Zodat iedereen hier lekker kan bashen dat ik een vreemdgaande ex heb teruggenomen.quote:
Ja het gaat wel prima. En op zich, zijn er geen woningen waar ik kans op maak. Dat helpt niet echt mee.quote:
Wat maakt het nu uit wat wij ervan vinden. Het is gewoon het beste voor je kindquote:Op zondag 5 april 2020 17:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zodat iedereen hier lekker kan bashen dat ik een vreemdgaande ex heb teruggenomen.
Nee. Ik voel het niet meer. Dat vind ik misschien nog wel het ergste van de hele situatie.
Ouders bij elkaar is niet altijd het beste. Die van mij vochten enzo.quote:Op zondag 5 april 2020 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit wat wij ervan vinden. Het is gewoon het beste voor je kind
Waarom is dat een probleem?quote:Op zondag 5 april 2020 17:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ouders bij elkaar is niet altijd het beste. Die van mij vochten enzo.Ah ja wie weet, maar ik voel geen aantrekking meer en dat is wel een probleem.
Op dit moment zit het er niet in. Zien wel over een paar jaar, wie weet.
Omdat je wel aangetrokken tot je partner wil voelen. Anders is het gewoon een huisgenoot.quote:Op zondag 5 april 2020 17:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem?
Blijf vooral niet bij elkaar omdat dat beter zou zijn.
Gelukkig voel jij geen wrok en ben je zooo vergevingsgezind waardoor jullie nog een prachtige toekomst samen hebben.
Het is haar ex.quote:Op zondag 5 april 2020 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je wel aangetrokken tot je partner wil voelen. Anders is het gewoon een huisgenoot.
En ook je ex kan een huisgenoot zijn. Moet ze dan maar weer samen zijn maar zonder aantrekkingskracht dus ook zonder genegenheid?quote:
Ze moet gewoon opsodeflikkeren.quote:Op zondag 5 april 2020 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ook je ex kan een huisgenoot zijn. Moet ze dan maar weer samen zijn maar zonder aantrekkingskracht dus ook zonder genegenheid?
Doe normaal manquote:
Doe ikquote:
quote:Op zondag 5 april 2020 18:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Je bent rete irritant en eigenwijs.
Je verdient een trap onder je hol.
Als ouders en vrienden ja. Als partner heb ik toch iemand nodig die ik elke dag de kleren van het lijf wil scheuren.quote:Op zondag 5 april 2020 17:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem?
Blijf vooral niet bij elkaar omdat dat beter zou zijn.
Gelukkig voel jij geen wrok en ben je zooo vergevingsgezind waardoor jullie nog een prachtige toekomst samen hebben.
Je lijkt te kiezen voor veiligheid.quote:Op zondag 5 april 2020 18:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als ouders en vrienden ja. Als partner heb ik toch iemand nodig die ik elke dag de kleren van het lijf wil scheuren.
Scheelt verder vooral ook wel dat we lekker zelf moeten weten wat we gaan doen.![]()
Ja ik zou niet graag bij iemand wonen die mij besodemieterd heeft, niet dat die twee dingen vaak voorkomenquote:
Ik kies voor wat mij en mijn kind nu het beste uitkomt. Ja kan ook in een doos gaan wonen natuurlijk of op een studentenkamer waar ik mijn kind geen juist onderdak in kan bieden.quote:Op zondag 5 april 2020 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je lijkt te kiezen voor veiligheid.
Ja, jij zou handelen uit emotie en halsoverkop in paniek je biezen pakken en daarna pas nadenken wat je gaat doen. Die vlieger gaat voor mij niet op. Ben best berekenend. Ik wacht lekker op een geschikt plekje voor mezelf.quote:Op zondag 5 april 2020 18:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik zou niet graag bij iemand wonen die mij besodemieterd heeft, niet dat die twee dingen vaak voorkomen
Maar ondertussen kan het ook nog goedkomen...quote:Op zondag 5 april 2020 19:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik kies voor wat mij en mijn kind nu het beste uitkomt. Ja kan ook in een doos gaan wonen natuurlijk of op een studentenkamer waar ik mijn kind geen juist onderdak in kan bieden.
Het is gewoon wachten op een woning, maar dat heb ik inmiddels al 100 keer uitgelegd.
Ik zou proberen te handelen vanuit idealen ja.quote:Op zondag 5 april 2020 19:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, jij zou handelen uit emotie en halsoverkop in paniek je biezen pakken en daarna pas nadenken wat je gaat doen. Die vlieger gaat voor mij niet op. Ben best berekenend. Ik wacht lekker op een geschikt plekje voor mezelf.
Welk ideaal?quote:Op zondag 5 april 2020 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou proberen te handelen vanuit idealen ja.
Cynisme en een stukje begrijpend lezen. Nee. Het gaat niet meer goed komen. En if so, waar bemoei je je mee?quote:Op zondag 5 april 2020 19:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar ondertussen kan het ook nog goedkomen...
Het ideaal van couchsurfen ofzo terwijl je een kind onder te brengen hebt.quote:
Oh dat vind ik juist totaal niet bij jou passenquote:Op zondag 5 april 2020 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opkomen voor jezelf.
Niet te handelen vanuit angst.
Mijn mening geven heeft weinig met opdringen te maken.quote:Op zondag 5 april 2020 19:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Cynisme en een stukje begrijpend lezen. Nee. Het gaat niet meer goed komen. En if so, waar bemoei je je mee?
Dring je mening toch niet zo op bij zaken waar je helemaal niets vanaf weet. Of koop een huis voor me ofzo. Anders gewoon lekker niet meer over hebben.
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist totaal niet bij jou passen
quote:Op zondag 5 april 2020 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opkomen voor jezelf.
Niet te handelen vanuit angst.
Heb je al een keer een afspraak gehad?quote:Op zondag 5 april 2020 19:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Je weet echt helemaal niet waar je het over hebt man. Wil je even geen psycholoogje over me spelen op de zeer geringe informatie die je van me hebt.
Allang. Kijk zie je weet zeer weinig, dus je tips en weet ik het slaan allemaal op lucht.quote:Op zondag 5 april 2020 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je al een keer een afspraak gehad?
Wel balen nu trouwens dat alles even op een gat ligt.
Ik kan een eind komen, denk ik.quote:Op zondag 5 april 2020 19:24 schreef 00wildchild het volgende:
Of nee liever nog, vertel jij mij even hoe de vork van A tot Z in de steel steekt en wat ik allemaal moet gaan doen. Je weet er blijkbaar heel veel van.
Ja inderdaad na een aantal afspraken is alles peace en vrijenquote:Op zondag 5 april 2020 19:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Allang. Kijk zie je weet zeer weinig, dus je tips en weet ik het slaan allemaal op lucht.
Ja? Dan zou je moeten weten dat iedere situatie verschillend is omdat alles afhangt en valt of staat op zelfs de kleinste (omgevings- en mogelijkheids) factoren.quote:Op zondag 5 april 2020 19:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan een eind komen, denk ik.
Niet zozeer uit de positie van een alleswetende psycholoog hoor.
Eerder vanuit de positie van een ervaringsdeskundige.
Onzin.quote:Op zondag 5 april 2020 19:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja? Dan zou je moeten weten dat iedere situatie verschillend is omdat alles afhangt en valt of staat op zelfs de kleinste (omgevings- en mogelijkheids) factoren.
Jouw ervaring is niet mijn ervaring en andersom. Dat zal het ook nooit worden en derhalve zijn de situaties en oplossingen ook niet hetzelfde.
Kapsalon met extra haar er inquote:
Ik heb nog geen glitterende diadeem gevondenquote:Op zondag 5 april 2020 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Prima, als er maar geen glitter in zit.
Ja hele dag buiten geweestquote:Op zondag 5 april 2020 19:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Myrr, laat maar praten en geniet van het zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |