abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192601644
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 19:30 schreef Hanca het volgende:

[..]

Trump is een gevaar, de GOP an sich niet. Mensen als McCain, die tegenover Obama stond, zijn echt niet staatsgevaarlijk.

Mensen die de kloof tussen de partijen willen vergroten zijn dat wel. Trump dus. En sommige Sandersaanhangers (Sanders zelf niet).
Sommige mensen hebben volgens mij het idee dat een president gewoon een knopje omdraait als het om beleid gaat. Als je je wat meer verdiept in de politiek kom je erachter dat een president alleen nog niet zoveel kan.
  maandag 13 april 2020 @ 19:36:31 #52
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192601704

:') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_192601717
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 19:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben volgens mij het idee dat een president gewoon een knopje omdraait als het om beleid gaat. Als je je wat meer verdiept in de politiek kom je erachter dat een president alleen nog niet zoveel kan.
Dat weet ik. Er zijn nu tegelijk met Trump dus ook een aantal zeer slechte politici aan de macht in de GOP. Maar dat maakt niet de hele GOP staatsgevaarlijk. Een partij die voor Trump nog met degelijke politici als McCain en Romney* aan kwam (ja, ik was het niet in alles met ze eens, maar het waren wel gewoon goede politici) is niet in eens volledig 'staatsgevaarlijk'. Sterker nog: daar kan ook alles zo maar weer heel snel ten goede keren.

*je weet wel, die man van de universele zorgverzekering in zijn staat...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 19:39:33 ]
pi_192601797
Een maand geleden beloofde Trump van alles toen hij een National Emergency uitriep en dat blijkt zoals gewoonlijk weer allemaal gebakken lucht te zijn geweest.

Draadje:
timkmak twitterde op maandag 13-04-2020 om 18:50:16 THREAD: A month ago, Trump declared a Coronvairus national emergency in a Rose Garden address.

NPR's investigations team went through every promise he made at that critical time and contacted all the groups.

Barely any of the promises were fulfilled.

https://t.co/P25gWomj6d reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192601813
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Leg maar uit hoe Sanders op Trump lijkt. 20 beleidspunten met bronnen. Nou goed noem er 10 en dan mag je 10 karaktereigenschappen die lijken noemen. Wel met bronnen natuurlijk.
[..]

Waarom? Ik beweer dat hij dezelfde problemen heeft als Trump als het gaat om samenwerking en compromissen sluiten. Kortom: een egoprobleem.

Jij insinueert dat Biden net zo'n leugenaar is als Trump, dus daarom vroeg en vraag ik je om twintig voorbeelden. Trump staat intussen op 15K bewezen leugens, dus 20 stuks moet te doen zijn als jij de waarheid spreekt.
  maandag 13 april 2020 @ 19:59:59 #56
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192602173
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 19:30 schreef Hanca het volgende:

[..]

Trump is een gevaar, de GOP an sich niet. Mensen als McCain, die tegenover Obama stond, zijn echt niet staatsgevaarlijk.

Mensen die de kloof tussen de partijen willen vergroten zijn dat wel. Trump dus. En sommige Sandersaanhangers (Sanders zelf niet).
Hier sluit ik me bij aan. Politiek is samenwerken, géén anarchisme.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192602230
Er zijn genoeg tests hoor! The best testing system ever!

Waarom bestelt Trump dan tests bij President Moon Jae-in van Zuid-Korea :?

Exclusive: South Korea set to ship coronavirus testing kits to U.S. - source
quote:
South Korea plans to send kits designed to run up to 600,000 coronavirus tests to the United States on Tuesday after an appeal from U.S. President Donald Trump, a Seoul official said.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 13 april 2020 @ 20:16:48 #58
458679 Ruse
Super, man
pi_192602522
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom? Ik beweer dat hij dezelfde problemen heeft als Trump als het gaat om samenwerking en compromissen sluiten. Kortom: een egoprobleem.
hoe kríj́g je dit bij elkaar in je hoofd joh, spoor je niet?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_192602614
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waar is je onderbouwing met bronnen dan?

quote:
Jij insinueert dat Biden net zo'n leugenaar is als Trump, dus daarom vroeg en vraag ik je om twintig voorbeelden. Trump staat intussen op 15K bewezen leugens, dus 20 stuks moet te doen zijn als jij de waarheid spreekt.
Kan ik doen maar waarom moet ik met 20 citaten + bron komen terwijl jij met niets komt? Bij Trump zitten er mensen elke uitspraak te toetsen, Biden liegt niet onder eenzelfde vergrootglas.

Hier heb je alvast 6 leugens alleen al over COVID
https://www.realclearpoli(...)_covid_response.html

Dit is ook wel een goed artikel over zijn leugenachtigheid, maargoed jij zult dat natuurlijk niet lezen dat snap ik.
https://www.jacobinmag.co(...)ic-debate-post-truth
quote:
make no mistake: if we are now living in a post-truth world, it is not only because Trump is in the White House, but also because of the campaign to drive him out, which seems to require a constant reshaping of the truth to fit its agenda, whether about Trump’s policy toward Russia, the history of previous administrations, or the minimization of the lies and inadequacies of his electoral rivals.

As others have pointed out, Biden has already gotten away with the kinds of lies that would have ended his campaign in a different era. In fact, they already did once before. That they’ve barely made a ripple now — and that he was allowed to unload a stream of lies as Trump-hating television anchors nodded along and cast him as “presidential” for it — doesn’t bode well for the years ahead.
pi_192602671
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 19:37 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat weet ik. Er zijn nu tegelijk met Trump dus ook een aantal zeer slechte politici aan de macht in de GOP. Maar dat maakt niet de hele GOP staatsgevaarlijk. Een partij die voor Trump nog met degelijke politici als McCain en Romney* aan kwam (ja, ik was het niet in alles met ze eens, maar het waren wel gewoon goede politici) is niet in eens volledig 'staatsgevaarlijk'. Sterker nog: daar kan ook alles zo maar weer heel snel ten goede keren.

*je weet wel, die man van de universele zorgverzekering in zijn staat...
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-04-2020 om 20:13:01 Breaking: Bernie Sanders just endorsed Joe Biden.

"We need you in the White House." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-04-2020 om 20:21:08 Bernie Sanders to Joe Biden: "I am asking all Americans — I'm asking every Democrat, I'm asking every independent, I'm asking a lot of Republicans — to come together in this campaign to support your candidacy which I endorse." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-04-2020 om 20:26:00 Bernie Sanders says he "will do all that I can to see that" Biden becomes president.

"Joe, I know that there is an enormous responsibility on your shoulders right now, and it is imperative that all of us work together." reageer retweet
Samenwerken O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2020 20:33:38 ]
pi_192602815
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 20:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op maandag 13-04-2020 om 20:13:01 Breaking: Bernie Sanders just endorsed Joe Biden.

"We need you in the White House." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-04-2020 om 20:21:08 Bernie Sanders to Joe Biden: "I am asking all Americans — I'm asking every Democrat, I'm asking every independent, I'm asking a lot of Republicans — to come together in this campaign to support your candidacy which I endorse." reageer retweet
Mooi, na AOC is ook Sanders verstandig. Hopelijk zijn zijn aanhangers dat ook.
pi_192602962
Biden:
jeffmason1 twitterde op maandag 13-04-2020 om 20:17:27 "You don't get enough credit, Bernie," ?@JoeBiden? tells ?@SenSanders? and thanks him for his endorsement. https://t.co/mPESDVpCwK reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-04-2020 om 20:30:11 "Your endorsement means a great deal. It means a great deal to me. I think people are going to be surprised that we are apart on some issues but we're awfully close" on others, Biden said. "I'm going to need you — not just to win the campaign, but to govern." reageer retweet
pi_192603101
Dit is natuurlijk het punt dat ulx toegeeft dat Bernie's ego toch niet even groot is als dat van Trump.
Ik weet het niet met deze endorsement. Bernie noemde natuurlijk Biden altijd al zijn vriend. Naar mijn idee is dat ook een belangrijke reden dat hij het niet geworden is, hij had Joe moeten slopen op zijn record. Maarja hij is natuurlijk veel te lief geweest en nu zitten we met deze turd. Het is toch idioot dat de enige reden om op een politicus te stemmen de tegenstander is.
pi_192603258
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit is natuurlijk het punt dat ulx toegeeft dat Bernie's ego toch niet even groot is als dat van Trump.
Ik weet het niet met deze endorsement. Bernie noemde natuurlijk Biden altijd al zijn vriend. Naar mijn idee is dat ook een belangrijke reden dat hij het niet geworden is, hij had Joe moeten slopen op zijn record. Maarja hij is natuurlijk veel te lief geweest en nu zitten we met deze turd. Het is toch idioot dat de enige reden om op een politicus te stemmen de tegenstander is.
Zie je wel dat jij er niks om geeft als het jouw grote held niet wordt: elkaar slopen was nou precies niet wat de democraten moesten doen. Want dat zou Trump de snelle route naar nog 4 jaar hebben gegeven.
  maandag 13 april 2020 @ 20:59:10 #65
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192603272
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik weet het niet met deze endorsement. Bernie noemde natuurlijk Biden altijd al zijn vriend. Het is toch idioot dat de enige reden om op een politicus te stemmen de tegenstander is.
Het is ook een strategisch besluit. Trump beschouwd iedereen die tegen hem is als een vijand die totaal vernietigd moet worden en iedereen die Trump steunt moet dus het zelfde doen. Dat lijkt me geen goed plan om een verkiezingscampagne in te gaan. Biden IS gewaarschuwd. Die gaat dus volop in de aanval, voor trump dit kan doen. De tanden van Trump zijn al verwijderd (hij kan Biden niet meer pakken op zijn zoons Oekraïne foutjes) Biden daartegen heeft een vol arsenaal van Trump-fouten waarmee hij Trump hard mee kan aanpakken. Die zal hij inzetten op momenten waar hij hem pijn mee kan doen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 13 april 2020 @ 21:04:20 #66
458679 Ruse
Super, man
pi_192603360
interessante endorsement en reactie
pi_192603371
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zie je wel dat jij er niks om geeft als het jouw grote held niet wordt: elkaar slopen was nou precies niet wat de democraten moesten doen. Want dat zou Trump de snelle route naar nog 4 jaar hebben gegeven.
Ah fijn dat je me weer woorden in de mond legt. Het is ook wel duidelijk dat jij liever 4 extra jaar Trump hebt dan Sanders zeg dat dan gewoon. Met Biden gaan ze gewoon verliezen, Sanders had een betere kans maar onder andere door zo poeslief voor elkaar te zijn hebben de democraten hun kans om de beste kandidaat om van Trump te winnen vergooid. Nu doen ze het met halfzachte Joe. Wel mooi ook dat je zo prachtig het sentiment iedereen die niet met ons is is tegen ons weet te verwoorden. Politiek is niet zo zwart-wit als jij het liefst ziet.
Obama sloopte Clinton ook gewoon.
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is ook een strategisch besluit. Trump beschouwd iedereen die tegen hem is als een vijand die totaal vernietigd moet worden en iedereen die Trump steunt moet dus het zelfde doen. Dat lijkt me geen goed plan om een verkiezingscampagne in te gaan. Biden IS gewaarschuwd. Die gaat dus volop in de aanval, voor trump dit kan doen. De tanden van Trump zijn al verwijderd (hij kan Biden niet meer pakken op zijn zoons Oekraïne foutjes) Biden daartegen heeft een vol arsenaal van Trump-fouten waarmee hij Trump hard mee kan aanpakken. Die zal hij inzetten op momenten waar hij hem pijn mee kan doen.
We zullen zien ik ben zeker benieuwd naar de campagne. Ik denk dat Trump rondjes om Biden heenloopt. Je zag het al met de Trump attack ad on Biden. Hij is veel effectiever in het narratief bepalen. Waarom denk je dat Trump Biden niet kan pakken met zijn zoons? Dat gaat 100% zeker een belangrijk thema worden. Biden's zoon heeft een flink goede deal met China gemaakt en ook Oekraïne zal het zeker nog over gaan.
  maandag 13 april 2020 @ 21:06:50 #68
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_192603387
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:36 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]

:') :') :')
“This media chatter is ridiculous — President Trump is not firing Dr. Fauci,”

Heftige kritiek op Trumps twittergedrag. En terecht.
Géén kloon van tvlxd!
pi_192603425
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
De tanden van Trump zijn al verwijderd (hij kan Biden niet meer pakken op zijn zoons Oekraïne foutjes)
Hardop gelachen, bedankt.
pi_192603433
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 21:06 schreef Montov het volgende:

[..]

“This media chatter is ridiculous — President Trump is not firing Dr. Fauci,”

Heftige kritiek op Trumps twittergedrag. En terecht.
Trump heeft gewoon zitten vissen hoe de reacties zouden zijn als hij Fauci zou ontslaan. Nu die vnl negatief zijn was het natuurlijk nooit zijn plan! :')
pi_192603438
Ik vind Sanders en Warren en zo top, maar ik snap niet helemaal hoe een Sanders een betere kans zou hebben als hij niet eens de nominatie binnen kan slepen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 13 april 2020 @ 21:11:09 #72
458679 Ruse
Super, man
pi_192603463
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ah fijn dat je me weer woorden in de mond legt. Het is ook wel duidelijk dat jij liever 4 extra jaar Trump hebt dan Sanders zeg dat dan gewoon. Met Biden gaan ze gewoon verliezen, Sanders had een betere kans maar onder andere door zo poeslief voor elkaar te zijn hebben de democraten hun kans om de beste kandidaat om van Trump te winnen vergooid. Nu doen ze het met halfzachte Joe. Wel mooi ook dat je zo prachtig het sentiment iedereen die niet met ons is is tegen ons weet te verwoorden. Politiek is niet zo zwart-wit als jij het liefst ziet.
[..]

We zullen zien ik ben zeker benieuwd naar de campagne. Ik denk dat Trump rondjes om Biden heenloopt. Je zag het al met de Trump attack ad on Biden. Hij is veel effectiever in het narratief bepalen. Waarom denk je dat Trump Biden niet kan pakken met zijn zoons? Dat gaat 100% zeker een belangrijk thema worden. Biden's zoon heeft een flink goede deal met China gemaakt en ook Oekraïne zal het zeker nog over gaan.
echt goede kandidaten waren het natuurlijk allemaal niet. Biden heeft veel aanhang, ervaring, connecties. het is een logische veilige keus, maar daarom ws ook niet gevaarlijk genoeg tegen Trump. het is geen powerhouse. maar Sanders riep teveel weerstand op, zijn radicaliteit brengt een soort instabiliteit en onzekerheid met zich mee. uiteindelijk is vooral vertrouwen toch erg belangrijk in politiek

“yes we can”
pi_192603507
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef OMG het volgende:
Ik vind Sanders en Warren en zo top, maar ik snap niet helemaal hoe een Sanders een betere kans zou hebben als hij niet eens de nominatie binnen kan slepen.
Er zit wel wat verschil in de groep die Sanders aansprak. Die had relatief meer steun onder laagopgeleide blanken. Zeg maar dezelfde groep als waar Trump het ook van moet hebben. Dat had het mogelijk iets makkelijker kunnen maken in enkele swingstates. Hoewel huidige polling zegt dat Biden het daar ook aardig doet... dus wie het weet mag het zeggen.
pi_192603633
Volstrekt normaal dat zijn dochter en haar man in een commissie als deze zitten.

Moet je voorstellen dat Hillary Clinton, haar dochter + partner erin had gezet. :')
pi_192603668
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef OMG het volgende:
Hij spreekt ook mensen aan die op Trump hebben gestemd. Drain the swamp? Dat is ongeveer alles waar Bernie het over had. Hij spreekt uberhaupt een breder spectrum van potentiele stemmers aan. Hij heeft betere ideeën. De enige reden dat Biden uberhaupt een kans wordt toegedicht is omdat de top van de democratische partij op het juiste moment de rijen om Biden sloot. Echt als je objectief kijkt naar de kandidaten was Biden een van de minste, types als Klobuchar, Harris, Warren misschien zelfs Buttigieg waren allemaal beter. Je ziet ook nooit iemand een argument voor Biden maken op andere basis van ja maar hij is nou eenmaal populair. Wat gewoon een slecht argument is, Trump, Putin, Erdogan etcetera zijn ook allemaal populair dat maakt ze nog niet goed.

JordanChariton twitterde op maandag 13-04-2020 om 16:21:49 Older voters who routinely watch @cnn @msnbc & read @washingtonpost @nytimes were fed a fact-free narrative that @JoeBiden was the "safe" "electable" candidate vs Trump....even as warnings blinked. Now, he's doing worse than @HillaryClinton was https://t.co/9jbaoAFec4 reageer retweet
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 21:11 schreef Ruse het volgende:

[..]

echt goede kandidaten waren het natuurlijk allemaal niet. Biden heeft veel aanhang, ervaring, connecties. het is een logische veilige keus, maar daarom ws ook niet gevaarlijk genoeg tegen Trump. het is geen powerhouse. maar Sanders riep teveel weerstand op, zijn radicaliteit brengt een soort instabiliteit en onzekerheid met zich mee. uiteindelijk is vooral vertrouwen toch erg belangrijk in politiek

“yes we can”
Ja Sanders riep zeker te veel weerstand op hij is ook niet perfect. Hij stemde ook mee met die stimulus. Hij was te lief voor Biden
briebriejoy twitterde op zondag 12-04-2020 om 18:29:40 Issues Bernie (generously) never raised about Biden:

✅Credible sexual assault allegations
✅A pattern of unwanted touching
✅Burisma
✅Lying abt civil rights record

Issues which are relevant to Biden’s electability argument — (his only real appeal):

See ✅s above. https://t.co/IFQZPMShtk reageer retweet
Maar veel mensen misleiden zichzelf echt te graag over Biden. Connecties aanhang en ervaring had Clinton ook en zij was véél scherper in debatten we weten allemaal hoe dat ging.
pi_192603697
Lol, ze heeft het over Burisma. Die woordvoerder van Sanders is echt volstrekt aan het doorslaan.
  maandag 13 april 2020 @ 21:27:20 #77
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192603743
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Volstrekt normaal dat zijn dochter en haar man in een commissie als deze zitten.

[ afbeelding ]

Moet je voorstellen dat Hillary Clinton, haar dochter + partner erin had gezet. :')
Jared heeft natuurlijk wel het Midden-Oosten conflict single handed opgelost. *O*
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 13 april 2020 @ 21:27:27 #78
458679 Ruse
Super, man
pi_192603746
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij spreekt ook mensen aan die op Trump hebben gestemd. Drain the swamp? Dat is ongeveer alles waar Bernie het over had. Hij spreekt uberhaupt een breder spectrum van potentiele stemmers aan. Hij heeft betere ideeën. De enige reden dat Biden uberhaupt een kans wordt toegedicht is omdat de top van de democratische partij op het juiste moment de rijen om Biden sloot. Echt als je objectief kijkt naar de kandidaten was Biden een van de minste, types als Klobuchar, Harris, Warren misschien zelfs Buttigieg waren allemaal beter. Je ziet ook nooit iemand een argument voor Biden maken op andere basis van ja maar hij is nou eenmaal populair. Wat gewoon een slecht argument is, Trump, Putin, Erdogan etcetera zijn ook allemaal populair dat maakt ze nog niet goed.

JordanChariton twitterde op maandag 13-04-2020 om 16:21:49 Older voters who routinely watch @:cnn @:msnbc & read @:washingtonpost @:nytimes were fed a fact-free narrative that @:JoeBiden was the "safe" "electable" candidate vs Trump....even as warnings blinked. Now, he's doing worse than @:HillaryClinton was https://t.co/9jbaoAFec4 reageer retweet
[..]

Ja Sanders riep zeker te veel weerstand op hij is ook niet perfect. Hij stemde ook mee met die stimulus. Hij was te lief voor Biden
briebriejoy twitterde op zondag 12-04-2020 om 18:29:40 Issues Bernie (generously) never raised about Biden:

✅Credible sexual assault allegations
✅A pattern of unwanted touching
✅Burisma
✅Lying abt civil rights record

Issues which are relevant to Biden’s electability argument — (his only real appeal):

See ✅s above. https://t.co/IFQZPMShtk reageer retweet
Maar veel mensen misleiden zichzelf echt te graag over Biden. Connecties aanhang en ervaring had Clinton ook en zij was véél scherper in debatten we weten allemaal hoe dat ging.
maar populariteit is het enige wat telt tegen Trump, dat is waar hij op wint. natuurlijk was Hillary beter, maar ook meer onpopulair bij sommige groepen
  maandag 13 april 2020 @ 21:29:40 #79
458679 Ruse
Super, man
pi_192603798
Biden/Sanders zou een gevaarlijke combi kunnen zijn, ze cancellen elkaars minpunten uit en vullen elkaar aan
pi_192603890
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 21:29 schreef Ruse het volgende:
Biden/Sanders zou een gevaarlijke combi kunnen zijn, ze cancellen elkaars minpunten uit en vullen elkaar aan
Biden/Sanders zijn 2 stokoude mannen, die ook nog eens beide de kapitein op het schip willen zijn. Biden/Warren zou ik dan sterker vinden. Biden ging toch ook sowieso een vrouw als vice nemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 21:35:34 ]
pi_192603902
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Lol, ze heeft het over Burisma. Die woordvoerder van Sanders is echt volstrekt aan het doorslaan.
Nee hoor Trump gaat hem daar zeker op aanpakken. Dan kan hij beter een proefronde hebben gehad met Sanders. Als hij weer begint over een wedstrijdje opdrukken oid gaat dat natuurlijk geen kiezers binnenhalen.

quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 21:27 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar populariteit is het enige wat telt tegen Trump, dat is waar hij op wint. natuurlijk was Hillary beter, maar ook meer onpopulair bij sommige groepen
Ja populariteit komt en gaat. Hillary won ook alle polls. Ik denk dat Biden zeker een betere keuze is dan Trump. Maar of hij nou enthousiasme oproept? Geloof ik niks van. Gelukkig voor Biden heeft hij net als Clinton de media mee. Hoewel dat ook toen niet genoeg was.
pi_192603914
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nou ja, het is niet ongebruikelijk voor het Berniefankliekje om de talking points van de Republikeinen braaf te herkauwen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192603931
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ah fijn dat je me weer woorden in de mond legt. Het is ook wel duidelijk dat jij liever 4 extra jaar Trump hebt dan Sanders zeg dat dan gewoon. Met Biden gaan ze gewoon verliezen, Sanders had een betere kans maar onder andere door zo poeslief voor elkaar te zijn hebben de democraten hun kans om de beste kandidaat om van Trump te winnen vergooid.
Absoluut niet, ik wil juist helemaal geen 4 jaar Trump en daarom was ik ook voor Biden. Sanders had nooit een kans gehad tegen Trump en dat heeft hij in de voorverkiezingen bewezen: Biden trok nieuwe kiezers aan, Sanders niet.

Sanders is gewoon bij een hele kleine groep heel populair, maar bij de rest helemaal niet. Sanders kreeg nauwelijks kiezers naar de stembus in de voorverkiezingen, hoe zou hij dan wel kiezers trekken in november?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 21:39:04 ]
pi_192603953
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee hoor Trump gaat hem daar zeker op aanpakken. Dan kan hij beter een proefronde hebben gehad met Sanders. Als hij weer begint over een wedstrijdje opdrukken oid gaat dat natuurlijk geen kiezers binnenhalen.
:D _O-
pi_192603988
quote:

[..]

Er is niks om hem daar op aan te pakken. Vermoedelijk weet ze dat ook wel... dus dan is de conclusie dat ze dom om zich heen aan het slaan is, boos dat ze is.
pi_192603990
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:37 schreef Hanca het volgende:

[..]

Absoluut niet, ik wil juist helemaal geen 4 jaar Trump en daarom was ik ook voor Biden. Sanders had nooit een kans gehad tegen Trump en dat heeft hij in de voorverkiezingen bewezen: Biden trok nieuwe kiezers aan, Sanders niet.
Als je het niet aan jezelf wil toegeven is dat prima hoor. Laten we even bij de feiten blijven Biden trekt geen nieuwe kiezers aan.
quote:
Of course, Biden’s weakness among younger Democrats is in part the result of Sen. Bernie Sanders’s strength with that group. But Sanders’s appeal doesn’t totally explain Biden’s struggles. In Iowa, for example, Biden received just 4 percent of the under-45 vote, according to entrance polls. That trailed Sanders (41 percent), but it also lagged behind former South Bend, Indiana, Mayor Pete Buttigieg (21 percent), Sen. Elizabeth Warren (16 percent) and tech entrepreneur Andrew Yang (10 percent). Biden also finished in the single digits among voters under 45 — and behind Buttigieg, Sanders and Warren — in New Hampshire and Nevada
https://fivethirtyeight.c(...)-him-the-nomination/
pi_192604017
Gewoon lekker data van 28 februari aanhalen. Nieuwere informatie bestaat gewoon niet als die je niet uitkomt.
pi_192604023
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er is niks om hem daar op aan te pakken. Vermoedelijk weet ze dat ook wel... dus dan is de conclusie dat ze dom om zich heen aan het slaan is, boos dat ze is.
:') Op dezelfde pagina wordt nog gepost dat Trumps dochter en schoonzoon op een taskforce zitten. Dat soort nepotisme doet het slecht onder kiezers. Jammer genoeg boeit het democraten blijkbaar niet als democraten het doen en republikeinen het niet als republikeinen het doen.
pi_192604025
Verstandig besluit van Sanders. Eens kijken of hij zijn Medicare-for-all gaat krijgen of dat hij met minder genoegen moet nemen.
pi_192604038
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als je het niet aan jezelf wil toegeven is dat prima hoor. Laten we even bij de feiten blijven Biden trekt geen nieuwe kiezers aan.
[..]
/
Jawel, Biden trok in de voorverkiezingen kiezers aan die in 2016 niet stemden, Sanders niet. Dat zijn de feiten. Dat was juist de grote verrassing van super tuesday en de dinsdag er na, dat stond letterlijk in alle kranten.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 21:43:33 ]
pi_192604046
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:') Op dezelfde pagina wordt nog gepost dat Trumps dochter en schoonzoon op een taskforce zitten. Dat soort nepotisme doet het slecht onder kiezers. Jammer genoeg boeit het democraten blijkbaar niet als democraten het doen en republikeinen het niet als republikeinen het doen.
Dat soort nepotisme doet het inderdaad niet goed onder kiezers. Wat dat met Joe Biden te maken heeft: helemaal niks. Die ging immers niet over de aanstelling van zijn zoon.
pi_192604058
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:41 schreef Monolith het volgende:
Gewoon lekker data van 28 februari aanhalen. Nieuwere informatie bestaat gewoon niet als die je niet uitkomt.
Ah ja want de uitslagen van die primary's zijn veranderd in de tussentijd :') Nu heeft Joe opeens meer stemmen onder de 45 gehaald in die staten natuurlijk :W
pi_192604093
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ah ja want de uitslagen van die primary's zijn veranderd in de tussentijd :') Nu heeft Joe opeens meer stemmen onder de 45 gehaald in die staten natuurlijk :W
Nee, maar een caucus en twee primaries in drie relatief kleine staten die niet direct representatief zijn voor het hele land zeggen net iets minder dan de stand van zaken nu met heel wat diversere en grotere staten achter de boeg, denk je zelf ook niet?
pi_192604097
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Bernie draaide wel snel. Hoelang zat er tussen het opgeven van de campagne en de knieval voor Biden?
pi_192604158
Anyway, maar weer over de echte vijand.

joncoopertweets twitterde op maandag 13-04-2020 om 03:16:32 Trump Has Now Shifted $1.9 Million From Campaign Donors To His Private Business https://t.co/1cMRHF34HG reageer retweet
Lekker bezig.

Note: bericht is zes weken oud.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 21:52:56 ]
pi_192604198
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, maar een caucus en twee primaries in drie relatief kleine staten die niet direct representatief zijn voor het hele land zeggen net iets minder dan de stand van zaken nu met heel wat diversere en grotere staten achter de boeg, denk je zelf ook niet?
Nee want we hadden het over Biden's populariteit onder nieuwe kiezers. Nu wordt elke democraat die niet direct warmloopt voor Biden verguisd dus is niet duidelijk hoeveel daarvan Biden stemmers zijn en hoeveel daarvan gewoon democraten die liever een ander hadden gezien. Maar prima als jij cijfers hebt waar Biden het goed doet onder jonge stemmers laat maar zien hoor.
pi_192604240
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee want we hadden het over Biden's populariteit onder nieuwe kiezers.

Ja, zoek maar eens het nieuws na SuperTuesday en de dinsdag daarna op. Dan zul je blijkbaar verrast worden, want toen heb je blijkbaar al het nieuws gemist.
pi_192604256
quote:

[..]

[..]

Ja populariteit komt en gaat. Hillary won ook alle polls. Ik denk dat Biden zeker een betere keuze is dan Trump. Maar of hij nou enthousiasme oproept? Geloof ik niks van. Gelukkig voor Biden heeft hij net als Clinton de media mee. Hoewel dat ook toen niet genoeg was.
Clinton had de media mee? Het waren juist media zoals de NYT en de WaPo die veel gewag maakte van haar e-mailschandaal (dat je achteraf gezien nauwelijks een schandaal kunt noemen).

Met andere woorden: de zogenaamde pro-Clinton media waren juist zeer kritisch richting haar.

En dat gedoe rond haar e-mails heeft Clinton waarschijnlijk het presidentschap gekost.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192604304
quote:

[..]

Nee want we hadden het over Biden's populariteit onder nieuwe kiezers. Nu wordt elke democraat die niet direct warmloopt voor Biden verguisd dus is niet duidelijk hoeveel daarvan Biden stemmers zijn en hoeveel daarvan gewoon democraten die liever een ander hadden gezien. Maar prima als jij cijfers hebt waar Biden het goed doet onder jonge stemmers laat maar zien hoor.
Sinds wanneer zijn nieuwe kiezers per se jonge kiezers? En wat doet het feit dat je je je hebt over nieuwe kiezers in vredesnaam af aan het feit dat een analyse over welke kiezers kandidaten aantrekken over veel staten representatiever is dan over drie kleine staatjes?
Nieuwe kiezers zijn niet enkel jongeren, die sowieso notoir onbetrouwbare stemmers zijn, maar ook gewoon mensen die niet gingen stemmen om wat voor reden dan ook en, zeker in de Amerikaanse verkiezingen, ook kiezers die voorheen op de andere partij stemden. Sterker nog, die groep telt natuurlijk dubbel zo zwaar.
pi_192604308
quote:

[..]

quote:
Think Joe Biden Has a Young Voter Problem? Think Again.

Since Super Tuesday, four general election trial heat polls have been released that break down the results by age. Biden, who beats Trump in all four surveys, is the leader among young voters in all of them, usually by blowout margins.

CNN has Biden winning the under-35 vote over Donald Trump, 64% to 33%. For Quinnipiac, it’s 59% to 30%. YouGov and Emerson published data for the under-30 vote. For YouGov, Biden was up 55% to 23%, and in Emerson, it’s 56% to 44%.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')