Mag ik zeggen datum van jullie houd?quote:
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:07 schreef kree het volgende:
Ik durf niet heel veel meer te zeggen uit vrees voor totale ban......
Speciefiek mijn post en een edit geven en terwijl er nl boeven stond waar ik op reageerde eigenlijk dat is wel aardig onterecht. Nu zettten jullie me als een voorbeeld neer terwijl niemand kan lezen waarover het ging.
Niet mee eens, Maar laat gaan.
Euh voot het begin van dit feedback topic.? Ik reageerde nl op posts die er stonden.quote:
Misschien kan @haags_kwartiertje je hier mee helpenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
Euh voot het begin van dit feedback topic.? Ik reageerde nl op posts die er stonden.
Ok die zijn weggehaald en dan laten Julie alleen een post met edit erop staan van mij.....
Wellicht, maar het is zo onwijs niet mijn doel om drama te veroorzaken en dat denken jullie wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien kan @:haags_kwartiertje je hier mee helpen
Het was vrij onschuldig. Er werden een aantal posts verwijderd en hij wilde even laten weten dat dit topic niet bedoeld was voor onzin en sc, toevallig was dat de post van @kreequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien kan @:haags_kwartiertje je hier mee helpen
Iedereen die het lef heeft zijn ziel te verkopen voor het modschap, heeft de macht om klb te veranderen.quote:
De beschaving is gebouwd op klootzakken. Het moderne westen is gebaseerd op klootzakken. Klootzakken hebben we altijd nodig. Zo zegt de legende.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:32 schreef kree het volgende:
Jullie hebben mij gewoon een totale klootzak genoemd, punt uit. Ik jullie niet
Met moeite hoor, maar denk het beste ideequote:Op dinsdag 14 april 2020 23:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom ook lekker zo laten. Er is immers niets tot weinig aan de hand
Hou je nog een beetje van ons?quote:
Dat is regelrecht een bedreiging en dat valt in mijn beleving niet onder de gangbare fatsoensnormen in NL en dus ook niet op een forum. #mededeling, ik hoef hier verder geen discussie over.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Zin om mikey op te zoeken en zn vingers te breken
Je kan het ook te serieus nemenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
Betrokkene ken ik verder niet en heb zeker niets tegen op deze moderator maar ik stoor me wel aan deze post:
[..]
Dat is regelrecht een bedreiging en dat valt in mijn beleving niet onder de gangbare fatsoensnormen in NL en dus ook niet op een forum. #mededeling, ik hoef hier verder geen discussie over.
Zeg nou zelf: het breken van z'n vingers is wel het minste.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
Betrokkene ken ik verder niet en heb zeker niets tegen op deze moderator maar ik stoor me wel aan deze post:
[..]
Dat is regelrecht een bedreiging en dat valt in mijn beleving niet onder de gangbare fatsoensnormen in NL en dus ook niet op een forum. #mededeling, ik hoef hier verder geen discussie over.
Voor een user uit 2015 zou je de sarcasme op FOK! beter moeten herkennen.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het is een begin zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: het breken van z'n vingers is wel het minste.
Op zich wel terecht gezien het gedrag van de user.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze het gewoon niet met je eens? Heb je er al eens aan gedacht dat jouw mening wellicht geen onomstotelijk feit is?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:12 schreef kree het volgende:
Je moet alles hier op fok ook weer niet te serieus nemen. Sommige wel trouwens en anderen niet.
Maar er is altijd wel een grens natuurlijk. En nu ligt ie bij de mods voor wat mij betreft. Maar ok voor mij is ie er ook. Kan echt best wel tegen geintjes maar het kan ook tever gaan. en dan roep ik de hulp in van de mods. En dat ze totaal niet reageren en mij dan maar een ban geven uit hopenloosheid omdat ze het niet meer kunnen op;lossen??? Tsja.
Ik ben meerdere keren uitgescholden door mods nu he. En maakt het me uit. Mwah niet echt maar als ik dan eens een TR doe of klaag hier in feedback waar feedback voor bedoelt is. Dan hoop ik wel dat ik serieus word genomen want doe het dan echt niet voor niks.
Nou tot zover weer even maar moest dit nog even kwijt, Totaal geen kwade bedoeling mee
Jawel hoor en als er iemand rekening met onze mods houdt ben ik het wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze het gewoon niet met je eens? Heb je er al eens aan gedacht dat jouw mening wellicht geen onomstotelijk feit is?
Wat een onzin. Dat is gewoon FOK!quote:Op woensdag 15 april 2020 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nooit een mod uitgescholden? Andersom wel, zal uit emotie zijn ofzo maargoed.
Jaaaah hou al op maar moest ff mijn mening spuwen. Geen zorgen voor vandaag hou ik op.quote:
Nou als het even kan morgen enz ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaaah hou al op maar moest ff mijn mening spuwen. Geen zorgen voor vandaag hou ik op.
Tis er sl uit enzo hahaha geen zorgen zal jullie even niet lastig vallen verderquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als het even kan morgen enz ook.
Topquote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Tis er sl uit enzo hahaha geen zorgen zal jullie even niet lastig vallen verder
Net even besproken, ik neem het stokje van kree overquote:
Nou, wat moet er anders volgens jou?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net even besproken, ik neem het stokje van kree over
HET MOD BELEID MOET ANDERS!!!
Hij wil voortaan langer gebanned worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, wat moet er anders volgens jou?
Dit topic bedoelde ik dus!!quote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wil voortaan langer gebanned worden.
Haha hoe ik het ook wel waardeer beste mede user, maar weet dat je je op glad ijs aan het begeven bentquote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net even besproken, ik neem het stokje van kree over
HET MOD BELEID MOET ANDERS!!!
Zodra ie het geld heeft overgemaaktquote:Op donderdag 16 april 2020 18:48 schreef ZarB het volgende:
Oke wanneer stellen jullie SS aan als mod?
Ps: leuk forum.
Hij is erg behoeftig dus kan nooit lang meer duren.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zodra ie het geld heeft overgemaakt
Zo is het.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Mwah denk opzich best prima forum. Maar ok er zou wat handiger om kunnen gaan met FB als die er is.
Want als ik het geef. Euhm wat stond er. Flikker op etc en dat is niet de eerste keer. Dan kun je beter geen feedback vragen natuurlijk. Maar ik laat me zo niet de mond snoeren niet door users en ook niet door FA enzo.
Jij hoort er, net als al die andere fokkers, ook gewoon bij, kree <3quote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Mwah denk opzich best prima forum. Maar ok er zou wat handiger om kunnen gaan met FB als die er is.
Want als ik het geef. Euhm wat stond er. Flikker op etc en dat is niet de eerste keer. Dan kun je beter geen feedback vragen natuurlijk. Maar ik laat me zo niet de mond snoeren niet door users en ook niet door FA enzo.
Tja hahaha snap ook wel dat het lachwekkend is. Maar stop al. Ff mijn punt gemaakt als het niet weggehaald gaat worden trouwens.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
Deze discussie word steeds popcorn waardiger
Haha ok dan excuses geaccepteerdquote:Op donderdag 16 april 2020 18:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hoort er, net als al die andere fokkers, ook gewoon bij, kree <3
We zijn een grote familie
Mocht ik mij zo over jou hebben uitgelaten, dan wil ik daar mijn excuses voor aanbieden.
Ik vind het leuk leesvoer voor tijdens het schijtenquote:Op donderdag 16 april 2020 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Tja hahaha snap ook wel dat het lachwekkend is. Maar stop al. Ff mijn punt gemaakt als het niet weggehaald gaat worden trouwens.
Haha ik hou de humor er wel in en mag duidelijk zijn wil ook niet de mods hier aanvallen. Maarja ff stukje frustratie. Maar ok opgelost nu weer. Of ik het altijd wel weer eens zal zijn denk van niet. Maar voor nu is het ok.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk leesvoer voor tijdens het schijten
Behoeftig aan knaken jaquote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij is erg behoeftig dus kan nooit lang meer duren.
Het mod beleid, dat zei ik toch? Leer eens lezenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, wat moet er anders volgens jou?
Ziedendmadde popcorn!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
Deze discussie word steeds popcorn waardiger
Op zich geen slechte suggestie: Langere bans voor de users die regelmatig een ban hebben.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wil voortaan langer gebanned worden.
Recidive maatregel; enzo? Doen de FA al hoor. Weet niet of het allemaal zo veel nut heeft. Het is fok maar niet te vergelijken met 10 jaar terug. Het is toch altijd al beetje rebel forum geweest.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Op zich geen slechte suggestie: Langere bans voor de users die regelmatig een ban hebben.
Wil je dat ik weer mod word? Dan gaan je topics wel instant dicht.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het mod beleid, dat zei ik toch? Leer eens lezen
Mijn stem heb je!quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer mod word? Dan gaan je topics wel instant dicht.
Mijn fout, dacht dat het in DIG stond door het onderwerp, daar modden we op inhoudsloze Apple bash. Ik zet t terug, excuus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:51 schreef Linkse_krijger het volgende:
@:faux, wat is dit voor zinloos gastmodden? Stond niks spannends, dus kan ook weer terug.
KLB / Prijs van TomTom build in navigatie vs iPhone
Lijkt op elkaarquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mijn fout, dacht dat het in DIG stond door het onderwerp, daar modden we op inhoudsloze Apple bash. Ik zet t terug, excuus.
Hier sta jij toch boven, Sebbe?quote:Op zondag 19 april 2020 20:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
KLB / 1 op 1 durven ze niet
Wel een terechte klacht hoor. Met 80 man is iedereen dapper.
Snelle jellequote:Op maandag 20 april 2020 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allang ingegrepen jongen. Rustig
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:43 schreef JochemSjakie het volgende:
@:solotovski de uberheld
Eindelijk is KLB weer een beetje te doen.
Eens! All hail Solotovski, slayer of trollsquote:Op donderdag 23 april 2020 16:43 schreef JochemSjakie het volgende:
@:solotovski de uberheld
Eindelijk is KLB weer een beetje te doen.
Omdat je na 300 berichtjes wel genoeg adviezen hebt gekregen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:25 schreef kree het volgende:
Geef me eens een goede reden waarom slotje? Ik maak zo weer een nieuwe nl. Het ging binnen policy en er was geen drama. Wie de neuk besluit maar dat dat niet kan dan? Hou je eens aan je eigen regels mods.
Nee want ok als dat zo was ok. Maar we waren nog niet klaar met het verhaal want het loopt nog gewoon en we zijn er allemaal dus nog niet achter of diegene nu gewoon een lieve meid is of een scammerquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je na 300 berichtjes wel genoeg adviezen hebt gekregen.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want ok als dat zo was ok. Maar we waren nog niet klaar met het verhaal want het loopt nog gewoon en we zijn er allemaal dus nog niet achter of diegene nu gewoon een lieve meid is of een scammer
Het verhaal is wel klaar en nu kappen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:41 schreef phoenyx het volgende:
Mag het topic van Kree weer open? Bedoel het is een luchtig topic, doet niemand kwaad, iedereen vind het juist leuk, waarom sluiten om alleen maar echte klaagtopics te laten staan? Kan toch geen kwaad of moet hij in een ander subforum zijn verhaal doen?
Ja kut voor je.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:05 schreef phoenyx het volgende:
En nu wordt mijn topic gesloten omdat een ander het kaapt
Kun je je afvragen wel ja want kan best serieus zijn ook. Maar het hele verhaal is echt dus niet uit m’n duim gezogen maar heb gewoon geen zin om er weer tegen in te gaan bij de mods.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:07 schreef Quotidien het volgende:
Waarom wordt dat topic gesloten als iedereen zit te smullen? Het overtreedt geen regels en het zorgt voor veel traffic. Bizar om het dan te sluiten.
Iedereen is je aan het opnaaien en jij wilt er nog mee door gaan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Kun je je afvragen wel ja want kan best serieus zijn ook. Maar het hele verhaal is echt dus niet uit m’n duim gezogen maar heb gewoon geen zin om er weer tegen in te gaan bij de mods.
Jammer hoor dat kortzichtige. Maargoed 1 poging nog in onzin dan maar terwijl het dat niet is. Maargoed.
Ja? Want het boeit me nl niet. Bovendien is er dan weer eens leuk topic op fok. Of niet en je gaat in de verzonnen verhalen lezen ofzo. Het maakt me geen ##### uit echt waar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Iedereen is je aan het opnaaien en jij wilt er nog mee door gaan?
Hoe is het met je moeder?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:12 schreef Solotovski het volgende:
Verder iemand nog wat te melden dit dat
Moet je haar vragenquote:
Mijn kat is ongelofelijk aan het stieren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:12 schreef Solotovski het volgende:
Verder iemand nog wat te melden dit dat
Vertel eens wat meer over je katquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn kat is ongelofelijk aan het stieren.
Gvd wat een prachtig beestquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: Blaze
Leeftijd: 3 of 4 ofzo
Ras: Ragdoll
Uitvoering: Lilac Bicolor
O.a ook bekend als: Floofzilla, Floefoezela, Mr. Blazoes, Blazekindje, Gedraakte, Graaf Draakula, Blazoes van Drakensteyn en nog vele anderen.
Dat weet hij zelf helaas ook maar al te goed. Het is een arrogante ijdele draak geworden door alle complimentjes.quote:
Koesjieeeewoesjieeeeelievepussyyquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf helaas ook maar al te goed. Het is een arrogante ijdele draak geworden door alle complimentjes.
Wij zouden echt hele goede vrienden zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Koesjieeeewoesjieeeeelievepussyy
Gayquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wij zouden echt hele goede vrienden zijn
Gebruik jij geen hoeslakenquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
O.a ook bekend als: Floofzilla, Floefoezela, Mr. Blazoes, Blazekindje, Gedraakte, Graaf Draakula, Blazoes van Drakensteyn en nog vele anderen.
Deze poesquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet alsof jij er ooit in hoeft te liggen ofzo.quote:Op zondag 26 april 2020 13:59 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gebruik jij geen hoeslaken
Lekker spoken om dat kutding erin te doen
Ik doe dat ook vaakquote:Op zondag 26 april 2020 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is niet alsof jij er ooit in hoeft te liggen ofzo.
Graaf Draakuzela van Floeftopia zou je zonder pardon verwijderen van het terrein.quote:Op zondag 26 april 2020 21:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak
Meestal doen anderen het voor me en anders na een week ga ik vet moeilijk doen om het zelf te doen.
Die kat zou mij adoreren.quote:Op zondag 26 april 2020 21:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Graaf Draakuzela van Floeftopia zou je zonder pardon verwijderen van het terrein.
Die kat accepteert alleen mij en chimis geaccepteerd door mij, dus jammer joh.quote:
Nohhh, sowieso overal waar ik kom komen de huisdieren bij mij chillenquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die kat accepteert alleen mij en chimis geaccepteerd door mij, dus jammer joh.
Geitenkutjesquote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nohhh, sowieso overal waar ik kom komen de huisdieren bij mij chillen
Dan geef je een goede vibe af broeder. Respect 🙏quote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nohhh, sowieso overal waar ik kom komen de huisdieren bij mij chillen
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:02 schreef phoenyx het volgende:
Hoezo wordt mijn klb topic nou gesloten?
KLB / Veel tijd in een topic steken
Ik mag toch daarover klagen?
volgende keer gewoon in feedback doenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:02 schreef phoenyx het volgende:
Hoezo wordt mijn klb topic nou gesloten?
KLB / Veel tijd in een topic steken
Ik mag toch daarover klagen?
[/quote]quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wordt het sneller weggehaald dan je met je ogen kan knipperen[ quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 mei 2020 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
volgende keer gewoon in feedback doen
[/quote]quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wordt het sneller weggehaald dan je met je ogen kan knipperen[ quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 mei 2020 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
volgende keer gewoon in feedback doen
SPOILER: de tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses als het opnieuw posten van deze tekst ongewenst is, maar hoe anders kan ik toelichten dat wat ik zeg niet op lucht gebaseerd is?People assume too much.
quote:Op maandag 4 mei 2020 12:55 schreef very het volgende:
Topic gesloten, want onwelgevallig bij een hoop leden.
Niet dat het verder onjuist was, of dat er op werd geroepen tot bepaalde acties.
Gewoon een opsomming van dubieuze geschiedenis achter de mensen die aanwezig zullen zijn bij de dodenherdenking van vanavond. Niks meer, niks minder.
De tekst uit de OP is zelfs verwijderd, ook al was er geen onwaarheid in te bespeuren (alhoewel er wel een persoonlijke mening in stond).
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de motivatie om dit topic te sluiten en censureren.Hou op schei uit man. Topic blijft gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses als het opnieuw posten van deze tekst ongewenst is, maar hoe anders kan ik toelichten dat wat ik zeg niet op lucht gebaseerd is?Zonder wrijving geen glans
Of men geeft gewoon antwoord op een volstrekt valide vraag...quote:
Jij want je dramt maar doorquote:Op maandag 4 mei 2020 13:49 schreef very het volgende:
[..]
Of men geeft gewoon antwoord op een volstrekt valide vraag...
Wie is hier nou een klein kind?
Ik ben van mening dat je moet stoppen met je recalcitrante gedragquote:Op maandag 4 mei 2020 13:52 schreef very het volgende:
[..]
jij bent van mening dat men zich gewoon neer moet leggen bij censuur?
En ik ben van mening dat sluiting en verwijdering van een topic zonder opgaaf van reden niet hoort.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je moet stoppen met je recalcitrante gedrag
@haags_kwartiertjequote:Op maandag 4 mei 2020 14:03 schreef very het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat sluiting en verwijdering van een topic zonder opgaaf van reden niet hoort.
En ik ben serieus: als @:haags_kwartiertje gewoon zegt waarom ie het dichtgooide, dan is voor mij de kous af. Maar mij continu negeren en censureren, alleen omdat ie (waarschijnlijk) geen goede reden heeft maar handelde in een vlaag van verbijstering, misschien denkende dat ik pure poep praatte, dat bevalt me niet en dan bijt ik me vast. Als ik de tijd neem om alles te onderbouwen met bronnen, dan is even een antwoord geven op mijn vraag ook niet teveel gevraagd, toch?
Typisch dat ik dan wordt gezien als de boeman in deze...terwijl mijn vraag gewoon een fatsoenlijke is die onfatsoenlijk wordt behandelt.
Hij zoekt het maar uit.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje
Succes he daaaaag
Ik snap echt niet waarom je niet gewoon antwoord geeft. Jij maakt het raar kerel, niet ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zoekt het maar uit.
De groeten aan je voeten hahaha
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zoekt het maar uit.
De groeten aan je voeten hahaha
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:03 schreef very het volgende:
Als ik de tijd neem om alles te onderbouwen met bronnen, dan is even een antwoord geven op mijn vraag ook niet teveel gevraagd, toch?
Joh rot op met je hele 'het koningshuis stamt af van nazis' verhaal, elk koningshuis in Europa heeft banden met Duitse royalty.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:20 schreef very het volgende:
Stel; ik post het topic opnieuw, maar nu gelijk met de bronnen erbij. Gaat ie dan weer dicht?
haha...man, overdrijf niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Joh rot op met je hele 'het koningshuis stamt af van nazis' verhaal, elk koningshuis in Europa heeft banden met Duitse royalty.
Dat mag. Ben benieuwd waar de feedback blijftquote:Op maandag 4 mei 2020 14:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mag ik jullie attenderen op de TT? Bij voorbaat dank.
Je snapt het probleem dus.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:56 schreef very het volgende:
[..]
Dat mag. Ben benieuwd waar de feedback blijft![]()
Het stil zijn lukt sommigen al aardig
Je hebt het gegeven.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:58 schreef very het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zodra de feedback komt ben ik stil.
Nog steeds niet.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 17:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
KLB / Mensen die Ellie Goulding niet waarderen
Mag hier 'Mensen die' voor komen te staan? Mensen die topics en topics over waar ik op dat moment zin in heb zijn een beetje mijn ding.
Oh dacht dat ik dat wasquote:
Betekent dit dat phoenyx weg gaat? Dit juich ik toequote:
Oke okequote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:03 schreef squatt3r het volgende:
KLB / KLB-fotoboek incompleet en niet actuaal kan iemand 'actuaal' aanpassen naar 'actueel'? Dank
Waarom denk jij dat je zelf mag beslissen wanneer je topic een slotje verdientquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:59 schreef kree het volgende:
Wat nou weer...
-weet je wat laat ook maar-
Snap dat jullie mod pener er hard van gaat worden om met slotjes te gooien nog. Maar ok.
Laat maar gaan dan heb niet eens zin om er moeite over te doen om uit te leggen waarom een slot niet terecht was en jullie de policy negeren als mods.
Ga wel ff verderop kijken ofzo waar ik nog wel gewoon mag zeggen wat ik wil.
Ik zeg niet dat het een slotje verdient, je mag hem ook open laten althans de mods gaan daar over. Maar het is handiger als tt wijzigen. .quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je zelf mag beslissen wanneer je topic een slotje verdient
Als ze willen of moet er ook reden toe zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je zelf mag beslissen wanneer je topic een slotje verdient
Bovendien mag je hier best zeggen wat je wil. En de mods mogen dat topic sluiten als ze willen
Als er een goede reden voor is natuurlijk. Maar bij kree schiet je nooit tekort.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:28 schreef very het volgende:
[..]
Als ze willen of moet er ook reden toe zijn?
Hoor je dat, @haags_kwartiertje ?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als er een goede reden voor is natuurlijk. Maar bij kree schiet je nooit tekort.
Het was weer gezellig vannacht in huize kree.quote:Op zondag 10 mei 2020 07:24 schreef kree het volgende:
Vraag js wel was er nu nog 1 van de 2 open? Ik hoop de nieuwe want die was relevant maar dat zei ik gelijk al.
Dus ok kunnen jullie die dan niet weer open doen?
Echt ik vindt dit een faal actie van de mods, Want het had zo simpel kunnen zijn. Er ging namelijk opzich in de eerste al niks fout.
Maar op verzoek wat ik hier vroeg. Eerste dicht nieuwe open. En er is een drama door ontstaan als ik weet niet wat terwijl het zo makkelijk was.
Ja ik zal me maar weer stil houden. Maar eens ermee ben ik het nietquote:
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 10 mei 2020 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik zal me maar weer stil houden. Maar eens ermee ben ik het niet
Ja dat is wel vaag he? Ik bedoel van moet ik een nieuwe typen nu of doen jullie die gewoon ff slotje ervan af?quote:
Ik zou vandaag gewoon effe niets doen. Ga een stuk wandelen ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2020 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is wel vaag he? Ik bedoel van moet ik een nieuwe typen nu of doen jullie die gewoon ff slotje ervan af?
Mooi dat je een begeleidende rol op je neemtquote:Op zondag 10 mei 2020 08:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gewoon effe niets doen. Ga een stuk wandelen ofzo.
Ik vind er niks aan, zeker niet omdat het zo gemoedelijk was.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mooi dat je een begeleidende rol op je neemt
Astuquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:20 schreef squatt3r het volgende:
KLB / Een dag in de renaultgarage mag de titel aangepast worden, 'renaultgarage' ipv 'renaulgarage'
begeef je met je tere zieltje maar onder warme mensen en laat wollah links liggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:44 schreef Linkse_krijger het volgende:
Heeft die act van @:wollah niet lang genoeg geduurd? Je zal maar zelf net je pa hebben verloren (dat geldt niet voor mij overigens) en dan lees je dat zo'n debiel een act verzint en daarbij verzint dat z'n pa dood is.
Hij heeft wel een punt. Het is gewoon een schijtirritante user met zijn constante verzonnen topics en corona-is-maar-een-griepje postsquote:Op zondag 17 mei 2020 06:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
begeef je met je tere zieltje maar onder warme mensen en laat wollah links liggen.
Jij bent er anders ook één met je verzonnen aanvallen van amnesiaquote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Het is gewoon een schijtirritante user met zijn constante verzonnen topics en corona-is-maar-een-griepje posts
Miemiemiemaarjijdoethetookmiemiemiequote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent er anders ook één met je verzonnen aanvallen van amnesia
Ik heb hier niet van terug.quote:Op maandag 18 mei 2020 07:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miemiemiemaarjijdoethetookmiemiemie
Je bent gewoon viesmad dat ik me niet elke post herinnerquote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent er anders ook één met je verzonnen aanvallen van amnesia
Kerel waar heb je het in godsnaam overquote:Op maandag 18 mei 2020 12:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je bent gewoon viesmad dat ik me niet elke post herinner
Haags is een beetje aan het mopperen, kijk het paar dagen aan en probeer hem te steunen waar je kunt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef spinazieruiker het volgende:
De grootste fictieve bagger blijft open en dit krijgt meteen een slotje?
De teloorgang van FB
Kom op, het is vrijdagmiddag, doe eens niet zo zuur.
Nul mopperaar maar okquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haags is een beetje aan het mopperen, kijk het paar dagen aan en probeer hem te steunen waar je kunt.
Ech? Jule? Alles goed verder?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:36 schreef kree het volgende:
Really Ech gelijk weg?
Echt tegen opbouwende kritiek kunnen Jule net
Nou jij dan heb geen band opzich zo. Mar ok even drama, kómt wel weer goed. Níet eens nu btwquote:
Ik kan hier dus weer geen touw aan vastknopen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nou jij dan heb geen band opzich zo. Mar ok even drama, kómt wel weer goed. Níet eens nu btw
Gehe en ik wel meerquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan hier dus weer geen touw aan vastknopen.
[ afbeelding ]
Kan iemand de open deur dicht doen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:47 schreef kree het volgende:
Lol echt, niet eens zijn kan ik alrijd btw. Maar dat maakt de andere persoon niet slecht.
Lol laat nou is staan, ben het met je eens... . a>. SCquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga even lekker naar een sc of zo
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:53 schreef Durmada het volgende:
Waarom is dat heldere en duidelijke topic van @:kree gesloten ??
Heb je misschien een link naar een leuke SC?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga even lekker naar een sc of zo
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:04 schreef kree het volgende:
Het is gesloten en gelijk ik ban nu al weer als een maand omdat de naam van een agent erin stond. Wat btw openbaar ook op te vragen is...
Wel genoeg hé mods?
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. Ik wil het ook niet weten en ik vraag je voor nu om te stoppen met posten hier in FB.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:04 schreef kree het volgende:
Het is gesloten en gelijk ik ban nu al eer als een maand omdat de naam van een agent erin stond. Wat btw openbaar ook op te vragen is...
Wel genoeg hé mods?
Is het een idee dat je op FOK! gaat posten wanneer je afgelopen 12 uur geen druppel alcohol hebt gedronken?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:58 schreef kree het volgende:
Laf dat verwijderen, kan niet tegen kritiek dus.. nou best weten we dat ook weer. Prima ik stop wel.mm laat je deze wel ff staan dan?
Zo heb je het niet neergezet en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:12 schreef VarkensHart het volgende:
Waarom wordt mijn kritiek op homo's die kinderen adopteren verwijderd? Is toch gewoon mijn mening?
Boehoehoehoe eng hè een niet maatschappelijk correcte meningquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo heb je het niet neergezet en dat weet je zelf ook.
Je hoeft niet altijd zo recalcitrant te zijn hoor, als je dat achterwege laat ben je ook heus wel stoer hoor.
Net als je sneue post over af en toe iemand misbruiken. Slaat nergens op.
Je zette het neer als een feit niet als een mening.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:30 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Boehoehoehoe eng hè een niet maatschappelijk correcte mening
Veel succes met verwijderen van alle meningen die niet met ik vind beginnen. Gewoon niet zo huilen joh, was vroeger nooit een probleem en nu opeens wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je zette het neer als een feit niet als een mening.
Ik vind dat...... oid. Presenteer zoiets niet als een feit.
Je hoeft niet altijd zo bijdehand te zijn
Wie zegt dst ik het verwijderd heb?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:33 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Veel succes met verwijderen van alle meningen die niet met ik vind beginnen. Gewoon niet zo huilen joh, was vroeger nooit een probleem en nu opeens wel.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wie zegt dst ik het verwijderd heb?
Ik geef alleen mijn mening als mod
Je mag hier redelijk zeggen wat je wilt maar probeer het een beetje normaal te formuleren.quote:
Top, koop een ijsje om het te vierenquote:
Had het zelfs nog aangepast, homo's ipv flikkersquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je mag hier redelijk zeggen wat je wilt maar probeer het een beetje normaal te formuleren.
Kleuterquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:53 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Had het zelfs nog aangepast, homo's ipv flikkers
Ben jij even cool zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:53 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
In je kont ouwequote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:53 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ja idd laat maarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:47 schreef kree het volgende:
Nou eigenlijk nog geen idee waarom ik hiervoor nou een ban kreeg. Maar ok wil nog even gezegd hebben dat het wel erg kut is als zeg maar mijn uitleg posts selectief eruit worden gewist gewoon en dat er dan alleen een paar over blijven van blauwe e-pener mods..
Ja zo kan ik een discussie ook winnen. Maargoed laat maar gaan nu. Tis wel weer ok
Hou nou eens op man.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:47 schreef kree het volgende:
Nou eigenlijk nog geen idee waarom ik hiervoor nou een ban kreeg. Maar ok wil nog even gezegd hebben dat het wel erg kut is als zeg maar mijn uitleg posts selectief eruit worden gewist gewoon en dat er dan alleen een paar over blijven van blauwe e-pener mods..
Ja zo kan ik een discussie ook winnen. Maargoed laat maar gaan nu. Tis wel weer ok
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja idd laat maar
Fijne dag en de groeten
Je bent een goede verliezer kree, laat je niet kennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:49 schreef kree het volgende:
We laten het gaan, maar beetje frustratie die er nog uit moest en mag best even gezegd worden denk.
Ok ontopic verder klaar ermee,
@kreequote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:53 schreef Zilverenvis het volgende:
Ey waarom moet mn topic over Erwin en Erik dicht? "Omdat jij de ts bent" wat is dat voor onzin? Als t een baggertopic was oke maar het was gewoon een redelijk topic.
Solotovski ik begrijp best dat je de pest hebt aan mij maar klb is niet van jou he. Volgens mij staat er nergens in het beleid dat Zilverenvis geen topic mag openen.
Omdat je kut bentquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:53 schreef Zilverenvis het volgende:
Ey waarom moet mn topic over Erwin en Erik dicht? "Omdat jij de ts bent" wat is dat voor onzin? Als t een baggertopic was oke maar het was gewoon een redelijk topic.
Solotovski ik begrijp best dat je de pest hebt aan mij maar klb is niet van jou he. Volgens mij staat er nergens in het beleid dat Zilverenvis geen topic mag openen.
Nou kijk eigenlijk heb ik er nog zat over te zeggen weer dit he. Maargoed wat heeft het ook voor zin. Bedoel haat de mods ook weer niet ofzo. Of hun mij haten is vraag twee. Maar ok ik ben nooit over de policy gegaan ofzo eigenlijk. Maargoed dat is ook meer iets van wat ik naar info@ mail en met Danny. Nou laat gaan alleen dit moest er even uit, Voor ik weer een ban krijg.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je bent een goede verliezer kree, laat je niet kennen.
Eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat je kut bent
Fijne dag doeidoeiiii en vergeet je niet in te smeren
Zielig gaan doen omdat je topic gesloten isquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:53 schreef Zilverenvis het volgende:
Hmm vervelend. Misschien dat je dit even moet aankaarten in FB?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk eigenlijk heb ik er nog zat over te zeggen weer dit he. Maargoed wat heeft het ook voor zin. Bedoel haat de mods ook weer niet ofzo. Of hun mij haten is vraag twee. Maar ok ik ben nooit over de policy gegaan ofzo eigenlijk. Maargoed dat is ook meer iets van wat ik naar info@ mail en met Danny. Nou laat gaan alleen dit moest er even uit, Voor ik weer een ban krijg.
En kijk edit deze maar even, omdat ik er niet een heel drama van wil maken. Maar ik werd gewoon gebannen omdat ik iemand op zijn blauwe e-pik trapte nu en niet omdat ik nou onwijs buiten de policy of regels ging. En ok ja daar ben ik het niet zo mee eens dan weer. Maargoed shit happens en het is nu al gebeurt dus ok klaar ermee.![]()
Ja lolbroekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hmm vervelend. Misschien dat je dit even moet aankaarten in FB?
Het was maar een ideequote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lolbroek
Denk dat ik het hier maar bij hou
Mag altijd he, ik weet FB ook wel te vinden, maar wil hier nu even niet meer drama over maken. Heel oneens ben ik het wel en nog steeds hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het heeft geen zin joh iig niet voor dit. Het is wmb wel te snel gelijk gemodereerd en naar mij toe gebracht. Maar ok whatever tis nou eenmaal zo nu gegaan. Laten we hopen op niet een volgende keer.quote:
Open anders een nieuw topic? Je topics zijn tenminste echt en lopen altijd goedquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
Mag altijd he, ik weet FB ook wel te vinden, maar wil hier nu even niet meer drama over maken. Heel oneens ben ik het wel en nog steeds hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het heeft geen zin joh iig niet voor dit. Het is wmb wel te snel gelijk gemodereerd en naar mij toe gebracht. Maar ok whatever tis nou eenmaal zo nu gegaan. Laten we hopen op niet een volgende keer.
Nou nee of althans als ik inspiratie heb weer want in tegenstelling tot veel is het bij mij wel allemaal echt. Maar heb het eerste dreigement alweer binnen van niet nader te noemen FA voor een onwijs lange ban enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Open anders een nieuw topic? Je topics zijn tenminste echt en lopen altijd goed
Haha herkenbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Maar heb het eerste dreigement alweer binnen van niet nader te noemen FA voor een onwijs lange ban enzo.
Zal je rechtsbijstand inschakelen tegen die notoire FA, dat zal hem leren story of kree te vernietigenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee of althans als ik inspiratie heb weer want in tegenstelling tot veel is het bij mij wel allemaal echt. Maar heb het eerste dreigement alweer binnen van niet nader te noemen FA voor een onwijs lange ban enzo.
Maargoed wellicht komt er nog wat want het is alweer situatie hier met nieuwe verhuurders alweer en dat speelt morgen. Lol hou niet zo van mensen van te voren veroordelen, Maar ok het is katwijk he en ons kent ons nou heb het ergste alweer gehoord erover die nu mijn verhuurders gaan worden. Zo erg zelfs dat ik maar alvast advies heb gevraagd bij rechtsbijstand. Maar idd mss een topic wel waard
Haha je zou het haast zeggen he, maar ok het is een haar he. Maargoed voorlopig gaat het allemaal nog ok dus dat is denk ik niet nodig ook.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:30 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zal je rechtsbijstand inschakelen tegen die notoire FA, dat zal hem leren story of kree te vernietigen
Mijn stem heb jequote:
Kan je fok net zo goed gelijk opdoeken. Misschien dat je je ook kan inkopen met je eigen subforum GGZ.quote:
Deze manquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Kan je fok net zo goed gelijk opdoeken. Misschien dat je je ook kan inkopen met je eigen subforum GGZ.
Haha zo jelly op mijn fantastische leven dit jongetjequote:Op woensdag 3 juni 2020 11:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Kan je fok net zo goed gelijk opdoeken. Misschien dat je je ook kan inkopen met je eigen subforum GGZ.
@haags_kwartiertjequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:37 schreef wielrennerdt het volgende:
Waarom is mijn topic over Thuishaven helemaal verwijderd?
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wou graag degene bedanken die er voor gezorgd heeft dat Solotoviski MOD af is
Zo'n hater zijnquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wou graag degene bedanken die er voor gezorgd heeft dat Solotoviski MOD af is
Check deze stoere boi eens!quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom ben je eigenlijk gestopt ouwe dibbes?quote:
Laten we hier even ontopic blijvenquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk gestopt ouwe dibbes?
Maar diþ is ontopicquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laten we hier even ontopic blijven
Kwamen allemaal lemmingen op.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:37 schreef wielrennerdt het volgende:
Waarom is mijn topic over Thuishaven helemaal verwijderd?
Had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:14 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb ook al een TR gemacht, maar gooi mijn stemlokaaltopic aub dicht. Phoenyx heeft er een grote klerezooi van gemaakt. Ik had er goede en leuke bedoelingen mee, maar dat rotjong weet het weer vakkundig te verknallen. Weg met dat topic graag en ook dat kandidatentopic van mij.
Ik geef schoorvoetend toe dat je gelijk hebt gekregen. Ik vond het een leuk idee, maar het is een puberale bende geworden.quote:
Wel respect voor de moeite en tijd die je er in gestoken hebtquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:38 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik geef schoorvoetend toe dat je gelijk hebt gekregen. Ik vond het een leuk idee, maar het is een puberale bende geworden.
Nu is het een koude kermis, maar dank je wel, dat waardeer ik. Ik wilde KLB weer leuk maken. Dat is ijdele hoop.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:42 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wel respect voor de moeite en tijd die je er in gestoken hebt
Mooi gezegdquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:38 schreef pferdfahrer het volgende:
Tieft die van phoenyx gewoon dicht man en laat origineel open. Kerel steekt er veel tijd in en dan komt dat alcoholistisch palletstapelaartje de boel verzieken met zn autistiscj volgertjes op zn farm simulator stream.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:38 schreef pferdfahrer het volgende:
Tieft die van phoenyx gewoon dicht man en laat origineel open. Kerel steekt er veel tijd in en dan komt dat alcoholistisch palletstapelaartje de boel verzieken met zn autistiscj volgertjes op zn farm simulator stream.
Die had ik al dichtgegooid, maar de TS van de originele topic wilt zijn topic dicht hebben. Dus zodoende.quote:
Nuance? In KLB? Wat is dit? Wat gebeurt hier?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Die had ik al dichtgegooid, maar de TS van de originele topic wilt zijn topic dicht hebben. Dus zodoende.
Waarom enzo moet je bij hem voor wezen.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nuance? In KLB? Wat is dit? Wat gebeurt hier?
Komt later goed, ik doe dit uiteraard tussen het thuiswerken door.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:14 schreef PP_Sound het volgende:
Nu je toch bezig bent, volgens mij kan er flink de bezem door de nog open topics.
Klopt. Het hele topic is verziekt door die gast. Laat maar lekker dicht. Ik baal er enorm van. Hoe een iemand zo'n puinhoop van een topic kan maken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Die had ik al dichtgegooid, maar de TS van de originele topic wilt zijn topic dicht hebben. Dus zodoende.
Waarom enzo moet je bij hem voor wezen.
Straks word je nog woestquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klopt. Het hele topic is verziekt door die gast. Laat maar lekker dicht. Ik baal er enorm van. Hoe een iemand zo'n puinhoop van een topic kan maken.
Ik heb er ontzettend veel spijt van dat ik er aan ben begonnen. Ik wilde gewoon wat meer gezelligheid en dan komt zo'n knul, ach laat ik maar ophouden...
Je kan ook gewoon voet bij stuk houden en niet gelijk de Franse vlag er bij neer te gooien Hansquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klopt. Het hele topic is verziekt door die gast. Laat maar lekker dicht. Ik baal er enorm van. Hoe een iemand zo'n puinhoop van een topic kan maken.
Ik heb er ontzettend veel spijt van dat ik er aan ben begonnen. Ik wilde gewoon wat meer gezelligheid en dan komt zo'n knul, ach laat ik maar ophouden...
Make pferdelulletjes cry again.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:43 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Nu is het een koude kermis, maar dank je wel, dat waardeer ik. Ik wilde KLB weer leuk maken. Dat is ijdele hoop.
Mooie middenwegquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:26 schreef Zilverenvis het volgende:
@:ifrane gooi die toppa naar onz dan
Aiii respectquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:28 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mooie middenweg
Alleen geen ban bespreken neef
ONZ / Wollah bevrijden
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
En, ben je nou trots op jezelf?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]Wat 1 persoon wel niet teweeg kan brengen tussen al jullie stralende zonnetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |