Naar de wat?quote:Op zondag 5 april 2020 03:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
pastagerecht gemaakt om drie uur 's nachts, mijn hele slaapritme naar de klote
Heel goed.quote:
sws, hekel aan die shitquote:Op zondag 5 april 2020 03:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je wel eens echt op tacos gestampt?
Moest je piepie machenquote:
@Flippiee kijk wat hij zei, daar is deze sc geen plek voor, toch?quote:
Lol jij belt zeker ook de politie als de buren een feestje gevenquote:Op zondag 5 april 2020 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:flippiee kijk wat hij zei, daar is deze sc geen plek voor, toch?
Nee, dan bel ik zelf wel even vriendelijk aanquote:Op zondag 5 april 2020 04:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij belt zeker ook de politie als de buren een feestje geven
Of ze nog wat te snuiven hebben zekerquote:Op zondag 5 april 2020 04:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, dan bel ik zelf wel even vriendelijk aan
Waarom maak je dan macaroni 's nachts?quote:Op zondag 5 april 2020 03:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
pastagerecht gemaakt om drie uur 's nachts, mijn hele slaapritme is naar de kanker
Hij wilde ergens op bijtenquote:Op zondag 5 april 2020 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom maak je dan macaroni 's nachts?
Om te vragen waarom je niet bent uitgenodigdquote:Op zondag 5 april 2020 04:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij belt zeker ook de politie als de buren een feestje geven
Jippiequote:
Mooi plaatje weerquote:
Dat gaat echt ziek hard vriendinquote:Op zondag 5 april 2020 11:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Vriend, ik ben lvl 25 al in modern warfare
Is daar buiten de SC wel plek voor dan?quote:Op zondag 5 april 2020 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:flippiee kijk wat hij zei, daar is deze sc geen plek voor, toch?
was spaghetti en had hongerquote:Op zondag 5 april 2020 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom maak je dan macaroni 's nachts?
Hahahaquote:Op zondag 5 april 2020 12:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een verneukt ritme, laat me raden je bent een fatty.
Hehehequote:Op zondag 5 april 2020 09:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Of ze nog wat te snuiven hebben zeker
Gaat ze door de geluidsbarriere ja als ze klaarkomt?quote:Op zondag 5 april 2020 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Waarom maakt mijn buurmeisje altijd zoveel geluid.
Ze is een kleuter... Dus denk het niet.quote:Op zondag 5 april 2020 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze door de geluidsbarriere ja als ze klaarkomt?
quote:Op zondag 5 april 2020 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is een kleuter... Dus denk het niet.
Ik herken het. Mijn buur krijgt kennelijk een strakke plasser als hij zichzelf hoort praten lees schreeuwen dus dat is dan ook wat hij 24/7 aan het doen is.quote:
Misschien is hij gewoon eenzaam.quote:Op zondag 5 april 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken het. Mijn buur krijgt kennelijk een strakke plasser als hij zichzelf hoort praten lees schreeuwen dus dat is dan ook wat hij 24/7 aan het doen is.
Oh nee hoor. Heeft elke dag mensen over, en blijft dan gewoon tot 4/5 sochtends doorlullen. En anders gaat het wel over de telefoonquote:
Ah, gezellig. Doet hij goed.quote:Op zondag 5 april 2020 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Heeft elke dag mensen over, en blijft dan gewoon tot 4/5 sochtends doorlullen. En anders gaat het wel over de telefoon
Dat sowieso jaquote:
Doe er wat aan dan als je er last van hebtquote:Op zondag 5 april 2020 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Heeft elke dag mensen over, en blijft dan gewoon tot 4/5 sochtends doorlullen. En anders gaat het wel over de telefoon
Dat ik het benoem wil niet zeggen dat ik er last van heb. Hij doet maar waar hij blij van wordtquote:Op zondag 5 april 2020 13:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan als je er last van hebt
Haha Antje. Classicquote:
Krijg je t vanzelf wel warm vanquote:Op zondag 5 april 2020 14:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog een beetje te fris voor buitenseks.
Moet je wel mensen voor kennen en ik ken alleen julliequote:Op zondag 5 april 2020 14:15 schreef dud0r het volgende:
Gezellig met z'n allen barbecueën in het park
Groetjes aan haagsquote:Op zondag 5 april 2020 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks BBQ in het Zuiderpark lekker man
Hoe gaat zoiets met 1.5 meter afstand. Gooien jullie de braadworsten naar elkaar toe?quote:Op zondag 5 april 2020 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks BBQ in het Zuiderpark lekker man
Snap ik wel met jouw persoonlijkheid dat niemand je wil kennenquote:Op zondag 5 april 2020 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je wel mensen voor kennen en ik ken alleen jullie
Doe niet zo ongezellig. Als je niet ziek bent is die 1,5 meter onzinquote:Op zondag 5 april 2020 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets met 1.5 meter afstand. Gooien jullie de braadworsten naar elkaar toe?
Ik kan goed doen alsof irlquote:Op zondag 5 april 2020 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel met jouw persoonlijkheid dat niemand je wil kennen
Die 1.5 meter is sowieso onzin. Gewoon niet niezenquote:Op zondag 5 april 2020 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo ongezellig. Als je niet ziek bent is die 1,5 meter onzin
En mocht je toch niezen gewoon hand voor je mondquote:Op zondag 5 april 2020 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 1.5 meter is sowieso onzin. Gewoon niet niezen
Nu niemand meer handen met elkaar schud kan dat inderdaadquote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En mocht je toch niezen gewoon hand voor je mond
Ik weet niet hoe jij niest maar bij mij komt het uit mijn neusquote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En mocht je toch niezen gewoon hand voor je mond
Rare anatomie heb jij danquote:Op zondag 5 april 2020 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij niest maar bij mij komt het uit mijn neus
Valt mee. Na wat gegoogle hebben we beide gelijk.quote:
Oh gelukkig maar ging wel een beetje twijfelenquote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee. Na wat gegoogle hebben we beide gelijk.
Twee stickers voor julliequote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee. Na wat gegoogle hebben we beide gelijk.
Nou, ik speel wel carrière op wereldklasse nu met atleti. Werner in de spits met dembele en carrasco op de flanken is terrorquote:Op zondag 5 april 2020 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al een ziek team vriend? Die shit is verslavender dan meth
quote:Op zondag 5 april 2020 12:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een verneukt ritme, laat me raden je bent een fatty.
o ja shit, moet nog boodschappen doen. ga het morgen maken, heb al gekooktquote:
Oh dat is ook wel lekker. Heb gisteren gekruide rijst en twee verschillende curries gemaakt.quote:
Dat maakt het wel gemakkelijker.quote:Op zondag 5 april 2020 17:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
o ja shit, moet nog boodschappen doen. ga het morgen maken, heb al gekookt
om te reageren op je post daar: we hebben best wat gemeenschappelijke kruiden hier dus is wel chill, hoefde vgm maar een of twee dingen te halen zelf
Heb jij ook last van huiselijk geweld nu jullie zoveel thuis zijnquote:Op zondag 5 april 2020 17:31 schreef 00wildchild het volgende:
Balkon op het Zuiden is zulks een leef.![]()
Morgen bbq kopen en buufje pesten.
Nee totaal niet. Gaat allemaal veel te gemoedelijk. Als ik nog maar enigszins tot hem aangetrokken zou zijn, zou ik zelfs overwegen hem terug te nemen zo chill gaat het.quote:Op zondag 5 april 2020 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij ook last van huiselijk geweld nu jullie zoveel thuis zijn
Heb je lekker een middagje in de keuken gestaan?quote:Op zondag 5 april 2020 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel lekker. Heb gisteren gekruide rijst en twee verschillende curries gemaakt.![]()
Dus voorlopig even genoeg eten maar chili is een goede voor van de week
Je kiest er elke dag weer voorquote:Op zondag 5 april 2020 17:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Gaat allemaal veel te gemoedelijk. Als ik nog maar enigszins tot hem aangetrokken zou zijn, zou ik zelfs overwegen hem terug te nemen zo chill gaat het.
Hoop dat jullie elkaar weer vindenquote:Op zondag 5 april 2020 17:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Gaat allemaal veel te gemoedelijk. Als ik nog maar enigszins tot hem aangetrokken zou zijn, zou ik zelfs overwegen hem terug te nemen zo chill gaat het.
Vanaf 16.30 tot 19.30/20.00 ongeveer.quote:Op zondag 5 april 2020 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je lekker een middagje in de keuken gestaan?
Alsof jij nooit piepie moet machenquote:
Zodat iedereen hier lekker kan bashen dat ik een vreemdgaande ex heb teruggenomen.quote:
Ja het gaat wel prima. En op zich, zijn er geen woningen waar ik kans op maak. Dat helpt niet echt mee.quote:
Wat maakt het nu uit wat wij ervan vinden. Het is gewoon het beste voor je kindquote:Op zondag 5 april 2020 17:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zodat iedereen hier lekker kan bashen dat ik een vreemdgaande ex heb teruggenomen.
Nee. Ik voel het niet meer. Dat vind ik misschien nog wel het ergste van de hele situatie.
Ouders bij elkaar is niet altijd het beste. Die van mij vochten enzo.quote:Op zondag 5 april 2020 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit wat wij ervan vinden. Het is gewoon het beste voor je kind
Waarom is dat een probleem?quote:Op zondag 5 april 2020 17:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ouders bij elkaar is niet altijd het beste. Die van mij vochten enzo.Ah ja wie weet, maar ik voel geen aantrekking meer en dat is wel een probleem.
Op dit moment zit het er niet in. Zien wel over een paar jaar, wie weet.
Omdat je wel aangetrokken tot je partner wil voelen. Anders is het gewoon een huisgenoot.quote:Op zondag 5 april 2020 17:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem?
Blijf vooral niet bij elkaar omdat dat beter zou zijn.
Gelukkig voel jij geen wrok en ben je zooo vergevingsgezind waardoor jullie nog een prachtige toekomst samen hebben.
Het is haar ex.quote:Op zondag 5 april 2020 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je wel aangetrokken tot je partner wil voelen. Anders is het gewoon een huisgenoot.
En ook je ex kan een huisgenoot zijn. Moet ze dan maar weer samen zijn maar zonder aantrekkingskracht dus ook zonder genegenheid?quote:
Ze moet gewoon opsodeflikkeren.quote:Op zondag 5 april 2020 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ook je ex kan een huisgenoot zijn. Moet ze dan maar weer samen zijn maar zonder aantrekkingskracht dus ook zonder genegenheid?
Doe normaal manquote:
Doe ikquote:
quote:Op zondag 5 april 2020 18:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Je bent rete irritant en eigenwijs.
Je verdient een trap onder je hol.
Als ouders en vrienden ja. Als partner heb ik toch iemand nodig die ik elke dag de kleren van het lijf wil scheuren.quote:Op zondag 5 april 2020 17:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem?
Blijf vooral niet bij elkaar omdat dat beter zou zijn.
Gelukkig voel jij geen wrok en ben je zooo vergevingsgezind waardoor jullie nog een prachtige toekomst samen hebben.
Je lijkt te kiezen voor veiligheid.quote:Op zondag 5 april 2020 18:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als ouders en vrienden ja. Als partner heb ik toch iemand nodig die ik elke dag de kleren van het lijf wil scheuren.
Scheelt verder vooral ook wel dat we lekker zelf moeten weten wat we gaan doen.![]()
Ja ik zou niet graag bij iemand wonen die mij besodemieterd heeft, niet dat die twee dingen vaak voorkomenquote:
Ik kies voor wat mij en mijn kind nu het beste uitkomt. Ja kan ook in een doos gaan wonen natuurlijk of op een studentenkamer waar ik mijn kind geen juist onderdak in kan bieden.quote:Op zondag 5 april 2020 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je lijkt te kiezen voor veiligheid.
Ja, jij zou handelen uit emotie en halsoverkop in paniek je biezen pakken en daarna pas nadenken wat je gaat doen. Die vlieger gaat voor mij niet op. Ben best berekenend. Ik wacht lekker op een geschikt plekje voor mezelf.quote:Op zondag 5 april 2020 18:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik zou niet graag bij iemand wonen die mij besodemieterd heeft, niet dat die twee dingen vaak voorkomen
Maar ondertussen kan het ook nog goedkomen...quote:Op zondag 5 april 2020 19:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik kies voor wat mij en mijn kind nu het beste uitkomt. Ja kan ook in een doos gaan wonen natuurlijk of op een studentenkamer waar ik mijn kind geen juist onderdak in kan bieden.
Het is gewoon wachten op een woning, maar dat heb ik inmiddels al 100 keer uitgelegd.
Ik zou proberen te handelen vanuit idealen ja.quote:Op zondag 5 april 2020 19:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, jij zou handelen uit emotie en halsoverkop in paniek je biezen pakken en daarna pas nadenken wat je gaat doen. Die vlieger gaat voor mij niet op. Ben best berekenend. Ik wacht lekker op een geschikt plekje voor mezelf.
Welk ideaal?quote:Op zondag 5 april 2020 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou proberen te handelen vanuit idealen ja.
Cynisme en een stukje begrijpend lezen. Nee. Het gaat niet meer goed komen. En if so, waar bemoei je je mee?quote:Op zondag 5 april 2020 19:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar ondertussen kan het ook nog goedkomen...
Het ideaal van couchsurfen ofzo terwijl je een kind onder te brengen hebt.quote:
Oh dat vind ik juist totaal niet bij jou passenquote:Op zondag 5 april 2020 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opkomen voor jezelf.
Niet te handelen vanuit angst.
Mijn mening geven heeft weinig met opdringen te maken.quote:Op zondag 5 april 2020 19:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Cynisme en een stukje begrijpend lezen. Nee. Het gaat niet meer goed komen. En if so, waar bemoei je je mee?
Dring je mening toch niet zo op bij zaken waar je helemaal niets vanaf weet. Of koop een huis voor me ofzo. Anders gewoon lekker niet meer over hebben.
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist totaal niet bij jou passen
quote:Op zondag 5 april 2020 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opkomen voor jezelf.
Niet te handelen vanuit angst.
Heb je al een keer een afspraak gehad?quote:Op zondag 5 april 2020 19:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Je weet echt helemaal niet waar je het over hebt man. Wil je even geen psycholoogje over me spelen op de zeer geringe informatie die je van me hebt.
Allang. Kijk zie je weet zeer weinig, dus je tips en weet ik het slaan allemaal op lucht.quote:Op zondag 5 april 2020 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je al een keer een afspraak gehad?
Wel balen nu trouwens dat alles even op een gat ligt.
Ik kan een eind komen, denk ik.quote:Op zondag 5 april 2020 19:24 schreef 00wildchild het volgende:
Of nee liever nog, vertel jij mij even hoe de vork van A tot Z in de steel steekt en wat ik allemaal moet gaan doen. Je weet er blijkbaar heel veel van.
Ja inderdaad na een aantal afspraken is alles peace en vrijenquote:Op zondag 5 april 2020 19:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Allang. Kijk zie je weet zeer weinig, dus je tips en weet ik het slaan allemaal op lucht.
Ja? Dan zou je moeten weten dat iedere situatie verschillend is omdat alles afhangt en valt of staat op zelfs de kleinste (omgevings- en mogelijkheids) factoren.quote:Op zondag 5 april 2020 19:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan een eind komen, denk ik.
Niet zozeer uit de positie van een alleswetende psycholoog hoor.
Eerder vanuit de positie van een ervaringsdeskundige.
Onzin.quote:Op zondag 5 april 2020 19:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja? Dan zou je moeten weten dat iedere situatie verschillend is omdat alles afhangt en valt of staat op zelfs de kleinste (omgevings- en mogelijkheids) factoren.
Jouw ervaring is niet mijn ervaring en andersom. Dat zal het ook nooit worden en derhalve zijn de situaties en oplossingen ook niet hetzelfde.
Kapsalon met extra haar er inquote:
Ik heb nog geen glitterende diadeem gevondenquote:Op zondag 5 april 2020 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Prima, als er maar geen glitter in zit.
Ja hele dag buiten geweestquote:Op zondag 5 april 2020 19:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Myrr, laat maar praten en geniet van het zonnetje
Ik had beetje nasi met sate want had vanmiddag al halve kip gehad en soep heel laat.quote:
Halve kip??quote:Op zondag 5 april 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had beetje nasi met sate want had vanmiddag al halve kip gehad en soep heel laat.
Wat heb je met andere helft van die kip gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had beetje nasi met sate want had vanmiddag al halve kip gehad en soep heel laat.
Wel met de nodige afstand tochquote:
Mijn vader, ik at bij hem.quote:Op zondag 5 april 2020 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heb je met andere helft van die kip gedaan
Ja. Fijn dat andere mensen zich er ook eindelijk aan houden.quote:Op zondag 5 april 2020 19:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wel met de nodige afstand toch
Myrr don't owe you shit 🖕🖕🖕🖕🖕quote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Fijn dat andere mensen zich er ook eindelijk aan houden.
Kom niet in m’n aura bitch
Gadverdammequote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
Wel gelijk zwarte poten van in gras en zand lopen
nja, waar de andere helft is... lijkt mij een enorm interessant vraagstuk.quote:Op zondag 5 april 2020 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat is hier niet aan te begrijpen?
Voetenbadje achteraf, lekker tochquote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
Wel gelijk zwarte poten van in gras en zand lopen
quote:Op zondag 5 april 2020 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
nja, waar de andere helft is... lijkt mij een enorm interessant vraagstuk.
quote:
Ja ben nu aan het klaarmaken. Ps4 bij, voetmasker erna. Potverdorie wat een leven.quote:Op zondag 5 april 2020 19:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Voetenbadje achteraf, lekker toch
Myrr de Pyrr, mijn crea-bea maatjequote:Op zondag 5 april 2020 20:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ben nu aan het klaarmaken. Ps4 bij, viermaster erna. Potverdorie wat een leven.
Yasssss was die vergeten.quote:Op zondag 5 april 2020 19:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr don't owe you shit 🖕🖕🖕🖕🖕
Maat wat maak je.quote:Op zondag 5 april 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Myrr de Pyrr, mijn crea-bea maatje
quote:Op zondag 5 april 2020 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben bezig met poëzie en tekeningen enzo...
Jezelf het makkelijk mogelijk maken, true spiritquote:Op zondag 5 april 2020 20:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ben nu aan het klaarmaken. Ps4 bij, voetmasker erna. Potverdorie wat een leven.
Kunnen we dat ergens terugvinden?quote:Op zondag 5 april 2020 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben bezig met poëzie en tekeningen enzo...
misschien upload ik nog wel een keer watquote:Op zondag 5 april 2020 20:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens terugvinden?
jeetje...quote:Op zondag 5 april 2020 20:05 schreef 00wildchild het volgende:
Mijne zijn allemaal 50 shades en erger goor. Begint lief en daarna wordt het een soort van gekke rant en niemand mag die ooit vinden
Ahw lief maar ik val niet op oude mannenquote:Op zondag 5 april 2020 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niets doet me meer naar jou verlangen,
dan de kuiltjes in je wangen
Zou leuk zijn, creativiteit komt van inspiratie, het wakkert het ook opquote:Op zondag 5 april 2020 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien upload ik nog wel een keer wat
quote:Op zondag 5 april 2020 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahw lief maar ik val niet op oude mannen
Vertel meer, komt er een gloeiende pook aan te pas?quote:Op zondag 5 april 2020 20:05 schreef 00wildchild het volgende:
Mijne zijn allemaal 50 shades en erger goor. Begint lief en daarna wordt het een soort van gekke rant en niemand mag die ooit vinden
Jouw volle bos haarquote:Op zondag 5 april 2020 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niets doet me meer naar jou verlangen,
dan de kuiltjes in je wangen
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zegquote:Op zondag 5 april 2020 20:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jouw volle bos haar
Daar smacht ik naar
Maar hier beneden
Ben ik onbesneden
Oh nee dat nog net niet. Zal t eens voorstellen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vertel meer, komt er een gloeiende pook aan te pas?
Romantiek is een breed begrip.quote:Op zondag 5 april 2020 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jeetje...
hmm nee, 50 shades vind ik niet zo romantisch...
quote:Op zondag 5 april 2020 20:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
Etto kan mijn dichtkunst niet waarderen.
Dat maakt het lastig te verteren.
Daar benee is het een oerwoud.
En soms even benauwd.
Misschien moet ik toch even scheren.
Ben je sado?quote:Op zondag 5 april 2020 20:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh nee dat nog net niet. Zal t eens voorstellen.
Ja wel een beetje. Plekken zijn trofeeën en tijdelijke claims.quote:
100 bladzijden in 7 uur? Lees je letter voor letter ofzoquote:Op zondag 5 april 2020 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb vandaag een boek van 100 bladzijden in 7 uur uitgelezen en een opdracht van 750 woorden naar aanleiding van dat boek zojuist eruit geramd en nu ben ik redelijk content met mezelf.
Netjes Naatje.quote:Op zondag 5 april 2020 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb vandaag een boek van 100 bladzijden in 7 uur uitgelezen en een opdracht van 750 woorden naar aanleiding van dat boek zojuist eruit geramd en nu ben ik redelijk content met mezelf.
Ik wens je veel succes met Liquid Times van Zigmunt Bauman en ben benieuwd of je het lukt om die stof in dezelfde tijd tot je te nemen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
100 bladzijden in 7 uur? Lees je letter voor letter ofzo
Er was een vrij duidelijke deadline, ik moest welquote:Op zondag 5 april 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes Naatje.
Hoe komt het dat het je nu wel lukte?
Wat deed je daar dan?quote:Op zondag 5 april 2020 20:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vandaag ingevallen op de spoedeisende ben nu echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt
Vertel.quote:Op zondag 5 april 2020 20:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vandaag ingevallen op de spoedeisende ben nu echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt
Komen even met het hele gezin langs omdat hun kleuter hoestquote:
Ze was patiëntquote:
Verstandig van die mensen. Je weet het maar nooit tegenwoordigquote:Op zondag 5 april 2020 20:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Komen even met het hele gezin langs omdat hun kleuter hoest
Was ooit verpleegkundige draai nu een paar diensten als t te gek wordtquote:
Ja zo is het. Er is ook nergens te vinden wat je dan moet doenquote:Op zondag 5 april 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verstandig van die mensen. Je weet het maar nooit tegenwoordig
Waarom zou je dat ergens moeten vinden? Daarvoor zijn er juist ziekenhuizenquote:Op zondag 5 april 2020 20:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja zo is het. Er is ook nergens te vinden wat je dan moet doen
Loop niet zo dom te trollen werd echt madquote:Op zondag 5 april 2020 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ergens moeten vinden? Daarvoor zijn er juist ziekenhuizen
doet hij altijd die vieze vuile gore klootzakquote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Loop niet zo dom te trollen werd echt mad
Ik troll nooitquote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Loop niet zo dom te trollen werd echt mad
hjb over mortquote:Op zondag 5 april 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doet hij altijd die vieze vuile gore klootzak
Dan hoop ik dat ze nooit meer postquote:Op zondag 5 april 2020 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Bij elke post van Simonede post ik een k-pop filmpje
Netjes!quote:Op zondag 5 april 2020 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Was ooit verpleegkundige draai nu een paar diensten als t te gek wordt
Niet mijn probleemquote:Op zondag 5 april 2020 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Bij elke post van Simonede post ik een k-pop filmpje
Heb je mijn mention nog gezien maatquote:Op zondag 5 april 2020 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met Liquid Times van Zigmunt Bauman en ben benieuwd of je het lukt om die stof in dezelfde tijd tot je te nemen.
Ga morgen voor het eerst thuiswerken. Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Maar in ieder geval weer beetje ritmequote:
Dankjequote:
Ritme is sowieso wel fijn ja, merk dat die van mij wel weer beetje naar de klote aan het gaan is.quote:Op zondag 5 april 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga morgen voor het eerst thuiswerken. Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Maar in ieder geval weer beetje ritme
Hier ookquote:Op zondag 5 april 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Ritme is sowieso wel fijn ja, merk dat die van mij wel weer beetje naar de klote aan het gaan is.
Naja probeer mij er ook niet te druk om te maken want komt wel weer goed als het allemaal weer normaal is en ik ook gewoon weer heen moet i.p.v. zelf maar bepalen nu of ik wilquote:
Nog verrassend dat het open is danquote:Op zondag 5 april 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja probeer mij er ook niet te druk om te maken want komt wel weer goed als het allemaal weer normaal is en ik ook gewoon weer heen moet i.p.v. zelf maar bepalen nu of ik wil(Er is bijna niks te doen dus tja ben ook niet echt gemotiveerd ofzo)
Ik ga hetzelfde doen chick. Deze week weer een weekje op kantoor werken na 3 weken thuis te hebben gewerktquote:Op zondag 5 april 2020 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Ohja zal morgen even op kantoor kijken daar of plant nog leeft, oeps.. daar moest ik opletten bedenk ik mij ineens.!
Nou ik denk niet dat we hetzelfde doen hoor.. Enige wat ik met het kantoor daar te maken heb is het schoonhouden en ik moet nu op plant letten want iedereen van kantoor werkt thuis.quote:Op zondag 5 april 2020 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen chick. Deze week weer een weekje op kantoor werken na 3 weken thuis te hebben gewerkt
Rip
Dat denk ik ook niet nee, maar goed het is morgen voor ons beiden afzien op kantoor. Alleen voor jou een heel stuk korterquote:Op zondag 5 april 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat we hetzelfde doen hoor.. Enige wat ik met het kantoor daar te maken heb is het schoonhouden en ik moet nu op plant letten want iedereen van kantoor werkt thuis.
Ga wat doen dan. Deze periode is juist ideaal om wat nieuws te leren of whatever. Krijg je ook motivatie vanquote:Op zondag 5 april 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
En ik zit na 12 uur 's middags sowieso wel weer thuis want verveel me dood daar op dit moment dus ga ik maar naar huis.
Ja pff dat is ook precies wat ik moet doen daar normaal gesproken (op 1 dag schoonmaken na) maar ja als er niemand isquote:Op zondag 5 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga wat doen dan. Deze periode is juist ideaal om wat nieuws te leren of whatever. Krijg je ook motivatie van
Kan ook thuisquote:Op zondag 5 april 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff dat is ook precies wat ik moet doen daar normaal gesproken (op 1 dag schoonmaken na) maar ja als er niemand isKan ook niet zomaar iets doen daar.
Heb nog maar 3 afleveringen gezien. Hik er beetje tegenaanquote:
Oh wow. Ik heb echt bijna alles in 1 avond gekeken.quote:Op zondag 5 april 2020 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog maar 3 afleveringen gezien. Hik er beetje tegenaan
Kijk hem ook wel af hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow. Ik heb echt bijna alles in 1 avond gekeken.
Matig matig. Was een klein motivatie tipje. Maar die heb je kennelijk niet meer nodigquote:
Ja moet die don't fuck with cats ook nog kijkenquote:Op zondag 5 april 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben blij dat Netflix (bijna) altijd wel goeie docu's maakt.
Motivatietipjes heb ik altijd nodigquote:Op zondag 5 april 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig matig. Was een klein motivatie tipje. Maar die heb je kennelijk niet meer nodig
Ga ik pas doen als BCS helemaal afgelopen is.quote:Op zondag 5 april 2020 22:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik kijk Breaking Bad terug.
@:Ashqelon
Ga doen dan.quote:Op zondag 5 april 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet die don't fuck with cats ook nog kijken
Een whiteboardquote:
Goed plan, overvloed aan kleine detailsquote:Op zondag 5 april 2020 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik pas doen als BCS helemaal afgelopen is.
Wat een patriottische emojiquote:
Ik moet helaas werken dus niet de tijd om zoveel netflix te kunnen kijkenquote:Op zondag 5 april 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben blij dat Netflix (bijna) altijd wel goeie docu's maakt.
quote:
Nee want zie al genoeg ellende in mijn huis weer tot leven komen dus hou maar. Jij belang bij spinnen en vliegen?quote:Op zondag 5 april 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
geloof dat dat thuiswerken tot WAANZIN kan leiden hihihi
Overigens, de eerste muggen zijn gesignaleerd, zal ik ze naar Emmen sturen of zeg je: nou, hou maar daar?
Jaja, de zomer komt eraanquote:Op zondag 5 april 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want zie al genoeg ellende in mijn huis weer tot leven komen dus hou maar. Jij belang bij spinnen en vliegen?
Ja kut man en woon bij allemaal bomen in de buurt dus heb hier ook wel veel soorten insecten.quote:
Is toch gezellig? Kaartje leggen, bingo, allemaal leuke activiteiten met onze gevleugelde, meerpotige vrinden.quote:Op zondag 5 april 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut man en woon bij allemaal bomen in de buurt dus heb hier ook wel veel soorten insecten.
Nee bah maar ben wel minder bang geworden voor spinnen enz sinds ik hier woon.quote:Op zondag 5 april 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Kaartje leggen, bingo, allemaal leuke activiteiten met onze gevleugelde, meerpotige vrinden.
ah joh en hier hebben we gelukkig geen megaspinnenquote:Op zondag 5 april 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bah maar ben wel minder bang geworden voor spinnen enz sinds ik hier woon.
Nou heb anders vorig jaar een paar flinke weggehaald hier hoor.. Of naja Kuroi heeft ze toen opgegeten.quote:Op zondag 5 april 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah joh en hier hebben we gelukkig geen megaspinnen
quote:Op zondag 5 april 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou heb anders vorig jaar een paar flinke weggehaald hier hoor.. Of naja Kuroi heeft ze toen opgegeten.
Je kunt ook gewoon begroeten, doe ik ook als ik een spinnetje in de hoek zie zitten. Is niet vaak want ik stof, was en boen alles continuequote:Op zondag 5 april 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Dat je badkamerdeur opendoet en een enorme spin voorbij ziet rennen. Omg
bordje neerzetten: Glitters en insecten verboden.quote:Op zondag 5 april 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
En heb altijd ramen open hier dus die vieze beesten kunnen ook vet makkelijk mijn huis in.
Je kan niet zomaar insecten vangen en aan een reptiel geven. Geen zin om verder uit te leggen maar het is zo.quote:Op zondag 5 april 2020 23:45 schreef 00wildchild het volgende:
Dat is toch gewoon voer voor die reptielen van je?
hehehe gourmet-hagedissen, die eten niet alles zomaarquote:Op zondag 5 april 2020 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar insecten vangen en aan een reptiel geven. Geen zin om verder uit te leggen maar het is zo.
Haha watquote:Op zondag 5 april 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehehe gourmet-hagedissen, die eten niet alles zomaar
Wat slechtquote:Op zondag 5 april 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gourmet... gourmand... fijnprovers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |