Afaik kan je FAs en Mods niet blocken tochquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde gisteren voor het eerst iemand blocken, alleen van vanwege de UI.
die ui is misdadig. geloof van murp ofzo.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar hoef ik niet veel te doen. Mn vader moet in zn nieuwe huis wel nog heel veel doen. Dus als mijn huis heel snel weg is, is er wel kans dat we nog een paar weken samen in 1 huis wonen. Maar dat is nog wel te overzien.
[..]
@:murp
geen idee, zou mooi zijn als ik alleen de ui kan uitschakelen. kan er serieus niet naar kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afaik kan je FAs en Mods niet blocken toch
mwa, niet echt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das wel ee bijzondere situatie dan
Muckquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Koennnn
[..]
Werk
[..]
Bal
[..]
Ik ken discolampen die relaxter zijn ja
[..]
Kwuwu
in ieder geval meetings tussen 8:30 en 10:30quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
heb ooit geprobeerd een mod te blocken, weet niet meer wie en waarom maar dat kon destijds niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee, zou mooi zijn als ik alleen de ui kan uitschakelen. kan er serieus niet naar kijken
kan je van te voren wel zeggen toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niet echt.
daar zit alleen 1 risico aan waar ik niet op zit te wachten. en dat is dat hij dan gaat proberen de katten bij mij te laten.
ik heb ik al gezegd, maar ik vermoed dat hij het toch nog gaat proberen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je van te voren wel zeggen toch?
via dm heb ik wel een paar keer users geblockt geloof ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:58 schreef Koen66 het volgende:
alhoewel prima, het zou helemaal top zijn als blocken er ook voor zorgt dat je niet vervolgens nog wel in DM en PM benaderd kan worden door dat persoon
als het moment daa is gewoon in een doos stoppen :pquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ik al gezegd, maar ik vermoed dat hij het toch nog gaat proberen.
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via dm heb ik wel een paar keer users geblockt geloof ik
zou jij zo iets over je hart krijgen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het moment daa is gewoon in een doos stoppen :p
neequote:Op vrijdag 17 april 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij zo iets over je hart krijgen?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
Je ontvangt geen direct messages van bitterbal meer. Je kunt weer berichtjes van bitterbal ontvangen door een berichtje naar bitterbal te sturen.
maar ik bekijk ze vaak via dm.fok.nl en daar is die optie nietquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Ik had nog best een uurtje langer willen slapenOf twee.
Budaaaaaquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Ik had nog best een uurtje langer willen slapenOf twee.
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
Je ontvangt geen direct messages van bitterbal meer. Je kunt weer berichtjes van bitterbal ontvangen door een berichtje naar bitterbal te sturen.
helaasch wel, ben het spuugzat. Maar heb er mee te dealenquote:
Ik stop er weer even mee... tijd om de kleine wat aandacht te gevenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaasch wel, ben het spuugzat. Maar heb er mee te dealen
waarmee?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stop er weer even mee... tijd om de kleine wat aandacht te geven.
Awwquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:17 schreef kwiwi het volgende:
Nog 20 posts en dan is bitterbal niet meer jarig
ahhhquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar hoef ik niet veel te doen. Mn vader moet in zn nieuwe huis wel nog heel veel doen. Dus als mijn huis heel snel weg is, is er wel kans dat we nog een paar weken samen in 1 huis wonen. Maar dat is nog wel te overzien.
[..]
@:murp
+1quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaasch wel, ben het spuugzat. Maar heb er mee te dealen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Aww
Één voordeel: in ye olde KSC kon je soms 20 minuten jarig zijn, dan was er wel weer een nieuw topic
er zat wel tempo in jaquote:
Bitter heeft drie of vier verjaardagstopics gehad gisterenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Aww
Één voordeel: in ye olde KSC kon je soms 20 minuten jarig zijn, dan was er wel weer een nieuw topic
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitter heeft drie of vier verjaardagstopics gehad gisteren
Was wel wat overdreven jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitter heeft drie of vier verjaardagstopics gehad gisteren
hoe jong is mevrouw bal geworden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |