Naar de wat?quote:Op zondag 5 april 2020 03:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
pastagerecht gemaakt om drie uur 's nachts, mijn hele slaapritme naar de klote
Heel goed.quote:
sws, hekel aan die shitquote:Op zondag 5 april 2020 03:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je wel eens echt op tacos gestampt?
Moest je piepie machenquote:
@Flippiee kijk wat hij zei, daar is deze sc geen plek voor, toch?quote:
Lol jij belt zeker ook de politie als de buren een feestje gevenquote:Op zondag 5 april 2020 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:flippiee kijk wat hij zei, daar is deze sc geen plek voor, toch?
Nee, dan bel ik zelf wel even vriendelijk aanquote:Op zondag 5 april 2020 04:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij belt zeker ook de politie als de buren een feestje geven
Of ze nog wat te snuiven hebben zekerquote:Op zondag 5 april 2020 04:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, dan bel ik zelf wel even vriendelijk aan
Waarom maak je dan macaroni 's nachts?quote:Op zondag 5 april 2020 03:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
pastagerecht gemaakt om drie uur 's nachts, mijn hele slaapritme is naar de kanker
Hij wilde ergens op bijtenquote:Op zondag 5 april 2020 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom maak je dan macaroni 's nachts?
Om te vragen waarom je niet bent uitgenodigdquote:Op zondag 5 april 2020 04:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij belt zeker ook de politie als de buren een feestje geven
Jippiequote:
Mooi plaatje weerquote:
Dat gaat echt ziek hard vriendinquote:Op zondag 5 april 2020 11:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Vriend, ik ben lvl 25 al in modern warfare
Is daar buiten de SC wel plek voor dan?quote:Op zondag 5 april 2020 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:flippiee kijk wat hij zei, daar is deze sc geen plek voor, toch?
was spaghetti en had hongerquote:Op zondag 5 april 2020 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom maak je dan macaroni 's nachts?
Hahahaquote:Op zondag 5 april 2020 12:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een verneukt ritme, laat me raden je bent een fatty.
Hehehequote:Op zondag 5 april 2020 09:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Of ze nog wat te snuiven hebben zeker
Gaat ze door de geluidsbarriere ja als ze klaarkomt?quote:Op zondag 5 april 2020 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Waarom maakt mijn buurmeisje altijd zoveel geluid.
Ze is een kleuter... Dus denk het niet.quote:Op zondag 5 april 2020 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze door de geluidsbarriere ja als ze klaarkomt?
quote:Op zondag 5 april 2020 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is een kleuter... Dus denk het niet.
Ik herken het. Mijn buur krijgt kennelijk een strakke plasser als hij zichzelf hoort praten lees schreeuwen dus dat is dan ook wat hij 24/7 aan het doen is.quote:
Misschien is hij gewoon eenzaam.quote:Op zondag 5 april 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken het. Mijn buur krijgt kennelijk een strakke plasser als hij zichzelf hoort praten lees schreeuwen dus dat is dan ook wat hij 24/7 aan het doen is.
Oh nee hoor. Heeft elke dag mensen over, en blijft dan gewoon tot 4/5 sochtends doorlullen. En anders gaat het wel over de telefoonquote:
Ah, gezellig. Doet hij goed.quote:Op zondag 5 april 2020 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Heeft elke dag mensen over, en blijft dan gewoon tot 4/5 sochtends doorlullen. En anders gaat het wel over de telefoon
Dat sowieso jaquote:
Doe er wat aan dan als je er last van hebtquote:Op zondag 5 april 2020 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Heeft elke dag mensen over, en blijft dan gewoon tot 4/5 sochtends doorlullen. En anders gaat het wel over de telefoon
Dat ik het benoem wil niet zeggen dat ik er last van heb. Hij doet maar waar hij blij van wordtquote:Op zondag 5 april 2020 13:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan als je er last van hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |