Halve kip??quote:Op zondag 5 april 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had beetje nasi met sate want had vanmiddag al halve kip gehad en soep heel laat.
Wat heb je met andere helft van die kip gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had beetje nasi met sate want had vanmiddag al halve kip gehad en soep heel laat.
Wel met de nodige afstand tochquote:
Mijn vader, ik at bij hem.quote:Op zondag 5 april 2020 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heb je met andere helft van die kip gedaan
Ja. Fijn dat andere mensen zich er ook eindelijk aan houden.quote:Op zondag 5 april 2020 19:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wel met de nodige afstand toch
Myrr don't owe you shit 🖕🖕🖕🖕🖕quote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Fijn dat andere mensen zich er ook eindelijk aan houden.
Kom niet in m’n aura bitch
Gadverdammequote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
Wel gelijk zwarte poten van in gras en zand lopen
nja, waar de andere helft is... lijkt mij een enorm interessant vraagstuk.quote:Op zondag 5 april 2020 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat is hier niet aan te begrijpen?
Voetenbadje achteraf, lekker tochquote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
Wel gelijk zwarte poten van in gras en zand lopen
quote:Op zondag 5 april 2020 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
nja, waar de andere helft is... lijkt mij een enorm interessant vraagstuk.
quote:
Ja ben nu aan het klaarmaken. Ps4 bij, voetmasker erna. Potverdorie wat een leven.quote:Op zondag 5 april 2020 19:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Voetenbadje achteraf, lekker toch
Myrr de Pyrr, mijn crea-bea maatjequote:Op zondag 5 april 2020 20:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ben nu aan het klaarmaken. Ps4 bij, viermaster erna. Potverdorie wat een leven.
Yasssss was die vergeten.quote:Op zondag 5 april 2020 19:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr don't owe you shit 🖕🖕🖕🖕🖕
Maat wat maak je.quote:Op zondag 5 april 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Myrr de Pyrr, mijn crea-bea maatje
quote:Op zondag 5 april 2020 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben bezig met poëzie en tekeningen enzo...
Jezelf het makkelijk mogelijk maken, true spiritquote:Op zondag 5 april 2020 20:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ben nu aan het klaarmaken. Ps4 bij, voetmasker erna. Potverdorie wat een leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |