ik had/heb geen zin in deze sc.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar dankje wel
Waar was je al die tijd? Heb je je huis al verkocht ?
ah, ik dacht Veldhoven, kom zo nu en dan in die buurt, goede vriend van me werkt bij ASML en woont in Valkenswaardquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Veghel
Het is ook niet ver, maja, zoek het niet.
Jij?
wat is er mis met deze SC ?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had/heb geen zin in deze sc.
nee, het is woensdag op internet gekomen en vandaag zijn de eerste 2 bezichtigingen
sommige mensenquote:
oh waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had/heb geen zin in deze sc.
nee, het is woensdag op internet gekomen en vandaag zijn de eerste 2 bezichtigingen
mwah, iedere SC heeft wel 'sommige mensen'quote:
Wat kun je met een abo dan? Reacties van bepaalde users verbergen ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, iedere SC heeft wel 'sommige mensen'
Ignore werkt bij mij prima over het algemeen.
Onlangs ging de irritatie hier iets verder en was ik weer blij met m'n abo
als ik de vraagprijs zou krijgen ben ik meer dan tevreden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waarom niet?
Spannend! Heb je een mooie vraagprijs? Deze week nog meer bezichtigingen?
klopt, ach ja, we zullen zien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, iedere SC heeft wel 'sommige mensen'
Ignore werkt bij mij prima over het algemeen.
Onlangs ging de irritatie hier iets verder en was ik weer blij met m'n abo
jep.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kun je met een abo dan? Reacties van bepaalde users verbergen ofzo?
Hoop het voor je!quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik de vraagprijs zou krijgen ben ik meer dan tevreden.
en nee, zo ver ik weet nog niet.
[..]
klopt, ach ja, we zullen zien.
yupquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kun je met een abo dan? Reacties van bepaalde users verbergen ofzo?
nee, dat ga ik pas regelen als ik een bod heb op dit huis.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop het voor je!
En de koop van je vaders huis al rond?
Denk het wel hoor. Kijk elke dag op funda en gaat nog steeds hard al is dat wel den haag. Maar denk dat je nog goed zitquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat ga ik pas regelen als ik een bod heb op dit huis.
Kan we vooraf, maar dan moet je met overgangskrediet gaan werken en ik wilde in deze tijd toch even afwachten of er nog wel mensen willen kopen.
O ja daar krijg je spontaan epilepsie vanquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde gisteren voor het eerst iemand blocken, alleen van vanwege de UI.
die ui is misdadig. geloof van murp ofzo.
Niet te doen joh. Begrijp niet waarom je zon ui neemtquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja daar krijg je spontaan epilepsie van
Koennnnquote:
Werkquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Balquote:
Ik ken discolampen die relaxter zijn jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Kwuwuquote:
nee, daar hoef ik niet veel te doen. Mn vader moet in zn nieuwe huis wel nog heel veel doen. Dus als mijn huis heel snel weg is, is er wel kans dat we nog een paar weken samen in 1 huis wonen. Maar dat is nog wel te overzien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Kijk elke dag op funda en gaat nog steeds hard al is dat wel den haag. Maar denk dat je nog goed zit![]()
ik zal in iedergeval voor je duimen :p
Moet je daarna in het huis van je vader nog veel doen?
@murpquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
De oude van Mascara-Klodder is er ook zo eentjequote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja daar krijg je spontaan epilepsie van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |