ik elders gelezen heb hoor.Maar zo pak ik het zelf ook aan en tot nu toe steeds blessurevrij, dus ik geloof er wel in.
Als je dat áltijd doet, eh? Dan zijn, afhankelijk van je beginpunt, de stapjes ook klein he.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus gewoon heel je weekafstand in 1 dag lopen en de rest van de week op je luie gat kunnen zitten, lijkt me toch niet echt bevorderlijk
Ik hou het wel gewoon bij wandelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer dezelfde blessure gehad dus kan niet te gek van start gaan. Maar dit klinkt wel prima ja.
Je sociale afstand?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wandelen is ook fijn.
Jammer wel dat ik het nu niet zo'n topidee vind om m'n afstand te trainen.
Ik wil weer de grens over kunnen om lekker in heuveltjes te wandelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wandelen is ook fijn.
Jammer wel dat ik het nu niet zo'n topidee vind om m'n afstand te trainen.
Oh zo, ik dacht dat je alles moest optellen en in 1 keer moest lopen. Ik loop nu gemiddeld 12/13 kilometer per dag (en dan ook elke dag).quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je lijf één dag lopen prima vind en je dan 10km doet, zal 11km ook wel prima gaan, zeg maar.
Het was de bedoeling dat ik met Hemelvaart een wandeling van 30km zou doen, maar die afstanden trainen vind ik niet zo handig nu.quote:
Plek zat buiten, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik met Hemelvaart een wandeling van 30km zou doen, maar die afstanden trainen vind ik niet zo handig nu.
Die 'trilogie' van Neil Blomkamp is sowieso tof met District 9, Elysium en Chappiequote:Op vrijdag 17 april 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Film is sowieso een aanrader, maar dus het "due to lower pollution"etc. met:
[ afbeelding ]
Neuh, het is vooral een handigheidje dat je niet teveel ineens gaat opbouwen. Bij 3 trainingen worden 2 daarvan als redelijk constant gedacht, dus bijvoorbeeld 2 dagen elk 5km en dan in het weekend de opbouwende afstand.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je alles moest optellen en in 1 keer moest lopen. Ik loop nu gemiddeld 12/13 kilometer per dag (en dan ook elke dag).
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'trilogie' van Neil Blomkamp is sowieso tof met District 9, Elysium en Chappie
Ja, waar iedereen tegelijk heen wil op tijden waarop ik ķķk kan.quote:
Wist niet dat dit van dezelfde schrijver wasquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'trilogie' van Neil Blomkamp is sowieso tof met District 9, Elysium en Chappie
dat weekend zou mijn wandeling naar Monschau zijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik met Hemelvaart een wandeling van 30km zou doen, maar die afstanden trainen vind ik niet zo handig nu.
5 km op een dag is wel erg weinig hoor, dat is meer een soort rustdag. Nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen trouwensquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, het is vooral een handigheidje dat je niet teveel ineens gaat opbouwen. Bij 3 trainingen worden 2 daarvan als redelijk constant gedacht, dus bijvoorbeeld 2 dagen elk 5km en dan in het weekend de opbouwende afstand.
Met Die Antwoord. Bizarre lui zijn het ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wist niet dat dit van dezelfde schrijver was
District 9 en Elysium al gezien, topfilms. Chappie dus ook maar eens kijken
Elysium, met dat ontploffende hoofdquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, da's minder.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, waar iedereen tegelijk heen wil op tijden waarop ik ķķk kan.
Eiffelsteigquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weekend zou mijn wandeling naar Monschau zijn
Nonsens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5 km op een dag is wel erg weinig hoor, dat is meer een soort rustdag. Nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen trouwens
Chappie vond ik misschien nog wel de beste zelfsquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wist niet dat dit van dezelfde schrijver was
District 9 en Elysium al gezien, topfilms. Chappie dus ook maar eens kijken
In District 9 ontploffen ook ledematenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elysium, met dat ontploffende hoofd
Wat is nonsensquote:
Jouw referentiekader gebruiken als algemene maatstaf.quote:
nah, niet echt. het is vanuit mijn dorp naar monschau. Daar eten en drinken en dan met de bus terug.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weekend zou mijn wandeling naar Monschau zijn
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon lekker bewegen zoals het in je ritme past en hoever je lijf/hoofd aan kan. Daar een waardeoordeel aan hangen vind ik not done.
Ohja! de film wel gezien trouwens.. de meme nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Film is sowieso een aanrader, maar dus het "due to lower pollution"etc. met:
[ afbeelding ]
Ja het was ook meer als referentie voor mezelf ipv algemeenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw referentiekader gebruiken als algemene maatstaf.
Dat voorop.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.
Delen van die route zullen vast de route van de Eiffelsteig volgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nah, niet echt. het is vanuit mijn dorp naar monschau. Daar eten en drinken en dan met de bus terug.
is 56km
Het staat er erg lomp.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was ook meer als referentie voor mezelf ipv algemeen.
Bij mij is het uit pure noodzaak begonnen ivm revalidatie, maar tegenwoordig weet ik niet meer beterquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.
O, daar laat ik mijn oren niet naar hangen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat voorop.![]()
Maar als je aan het opbouwen bent, zijn er weinig dingen zo demotiverend als "ja, da's niet zo ver he?!"
Ik heb ook nooit beweerd dat ik zo'n geweldig taalkundig tacticus benquote:
oh, vast wel. al is het grootste deel van de route in belgiequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Delen van die route zullen vast de route van de Eiffelsteig volgen.Daar heb ik vorig jaar echt waanzinnig van genoten.
Ah ja ik ken hem ja. mijn vriendin moest huilen toenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chappie vond ik misschien nog wel de beste zelfs
Ken ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het uit pure noodzaak begonnen ivm revalidatie, maar tegenwoordig weet ik niet meer beter
Het was m'n kerel die het riep. Riep, tegenwoordig durft 'ie niet meer.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar laat ik mijn oren niet naar hangen.
Oh, dat zou wel positief zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
Tandartsen zouden weer open gaan volgens de radio
Wel wat energie overhouden voor wat klauterwerk in Monschau dan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, vast wel. al is het grootste deel van de route in belgie
Vraag me af hoe die sadisten de thuisisolatie door zijn gekomen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
Tandartsen zouden weer open gaan volgens de radio
Beter idd.quote:
Gezond gebit kan een hoop andere klachten helpen voorkomen, dus absoluut positief als dat gewoon weer kan.quote:
geen flauw idee. moet wel eens op termijn op zoek naar een andere. Mijn huidige tandartsenpraktijk is sinds de overname net een koeienmelkerij geworden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die sadisten de thuisisolatie door zijn gekomen...
Beetje de Black & Decker in de muur zetten en vervolgens de gaatjes dichtsmeren waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die sadisten de thuisisolatie door zijn gekomen...
Of in de kat van de buren...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje de Black & Decker in de muur zetten en vervolgens de gaatjes dichtsmeren waarschijnlijk.
Ik vind het fijn dat ik weer gewoon mijn controle kan laten doen idd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezond gebit kan een hoop andere klachten helpen voorkomen, dus absoluut positief als dat gewoon weer kan.
Tussen Eupen en Monschau loop je door "les haute Fagnes" daar is genoeg te klauteren. In Eupen heb je dan wel het idee dat je je halve liter bier verdient hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel wat energie overhouden voor wat klauterwerk in Monschau dan.
Zo dan, net als met kaassouffléquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die dubbelwandige mokken gevaarlijk.![]()
Niet aan de buitenkant voelen dat het heet is = mond branden aan inhoud.
Klinkt als een heerlijke routequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen Eupen en Monschau loop je door "les haute Fagnes" daar is genoeg te klauteren. In Eupen heb je dan wel het idee dat je je halve liter bier verdient hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen Eupen en Monschau loop je door "les haute Fagnes" daar is genoeg te klauteren. In Eupen heb je dan wel het idee dat je je halve liter bier verdient hebt.
maar dan blijft t lekker langer warrumquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die dubbelwandige mokken gevaarlijk.![]()
Niet aan de buitenkant voelen dat het heet is = mond branden aan inhoud.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Fogel het volgende:
Een professor waar ik mee samenwerk drinkt altijd thee uit een glas dat er uit ziet als een wijnglas. Ze zei gister dat het jaren heeft geduurd voor haar buren haar durfden te vragen of ze hulp nodig had en ze begreep er niks van. Maargoed, in het weekend om 9u in de tuin zitten met een wijnglas en de hele dag door "wijn" drinken was nooit bij haar op gekomen omdat ze thee drinkt
Ik kom typisch versie 1 van de tandards tegen. Vandaar dat ik meestal niet veel positiefs over ze denk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn eerste tandarts was een eikel.
Hij had een zenuwtrek waarbij hij spasmes in z'n schouder kreeg waardoor zn hand bewoog. Dat voelde ie aankomen. Dus trok ie z'n handen weg. En sowieso altijd weg met pijn in mn mond.
Behalve die ene keer toen ie in m'n mond at met een boor. En dus over 3 tanden uit schoot en daar dus 3 krassen moest vullen
was toen 10 ofzo. Twee jaar niet naar de tandarts geweest daarnaSowieso een ras echte eikel. Zo een die vindt dat ie op een voetstuk staat want 'meneer de tandarts'.
Daarna naar een belg gegaan die bij hem in de praktijk erbij kwam. Helaas maar 1 praktijk hier dus zonder echt 50km te rijden had je ook praktisch niks anders. Maar die belg was een wereld van verschil. Praatje maken, uitleggen wat ie ging doen, wat ie zag. Ook wat zeggen voor ie domweg die boor ergens in parkeert. En nooit pijn.
Dit zei ze overigens na een commentaar van mij of ze aan het genieten was van thuiskantoor met dat wijnglasquote:
Ik ken een precies andersom verhaal, een vrouw die elke ochtend stipt om kwart voor tien een enorm glas thee dronk, was whiskyquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Fogel het volgende:
Een professor waar ik mee samenwerk drinkt altijd thee uit een glas dat er uit ziet als een wijnglas. Ze zei gister dat het jaren heeft geduurd voor haar buren haar durfden te vragen of ze hulp nodig had en ze begreep er niks van. Maargoed, in het weekend om 9u in de tuin zitten met een wijnglas en de hele dag door "wijn" drinken was nooit bij haar op gekomen omdat ze thee drinkt
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het gevecht tegen de aanslag gewoon opgegeven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dan blijft t lekker langer warrumnja heb nu van die hoge ikea glazen. Daar doet mn ma altijd thee in vanwege de aanslag, maar ik vind dat dus weer te warm worden om vast te houden.
Gewoon af en toe spoelen met schoonmaakazijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het gevecht tegen de aanslag gewoon opgegeven.
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom typisch versie 1 van de tandards tegen. Vandaar dat ik meestal niet veel positiefs over ze denk.
Volgens mij zijn het allemaal gefaalde familieleden van Dr. Mengele.
ik ook. mijn tandarts is echt een toffe ventquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt zoveel geluk gehad met m'n tandartsen lees ik.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet vandaag alleen maar fruit. De weegschaal doet heel lullig tegen me
ik heb de mijne al 18 jaar niet meer gezien denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt zoveel geluk gehad met m'n tandartsen lees ik.
Zou wel oppassen met je fruitkeuze dan, bananen en druiven zijn sneaky bitches.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet vandaag alleen maar fruit. De weegschaal doet heel lullig tegen me
Ik heb aardbeien en bananenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel oppassen met je fruitkeuze dan, bananen en druiven zijn sneaky bitches.
Mijn tandarts is zelf panisch voor de tandarts dus die spuit je met alle liefde knock-out.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Oom van mij is tandarts, twee maanden per jaar lost hij de meest verschrikkelijke tandheelkundige problemen op in Westelijk Afrika, abcessen bij kinderen zo groot als roze tennisballen, als hij dan net terug is krijg je nog net geen tik voor je hoofd als je vraagt of je please please een verdoving mag bij een gaatje boren
Dat heb ik ook een poos gehad (al was dat 7 jaar, denk ik). Dat was geen geweldig succes, maar nu dus bij een andere tandarts die wél gewoon afspraken meteen inplant (en anders kan ik zelf online plannen).quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de mijne al 18 jaar niet meer gezien denk ik
Eet alle aardbeien.quote:
wtfquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tandarts is zelf panisch voor de tandarts dus die spuit je met alle liefde knock-out.
Druiven zijn het best als gefermenteerde sapquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel oppassen met je fruitkeuze dan, bananen en druiven zijn sneaky bitches.
Nee man, druiven zijn heerlijk. Alleen wel verdraaid makkelijk weg te snaaien en dan gaan je calorieën hard ineens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Druiven zijn het best als gefermenteerde sap
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duiven zijn het best als gefermenteerde sap
leugens. druiven zijn vies.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, druiven zijn heerlijk. Alleen wel verdraaid makkelijk weg te snaaien en dan gaan je calorieën hard ineens.
Ik kreeg een enorme fruitmand van mijn werk, maar ik woon helemaal alleen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, druiven zijn heerlijk. Alleen wel verdraaid makkelijk weg te snaaien en dan gaan je calorieën hard ineens.
quote:
Er zitten in ieder geval nog gezonde stofjes in?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme fruitmand van mijn werk, maar ik woon helemaal alleen...
Drie miljard calorieën weg zitten knagen voordat het weg zou rotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |