Mag ik zeggen datum van jullie houd?quote:
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:07 schreef kree het volgende:
Ik durf niet heel veel meer te zeggen uit vrees voor totale ban......
Speciefiek mijn post en een edit geven en terwijl er nl boeven stond waar ik op reageerde eigenlijk dat is wel aardig onterecht. Nu zettten jullie me als een voorbeeld neer terwijl niemand kan lezen waarover het ging.
Niet mee eens, Maar laat gaan.
Euh voot het begin van dit feedback topic.? Ik reageerde nl op posts die er stonden.quote:
Misschien kan @haags_kwartiertje je hier mee helpenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
Euh voot het begin van dit feedback topic.? Ik reageerde nl op posts die er stonden.
Ok die zijn weggehaald en dan laten Julie alleen een post met edit erop staan van mij.....
Wellicht, maar het is zo onwijs niet mijn doel om drama te veroorzaken en dat denken jullie wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien kan @:haags_kwartiertje je hier mee helpen
Het was vrij onschuldig. Er werden een aantal posts verwijderd en hij wilde even laten weten dat dit topic niet bedoeld was voor onzin en sc, toevallig was dat de post van @kreequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien kan @:haags_kwartiertje je hier mee helpen
Iedereen die het lef heeft zijn ziel te verkopen voor het modschap, heeft de macht om klb te veranderen.quote:
De beschaving is gebouwd op klootzakken. Het moderne westen is gebaseerd op klootzakken. Klootzakken hebben we altijd nodig. Zo zegt de legende.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:32 schreef kree het volgende:
Jullie hebben mij gewoon een totale klootzak genoemd, punt uit. Ik jullie niet
Met moeite hoor, maar denk het beste ideequote:Op dinsdag 14 april 2020 23:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom ook lekker zo laten. Er is immers niets tot weinig aan de hand
Hou je nog een beetje van ons?quote:
Dat is regelrecht een bedreiging en dat valt in mijn beleving niet onder de gangbare fatsoensnormen in NL en dus ook niet op een forum. #mededeling, ik hoef hier verder geen discussie over.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Zin om mikey op te zoeken en zn vingers te breken
Je kan het ook te serieus nemenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
Betrokkene ken ik verder niet en heb zeker niets tegen op deze moderator maar ik stoor me wel aan deze post:
[..]
Dat is regelrecht een bedreiging en dat valt in mijn beleving niet onder de gangbare fatsoensnormen in NL en dus ook niet op een forum. #mededeling, ik hoef hier verder geen discussie over.
Zeg nou zelf: het breken van z'n vingers is wel het minste.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
Betrokkene ken ik verder niet en heb zeker niets tegen op deze moderator maar ik stoor me wel aan deze post:
[..]
Dat is regelrecht een bedreiging en dat valt in mijn beleving niet onder de gangbare fatsoensnormen in NL en dus ook niet op een forum. #mededeling, ik hoef hier verder geen discussie over.
Voor een user uit 2015 zou je de sarcasme op FOK! beter moeten herkennen.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het is een begin zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: het breken van z'n vingers is wel het minste.
Op zich wel terecht gezien het gedrag van de user.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze het gewoon niet met je eens? Heb je er al eens aan gedacht dat jouw mening wellicht geen onomstotelijk feit is?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:12 schreef kree het volgende:
Je moet alles hier op fok ook weer niet te serieus nemen. Sommige wel trouwens en anderen niet.
Maar er is altijd wel een grens natuurlijk. En nu ligt ie bij de mods voor wat mij betreft. Maar ok voor mij is ie er ook. Kan echt best wel tegen geintjes maar het kan ook tever gaan. en dan roep ik de hulp in van de mods. En dat ze totaal niet reageren en mij dan maar een ban geven uit hopenloosheid omdat ze het niet meer kunnen op;lossen??? Tsja.
Ik ben meerdere keren uitgescholden door mods nu he. En maakt het me uit. Mwah niet echt maar als ik dan eens een TR doe of klaag hier in feedback waar feedback voor bedoelt is. Dan hoop ik wel dat ik serieus word genomen want doe het dan echt niet voor niks.
Nou tot zover weer even maar moest dit nog even kwijt, Totaal geen kwade bedoeling mee
Jawel hoor en als er iemand rekening met onze mods houdt ben ik het wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze het gewoon niet met je eens? Heb je er al eens aan gedacht dat jouw mening wellicht geen onomstotelijk feit is?
Wat een onzin. Dat is gewoon FOK!quote:Op woensdag 15 april 2020 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nooit een mod uitgescholden? Andersom wel, zal uit emotie zijn ofzo maargoed.
Jaaaah hou al op maar moest ff mijn mening spuwen. Geen zorgen voor vandaag hou ik op.quote:
Nou als het even kan morgen enz ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaaah hou al op maar moest ff mijn mening spuwen. Geen zorgen voor vandaag hou ik op.
Tis er sl uit enzo hahaha geen zorgen zal jullie even niet lastig vallen verderquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als het even kan morgen enz ook.
Topquote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Tis er sl uit enzo hahaha geen zorgen zal jullie even niet lastig vallen verder
Net even besproken, ik neem het stokje van kree overquote:
Nou, wat moet er anders volgens jou?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net even besproken, ik neem het stokje van kree over
HET MOD BELEID MOET ANDERS!!!
Hij wil voortaan langer gebanned worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, wat moet er anders volgens jou?
Dit topic bedoelde ik dus!!quote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wil voortaan langer gebanned worden.
Haha hoe ik het ook wel waardeer beste mede user, maar weet dat je je op glad ijs aan het begeven bentquote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net even besproken, ik neem het stokje van kree over
HET MOD BELEID MOET ANDERS!!!
Zodra ie het geld heeft overgemaaktquote:Op donderdag 16 april 2020 18:48 schreef ZarB het volgende:
Oke wanneer stellen jullie SS aan als mod?
Ps: leuk forum.
Hij is erg behoeftig dus kan nooit lang meer duren.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zodra ie het geld heeft overgemaakt
Zo is het.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Mwah denk opzich best prima forum. Maar ok er zou wat handiger om kunnen gaan met FB als die er is.
Want als ik het geef. Euhm wat stond er. Flikker op etc en dat is niet de eerste keer. Dan kun je beter geen feedback vragen natuurlijk. Maar ik laat me zo niet de mond snoeren niet door users en ook niet door FA enzo.
Jij hoort er, net als al die andere fokkers, ook gewoon bij, kree <3quote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Mwah denk opzich best prima forum. Maar ok er zou wat handiger om kunnen gaan met FB als die er is.
Want als ik het geef. Euhm wat stond er. Flikker op etc en dat is niet de eerste keer. Dan kun je beter geen feedback vragen natuurlijk. Maar ik laat me zo niet de mond snoeren niet door users en ook niet door FA enzo.
Tja hahaha snap ook wel dat het lachwekkend is. Maar stop al. Ff mijn punt gemaakt als het niet weggehaald gaat worden trouwens.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
Deze discussie word steeds popcorn waardiger
Haha ok dan excuses geaccepteerdquote:Op donderdag 16 april 2020 18:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hoort er, net als al die andere fokkers, ook gewoon bij, kree <3
We zijn een grote familie
Mocht ik mij zo over jou hebben uitgelaten, dan wil ik daar mijn excuses voor aanbieden.
Ik vind het leuk leesvoer voor tijdens het schijtenquote:Op donderdag 16 april 2020 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Tja hahaha snap ook wel dat het lachwekkend is. Maar stop al. Ff mijn punt gemaakt als het niet weggehaald gaat worden trouwens.
Haha ik hou de humor er wel in en mag duidelijk zijn wil ook niet de mods hier aanvallen. Maarja ff stukje frustratie. Maar ok opgelost nu weer. Of ik het altijd wel weer eens zal zijn denk van niet. Maar voor nu is het ok.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk leesvoer voor tijdens het schijten
Behoeftig aan knaken jaquote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij is erg behoeftig dus kan nooit lang meer duren.
Het mod beleid, dat zei ik toch? Leer eens lezenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, wat moet er anders volgens jou?
Ziedendmadde popcorn!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
Deze discussie word steeds popcorn waardiger
Op zich geen slechte suggestie: Langere bans voor de users die regelmatig een ban hebben.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wil voortaan langer gebanned worden.
Recidive maatregel; enzo? Doen de FA al hoor. Weet niet of het allemaal zo veel nut heeft. Het is fok maar niet te vergelijken met 10 jaar terug. Het is toch altijd al beetje rebel forum geweest.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Op zich geen slechte suggestie: Langere bans voor de users die regelmatig een ban hebben.
Wil je dat ik weer mod word? Dan gaan je topics wel instant dicht.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het mod beleid, dat zei ik toch? Leer eens lezen
Mijn stem heb je!quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer mod word? Dan gaan je topics wel instant dicht.
Mijn fout, dacht dat het in DIG stond door het onderwerp, daar modden we op inhoudsloze Apple bash. Ik zet t terug, excuus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:51 schreef Linkse_krijger het volgende:
@:faux, wat is dit voor zinloos gastmodden? Stond niks spannends, dus kan ook weer terug.
KLB / Prijs van TomTom build in navigatie vs iPhone
Lijkt op elkaarquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mijn fout, dacht dat het in DIG stond door het onderwerp, daar modden we op inhoudsloze Apple bash. Ik zet t terug, excuus.
Hier sta jij toch boven, Sebbe?quote:Op zondag 19 april 2020 20:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
KLB / 1 op 1 durven ze niet
Wel een terechte klacht hoor. Met 80 man is iedereen dapper.
Snelle jellequote:Op maandag 20 april 2020 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allang ingegrepen jongen. Rustig
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:43 schreef JochemSjakie het volgende:
@:solotovski de uberheld
Eindelijk is KLB weer een beetje te doen.
Eens! All hail Solotovski, slayer of trollsquote:Op donderdag 23 april 2020 16:43 schreef JochemSjakie het volgende:
@:solotovski de uberheld
Eindelijk is KLB weer een beetje te doen.
Omdat je na 300 berichtjes wel genoeg adviezen hebt gekregen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:25 schreef kree het volgende:
Geef me eens een goede reden waarom slotje? Ik maak zo weer een nieuwe nl. Het ging binnen policy en er was geen drama. Wie de neuk besluit maar dat dat niet kan dan? Hou je eens aan je eigen regels mods.
Nee want ok als dat zo was ok. Maar we waren nog niet klaar met het verhaal want het loopt nog gewoon en we zijn er allemaal dus nog niet achter of diegene nu gewoon een lieve meid is of een scammerquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je na 300 berichtjes wel genoeg adviezen hebt gekregen.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want ok als dat zo was ok. Maar we waren nog niet klaar met het verhaal want het loopt nog gewoon en we zijn er allemaal dus nog niet achter of diegene nu gewoon een lieve meid is of een scammer
Het verhaal is wel klaar en nu kappen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:41 schreef phoenyx het volgende:
Mag het topic van Kree weer open? Bedoel het is een luchtig topic, doet niemand kwaad, iedereen vind het juist leuk, waarom sluiten om alleen maar echte klaagtopics te laten staan? Kan toch geen kwaad of moet hij in een ander subforum zijn verhaal doen?
Ja kut voor je.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:05 schreef phoenyx het volgende:
En nu wordt mijn topic gesloten omdat een ander het kaapt
Kun je je afvragen wel ja want kan best serieus zijn ook. Maar het hele verhaal is echt dus niet uit m’n duim gezogen maar heb gewoon geen zin om er weer tegen in te gaan bij de mods.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:07 schreef Quotidien het volgende:
Waarom wordt dat topic gesloten als iedereen zit te smullen? Het overtreedt geen regels en het zorgt voor veel traffic. Bizar om het dan te sluiten.
Iedereen is je aan het opnaaien en jij wilt er nog mee door gaan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Kun je je afvragen wel ja want kan best serieus zijn ook. Maar het hele verhaal is echt dus niet uit m’n duim gezogen maar heb gewoon geen zin om er weer tegen in te gaan bij de mods.
Jammer hoor dat kortzichtige. Maargoed 1 poging nog in onzin dan maar terwijl het dat niet is. Maargoed.
Ja? Want het boeit me nl niet. Bovendien is er dan weer eens leuk topic op fok. Of niet en je gaat in de verzonnen verhalen lezen ofzo. Het maakt me geen ##### uit echt waar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Iedereen is je aan het opnaaien en jij wilt er nog mee door gaan?
Hoe is het met je moeder?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:12 schreef Solotovski het volgende:
Verder iemand nog wat te melden dit dat
Moet je haar vragenquote:
Mijn kat is ongelofelijk aan het stieren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:12 schreef Solotovski het volgende:
Verder iemand nog wat te melden dit dat
Vertel eens wat meer over je katquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn kat is ongelofelijk aan het stieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |