Ik heb liever een Chinees meisjes er anders op.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:08 schreef Nikonlover het volgende:
Ik wil ook een chinees meisje op de app
TS krijgt psychose na meerdere keren gestopt te zijn met medicijnen, denkt nu met een Chinese vrouwtje te pratenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:03 schreef Feeeeble het volgende:
Wat voor vragen heb je haar gesteld dan waar je geen antwoord op krijgt?
Een mevrouw uit China belde een verkeerd nummer, en nu wordt ze lastig gevallen door een dronken tor die er zogenaamd achter wil komen of ze wel of niet echt is, maar in werkelijkheid vooral hunkert naar aandacht.quote:
De grote vraag is met of zonder medicatie voor tsquote:
Jawel; even zoeken in al zijn andere topics van gisteren en vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
689 topics over Chinese meisjes en niet één pic..
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.quote:
Hmm dan is zelf tetten googelen sneller.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel; even zoeken in al zijn andere topics van gisteren en vandaag
"Iemand stuurde me een bericht, maar had het verkeerde nummer" is idd een zeer serieus verhaal dat tot op de bodem onderzocht moet worden!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.
stuur ff door als je ze gevonden hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hmm dan is zelf tetten googelen sneller.
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?quote:
Best wel serieus onderwerp inderdaad. De manier waarop jij het post is natuurlijk minder serieus. Maar goed, leef je uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.
het is rond half 8 's avonds daarquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?
Maargoed als je het echt wil weten, tis ze reageerd niet meer of ben geblokkeerd denk weet niet kan ook nacht zijn daar nu natuurlijk.
Whah ik neem het zelf niet te serieus ook enzo daarom niet R&P maar het verhaal is wel echt zo en niet verzonnen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel serieus onderwerp inderdaad. De manier waarop jij het post is natuurlijk minder serieus. Maar goed, leef je uit.
Ik hoop eigenlijk dat ze dan weer wat stuurt al was het alleen maar voor het verhaal hier. Hahaha.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
het is rond half 8 's avonds daar
Ja maar ze zal ook wel wat beters te doen hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze dan weer wat stuurt al was het alleen maar voor het verhaal hier. Hahaha.
Euh wacht ff terug zoeken ik heb ze niet allemaal bijgehouden. Maar wat was je vraag even voor m’n gemak?quote:
Jij wilt dat we je helpen maar we kennen het gesprek niet. Dus dan gaat dat lastig tochquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?
Maargoed als je het echt wil weten, tis ze reageerd niet meer of ben geblokkeerd denk weet niet kan ook nacht zijn daar nu natuurlijk.
Onacceptabel. Mods, admins, NSB-buurmannen, duiven, en abusievelijke bellers moeten onmiddelijk aan kree's wensen voldoen!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja maar ze zal ook wel wat beters te doen hebben
Ik wilde weten welke vragen je haar had gesteld waar je geen antwoord op kreeg maar laat maar want je gaat het hele gesprek nu posten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Euh wacht ff terug zoeken ik heb ze niet allemaal bijgehouden. Maar wat was je vraag even voor m’n gemak?
Het was maar heel kort? Min of meer wel reactie terug verder is er niet veel hoor. Maar genoeg om te denken ok er is wel contact, Maar verwacht er maar niks speciaals van.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij wilt dat we je helpen maar we kennen het gesprek niet. Dus dan gaat dat lastig toch
Weinig dus maar zelfde als andere vraag. Wacht even ik post het logje welquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:31 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik wilde weten welke vragen je haar had gesteld waar je geen antwoord op kreeg maar laat maar want je gaat het hele gesprek nu posten.
pls show bobs and vagenequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef kree het volgende:
Ondertussen even de vraag, wat zou jij vragen zo? (Voor iedereen)
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
pls show bobs and vagene
Promiss her you'll give her eyes of bluequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef kree het volgende:
Ondertussen even de vraag, wat zou jij vragen zo? (Voor iedereen)
Jaja dat denk je, maar elk woord is wel waar eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geen woord van waar. Allemaal leugens.
Schiet eens opquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja dat denk je, maar elk woord is wel waar eigenlijk.
En ok moet jullie denk teleurstellen met die app want het was kort en er staat niet veel boeiends in.
Maargoed zal het kopiëren even.
Nu heb je eindelijk je topic, moet je wel een beetje moeite doen he.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:46 schreef kree het volgende:
[12:00, 4/24/2020] Scammer: You are very interesting
[12:00, 4/24/2020] Scammer: hehe
[12:01, 4/24/2020] : So tell me how is life there?
[12:01, 4/24/2020]: In media it seems like ok?
Het eerste stuk staat in andere topic. Maar dat mag iemand zelf maar gaan opzoeken. Er kwam nog een regel achter btw maar was meer een vraag waar nooit antwoord op is geweest.
En nu hoop ik onwijs eigenlijk dat ze weer ff reageerd of ze hebben door dat ik hun door heb. Volgens mij chat ik met een dikke Nigeriaan nl en niet die meid die ik in de profiel foto zie op whatsapp .
Post gewoonquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef kree het volgende:
Die pic heb ik ook he nog, maar hou die even via DM, maar vragen mag
Waarom het staat in dat andere topic en sure kan het wel opzoeken maar als iemand het echt wil weten die paar regels ervoor copy paste ze maar ff, Ik ga niet alles overal uit kopiëren omdat er hyper mods zijn enzo....quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu heb je eindelijk je topic, moet je wel een beetje moeite doen he.
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu heb je eindelijk je topic, moet je wel een beetje moeite doen he.
Nah nee omdat ik nog steeds niet zeker weet of dit eerlijk is of niet.quote:
Haha thxquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:51 schreef Feeeeble het volgende:
[00:17, 4/24/202: Please give me the details thx
[03:06, 4/24/2020]: Sure you got the right number? No idee over this btw
[03:06, 4/24/2020]: 😉
[10:14, 4/24/2020] Scammer: I'm sorry, I just finished the meeting. Aren't you Jeff, the wine merchant?
[11:36, 4/24/2020]: No haha
[11:37, 4/24/2020]: Who are you looking for maybey i can help i'm from netherlands
[11:39, 4/24/2020] Scammer: Oh, I'm sorry, maybe my assistant got the wrong number, haha thank you, you're very kind, but I'll ask my assistant to contact him again
[11:39, 4/24/2020] Scammer: 😊😊🤝
Oke, ik wacht het af.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nah nee omdat ik nog steeds niet zeker weet of dit eerlijk is of niet.
Hello kree, your english is very good to understand. Waarom ask you her not if she can pay here for? If she have no money, you can tell her to suk a cok.quote:No idee over this btw
Nja maar dat is het toch ook nog steeds? Ik weet nog niet of dit nu een scam is? Alles wijst erop we jaaah maar ook weer niet helemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:51 schreef Durmada het volgende:
Vragen over en weer zei je, toch zie ik alleen vragen van jouw kant komen.
Je bent echt niet meer te redden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nja maar dat is het toch ook nog steeds? Ik weet nog niet of dit nu een scam is? Alles wijst erop we jaaah maar ook weer niet helemaal.
Als ik ff uitga van het goede allemaal dan kan ik dit zien als gewoon een oprechte fout ook?
Omdat het mss geen scam is en ze er wel leuk uit ziet op foto? Als het echt is? In tegenstelling tot jullie onschuldig nog totdat bewezen en daar vroeg ik hulp voor hier op het forum aan jullie maar er is een topic verder en nog niemand kwam met iets handigs ?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:57 schreef Durmada het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waarom de “scammer” je heel interessant vindt.
Vent je hebt zat tips gekregen. Hier en bij die vorige scammer. Maar ja, alle suggesties zoals videobellen, een foto vragen of gewoon lekker laten voor wat het is schiet je af of negeer je.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat het mss geen scam is en ze er wel leuk uit ziet op foto? Als het echt is? In tegenstelling tot jullie onschuldig nog totdat bewezen en daar vroeg ik hulp voor hier op het forum aan jullie maar er is een topic verder en nog niemand kwam met iets handigs ?
Laat staan dat eerste stuk want dat was alleen maar weer verdedigen om enzo......
Wellicht heb hele stukken snel doorgelezen nl.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:03 schreef Durmada het volgende:
Lees anders je vorige topic door, met die dame uit Hong Kong. Daar zullen vast goede tips staan.
Ik ga je nu even iets uitleggen, dus let goed op en lees dit een paar keer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat het mss geen scam is en ze er wel leuk uit ziet op foto? Als het echt is? In tegenstelling tot jullie onschuldig nog totdat bewezen en daar vroeg ik hulp voor hier op het forum aan jullie maar er is een topic verder en nog niemand kwam met iets handigs ?
Laat staan dat eerste stuk want dat was alleen maar weer verdedigen om enzo......
We geven geen handen meer!! @kreequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:51 schreef Feeeeble het volgende:
[00:17, 4/24/202: Please give me the details thx
[03:06, 4/24/2020]: Sure you got the right number? No idee over this btw
[03:06, 4/24/2020]: 😉
[10:14, 4/24/2020] Scammer: I'm sorry, I just finished the meeting. Aren't you Jeff, the wine merchant?
[11:36, 4/24/2020]: No haha
[11:37, 4/24/2020]: Who are you looking for maybey i can help i'm from netherlands
[11:39, 4/24/2020] Scammer: Oh, I'm sorry, maybe my assistant got the wrong number, haha thank you, you're very kind, but I'll ask my assistant to contact him again
[11:39, 4/24/2020] Scammer: 😊😊🤝
Nee denk ik niet? Althans niet iets waardoor ik me kan voordoen als een Nono die dus niks aan het vermoeden is. En nee ga echt geen geld over maken ofzo. Haha zo gek ben ik niet. Maar zocht meer naar een vraag die ik kon stellen om hun uit de tent te lokken zonder dat ze argwaan hebben?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vent je hebt zat tips gekregen. Hier en bij die vorige scammer. Maar ja, alle suggesties zoals videobellen schiet je af of negeer je.
“Ben je wel eens in Nigeria geweest?”quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nee denk ik niet? Althans niet iets waardoor ik me kan voordoen als een Nono die dus niks aan het vermoeden is. En nee ga echt geen geld over maken ofzo. Haha zo gek ben ik niet. Maar zocht meer naar een vraag die ik kon stellen om hun uit de tent te lokken zonder dat ze argwaan hebben?
En die heb ik niet gezien nog.
En als het echt is. Tsja dat is ook nog ding, want dan zou ik best ff verder willen kletsen neemt dr.
1 zin aan het einde en dat ging over van joh laat even foto zien van hier.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:08 schreef Feeeeble het volgende:
Maar je hebt wel een aantal zinnen weggelaten?
Ja min of meer en of het scammer is dus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt krijgt TS een appje van een Chineesje, ging het om een misverstand en TS weet niet of hij sjans heeft en is de wanhoop nabij?
Ben jij zo iemand die ook op straat onsamenhangende en heel langdradige levensverhalen vertelt aan wildvreemden?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
En als het echt is. Tsja dat is ook nog ding, want dan zou ik best ff verder willen kletsen met dr.
En zij schreef "You are very interesting"? Of schreef jij dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
1 zin aan het einde en dat ging over van joh laat even foto zien van hier.
Dat logje zoals gepost is precies hoe het was op die laatste zin na dus.
Neuh niet echt daar heb ik fok voor toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die ook op straat onsamenhangende en heel langdradige levensverhalen vertelt aan wildvreemden?
Of je laat voor wat het is, dat scheelt frustratie en raar lopende topics.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja min of meer en of het scammer is dus.
Waarom? Het frustreert me helemaal niet hoor, vindt t wel grappig om uit te vinden eigenlijk. En ok hier op fok, ach het is weer eens een niet zo saai verzonnen topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Of je laat voor wat het is, dat scheelt frustratie en raar lopende topics.
Er is niets "om uit te vinden", je plakt er zelf een hoop onzin aan vast.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom? Het frustreert me helemaal niet hoor, vindt t wel grappig om uit te vinden eigenlijk. En ok hier op fok, ach het is weer eens een niet zo saai verzonnen topic.
Waar en doe ik ook wel hoor, maar vooralsnog wil ik het graag zo uitvinden gewoon.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:13 schreef phoenyx het volgende:
Kree 1 advies van mijn kant, misschien is ze een scammer, misschien niet, volg je hart want je hart weet je altijd naar het goede te leiden.
Nou toch wel of waren we het eens dat dit een scam is al>? En op basis van wat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Er is niets "om uit te vinden", je plakt er zelf een hoop onzin aan vast.
Het is geen scam, het is een verkeerd nummer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou toch wel of waren we het eens dat dit een scam is al>? En op basis van wat?
Goed dan, wees maar eigenwijs.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom? Het frustreert me helemaal niet hoor, vindt t wel grappig om uit te vinden eigenlijk. En ok hier op fok, ach het is weer eens een niet zo saai verzonnen topic.
Denk je je hebt die foto gezien? En assiestent verkeerde nr doorgegeven etc. Geloof je het zelf? Ik niet iig. Maar heb ook geen bewijs dat dat echt nep is. En als het waar is dan wil ik best wek ff verder kletsen en zit ik volgend jaar in china,..quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is geen scam, het is een verkeerd nummer.
Maar zij wilt niet verder kletsen want ze negeert je. Ga gewoon naar de hoeren als je zo wanhopig bent.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je je hebt die foto gezien? En assiestent verkeerde nr doorgegeven etc. Geloof je het zelf? Ik niet iig. Maar heb ook geen bewijs dat dat echt nep is. En als het waar is dab wik ik best wek ff verder kletsen eb zit ik volgend jaar in china,..
Vleermuizen te eten?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je je hebt die foto gezien? En assiestent verkeerde nr doorgegeven etc. Geloof je het zelf? Ik niet iig. Maar heb ook geen bewijs dat dat echt nep is. En als het waar is dab wik ik best wek ff verder kletsen eb zit ik volgend jaar in china,..
Dat weet je nog helemaal niet? En ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar zij wilt niet verder kletsen want ze negeert je. Ga gewoon naar de hoeren als je zo wanhopig bent.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je je hebt die foto gezien? En assiestent verkeerde nr doorgegeven etc. Geloof je het zelf? Ik niet iig. Maar heb ook geen bewijs dat dat echt nep is. En als het waar is dan wil ik best wek ff verder kletsen en zit ik volgend jaar in china,..
Jij denkt echt dat er een kans bestaat dat jij straks in het vliegtuig zit om haar te ballen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet je nog helemaal niet? En ik ook niet.
Echt hequote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er een kans bestaat dat jij straks in het vliegtuig zit om haar te ballen?
Had ik al geprobeerd, maar ok stond in vorige topics, niet gelukt dat. Daarna heeft ze dus wel geapped en dat staat wat ik hier boven gepost hebquote:
Maar ze zei dus uit het niks: “you are very interesting” ?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd, maar ok stond in vorige topics, niet gelukt dat. Daarna heeft ze dus wel geapped en dat staat wat ik hier boven gepost heb
Natuurlijk is een psychiatrisch patient wel interessant, waarom denk je dat al die topics van hem volstromen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar ze zei dus uit het niks: “you are very interesting” ?
Wauw.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je je hebt die foto gezien? En assiestent verkeerde nr doorgegeven etc. Geloof je het zelf? Ik niet iig. Maar heb ook geen bewijs dat dat echt nep is. En als het waar is dan wil ik best wek ff verder kletsen en zit ik volgend jaar in china,..
Zoals het in dat logje staat is precies hoe het gegaan is, op tijdsvolgorde en heb er niks tussen uit gehaald. Dus ja?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar ze zei dus uit het niks: “you are very interesting” ?
Ik zou nog een paar keer bellenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
Zoals het in dat logje staat is precies hoe het gegaan is, op tijdsvolgorde en heb er niks tussen uit gehaald. Dus ja?
Het enige andere is, is dat ik gewoon dat nr ook gewoon gebeld heb aantal malen trouwens. Maar werd niet opgenomen.
Neuh geen zin in nu, schrikt alleen maar af weer. Mss stuurt ze nog appje, ik hoop het want tot nu toe zitten we aan een dood einde nl. Afgezien van het topic dan en hoeveel keer jullie mij wel weer niet de les willen lezen.. lol toch no way dat. Maargoed,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |