Ik heb liever een Chinees meisjes er anders op.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:08 schreef Nikonlover het volgende:
Ik wil ook een chinees meisje op de app
TS krijgt psychose na meerdere keren gestopt te zijn met medicijnen, denkt nu met een Chinese vrouwtje te pratenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:03 schreef Feeeeble het volgende:
Wat voor vragen heb je haar gesteld dan waar je geen antwoord op krijgt?
Een mevrouw uit China belde een verkeerd nummer, en nu wordt ze lastig gevallen door een dronken tor die er zogenaamd achter wil komen of ze wel of niet echt is, maar in werkelijkheid vooral hunkert naar aandacht.quote:
De grote vraag is met of zonder medicatie voor tsquote:
Jawel; even zoeken in al zijn andere topics van gisteren en vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
689 topics over Chinese meisjes en niet één pic..
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.quote:
Hmm dan is zelf tetten googelen sneller.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel; even zoeken in al zijn andere topics van gisteren en vandaag
"Iemand stuurde me een bericht, maar had het verkeerde nummer" is idd een zeer serieus verhaal dat tot op de bodem onderzocht moet worden!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.
stuur ff door als je ze gevonden hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hmm dan is zelf tetten googelen sneller.
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?quote:
Best wel serieus onderwerp inderdaad. De manier waarop jij het post is natuurlijk minder serieus. Maar goed, leef je uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.
het is rond half 8 's avonds daarquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?
Maargoed als je het echt wil weten, tis ze reageerd niet meer of ben geblokkeerd denk weet niet kan ook nacht zijn daar nu natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |