Dat voorop.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.
Delen van die route zullen vast de route van de Eiffelsteig volgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nah, niet echt. het is vanuit mijn dorp naar monschau. Daar eten en drinken en dan met de bus terug.
is 56km
Het staat er erg lomp.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was ook meer als referentie voor mezelf ipv algemeen.
Bij mij is het uit pure noodzaak begonnen ivm revalidatie, maar tegenwoordig weet ik niet meer beterquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.
O, daar laat ik mijn oren niet naar hangen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat voorop.![]()
Maar als je aan het opbouwen bent, zijn er weinig dingen zo demotiverend als "ja, da's niet zo ver he?!"
Ik heb ook nooit beweerd dat ik zo'n geweldig taalkundig tacticus benquote:
oh, vast wel. al is het grootste deel van de route in belgiequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Delen van die route zullen vast de route van de Eiffelsteig volgen.Daar heb ik vorig jaar echt waanzinnig van genoten.
Ah ja ik ken hem ja. mijn vriendin moest huilen toenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chappie vond ik misschien nog wel de beste zelfs
Ken ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het uit pure noodzaak begonnen ivm revalidatie, maar tegenwoordig weet ik niet meer beter
Het was m'n kerel die het riep. Riep, tegenwoordig durft 'ie niet meer.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar laat ik mijn oren niet naar hangen.
Oh, dat zou wel positief zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
Tandartsen zouden weer open gaan volgens de radio
Wel wat energie overhouden voor wat klauterwerk in Monschau dan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, vast wel. al is het grootste deel van de route in belgie
Vraag me af hoe die sadisten de thuisisolatie door zijn gekomen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
Tandartsen zouden weer open gaan volgens de radio
Beter idd.quote:
Gezond gebit kan een hoop andere klachten helpen voorkomen, dus absoluut positief als dat gewoon weer kan.quote:
geen flauw idee. moet wel eens op termijn op zoek naar een andere. Mijn huidige tandartsenpraktijk is sinds de overname net een koeienmelkerij geworden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die sadisten de thuisisolatie door zijn gekomen...
Beetje de Black & Decker in de muur zetten en vervolgens de gaatjes dichtsmeren waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die sadisten de thuisisolatie door zijn gekomen...
Of in de kat van de buren...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje de Black & Decker in de muur zetten en vervolgens de gaatjes dichtsmeren waarschijnlijk.
Ik vind het fijn dat ik weer gewoon mijn controle kan laten doen idd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezond gebit kan een hoop andere klachten helpen voorkomen, dus absoluut positief als dat gewoon weer kan.
Tussen Eupen en Monschau loop je door "les haute Fagnes" daar is genoeg te klauteren. In Eupen heb je dan wel het idee dat je je halve liter bier verdient hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel wat energie overhouden voor wat klauterwerk in Monschau dan.
Zo dan, net als met kaassouffléquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die dubbelwandige mokken gevaarlijk.![]()
Niet aan de buitenkant voelen dat het heet is = mond branden aan inhoud.
Klinkt als een heerlijke routequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen Eupen en Monschau loop je door "les haute Fagnes" daar is genoeg te klauteren. In Eupen heb je dan wel het idee dat je je halve liter bier verdient hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen Eupen en Monschau loop je door "les haute Fagnes" daar is genoeg te klauteren. In Eupen heb je dan wel het idee dat je je halve liter bier verdient hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |