Heb je mijn mention nog gezien maatquote:Op zondag 5 april 2020 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met Liquid Times van Zigmunt Bauman en ben benieuwd of je het lukt om die stof in dezelfde tijd tot je te nemen.
Ga morgen voor het eerst thuiswerken. Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Maar in ieder geval weer beetje ritmequote:
Dankjequote:
Ritme is sowieso wel fijn ja, merk dat die van mij wel weer beetje naar de klote aan het gaan is.quote:Op zondag 5 april 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga morgen voor het eerst thuiswerken. Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Maar in ieder geval weer beetje ritme
Hier ookquote:Op zondag 5 april 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Ritme is sowieso wel fijn ja, merk dat die van mij wel weer beetje naar de klote aan het gaan is.
Naja probeer mij er ook niet te druk om te maken want komt wel weer goed als het allemaal weer normaal is en ik ook gewoon weer heen moet i.p.v. zelf maar bepalen nu of ik wilquote:
Nog verrassend dat het open is danquote:Op zondag 5 april 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja probeer mij er ook niet te druk om te maken want komt wel weer goed als het allemaal weer normaal is en ik ook gewoon weer heen moet i.p.v. zelf maar bepalen nu of ik wil(Er is bijna niks te doen dus tja ben ook niet echt gemotiveerd ofzo)
Ik ga hetzelfde doen chick. Deze week weer een weekje op kantoor werken na 3 weken thuis te hebben gewerktquote:Op zondag 5 april 2020 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Ohja zal morgen even op kantoor kijken daar of plant nog leeft, oeps.. daar moest ik opletten bedenk ik mij ineens.!
Nou ik denk niet dat we hetzelfde doen hoor.. Enige wat ik met het kantoor daar te maken heb is het schoonhouden en ik moet nu op plant letten want iedereen van kantoor werkt thuis.quote:Op zondag 5 april 2020 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen chick. Deze week weer een weekje op kantoor werken na 3 weken thuis te hebben gewerkt
Rip
Dat denk ik ook niet nee, maar goed het is morgen voor ons beiden afzien op kantoor. Alleen voor jou een heel stuk korterquote:Op zondag 5 april 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat we hetzelfde doen hoor.. Enige wat ik met het kantoor daar te maken heb is het schoonhouden en ik moet nu op plant letten want iedereen van kantoor werkt thuis.
Ga wat doen dan. Deze periode is juist ideaal om wat nieuws te leren of whatever. Krijg je ook motivatie vanquote:Op zondag 5 april 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
En ik zit na 12 uur 's middags sowieso wel weer thuis want verveel me dood daar op dit moment dus ga ik maar naar huis.
Ja pff dat is ook precies wat ik moet doen daar normaal gesproken (op 1 dag schoonmaken na) maar ja als er niemand isquote:Op zondag 5 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga wat doen dan. Deze periode is juist ideaal om wat nieuws te leren of whatever. Krijg je ook motivatie van
Kan ook thuisquote:Op zondag 5 april 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff dat is ook precies wat ik moet doen daar normaal gesproken (op 1 dag schoonmaken na) maar ja als er niemand isKan ook niet zomaar iets doen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |