Ik heb liever een Chinees meisjes er anders op.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:08 schreef Nikonlover het volgende:
Ik wil ook een chinees meisje op de app
TS krijgt psychose na meerdere keren gestopt te zijn met medicijnen, denkt nu met een Chinese vrouwtje te pratenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:03 schreef Feeeeble het volgende:
Wat voor vragen heb je haar gesteld dan waar je geen antwoord op krijgt?
Een mevrouw uit China belde een verkeerd nummer, en nu wordt ze lastig gevallen door een dronken tor die er zogenaamd achter wil komen of ze wel of niet echt is, maar in werkelijkheid vooral hunkert naar aandacht.quote:
De grote vraag is met of zonder medicatie voor tsquote:
Jawel; even zoeken in al zijn andere topics van gisteren en vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
689 topics over Chinese meisjes en niet één pic..
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.quote:
Hmm dan is zelf tetten googelen sneller.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel; even zoeken in al zijn andere topics van gisteren en vandaag
"Iemand stuurde me een bericht, maar had het verkeerde nummer" is idd een zeer serieus verhaal dat tot op de bodem onderzocht moet worden!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.
stuur ff door als je ze gevonden hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hmm dan is zelf tetten googelen sneller.
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?quote:
Best wel serieus onderwerp inderdaad. De manier waarop jij het post is natuurlijk minder serieus. Maar goed, leef je uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja dit was het enige forum waar ik het denk nog kwijt kon hoewel het wel een serieus verhaal is. Had het in R&P kunnen zetten bij wijze van ook. Maargoed hier maar he dan.
het is rond half 8 's avonds daarquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?
Maargoed als je het echt wil weten, tis ze reageerd niet meer of ben geblokkeerd denk weet niet kan ook nacht zijn daar nu natuurlijk.
Whah ik neem het zelf niet te serieus ook enzo daarom niet R&P maar het verhaal is wel echt zo en niet verzonnen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel serieus onderwerp inderdaad. De manier waarop jij het post is natuurlijk minder serieus. Maar goed, leef je uit.
Ik hoop eigenlijk dat ze dan weer wat stuurt al was het alleen maar voor het verhaal hier. Hahaha.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
het is rond half 8 's avonds daar
Ja maar ze zal ook wel wat beters te doen hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze dan weer wat stuurt al was het alleen maar voor het verhaal hier. Hahaha.
Euh wacht ff terug zoeken ik heb ze niet allemaal bijgehouden. Maar wat was je vraag even voor m’n gemak?quote:
Jij wilt dat we je helpen maar we kennen het gesprek niet. Dus dan gaat dat lastig tochquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
Je blijft wel zeuren jij, het gesprek is verder niet zo boeiend hoor als wat ik al gepost had...?
Maargoed als je het echt wil weten, tis ze reageerd niet meer of ben geblokkeerd denk weet niet kan ook nacht zijn daar nu natuurlijk.
Onacceptabel. Mods, admins, NSB-buurmannen, duiven, en abusievelijke bellers moeten onmiddelijk aan kree's wensen voldoen!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja maar ze zal ook wel wat beters te doen hebben
Ik wilde weten welke vragen je haar had gesteld waar je geen antwoord op kreeg maar laat maar want je gaat het hele gesprek nu posten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Euh wacht ff terug zoeken ik heb ze niet allemaal bijgehouden. Maar wat was je vraag even voor m’n gemak?
Het was maar heel kort? Min of meer wel reactie terug verder is er niet veel hoor. Maar genoeg om te denken ok er is wel contact, Maar verwacht er maar niks speciaals van.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij wilt dat we je helpen maar we kennen het gesprek niet. Dus dan gaat dat lastig toch
Weinig dus maar zelfde als andere vraag. Wacht even ik post het logje welquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:31 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik wilde weten welke vragen je haar had gesteld waar je geen antwoord op kreeg maar laat maar want je gaat het hele gesprek nu posten.
pls show bobs and vagenequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef kree het volgende:
Ondertussen even de vraag, wat zou jij vragen zo? (Voor iedereen)
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
pls show bobs and vagene
Promiss her you'll give her eyes of bluequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef kree het volgende:
Ondertussen even de vraag, wat zou jij vragen zo? (Voor iedereen)
Jaja dat denk je, maar elk woord is wel waar eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geen woord van waar. Allemaal leugens.
Schiet eens opquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja dat denk je, maar elk woord is wel waar eigenlijk.
En ok moet jullie denk teleurstellen met die app want het was kort en er staat niet veel boeiends in.
Maargoed zal het kopiëren even.
Nu heb je eindelijk je topic, moet je wel een beetje moeite doen he.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:46 schreef kree het volgende:
[12:00, 4/24/2020] Scammer: You are very interesting
[12:00, 4/24/2020] Scammer: hehe
[12:01, 4/24/2020] : So tell me how is life there?
[12:01, 4/24/2020]: In media it seems like ok?
Het eerste stuk staat in andere topic. Maar dat mag iemand zelf maar gaan opzoeken. Er kwam nog een regel achter btw maar was meer een vraag waar nooit antwoord op is geweest.
En nu hoop ik onwijs eigenlijk dat ze weer ff reageerd of ze hebben door dat ik hun door heb. Volgens mij chat ik met een dikke Nigeriaan nl en niet die meid die ik in de profiel foto zie op whatsapp .
Post gewoonquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef kree het volgende:
Die pic heb ik ook he nog, maar hou die even via DM, maar vragen mag
Waarom het staat in dat andere topic en sure kan het wel opzoeken maar als iemand het echt wil weten die paar regels ervoor copy paste ze maar ff, Ik ga niet alles overal uit kopiëren omdat er hyper mods zijn enzo....quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu heb je eindelijk je topic, moet je wel een beetje moeite doen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |