OH GOD DIT GEZEIKquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis hier nog een gedeelte René.
Hopelijk klaasweetalles niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Dat betekent wel dat rozevla ook weer in VBL mag.
Jullie mogen @:caland bedanken
Dan bestaat dat boomergriepje niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
OH GOD DIT GEZEIK
Volgende keer kom je pas terug na 2 maanden zonder notes.
Eén klacht = FOETSIE VRIEND
Je kan weer!
JCGOD ook terug in COR AUBquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
OH GOD DIT GEZEIK
Je kan weer!
JanCees kan vast wel voor zichzelf praten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JCGOD ook terug in COR AUB
@:JANCEES
Het is weer een nieuwe dag dus eigenlijk moet er weer een nieuwe gif komenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Gelijk even in het meest relevante topic van COR gepost.
En direct notewaardig. Ik zal geen TR plaatsen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Gelijk even in het meest relevante topic van COR gepost.
Je komt een beetje gefrustreerd over vandaag Dummie. Hoe komt het?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En direct notewaardig. Ik zal geen TR plaatsen.
ik ook aubquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
OH GOD DIT GEZEIK
Je kan weer!
Sorry Caland.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over vandaag Dummie. Hoe komt het?
Komt het door deze post?quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schattig dat @:Caland denkt dat hij vandaag weer in COR mag posten.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg blij voor je dat je weer in COR mag posten.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok
Volgende COR ban is ook permanent, dus gedraag je.
WOW BEDANKT!quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok
Volgende COR ban is ook permanent, dus gedraag je.
WTFquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
En dan neem ik gelijk doublepain mee omdat jullie elkaar opjutten
Wie?quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
Iedereen lijkt te missen dat @:saind weer eens hier aan het posten was.
Dan moet ie zich echt de pleuris vervelenquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
Iedereen lijkt te missen dat @:saind weer eens hier aan het posten was.
Daar heb ik NIKS mee te maken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland mag weer in COR en gelijk zie ik weer een waarschuwing van een mod over WO2 vergelijkingen.
Zou dat toeval zijn?
Ik dacht dat types als @GGMM juist ijscoboer waren.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
DE IJSCOBOER RIJDT WEER DE STRAAT IN
@:elan
Dat is dus iemand die vanuit zijn busje ijs verkoopt aan kinderen en types als @:ggmm
En daar ga je aan meedoen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb straks bingo op de vrijdagmiddagborrel via hangouts.
Als ik daaraan mee zou moeten doen zou ik zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat soort dingen zijn altijd optioneel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, helaas was het niet optioneel.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje (ElmoGod) kwam hier net binnen. Helemaal kapot.
Meteen weer meegegeven aan de koerier.
Erg teleurstellend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als je je kabeltje uit je router trekt. Geen internet, geen achterlijke bingo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, helaas was het niet optioneel.
NERGENS TOILETTENquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Corona klaagmuur
https://www.coronaklaagmuur.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sowquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel als je je kabeltje uit je router trekt. Geen internet, geen achterlijke bingo.
Dat je dan hier ook niet post zou een leuke bijkomstigheid zijn.
ik zet even rooibosthee met 2 klontjes suiker en maak even snel een broodje pindakasquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel als je je kabeltje uit je router trekt. Geen internet, geen achterlijke bingo.
Antiklacht geplaatstquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Corona klaagmuur
https://www.coronaklaagmuur.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pindakas?quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zet even rooibosthee met 2 klontjes suiker en maak even snel een broodje pindakas
doet het gewoon hierquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
This site can’t be reached
The webpage at https://www.coronaklaagmuur.nl/ might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dan zou ik echt woedend wezen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje (ElmoGod) kwam hier net binnen. Helemaal kapot.
Meteen weer meegegeven aan de koerier.
Erg teleurstellend.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zag ook bij Amazon dat het pakketje vanuit Italie kwam. Kan dus waarschijnlijk weer 40-45 uur wachten tot die tering Italianen weer wat hebben verzonden.quote:
Amazonquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zag ook bij Amazon dat het pakketje vanuit Italie kwam. Kan dus waarschijnlijk weer 40-45 uur wachten tot die tering Italianen weer wat hebben verzonden.
Weer eens wat anders dan kinderen voor kinderen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg een suggestie van Youtube om een review te kijken van een volwassen man over een beeldje van één of andere superheld.
Ze mogen dat algoritme wel eens fixen.
Dit even tussendoor.
mwoa als Amazon wat meer actief is in België dan ontkom ook jij niet eraan Ron. Prima bedrijf en aanbod (amerikaanse versie)quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag!
Vandaag kwam mijn bestelling van Ring fit adventure al binnen.![]()
Fnac.be-goden
Ik zo digestive met chocolaquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:51 schreef KingRoland het volgende:
ik pak even wat prince ministars koekjes
Amazon is zeker geen prima bedrijf.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa als Amazon wat meer actief is in België dan ontkom ook jij niet eraan Ron. Prima bedrijf en aanbod (amerikaanse versie)
Jeff is er druk mee Bezosquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amazon is zeker geen prima bedrijf.
die zijn zo lekkerquote:
dat mag je vinden maar bol.com en coolblue hebben een GROOT PROBLEEMquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amazon is zeker geen prima bedrijf.
Weggetyft en iets fatsoenlijks gekocht?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
Mijn Macbook is weer gefixed @:Scrummie2.1
Nee, zo rijk ben ik niet Donquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weggetyft en iets fatsoenlijks gekocht?
varken vies vet varkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een chocoladepaashaas
@:jancees @:onlogisch @:jojoortje
Ik heb een Dell Ronquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weggetyft en iets fatsoenlijks gekocht?
ik heb een THINKPAD X1 CARBONquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt een Apple product, dus in elk geval geld te veel.
Of juist niet omdat alles ernaartoe gaatquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt een Apple product, dus in elk geval geld te veel.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb van een klant een HP en privé een Lenovo.
Hij is nog pre-Corona.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig
wel voorzichtig zijn met lenovo komt van Peking
Die gebruik ik inderdaad zelden tot nooit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima laptop, maar de touchpad is zwaaaaar kut
Die van de MacBook is te goddelijk, ben zelfs sneller dan een muis ermeequote:Op vrijdag 10 april 2020 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gebruik ik inderdaad zelden tot nooit.
Die van mij is al een paar jaar ouder. Maar vooralsnog geen klachten, ik gebruik dat ding dan ook echt alleen voor werk.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die van mij is al een paar jaar ouder. Maar vooralsnog geen klachten, ik gebruik dat ding dan ook echt alleen voor werk.
dat is voor mij te grootquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook een ASUS, destijds voor 1000 euro gekocht op de BTW vrije dag, 17 inch best prima
Nee, ik ben woest.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af of @:scrummie2.1 al bingo heeft
Omdat je geen bingo hebt of omdat je er achter bent gekomen dat je een ruggengraatloze zak hooi bent omdat je aan bingo meedoet?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je moeder heb ik ook niet horen klagen.
Barbecuet chicken, met pommes plus en Coleslaquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Coleslaquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Barbecuet chicken, met pommes plus en Colesla
Op kersenhout gerookte kipfilets, op dezelfde manier bereid als de spareribs, maar dan zonder bot en van kip, daarna gegrild met oerfriet en Colesla. Vergeet niet wat extra oma’s mayonaise te bestellen voor de frietjes
@:kapiteintje
Ik zit bij vrienden in de tuin met een biertje, zal wel pizza bestellen worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
ja als je slechts Euroshopper koopt wel jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
Boodschappen gedaan.
Voor 40 euro, dus ik hoef voorlopig niet meer.
die vrienden zijn zo gezellig dat je alsnog komt FOK!kenquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit bij vrienden in de tuin met een biertje, zal wel pizza bestellen worden.
Heet jij kapiteintje?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja als je slechts Euroshopper koopt wel ja
Ik laat mijn echte vrinden niet zomaar in de steek.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die vrienden zijn zo gezellig dat je alsnog komt FOK!ken
Pauper.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
Boodschappen gedaan.
Voor 40 euro, dus ik hoef voorlopig niet meer.
Ik wil je alvast een smakelijke maaltijd wensen grote vriend Lansquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik eet lasagne vanavond. Ik vind lasagne heerlijk.
Thanks JeeCee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wil je alvast een smakelijke maaltijd wensen grote vriend Lans
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
"Optisch valt het wat tegen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optisch valt het wat tegen maar het smaakt zeer goed!
@:ggmm @:jancees @:maxi-mus @:yvonne
Understatement van het jaar wel. Man man man zeg.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Prima bodem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optisch valt het wat tegen maar het smaakt zeer goed!
Dit is alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optisch valt het wat tegen maar het smaakt zeer goed!
Grapje maat, eet smakelijk
Moest er iemand nog een liedje zingen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo, dat was de bingo.
Ik beken direct; ik heb gelachen met mijn collega's.
Moet zeggen dat de kip echt formidabel was, Lans.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Optisch valt het wat tegen"
Understatement van het jaar wel. Man man man zeg.
Je speelt op Goede Vrijdag bingo met je collega's?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo, dat was de bingo.
Ik beken direct; ik heb gelachen met mijn collega's.
Ja, schijnbaar. Weet niet zo wat de relevantie van goede vrijdag is verder maar okequote:Op vrijdag 10 april 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je speelt op Goede Vrijdag bingo met je collega's?
de een is tijd voor zonde en de ander zonde van je tijdquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Weet niet zo wat de relevantie van goede vrijdag is verder maar oke.
Ik vind het vergelijkbaar met zelfkastijding, zo'n beetje wat Jezus deed. Respect daarvoor.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Weet niet zo wat de relevantie van goede vrijdag is verder maar oke.
Jezus werd toch juist weer wakker na comazuipen met pasen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijkbaar met zelfkastijding, zo'n beetje wat Jezus deed. Respect daarvoor.
Die mensen gun ik corona.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
lol mensen hebben in Nederland ook zendmasten in de fik gezet
Ja, toevallig wel. Zat er net naar te kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg Shadow niet gestart, heb jij dat probleem ook?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel. Zat er net naar te kijken.
Hij start wel want krijg met steam een bericht dat ik kan remote playen, grappig welquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen goed begin van het weekend dit.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de kip echt formidabel was, Lans.
Eerste keer dat ik zoiets mee maak bij Shadow. Zal zo wel weer werken. Hoop ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij start wel want krijg met steam een bericht dat ik kan remote playen, grappig wel
Maar teleurstellend idd
Het is een online streamservice met je moeder, vandaag doet ze van alles erin voor 5 euroquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef 3rr0r het volgende:
shadow klinkt als een darkroom maar dan online
[ afbeelding ]
Gelukkig PS4 als backupquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zoiets mee maak bij Shadow. Zal zo wel weer werken. Hoop ik.
ik doe altijd voor 5 euro aan komkommers bij jouw moeder erinquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een online streamservice met je moeder, vandaag doet ze van alles erin voor 5 euro
Mooi zuipavondje in het verschiet. Ben ik wel aan toequote:Op vrijdag 10 april 2020 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Goed voer ook om een bodem te leggen hè.
Zeer matige comebackquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik doe altijd voor 5 euro aan komkommers bij jouw moeder erin
Lukt het dan nog wel 1,5m afstand te houdenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi zuipavondje in het verschiet. Ben ik wel aan toe
SPOILER: spannondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben met jonge mensen zonder overgewichtquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lukt het dan nog wel 1,5m afstand te houden
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:17 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.1Hier nog nietsSPOILER: spannondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, goede tip.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shut down doen, ff 5 min wachten en dan starten mis dat ie hem dan pakt
Jep, hij ging vrijdags doodquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus werd toch juist weer wakker na comazuipen met pasen?
Dus je gaat met mensen om die veel jonger zijn dan jou?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben met jonge mensen zonder overgewicht
Vuile klootzakquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je gaat met mensen om die veel jonger zijn dan jou?
Lekker man! Ik begin aan mijn derde glas wijn. Relatief lange vrimibo. Thuiswerken heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi zuipavondje in het verschiet. Ben ik wel aan toe
dan jijquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je gaat met mensen om die veel jonger zijn dan jou?
Rustig aan maat. Adolf laat zichzelf niet uit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man! Ik begin aan mijn derde glas wijn. Relatief lange vrimibo. Thuiswerken heeft ook zo zijn voordelen.
staan best vermakelijke dingen opquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Zag Amsterdam staan. Weggeklikt. Amsterdam
En dat noemen ze dan "Goede vrijdag", toen mochten ze die knakker blijkbaar ook al niet erg.quote:
Eensquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Zag Amsterdam staan. Weggeklikt. Amsterdam
Ik ookquote:
Nee, want die heb je nu sowieso al bedoel je?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, normaal heb ik dan maandag vrij, MAAR DAAR HEB IK NU NATUURLIJK NIKS AAN.
Ja, wel een vrije dag erbij, maar ik heb al ongeveer net zoveel vrije dagen staan als een leraar, dus dat schiet ook niet echt op.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, want die heb je nu sowieso al bedoel je?
Wat een enorme tragedie.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, normaal heb ik dan maandag vrij, MAAR DAAR HEB IK NU NATUURLIJK NIKS AAN.
Hou je bekquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
Amsterdam is de mooiste stad van Nederland
@KingRoland graag reactie. Echt leeg? Mensen hebben nu juist God nodig.twitter:YvonHeslinga twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 17:23:01@RobJetten 'zitten de kerken vol' serieus? Waar? reageer retweet
JaapFrisoquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland graag reactie. Echt leeg? Mensen hebben nu juist God nodig.twitter:YvonHeslinga twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 17:23:01@:RobJetten 'zitten de kerken vol' serieus? Waar? reageer retweet
Godgod
@Doublepaintwitter:BestOfFR12 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 11:57:59OPBEUREND TELEFOONTJE - https://t.co/XQysb1ggtH reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:01 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam is de mooiste stad van Nederland
lolquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:11 schreef Caland het volgende:
@:doublepaintwitter:BestOfFR12 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 11:57:59OPBEUREND TELEFOONTJE - https://t.co/XQysb1ggtH reageer retweet
quote:
Wat een baasquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om de post van @:afcniels
Gouwe ouwe
Depressieleef.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:02 schreef JanCees het volgende:
straks bier drinken op de bank tot ik in slaap val
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Topic geopend in MUZ. Een van mijn eerste uitstapjes buiten VBL sinds lange tijd. Spannend.
MUZ / Heeft ieder land zijn eigen, extreem foute muziek?
Corona heeft nog niet alle targets gehaald zie ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Corona heeft nog niet alle targets gehaald zie ik.
Wtf is ditquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:22 schreef Elan het volgende:
Alhoewel Braddie meer van de andere ziektes is.
Toen ie die vrouw buiten uitschold was wel grappigquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:22 schreef Elan het volgende:
Alhoewel Braddie meer van de andere ziektes is.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ie die vrouw buiten uitschold was wel grappig
Maar er zijn serieus mensen die doneren
Mooi hoe die met zijn armen zwaait als ie looptquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn leven is stabiel. 30 seconden later
Hahaahaha 'krijg de tering joh snol'quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn leven is stabiel. 30 seconden later
Als hij Corona krijgt meteen ICquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi hoe die met zijn armen zwaait als ie loopt
Dat moet bijna wel ja .quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hahaahaha 'krijg de tering joh snol'
Die krijgt nog een keer een mes in zijn dikke lijf.
Blij dat ik in een normale wijk woon tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel ja .
Hij heeft ook ruzie met Ad een oude man zijn huis is helemaal onder de hakenkruizen gezet en de ruiten ingegooid.
Ik zou een eettafel kopen die bij het postuur pastquote:
Voor dat soort mensen is echt geen plaats meer op de ic.quote:
coronatijden hequote:Op vrijdag 10 april 2020 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent hier de laatste tijd een beetje vaak.
Ronaldo vindt het voetbal ook prachtig, anders word je geen GOAT hequote:
3rr0r heeft geen leven.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent hier de laatste tijd een beetje vaak.
Echt hè. ( @maxi-mus lijkt een beetje gevoelens voor mij te hebben)quote:
Baudet is een populistische mongoolquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Baudet is een populistische mongool
Doe eens rustig maat.quote:
Dit klopt wel ja. (enkel vriendschappelijk)quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt hè. ( @:maxi-mus lijkt een beetje gevoelens voor mij te hebben)
Oké. (dat snap ik al ben ik wel een knappe vent) (bron best wel wat chica's)quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. (enkel vriendschappelijk)
Eens. Eens.quote:
Ik wil gewoon vrienden worden, maar hij wilt dat niet. Dan zijn we vijanden ook goed.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar wie is dan de volwassene? @:Tjacka
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
Met mensen die zeggen 'hij wilt' wil ik niks te maken hebben.
Laat mini muisquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vrienden worden, maar hij wilt dat niet. Dan zijn we vijanden ook goed.
Gelukkig herhalen ze het volgende maand weerquote:
Ongetwijfeld ja.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig herhalen ze het volgende maand weer
Het is een drama ja, zonder sport kan ik ook wel zonderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |