10k was ruim voldoende. Je liet je al paaien voor een paar peukenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef Solotovski het volgende:
Dus jullie geven mij die 135k van wollah?
Zal ie leuk vinden
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:07 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben JochemSjakie en ik stink uit m'n bek
Quotes aanpassen is toch wel zo puberaal. Zoek hulp, vriend, echt, voordat je echt problemen met je psychische gesteldheid gaat krijgen.quote:
Zoek jij maar hulpquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Quotes aanpassen is toch wel zo puberaal. Zoek hulp, vriend, echt, voordat je echt problemen met je psychische gesteldheid gaat krijgen.
Strookt allemaal weer niet met de rest van je kutverhaal.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:08 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
10k was ruim voldoende. Je liet je al paaien voor een paar peuken
In mn verhaal staat nergens dat we al dat geld hebben gegevenquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Strookt allemaal weer niet met de rest van je kutverhaal.
Gelukkig staat dit topic in het enige juiste subforum
De ironie.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:16 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Zoek jij maar hulpconstant fittie zoeken getuigt van woedeproblemen
Ja nou eigenlijk wel manquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:19 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
In mn verhaal staat nergens dat we al dat geld hebben gegeven
Kruip zo even lekker bij je moeder in dr kontjequote:Op donderdag 4 juni 2020 21:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Rot op met je maatjes. Als je zo graag in elkaars kont wilt kruipen boek dan samen een hotelkamer of zo.
Klemgeluld nog welquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:28 schreef JochemSjakie het volgende:
TS wordt echt door iedereen klemgeluld en gehaat
Zielig eigenlijk wel voor hem.
De weg van de minste weerstand dus. Geeft niet hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:31 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Klemgeluld nog welJe snapt zelf volgens mij ook wel dat dit nergens heen gaat dus tot je met een inhoudelijke opmerking komt ga ik niet meer op je in
Voorspelbare opmerking. Wederom geen inhoud.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De weg van de minste weerstand dus. Geeft niet hoor.
En wederom hap je ziedend.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:33 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Voorspelbare opmerking. Wederom geen inhoud.
Hahahquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ja endlich hebben al mijn TR's nut gehad jaaaa
Doe eens niet zo nut!!quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ja endlich hebben al mijn TR's nut gehad jaaaa
Elke dag is bevrijdingsdag in mijn toko.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:31 schreef martijnvandijk01 het volgende:
Bevrijdingsdag wordt enkel gevierd op 5 mei.
CLW ?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:24 schreef Zilverenvis het volgende:
Ewa ja me boy WL heeft streepje door zn naam toch. Ibahesj heeft m gepakt maar was dus met me neef WR dus wij plannetje bedenken om me niffo te bevrijden. Bedenkt WR ineens dat WL rijk is (135k) dus wij die dokkoe pakken uit zn osso en rijden we met de bmw (cabrio) naar de jilla.
Eenmaal aangekomen met een koffer vol geld zien we zo'n wout staan. Hij stelt zich voor als solotovski (homo joh) wij geven hem dus die cash en WL mocht gaan.
Thuis nog paar hoeren geneukt en wat sos geharkt. Oja en we hebben die wout ook nog gesnitcht dus die is ontslagen
Aiiiii respect niffo's
@:wollah
@:wielrennerdt
@:solotovski
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |