Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de kip echt formidabel was, Lans.
Eerste keer dat ik zoiets mee maak bij Shadow. Zal zo wel weer werken. Hoop ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij start wel want krijg met steam een bericht dat ik kan remote playen, grappig wel
Maar teleurstellend idd
Het is een online streamservice met je moeder, vandaag doet ze van alles erin voor 5 euroquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef 3rr0r het volgende:
shadow klinkt als een darkroom maar dan online
[ afbeelding ]
Gelukkig PS4 als backupquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zoiets mee maak bij Shadow. Zal zo wel weer werken. Hoop ik.
ik doe altijd voor 5 euro aan komkommers bij jouw moeder erinquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een online streamservice met je moeder, vandaag doet ze van alles erin voor 5 euro
Mooi zuipavondje in het verschiet. Ben ik wel aan toequote:Op vrijdag 10 april 2020 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Goed voer ook om een bodem te leggen hè.
Zeer matige comebackquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik doe altijd voor 5 euro aan komkommers bij jouw moeder erin
Lukt het dan nog wel 1,5m afstand te houdenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi zuipavondje in het verschiet. Ben ik wel aan toe
SPOILER: spannondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben met jonge mensen zonder overgewichtquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lukt het dan nog wel 1,5m afstand te houden
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:17 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.1Hier nog nietsSPOILER: spannondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, goede tip.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shut down doen, ff 5 min wachten en dan starten mis dat ie hem dan pakt
Jep, hij ging vrijdags doodquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus werd toch juist weer wakker na comazuipen met pasen?
Dus je gaat met mensen om die veel jonger zijn dan jou?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben met jonge mensen zonder overgewicht
Vuile klootzakquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je gaat met mensen om die veel jonger zijn dan jou?
Lekker man! Ik begin aan mijn derde glas wijn. Relatief lange vrimibo. Thuiswerken heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi zuipavondje in het verschiet. Ben ik wel aan toe
dan jijquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je gaat met mensen om die veel jonger zijn dan jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |