Zonder poten?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spann0nd
ik wacht ook nog op 1 pakketje (en een tafel)
Ah ja zat mobiel vanochtend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, ik dacht Veldhoven, kom zo nu en dan in die buurt, goede vriend van me werkt bij ASML en woont in Valkenswaard
Ik in Zoetermeer zoals in sig en profiel staat
ik ook, dan werk ik helemaal nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatsen met een kantoorhont mijd ik zoveel mogelijk.
welk pakketje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spann0nd
ik wacht ook nog op 1 pakketje (en een tafel)
Het is vast niet troostend dat de wereld dan waarschijnlijk veel te snel aanvoelt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Live hard, die young.
Gevolgd door "I am too old to die young".
En zo hard leef ik eigenlijk ook weer niet
Denk dat ik me vooral erg ga vervelen als ik ouder ben. Kan niet goed tegen trage dingen, inclusief mensen. Als ik er dan zelf een van ben ga ik dat waarschijnlijk helemaal niet leuk vinden.
ik vermoed dat dit nog wel een redelijk stuk van de waarheid af zitquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinese stad Wuhan, waar eind vorig jaar het coronavirus voor het eerst opdook, heeft het aantal mensen dat is gestorven door het longvirus flink naar boven bijgesteld. In de miljoenenstad zijn 1290 meer doden gevallen dan eerder naar buiten is gebracht. Dat meldt de Chinese staatszender CCTV. Hiermee bedraagt het dodental in het land nu 4632.
https://www.bndestem.nl/d(...)nen-24-uur~ad441419/
badpak zekerquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik had je poezenonesie verwacht
Eens. En ineens alleen maar nieuwe besmettingen bij mensen die in het buitenland zijn geweest vind ik ook wat.. apart.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat dit nog wel een redelijk stuk van de waarheid af zit
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vast niet troostend dat de wereld dan waarschijnlijk veel te snel aanvoelt?
ik vind 8 tot 12 kilometer distance genoegquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net besloten dat een long distance runner wil worden. Je moet wat, zo in een crisisNieuwe hobby. Nu nog even kijken hoe je dat voor elkaar krijgt.
Je afstand niet meer vergroten dan je weektotaal+10% per week. Verder is vooral 2 "korte" trainingen en 1 lange (langzame duurloop) gebruikelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net besloten dat een long distance runner wil worden. Je moet wat, zo in een crisisNieuwe hobby. Nu nog even kijken hoe je dat voor elkaar krijgt.
Anderhalve meter distancequote:Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind 8 tot 12 kilometer distance genoeg
nee die staat in backorderquote:
Zoiets las ik net ook inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je afstand niet meer vergroten dan je weektotaal+10% per week. Verder is vooral 2 "korte" trainingen en 1 lange (langzame duurloop) gebruikelijk.
Ik papegaai ook vooral wat ik elders gelezen heb hoor.quote:
Ik vond die District 9 ook mooi.quote:
Dus gewoon heel je weekafstand in 1 dag lopen en de rest van de week op je luie gat kunnen zitten, lijkt me toch niet echt bevorderlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je afstand niet meer vergroten dan je weektotaal+10% per week. Verder is vooral 2 "korte" trainingen en 1 lange (langzame duurloop) gebruikelijk.
Ik heb al een paar keer dezelfde blessure gehad dus kan niet te gek van start gaan. Maar dit klinkt wel prima ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik papegaai ook vooral wat ik elders gelezen heb hoor.Maar zo pak ik het zelf ook aan en tot nu toe steeds blessurevrij, dus ik geloof er wel in.
Als je dat áltijd doet, eh? Dan zijn, afhankelijk van je beginpunt, de stapjes ook klein he.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus gewoon heel je weekafstand in 1 dag lopen en de rest van de week op je luie gat kunnen zitten, lijkt me toch niet echt bevorderlijk
Ik hou het wel gewoon bij wandelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer dezelfde blessure gehad dus kan niet te gek van start gaan. Maar dit klinkt wel prima ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |