Ja, log later wel weer in.quote:
Geen kleine. Maar ik ben vooral de lange dagen alleen zat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, log later wel weer in.
Maar het thuiswerken op zich staat me niet tegen, maar het gedoe eromheen wel. Zou fijn zijn als de kleine weer gewoon normaal naar de opvang kan. Niet omdat ik hem zat ben, maar omdat dat minder gedoe oplevert met het verdelen van mijn uren over de week.
Maar volgens mij denkt half Nederland er inmiddels wel zo over.
jouw ui ken ik ook ergens van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken jou nog uit een andere SC volgens mij maar ik weet niet meer welke. Of was het uit een van de alberto stegeman/wegmisbruikers topics?
Woeps!quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m maar even gekaapt want judge @:muck was alweer weg.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Woeps!
Ik had niet door dat ie dicht was joh
Buda ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Woeps!
Ik had niet door dat ie dicht was joh
De boel overnemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Man man man wat moeten we er toch mee.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit zegt met een liefdevolle snik in je stem, dus ik zal niet noten
Ik weet bijna zeker dat het wegmisbruikers was dan, waar de topics zo bizar snel gingenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw ui ken ik ook ergens van.
Welke sc's kwam je vaak?
Wegmisbruikers zou wel kunnen. Kwalberto zeker niet.
wat trekken we aan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak jij de cola, zoek ik alvast een riek, gaan we revolutie plegen.
Interessante wapenkeuze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak jij de cola, zoek ik alvast een riek, gaan we revolutie plegen.
Nog een weekje met dezelfde?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Moin, vandaag geen schone onderbroek, kan niet bij mijn kledingkasr, staan allemaal apparaten voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |