quote:
Nee want zie al genoeg ellende in mijn huis weer tot leven komen dus hou maar. Jij belang bij spinnen en vliegen?quote:Op zondag 5 april 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
geloof dat dat thuiswerken tot WAANZIN kan leiden hihihi
Overigens, de eerste muggen zijn gesignaleerd, zal ik ze naar Emmen sturen of zeg je: nou, hou maar daar?
Jaja, de zomer komt eraanquote:Op zondag 5 april 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want zie al genoeg ellende in mijn huis weer tot leven komen dus hou maar. Jij belang bij spinnen en vliegen?
Ja kut man en woon bij allemaal bomen in de buurt dus heb hier ook wel veel soorten insecten.quote:
Is toch gezellig? Kaartje leggen, bingo, allemaal leuke activiteiten met onze gevleugelde, meerpotige vrinden.quote:Op zondag 5 april 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut man en woon bij allemaal bomen in de buurt dus heb hier ook wel veel soorten insecten.
Nee bah maar ben wel minder bang geworden voor spinnen enz sinds ik hier woon.quote:Op zondag 5 april 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Kaartje leggen, bingo, allemaal leuke activiteiten met onze gevleugelde, meerpotige vrinden.
ah joh en hier hebben we gelukkig geen megaspinnenquote:Op zondag 5 april 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bah maar ben wel minder bang geworden voor spinnen enz sinds ik hier woon.
Nou heb anders vorig jaar een paar flinke weggehaald hier hoor.. Of naja Kuroi heeft ze toen opgegeten.quote:Op zondag 5 april 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah joh en hier hebben we gelukkig geen megaspinnen
quote:Op zondag 5 april 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou heb anders vorig jaar een paar flinke weggehaald hier hoor.. Of naja Kuroi heeft ze toen opgegeten.
Je kunt ook gewoon begroeten, doe ik ook als ik een spinnetje in de hoek zie zitten. Is niet vaak want ik stof, was en boen alles continuequote:Op zondag 5 april 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Dat je badkamerdeur opendoet en een enorme spin voorbij ziet rennen. Omg
bordje neerzetten: Glitters en insecten verboden.quote:Op zondag 5 april 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
En heb altijd ramen open hier dus die vieze beesten kunnen ook vet makkelijk mijn huis in.
Je kan niet zomaar insecten vangen en aan een reptiel geven. Geen zin om verder uit te leggen maar het is zo.quote:Op zondag 5 april 2020 23:45 schreef 00wildchild het volgende:
Dat is toch gewoon voer voor die reptielen van je?
hehehe gourmet-hagedissen, die eten niet alles zomaarquote:Op zondag 5 april 2020 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar insecten vangen en aan een reptiel geven. Geen zin om verder uit te leggen maar het is zo.
Haha watquote:Op zondag 5 april 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehehe gourmet-hagedissen, die eten niet alles zomaar
Wat slechtquote:Op zondag 5 april 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gourmet... gourmand... fijnprovers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |