SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PenduleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PharkusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MikeyTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vogeltjesdans nieuw toegevoegd: tweede foto is met zijn vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkman (blijkt helaas verouderd, naar nieuwe foto wordt gezocht)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PlompzakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AmaranthaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iwanius & Opa.bakkebaard (nb: ik weet niet meer wie wie is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HGS-BOMBERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SolotovskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AiciuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's bij wie ik niet de naam heb opgeslagen:
Onbekend 1 Mogelijk betreft dit gibsonlespaul88, moet nog worden geverifieerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbekend 2 Nine. (user heeft zich gemeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: fOk! fotoalbum niet actueel
Antiklacht: misschien dat andere users mij kunnen helpen aan actuelere foto's ontbrekende users en de onbekende foto's. Dit is slechts het resultaat van half uurtje harde schijf opschonen, kan zijn dat er nog meer foto's komen bovendrijven. Mocht je nieuwsgierig zijn naar jouw foto gooi ik er een stukje machinelearning tegenaan, mogelijk is die ergens in mijn harde schijf.
Door jullie enthousiaste reacties heb ik het fotoboek wat verder kunnen aanvullen en updaten.
Eerst de correcties:
Werkman Een actuelere fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solotovski Hier is nog wat discussie over, maar dit is hem kennelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe foto's:
Hyaenidae Geen twijfel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jiggy Veel discussie over, nog niet geverifieerd, een man met vele kanten in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ezio Geen twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FatoemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superwormjim Geverifieerd, nog onduidelijk of de foto van dit of vorig jaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draaideurcrimineel Draaideurcrimineel is de jongen vooraan met het bruine haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe onbekende foto's:
Onbekend 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbekend 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een nieuwe hd ontdekt, dus mogelijk snel meer updates!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2020 19:51:32 ]![]()
![]()
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Paar kilo erbij en blond haar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Die van jou is nog wel actueel geloof ik!Your beauty never ever scared me.![]()
Klopt ja. Ik mis @Hyaenidae nog trouwens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:11 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zelf @:HSG-BOMBER nog even wil bevestigen of deze foto recent is![]()
Die heb ik nog niet kunnen vinden, misschien in jouw archief? Lijkt mij niet dat het een van de twee onbekenden is?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik mis @:hyaenidae nog trouwens.![]()
Toen ik @Solotovski zag geloofde ik het niet meerOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
F0K fok FoK fOK fok!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Leuk.
Alleen jammer van de incorrecte spelling van FOK!.![]()
![]()
Heb jij een betere foto van solotovski?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:29 schreef Filosoofert het volgende:
Toen ik @:solotovski zag geloofde ik het niet meer![]()
Beetje homoachtig. Geef mij liever Werkmanquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 13:24:18 ]![]()
@Werkman moet nog even bevestigen of deze foto wel recent is, maar kan bijna niet anders. Hij is alleen wat druk momenteel, ik begrijp dat zijn ouders tijdelijk bij hem zijn ingetrokken ivm een uit de hand gelopen lekkage in hun eigen huis.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Beetje homoachtig. Geef mij liever Werkman![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Beetje homoachtig. Geef mij liever Werkman![]()
![]()
Hierbij nog een foto van @FatoemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank voor het melden! Ik heb je toegevoegd in de op. Ik weet niet de achtergrond van alle foto's meer, mogelijk heb je de foto een keer gedeeld online en heb ik via deeplearning de foto gevonden. Goede foto trouwens!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:52 schreef Nine. het volgende:
Hoe kom je aan die foto van mij in Goth outfit?![]()
Ahhh, jammer!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:45 schreef squatt3r het volgende:
[..]
@:Werkman moet nog even bevestigen of deze foto wel recent is, maar kan bijna niet anders. Hij is alleen wat druk momenteel, ik begrijp dat zijn ouders tijdelijk bij hem zijn ingetrokken ivm een uit de hand gelopen lekkage in hun eigen huis.
Maar zo'n knapperd is het wachten waard!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: