Moet je wel mensen voor kennen en ik ken alleen julliequote:Op zondag 5 april 2020 14:15 schreef dud0r het volgende:
Gezellig met z'n allen barbecueën in het park
Groetjes aan haagsquote:Op zondag 5 april 2020 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks BBQ in het Zuiderpark lekker man
Hoe gaat zoiets met 1.5 meter afstand. Gooien jullie de braadworsten naar elkaar toe?quote:Op zondag 5 april 2020 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks BBQ in het Zuiderpark lekker man
Snap ik wel met jouw persoonlijkheid dat niemand je wil kennenquote:Op zondag 5 april 2020 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je wel mensen voor kennen en ik ken alleen jullie
Doe niet zo ongezellig. Als je niet ziek bent is die 1,5 meter onzinquote:Op zondag 5 april 2020 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets met 1.5 meter afstand. Gooien jullie de braadworsten naar elkaar toe?
Ik kan goed doen alsof irlquote:Op zondag 5 april 2020 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel met jouw persoonlijkheid dat niemand je wil kennen
Die 1.5 meter is sowieso onzin. Gewoon niet niezenquote:Op zondag 5 april 2020 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo ongezellig. Als je niet ziek bent is die 1,5 meter onzin
En mocht je toch niezen gewoon hand voor je mondquote:Op zondag 5 april 2020 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 1.5 meter is sowieso onzin. Gewoon niet niezen
Nu niemand meer handen met elkaar schud kan dat inderdaadquote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En mocht je toch niezen gewoon hand voor je mond
Ik weet niet hoe jij niest maar bij mij komt het uit mijn neusquote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En mocht je toch niezen gewoon hand voor je mond
Rare anatomie heb jij danquote:Op zondag 5 april 2020 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij niest maar bij mij komt het uit mijn neus
Valt mee. Na wat gegoogle hebben we beide gelijk.quote:
Oh gelukkig maar ging wel een beetje twijfelenquote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee. Na wat gegoogle hebben we beide gelijk.
Twee stickers voor julliequote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee. Na wat gegoogle hebben we beide gelijk.
Nou, ik speel wel carrière op wereldklasse nu met atleti. Werner in de spits met dembele en carrasco op de flanken is terrorquote:Op zondag 5 april 2020 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al een ziek team vriend? Die shit is verslavender dan meth
quote:Op zondag 5 april 2020 12:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een verneukt ritme, laat me raden je bent een fatty.
o ja shit, moet nog boodschappen doen. ga het morgen maken, heb al gekooktquote:
Oh dat is ook wel lekker. Heb gisteren gekruide rijst en twee verschillende curries gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |