Ik wens je veel succes met Liquid Times van Zigmunt Bauman en ben benieuwd of je het lukt om die stof in dezelfde tijd tot je te nemen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
100 bladzijden in 7 uur? Lees je letter voor letter ofzo
Er was een vrij duidelijke deadline, ik moest welquote:Op zondag 5 april 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes Naatje.
Hoe komt het dat het je nu wel lukte?
Wat deed je daar dan?quote:Op zondag 5 april 2020 20:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vandaag ingevallen op de spoedeisende ben nu echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt
Vertel.quote:Op zondag 5 april 2020 20:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vandaag ingevallen op de spoedeisende ben nu echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt
Komen even met het hele gezin langs omdat hun kleuter hoestquote:
Ze was pati๋ntquote:
Verstandig van die mensen. Je weet het maar nooit tegenwoordigquote:Op zondag 5 april 2020 20:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Komen even met het hele gezin langs omdat hun kleuter hoest
Was ooit verpleegkundige draai nu een paar diensten als t te gek wordtquote:
Ja zo is het. Er is ook nergens te vinden wat je dan moet doenquote:Op zondag 5 april 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verstandig van die mensen. Je weet het maar nooit tegenwoordig
Waarom zou je dat ergens moeten vinden? Daarvoor zijn er juist ziekenhuizenquote:Op zondag 5 april 2020 20:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja zo is het. Er is ook nergens te vinden wat je dan moet doen
Loop niet zo dom te trollen werd echt madquote:Op zondag 5 april 2020 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ergens moeten vinden? Daarvoor zijn er juist ziekenhuizen
doet hij altijd die vieze vuile gore klootzakquote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Loop niet zo dom te trollen werd echt mad
Ik troll nooitquote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Loop niet zo dom te trollen werd echt mad
hjb over mortquote:Op zondag 5 april 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doet hij altijd die vieze vuile gore klootzak
Dan hoop ik dat ze nooit meer postquote:Op zondag 5 april 2020 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Bij elke post van Simonede post ik een k-pop filmpje
Netjes!quote:Op zondag 5 april 2020 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Was ooit verpleegkundige draai nu een paar diensten als t te gek wordt
Niet mijn probleemquote:Op zondag 5 april 2020 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Bij elke post van Simonede post ik een k-pop filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |