In mijn stamcafé liggen twee katten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:19 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Hotelkat ook wel meegemaakt, chief security. Ligt dan op de balie van de receptie.
Mijn hoodie is koekiemonsterkleurig en paste 30 kilo geleden prima.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal fluffy/aaibare stofjes. D'n kerel noemt de trui ook wel m'n "koekiemonstertrui".
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had gekund, maar die moest van de week al na een uur verwisseld, want ochtendzon in m'n hok.Nu dus maar een trui, is makkelijk dan het hele pak uit moeten doen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt voor je kat als straf No Milk Today van Herman's Hermits spelen
Deze is eigenlijk net wat te donker blauw, maar verder zelfde idee inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn hoodie is koekiemonsterkleurig en paste 30 kilo geleden prima.
Nu kunnen mijn knieën er bij in
Altijd grafieken open hebben staan in je beeldscherm en moeilijk kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ‘heel druk bezig lijken’ inmiddels tot eens kunst verheven.
Ik probeer me dit te visualiseren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn hoodie is koekiemonsterkleurig en paste 30 kilo geleden prima.
Nu kunnen mijn knieën er bij in
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ‘heel druk bezig lijken’ inmiddels tot eens kunst verheven.
Zonde, als je de 99 en zoveel maanden haalt dan is 100 wel zo nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader is 99 geworden, ging een paar weken voor zijn 100e verjaardag dood.
Mijn oma 92... Als ik een beetje mijn best doe, moet het me lukken
Maar ik verwacht het niet hoor
Enorme hoodie, waar ik nu compleet in pas als ik mijn benen tegen mijn borst vouwquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer me dit te visualiseren.
Mijn oma is 100 en vier maanden. Maar die zit al jaren blind en doof in een stoel te suffen. Daar heb ik weinig trek in.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader is 99 geworden, ging een paar weken voor zijn 100e verjaardag dood.
Mijn oma 92... Als ik een beetje mijn best doe, moet het me lukken
Maar ik verwacht het niet hoor
Dit klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Enorme hoodie, waar ik nu compleet in pas als ik mijn benen tegen mijn borst vouw
Mijn heupen vinden dit niks.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Enorme hoodie, waar ik nu compleet in pas als ik mijn benen tegen mijn borst vouw
Hij woonde nog zelfstandig en was lekker bij de tijdquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zonde, als je de 99 en zoveel maanden haalt dan is 100 wel zo nice.
Alhoewel voor de leek die je grafzerk bekijkt 1900-2000 bijv. nog steeds als 100 zal aanvoelen
Volgens mij is oud worsen 10% genetica en 90% levensstijl dus ik geef mezelf weinig kans
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn playlist voor de ochtend bedacht jongens.
Aww, dat hoeft van mij dan ook weer niet neequote:Op vrijdag 17 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is 100 en vier maanden. Maar die zit al jaren blind en doof in een stoel te suffen. Daar heb ik weinig trek in.
Erg oud doch vitaal? Die kant gaat het immers wel op.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn playlist voor de ochtend bedacht jongens.
Hangt nogal af van hoe je gezondheid blijft. Mentaal en lichamelijk nog "goed" (afgezien van wat stram en langzamer, zeg maar) dan denk ik niet dat het veel uitmaakt of je 80 bent of 99. Alleen een hoop lui om je heen die wegvallen.quote:
Cafékatten ook tof. Op de Verolme Botlek scheepswerf lopen er ook katten rond, tegen ongedierte. Die hebben een eigen ingerichte container. Prima leven die gasten volgens mij.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In mijn stamcafé liggen twee katten.
Die zullen nu wel helemaal de weg kwijt zijn waarom ze niet binnen kunnen.
Geven wel nog netjes dagelijks eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |