Ik ken een precies andersom verhaal, een vrouw die elke ochtend stipt om kwart voor tien een enorm glas thee dronk, was whiskyquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Fogel het volgende:
Een professor waar ik mee samenwerk drinkt altijd thee uit een glas dat er uit ziet als een wijnglas. Ze zei gister dat het jaren heeft geduurd voor haar buren haar durfden te vragen of ze hulp nodig had en ze begreep er niks van. Maargoed, in het weekend om 9u in de tuin zitten met een wijnglas en de hele dag door "wijn" drinken was nooit bij haar op gekomen omdat ze thee drinkt
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Fogel het volgende:
Een professor waar ik mee samenwerk drinkt altijd thee uit een glas dat er uit ziet als een wijnglas. Ze zei gister dat het jaren heeft geduurd voor haar buren haar durfden te vragen of ze hulp nodig had en ze begreep er niks van. Maargoed, in het weekend om 9u in de tuin zitten met een wijnglas en de hele dag door "wijn" drinken was nooit bij haar op gekomen omdat ze thee drinkt
Ik heb het gevecht tegen de aanslag gewoon opgegeven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dan blijft t lekker langer warrumnja heb nu van die hoge ikea glazen. Daar doet mn ma altijd thee in vanwege de aanslag, maar ik vind dat dus weer te warm worden om vast te houden.
Gewoon af en toe spoelen met schoonmaakazijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het gevecht tegen de aanslag gewoon opgegeven.
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom typisch versie 1 van de tandards tegen. Vandaar dat ik meestal niet veel positiefs over ze denk.
Volgens mij zijn het allemaal gefaalde familieleden van Dr. Mengele.
ik ook. mijn tandarts is echt een toffe ventquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt zoveel geluk gehad met m'n tandartsen lees ik.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet vandaag alleen maar fruit. De weegschaal doet heel lullig tegen me
ik heb de mijne al 18 jaar niet meer gezien denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt zoveel geluk gehad met m'n tandartsen lees ik.
Zou wel oppassen met je fruitkeuze dan, bananen en druiven zijn sneaky bitches.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet vandaag alleen maar fruit. De weegschaal doet heel lullig tegen me
Ik heb aardbeien en bananenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel oppassen met je fruitkeuze dan, bananen en druiven zijn sneaky bitches.
Mijn tandarts is zelf panisch voor de tandarts dus die spuit je met alle liefde knock-out.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Oom van mij is tandarts, twee maanden per jaar lost hij de meest verschrikkelijke tandheelkundige problemen op in Westelijk Afrika, abcessen bij kinderen zo groot als roze tennisballen, als hij dan net terug is krijg je nog net geen tik voor je hoofd als je vraagt of je please please een verdoving mag bij een gaatje boren
Dat heb ik ook een poos gehad (al was dat 7 jaar, denk ik). Dat was geen geweldig succes, maar nu dus bij een andere tandarts die wél gewoon afspraken meteen inplant (en anders kan ik zelf online plannen).quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de mijne al 18 jaar niet meer gezien denk ik
Eet alle aardbeien.quote:
wtfquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tandarts is zelf panisch voor de tandarts dus die spuit je met alle liefde knock-out.
Druiven zijn het best als gefermenteerde sapquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel oppassen met je fruitkeuze dan, bananen en druiven zijn sneaky bitches.
Nee man, druiven zijn heerlijk. Alleen wel verdraaid makkelijk weg te snaaien en dan gaan je calorieën hard ineens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Druiven zijn het best als gefermenteerde sap
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duiven zijn het best als gefermenteerde sap
leugens. druiven zijn vies.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, druiven zijn heerlijk. Alleen wel verdraaid makkelijk weg te snaaien en dan gaan je calorieën hard ineens.
Ik kreeg een enorme fruitmand van mijn werk, maar ik woon helemaal alleen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, druiven zijn heerlijk. Alleen wel verdraaid makkelijk weg te snaaien en dan gaan je calorieën hard ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |