Ahja kan ik me nog wel herinneren ja. Best wel treinen fanaat ik, al zit ik dagelijks (OK nu niet) 2x80km op de wegquote:Op donderdag 2 april 2020 20:04 schreef Sodeknetters het volgende: [..] Klopt en toen mocht hij tussen Hoofddorp en Leiden 160 inplaats van 140. Zijn ATB systeem was daar speciaal voor aangepast.
Toen geheid ook niet rechtstreeksquote:Op donderdag 2 april 2020 20:08 schreef chufi het volgende:
Ben ooit vanuit Grunn naar Berlijn met de trein geweest ... ver ergens in de vorige eeuw nog
ik was in een keer gelijk 6quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef pullup het volgende:
Ok wie is welk nr luiaard?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begon als een 2 maar ben vandaag een duidelijke 6
Geen idee... vroeger ging de trein naar Bremen dacht ik en daarna door naar Berlijn ..quote:Op donderdag 2 april 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Duitsland is vanuit Groningen sowieso lastig te bereiken laatste paar jaar ;P
Nog steeds 2, maar 6 zit er wel aan te komen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 ( 6 zit er aan te komen. )quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat iemand besloot die brug aan gort te varenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... vroeger ging de trein naar Bremen dacht ik en daarna door naar Berlijn ..
Hoe doet Nederland hetquote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Recce het volgende:
Miljoen gevallen geregistreerd nu:
[ afbeelding ]
In werkelijkheid zijn er vele miljoenen mensen ziek.
des te meer test des te meer gevallenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Recce het volgende:
Miljoen gevallen geregistreerd nu:
[ afbeelding ]
In werkelijkheid zijn er vele miljoenen mensen ziek.
Heb zojuist besloten mijn haar lang te laten groeien en als we dan naar de kapper kunnen.... laat ik er een fout permanentje in zetten.quote:
Dat was na mn tijd blijkbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Totdat iemand besloot die brug aan gort te varen
Mijn haar groeit sneller. Ik was het niet zo vaak meerquote:Op donderdag 2 april 2020 20:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb zojuist besloten mijn haar lang te laten groeien en als we dan naar de kapper kunnen.... laat ik er een fout permanentje in zetten.
Ha dik je nog wel een mooie bon gegevenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn haar groeit sneller. Ik was het niet zo vaak meer
Oh dan duurt het nog wel ff bij mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn haar groeit sneller. Ik was het niet zo vaak meer
Die winkel is dichtquote:Op donderdag 2 april 2020 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha dik je nog wel een mooie bon gegeven
Jaren 80 is backquote:Op donderdag 2 april 2020 20:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb zojuist besloten mijn haar lang te laten groeien en als we dan naar de kapper kunnen.... laat ik er een fout permanentje in zetten.
Ik ga voor dreadlocks denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaren 80 is back![]()
Ik ga mijn lok zelf wat korter knippen en heb heel optimistisch een afspraak voor 30 april gemaakt, dan kan ze het wat herstellen.
Ik durf niet zo goed. Kan nl nog geen stukkie papier recht knippen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaren 80 is back![]()
Ik ga mijn lok zelf wat korter knippen en heb heel optimistisch een afspraak voor 30 april gemaakt, dan kan ze het wat herstellen.
Redelijk slecht vergeleken met andere landen.quote:
Gewoon zelf de schaar erin zetten.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaren 80 is back![]()
zal je fraai staanquote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga voor dreadlocks denk ik.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga voor dreadlocks denk ik.
Ik dacht dat het wel meevielquote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Redelijk slecht vergeleken met andere landen.En in Nederland worden nog niet eens alle doden geteld.
Er zijn maar 7 landen waar meer doden zijn gevallen tot nu toe.quote:
Als je kijkt naar het aantal doden per hoofd van de bevolking, staan we waarschijnlijk op plek drie in de wereld na Italië en Spanje.quote:
Toch wel het haar op je hoofd hoop ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Nog even geduld, er wordt aan gewerkt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het aantal doden per hoofd van de bevolking, staan we waarschijnlijk op plek drie in de wereld na Italië en Spanje.
Dat is heftigquote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het aantal doden per hoofd van de bevolking, staan we waarschijnlijk op plek drie in de wereld na Italië en Spanje.
Om zich politiek in te dekken zeker . ivm met de Eurobondsquote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Redelijk slecht vergeleken met andere landen.En in Nederland worden nog niet eens alle doden geteld.
Mij wel ik wil niet doodquote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet zoveel uit in Europa.
Even kijken wat harder groeit. Misschien is transplanteren dan een optie.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch wel het haar op je hoofd hoop ik.
Hier kun je het goed zien:quote:
Ja maar ik moet soms wat te eten halenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan kun je het best jezelf in quarantaine zetten.
Bizar. En nog stond er vanmiddag een man tegen mij te verkondigen dat het 'maar een griepje' is.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier kun je het goed zien:
[ afbeelding ]
Ik reken San Marino en Andorra niet mee. België staat boven ons, maar daar tellen ze mensen die thuis en in verzorgingstehuizen zijn overleden wel mee.
Bestellen en/of laten doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik moet soms wat te eten halen
Ja nou weet je dat soort mensen zorgen voor een lockdownquote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. En nog stond er vanmiddag een man tegen mij te verkondigen dat het 'maar een griepje' is.
Technisch gezien klopt dat, alleen een fors dodelijke besmettelijke variantquote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. En nog stond er vanmiddag een man tegen mij te verkondigen dat het 'maar een griepje' is.
Dat soort mafkezen lopen er helaas ook nog steeds rond. En dus alle maatregelen niet serieus nemen. Dat zijn de idioten die je komende zondag op het strand zal vinden,quote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen. Als iedereen de bestel diensten al tot eind april al hebben vol geboektquote:
Die gaat er ook wel komen, maar ik hoop dat dat nog even uitgesteld kan blijven worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou weet je dat soort mensen zorgen voor een lockdown
Nee het is familie van aantal bekende verkoudheid virussen met een vervelende bijwerking voor ongeveer 20%quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Technisch gezien klopt dat, alleen een fors dodelijke besmettelijke variant
Ja, dat is het nu dus zeker nog niet. Als later veel mensen immuniteit hebben door een vaccin of omdat ze al een keer ziek geweest zijn, dan is het beter vergelijkbaar met een soort griep.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
En helemaal nieuw voor iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien is een coronavirus geen influenza.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Reken maar dat het druk gaat worden dit weekend. Mensen willen best klappen en binnen blijven als het toch koud buiten is. Maar wat gaan ze doen met de eerste warme voorjaarsdag?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat soort mafkezen lopen er helaas ook nog steeds rond. En dus alle maatregelen niet serieus nemen. Dat zijn de idioten die je komende zondag op het strand zal vinden,
Is er nog geen boodschappenservice daar?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen. Als iedereen de bestel diensten al tot eind april al hebben vol geboekt
Dat is niet echt handig dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
Mijn zus lapt alle regels aan haar laars, haar man heeft copd.
Dat denk ik ook en dan is een lockdown volgende week een feitquote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Reken maar dat het druk gaat worden dit weekend. Mensen willen best klappen en binnen blijven als het toch koud buiten is. Maar wat gaan ze doen met de eerste warme voorjaarsdag?
Nee maar die is van een andere vader denk ikquote:
En die de schuldigen zijn van een volledige lockdownquote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat soort mafkezen lopen er helaas ook nog steeds rond. En dus alle maatregelen niet serieus nemen. Dat zijn de idioten die je komende zondag op het strand zal vinden,
Ik ben er ook bang voor. En over een week een nieuwe golf met zieken op de koop toe.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en dan is een lockdown volgende week een feit
Ik vrees dat ze dan een lockdown gaan veroorzaken. Maar ik hoop dat het gezonde verstand zich net zo snel heeft verspreid als dat virus. Al vrees ik het ergste. Maar goed, zondagavond weten we het.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Reken maar dat het druk gaat worden dit weekend. Mensen willen best klappen en binnen blijven als het toch koud buiten is. Maar wat gaan ze doen met de eerste warme voorjaarsdag?
We doen het ook beroerd in het aantal herstelde gevallen maar dat zal wel een meetfout zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel ingewikkeld, want ik geloof dat een belangrijke oorzaak van het verdwijnen van griep en verkoudheden in de zomer, het andere gedrag van mensen is. Mensen zijn dan meer buiten en zitten minder op elkaars lip, waardoor virussen zich minder verspreiden.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als de mensen binnen blijven met 20 graden buiten.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan een lockdown gaan veroorzaken. Maar ik hoop dat het gezonde verstand zich net zo snel heeft verspreid als dat virus. Al vrees ik het ergste. Maar goed, zondagavond weten we het.
Die zijn voor weken volgeboekt denk ik. Is hier ook zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is er nog geen boodschappenservice daar?
Hier zitten alle bezorgdiensten al helemaal vol.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is er nog geen boodschappenservice daar?
Domme mensen blijf je altijd houden.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. En over een week een nieuwe golf met zieken op de koop toe.
Misschien heeft ie dikke levensverzekering en wil ze van 'm afquote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
Mijn zus lapt alle regels aan haar laars, haar man heeft copd.
Dat wordt niet echt bijgehouden in Nederland, dus dat getal zegt niets inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
We doen het ook beroerd in het aantal herstelde gevallen maar dat zal wel een meetfout zijn
Of overwoog ze al een tijdje een scheiding?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar die is van een andere vader denk ik
Ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dikke levensverzekering en wil ze van 'm af
Jepquote:Op donderdag 2 april 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En die de schuldigen zijn van een volledige lockdown
Hoop dat als het echt goed weer is de politie stranden snel afsluitquote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. En over een week een nieuwe golf met zieken op de koop toe.
Naar buiten is niet zo erg. Het te dicht in elkaars buurt komen wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als de mensen binnen blijven met 20 graden buiten.
Hahaha thee drinken, eten, mail checken en watsappquote:
Hier zijn er vrijwilligers die je kan inschakelen wanneer je paranoia bent, het is wel aan te raden om niet je bankpas en pincode mee te geven.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zijn voor weken volgeboekt denk ik. Is hier ook zo.
En de polders en de natuurgebieden en de parkenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat als het echt goed weer is de politie stranden snel afsluit
En mensen zijn nou eenmaal kuddedierenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Naar buiten is niet zo erg. Het te dicht in elkaars buurt komen wel.
Hier bieden mensen zich ook aan. Wel mooi op zich.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hier zijn er vrijwilligers die je kan inschakelen wanneer je paranoia bent, het is wel aan te raden om niet je bankpas en pincode mee te geven.
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mensen zijn nou eenmaal kuddedieren
Anders maar een paar X op en neer naar de supermarkt als alternatiefquote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de polders en de natuurgebieden en de parken
Ik ga mijn knol nog gewoon uitlaten hoor, hartstikke veilig en volgens de regels.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de polders en de natuurgebieden en de parken
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat iedereen met mij met treintjes speelt.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mensen zijn nou eenmaal kuddedieren
Ja dat mag nu dus ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat iedereen met mij met treintjes speelt.
Zou je wel willenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel met treintjes spelen, maar alleen schaal 1:1.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je zeker nog lang haar ?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag het !! en die sorry van een Scrut ookquote:
Jij doet stom.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik wil wel met treintjes spelen, maar alleen schaal 1:1.
Ik ga lekker mijn auto wassen in het zonnetje.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Anders maar een paar X op en neer naar de supermarkt als alternatief
elke dag!quote:Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij mag het !! en die sorry van een Scrut ook
Goed plan ook welquote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga lekker mijn auto wassen in het zonnetje.
Ik heb mijn prioriteiten weer even moeten verleggen.quote:
Pas op voor de golvenquote:
en wiens schuld is het nu weer?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn prioriteiten weer even moeten verleggen.
Ga je op vakantie, of ga je hem verkopen?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga lekker mijn auto wassen in het zonnetje.
Ja ja ...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn prioriteiten weer even moeten verleggen.
Waar je het zelf in zoekt, het is altijd de schuld van iemand anders.quote:
Ik was hem ieder jaar in aprilquote:Op donderdag 2 april 2020 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga je op vakantie, of ga je hem verkopen?
Niet zeggen Soury.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je het zelf in zoekt, het is altijd de schuld van iemand anders.
Het gaat niet om jouquote:
Dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen.quote:
Ja dat begrijp ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen.
Ik zou het even lekker zo latenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb op dit moment meerdere sollicitaties lopen maar door het corona gedoe is het gewoonweg kut. Ik ben de laatste tijd veel op projectbasis aangenomen en ik had de hoop dat ik daarna in dienst kon treden maar helaas heb ik daarin nog gen geluk in gehad.
Daar heb je wel gelijk in maar ik wil gewoonweg weer werk hebben. Het is even afwachten voor nu.quote:
Niemand boeit het nu. Relax blijf thuisquote:Op donderdag 2 april 2020 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik wil gewoonweg weer werk hebben. Het is even afwachten voor nu.
Mij boeit het. Ik ben nu afhankelijk van het uwv. Je wilt niet weten wat voor een incompetente mongolen daar werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand boeit het nu. Relax blijf thuis
Ja maar daar ga je toch niet solliciteren.. Als ze maar betalen ..quote:Op donderdag 2 april 2020 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij boeit het. Ik ben nu afhankelijk van het uwv. Je wilt niet weten wat voor een incompetente mongolen daar werken.
Helaas weet ik dat wel hoewel dat hier RVA heet.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij boeit het. Ik ben nu afhankelijk van het uwv. Je wilt niet weten wat voor een incompetente mongolen daar werken.
Dat is ook wel een stapje verder en jij weet ook wel hoe moeilijk het is om je recht te krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaas weet ik dat wel hoewel dat hier RVA heet.
Ik ben nu bij de Federale Overheid en moet nooit meer solliciteren.
Maar dat verhaal kennen jullie al denk ik.
Heb je geen recht dan ?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een stapje verder en jij weet ook wel hoe moeilijk het is om je recht te krijgen.
Moet nooit meer ? Mag het niet of hoef je niet meer ?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat klinkt haast spannendquote:Op donderdag 2 april 2020 21:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Begin een boodschappenservice, daar is veel vraag naar.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik wil gewoonweg weer werk hebben. Het is even afwachten voor nu.
In de bak met hopeloze gevallen gezet.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Moet nooit meer ? Mag het niet of hoef je niet meer ?
We missen iemandquote:
Jawel, maar zie het maar eens te krijgen.quote:
Van jouw bezigheden krijg ik altijd een glimlach.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Ik ben er bijna klaar voor. Miste enkel nog gist maar als het goed is krijg ik 5 gram toegestuurd
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Kijk, dat is het betere werkquote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Ik ben er bijna klaar voor. Miste enkel nog gist maar als het goed is krijg ik 5 gram toegestuurd
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Blij dat ik je door al je zorgen en problemen heen een glimlach kan bezorgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van jouw bezigheden krijg ik altijd een glimlach.
Ik ga pas weer werken als ik een goed contract krijg anders blijf ik lekker in de bijstandquote:Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, maar zie het maar eens te krijgen.
Ik had een ww uitkering en dan moet je elke maand doorgeven of je inkomsten hebt gehad. Ik kreeg een nieuwe baan waar ik op 1 augustus kon beginnen en met het loon wat ik verdiende had ik geen recht op (aanvullende) ww. Ik had dat netjes doorgegeven en dat ik wel ingeschreven wou blijven in de ww. Dat was geen probleem. De opdrachten waarvoor ik was aangenomen gingen niet door dus mijn kotrakt werd beëindigt.
Dus ik kontakt opgenomen met het uwv over voortzetting ww. Kreeg ik te horen dat die was opgeheven. Ik zeg dan wil ik een herleving aanvragen. Dat kon vervolgens niet meer want die regeling is er niet meer. U moet een nieuwe aanvraag voor ww indienen.
Ik heb een nieuwe aanvraag ingediend en krijg de volgende dag een telefoontje dat mijn ww aanvraag is afgewezen en dat ik maar de bijstand in moest gaan. Toen ik hem vertelde dat het geen nieuwe aanvraag is maar om een herleving van ww ging kreeg ik te horen waarom ik daar niet om had gevraagd.
Maar ondertussen was ik wel 2 maanden verder zonder inkomsten.
Ja tochquote:
Wanneer kan 40+ Sc een biertje komen happen?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Trippel is trippellen en ik verbouw je badkamerquote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Geen sollicitatieplicht?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga pas weer werken als ik een goed contract krijg anders blijf ik lekker in de bijstand
Dit topic heeft mij altijd wel goed gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blij dat ik je door al je zorgen en problemen heen een glimlach kan bezorgen.
Hopen dat deze batch smaakt en niet zo erg spuit zoals die andere.
Ik brouw nu een wat grotere batch, ik dacht dat het wel leuk was, mocht er nog een meet komen, om wat flesjes mee te nemen voor jullie. Als jullie het aandurven.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Wanneer kan 40+ Sc een biertje komen happen?
Hier was nog genoeg gist in de winkel/... alleen geen meel.. Bier we;quote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Twee flessen voor jou dan Soury, dealquote:Op donderdag 2 april 2020 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Trippel is trippellen en ik verbouw je badkamer
Ach ze leven toch nog. Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik brouw nu een wat grotere batch, ik dacht dat het wel leuk was, mocht er nog een meet komen, om wat flesjes mee te nemen voor jullie. Als jullie het aandurven.
Bij @:tonja en @:chufi ging er de vorige keer wat mis geloof ik
quote:Op donderdag 2 april 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Twee flessen voor jou dan Soury, deal
Zorgplicht voor je kippentjes.quote:
het spoot watquote:Op donderdag 2 april 2020 21:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ze leven toch nog. Wat is het probleem dan?
Ohh !!!quote:
Ze zullen met de flesjes geschud hebben.quote:
50% spoot spontaan de de fles uit ... en dat was zonder schudden of zoquote:Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik brouw nu een wat grotere batch, ik dacht dat het wel leuk was, mocht er nog een meet komen, om wat flesjes mee te nemen voor jullie. Als jullie het aandurven.
Bij @:tonja en @:chufi ging er de vorige keer wat mis geloof ik
Bij ww moet je wel solicitaties de deur uit sturen met de uitkering die ik nu heb moet ik afentoe langskomen en heb een jobcoachquote:
Ja datquote:Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Participeren noemen ze dat tegenwoordig.
quote:
quote:
Nou daar word het lekker zacht van.quote:
Maar je ontvangt wel minderquote:Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bij ww moet je wel solicitaties de deur uit sturen met de uitkering die ik nu heb moet ik afentoe langskomen en heb een jobcoach
Mij bevielen ze wel goed. De IPA werd met het ouder worden lekkerder eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Hoe bevielen de eigen biertjes vorig jaar?
Ja zekerquote:
Oh ik was wat afgeleid en er is al van alles over gezegdquote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Hoe bevielen de eigen biertjes vorig jaar?
Rook ze ook lekkerquote:Op donderdag 2 april 2020 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoorde ik in 1983 al van een Zweedse ..
Okquote:Op donderdag 2 april 2020 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoorde ik in 1983 al van een Zweedse ..
Ik wist dat helemaal nietquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, echt. Kun je als versteviging gebruiken bijv. Volgens mij is er ook biershampoo.
Ik gelukig nietquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... ik zit met een eigen huis ............
Dat is er zekerquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, echt. Kun je als versteviging gebruiken bijv. Volgens mij is er ook biershampoo.
Ik deed dat in de jaren 80quote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hier ook niet ... integendeel zelfsquote:Op donderdag 2 april 2020 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is er zeker![]()
Merkte eigenlijk geen verschil
Haar bieren, uurtje laten zitten en uitspoelenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef Prisha het volgende:
Wat doe je dan, over je haar heen gieten? Zoals shampoo? Gaat het dan niet stinken?
Oh ik smeet bier in mijn haarquote:Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar bieren, uurtje laten zitten en uitspoelen
Maakt het uit wat voor een bier?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
wtfquote:Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja ik dronk het eerstquote:
Ik zou het meest goedkope nemen anders is het zondequote:
Dat bestond toen nog nietquote:
Ik heb er geen voorstelling bij. Maar goed, kan het een keer proberen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou het meest goedkope nemen anders is het zonde
Hou het maar met gelquote:Op donderdag 2 april 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er geen voorstelling bij. Maar goed, kan het een keer proberen.
Eerst brouwen in elk geval.
Gelquote:
Ok bier danquote:
Sinds wanneer is dat een nieuwtjequote:Op donderdag 2 april 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
Adem schijnt ook al besmettelijk te zijn hoor ik
Jobcoach, als ik ergens geen hol aan heb.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bij ww moet je wel solicitaties de deur uit sturen met de uitkering die ik nu heb moet ik afentoe langskomen en heb een jobcoach
Ja ik hoor het nu... Dus dan kunnen niet verkouden zieke mensen het dus overbrengen met een zucht ...quote:
Je lijkt me ook geen makkelijke klant tbh.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jobcoach, als ik ergens geen hol aan heb.![]()
Ik moest eens langskomen met mijn cv en sol. activiteiten. Op mijn cv en sol. activiteiten had ze geen aanmerkingen en 20 min. later stond ik buiten met 3 vacatures waar ik niets aan had. Op eentje had ik al gereageerd maar was niet meer vacant. Voor de andere 2 had ik niet de juiste ervaring. Wat heb ik nou aan zo'n mongool?
Ze was ook "boos" op mij omdat ik niet keek op de vacaturesite van het uwv. Ik zeg waarom zou ik, jullie pikken ze weer van andere vacaturesites die ik volg. Je moet eens weten hoeveel ervan verouderd zijn.
Het UWV is een nog grotere bende dan de belastingdienst. En dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest eens langskomen met mijn cv en sol. activiteiten. Op mijn cv en sol. activiteiten had ze geen aanmerkingen en 20 min. later stond ik buiten met 3 vacatures waar ik niets aan had. Op eentje had ik al gereageerd maar was niet meer vacant. Voor de andere 2 had ik niet de juiste ervaring. Wat heb ik nou aan zo'n mongool?
Ze was ook "boos" op mij omdat ik niet keek op de vacaturesite van het uwv. Ik zeg waarom zou ik, jullie pikken ze weer van andere vacaturesites die ik volg. Je moet eens weten hoeveel ervan verouderd zijn.
Man3, waar denk je dat die 1,5 meter voor is.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik hoor het nu... Dus dan kunnen niet verkouden zieke mensen het dus overbrengen met een zucht ...
Misschien zou je je attitude ook wat kunnen veranderen door niet iedereen voor mongool uit te schelden en een meer professionele houding aan te nemen..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de meeste lol gehad met mijn coach. Wat een eikel was dat. Ik deed aan alles mee met frise tegenzin. Het was gruwelijk.Ik heb nog nooit zoveel idioten gezienquote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vandaag een soort CV check en een wat vacatures daarbij.. ik checken waren ze al niet meer geldig ... dat stond er wel bij dat het kon gebeurenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met de mannen van de belastingdienst.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het UWV is een nog grotere bende dan de belastingdienst. En dat wil wat zeggen.
Ik ook. Maar ik ben dan ook dolblij dat ik niks met dat UWV te maken heb. Net als jij vermoed ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met de mannen van de belastingdienst.
Zal ik ook maar weer eens in gaan vullen .. verwacht nietsquote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met de mannen van de belastingdienst.
Ik zeg het natuurlijk ook niet in hun gezicht.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien zou je je attitude ook wat kunnen veranderen door niet iedereen voor mongool uit te schelden en een meer professionele houding aan te nemen..
Ik werd als IT'er naar een soort van call centrum gestuurd. Ik heb geen kaas gegeten van netwerken. Ik ben een applicatie mevrouw.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een soort CV check en een wat vacatures daarbij.. ik checken waren ze al niet meer geldig ... dat stond er wel bij dat het kon gebeuren
Dan zeg je dat toch. ‘Ja, deze had ik gezien maar is al vervuld’.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg het natuurlijk ook niet in hun gezicht.![]()
Maar als ik op gesprek kom en een vacature in mijn hand krijg waarvan ik al weet dat die niet meer vacant is.
Nee, maar je houding zal niet bepaald positief overkomen als je al zo'n instelling hebt.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg het natuurlijk ook niet in hun gezicht.![]()
Maar als ik op gesprek kom en een vacature in mijn hand krijg waarvan ik al weet dat die niet meer vacant is.
Je bent er te lang uit. Jou kennis is verlorenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Jaren opleiding om aan de IC te kunnen staan.... Kom op niet overdrijven,. In Andere landen schipperen ze ook met personeel.. en verpleegkundigen in een zelfde ZK zouden gewoon met ff wat mee lopen gewoon een aantal taken kunnen doen lijkt me .. maar ok ik heb gemiddelde medische kennis
Ik moest een fietsenmakerscurcus doen. Ik vroeg wat die fietsenmaker van mij wilt leren.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd als IT'er naar een soort van call centrum gestuurd. Ik heb geen kaas gegeten van netwerken. Ik ben een applicatie mevrouw.
Laatste keer was ergens begin jaren 80.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben dan ook dolblij dat ik niks met dat UWV te maken heb. Net als jij vermoed ik.
Ik denk ook dat je je daar wat op verkijkt.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Jaren opleiding om aan de IC te kunnen staan.... Kom op niet overdrijven,. In Andere landen schipperen ze ook met personeel.. en verpleegkundigen in een zelfde ZK zouden gewoon met ff wat mee lopen gewoon een aantal taken kunnen doen lijkt me .. maar ok ik heb gemiddelde medische kennis
Geen Nederlands in elk geval. Waarom ben je die cursus eigenlijk niet gaan doen?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een fietsenmakerscurcus doen. Ik vroeg wat die fietsenmaker van mij wilt leren.
Ik zou dat wel leuk vindenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een fietsenmakerscurcus doen. Ik vroeg wat die fietsenmaker van mij wilt leren.
Niet iedereen is daar geschikt voor. Onderschat het nietquote:Op donderdag 2 april 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik heb behoorlijke basis, maar nooit praktiserend geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent er te lang uit. Jou kennis is verloren
Ah .. Mijn fiets moet nog een beurtquote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar toen kreeg ik de mededeling dat ik toch maar nog eens moest bellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch. ‘Ja, deze had ik gezien maar is al vervuld’.
En het leger kan wel zo inlopen ..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je je daar wat op verkijkt.
En heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar toen kreeg ik de mededeling dat ik toch maar nog eens moest bellen.
Haal het zadel eraf en ga er op zitten.quote:
Voor mij ook zoiets. Was toen een half jaartje werkeloos. Heette toen nog het GAK geloof ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Laatste keer was ergens begin jaren 80.
Ik zeg ook niet dat ik het kan .. maar duidt meer op dat er personeel van bepaalde afdelingen mogelijk makkelijk in te zetten zijn met wat inventiviteitquote:Op donderdag 2 april 2020 22:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar geschikt voor. Onderschat het niet
Ja super toch. Mensen om je heen en een beetje kloten. Die kans zou ik pakkenquote:
Nee want toen ik van dat bedrijf te horen kreeg dat ik was afgewezen heb ik gelijk gevraagd of ze een andere functie voor mij hadden maar ze hadden verder niemand nodig.quote:
Nu wordt het warrig.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee want toen ik van dat bedrijf te horen kreeg dat ik was afgewezen heb ik gelijk gevraagd of ze een andere functie voor mij hadden maar ze hadden verder niemand nodig.
Niet getreurd, ik heb op het moment 3 sollicitaties lopen.quote:
Die onderste is net een babyquote:Op donderdag 2 april 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja
Morgenavond kun je zien hoe Venus door Pleiades omhoog schuift (conjunction). 8 jaar geleden in 2012 gebeurde dit voor het laatst. De volgende is in 2028.
Ik hoop dat het helder is, ik wil het proberen te fotograferen. Mocht het bewolkt zijn dan kun je het live zien via deze site
https://www.virtualtelesc(...)ne-event-3-apr-2020/
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat heb jij gebruikt?quote:
Zeg ik lekker nietquote:
Ben je deze maand al weer bijna klaarquote:Op donderdag 2 april 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb op het moment 3 sollicitaties lopen.
Ik ben pas klaar als ik weer werk heb.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je deze maand al weer bijna klaar
Ja dat weten we nu ook wel..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben pas klaar als ik weer werk heb.
Dat gebeurd ook aan alle kanten weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het kan .. maar duidt meer op dat er personeel van bepaalde afdelingen mogelijk makkelijk in te zetten zijn met wat inventiviteit
Je doet autocad en zo toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben pas klaar als ik weer werk heb.
Man, dat gebeurt al weken.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het kan .. maar duidt meer op dat er personeel van bepaalde afdelingen mogelijk makkelijk in te zetten zijn met wat inventiviteit
Idd, laten we het maar weer over iets anders hebben.quote:
3? je had inmiddels al 7893598340 open sollicitaties de deur uit kunnen doen, corona is geen excuus. Kan allemaal in portefeuille gehouden worden. volgens mij vind je het gewoon lekker een beetje thuis hangen en tegen instanties aantrappen die in jou ogen je niet voldoende helpen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb op het moment 3 sollicitaties lopen.
Hoe dan?quote:
Ja OK gelukkig maar.. Want ik zie andere landen ook opschalen naar 3 x capaciteit etc .. en ja klagen dat het kut is en druk en slecht gaat, maar ze bikkelen wel door voor zover mogelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook aan alle kanten weet ik uit betrouwbare bron.
Spanje zekerquote:Op donderdag 2 april 2020 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK gelukkig maar.. Want ik zie andere landen ook opschalen naar 3 x capaciteit etc .. en ja klagen dat het kut is en druk en slecht gaat, maar ze bikkelen wel door voor zover mogelijk
Doe eens even normaal.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
3? je had inmiddels al 7893598340 open sollicitaties de deur uit kunnen doen, corona is geen excuus. Kan allemaal in portefeuille gehouden worden. volgens mij vind je het gewoon lekker een beetje thuis hangen en tegen instanties aantrappen die in jou ogen je niet voldoende helpen.
Ik denk dat 3 van een week zijn. 344556677 zijn er al uitquote:Op donderdag 2 april 2020 22:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
3? je had inmiddels al 7893598340 open sollicitaties de deur uit kunnen doen, corona is geen excuus. Kan allemaal in portefeuille gehouden worden. volgens mij vind je het gewoon lekker een beetje thuis hangen en tegen instanties aantrappen die in jou ogen je niet voldoende helpen.
Vaste krachten in ziekenhuis die geschikt zijn krijgen spoedtraining en mensen vanaf buiten nemen hun functies over.quote:
Hier toch ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK gelukkig maar.. Want ik zie andere landen ook opschalen naar 3 x capaciteit etc .. en ja klagen dat het kut is en druk en slecht gaat, maar ze bikkelen wel door voor zover mogelijk
Denk je dat ongeschoolde mensen kunnen helpen?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vaste krachten in ziekenhuis die geschikt zijn krijgen spoedtraining en mensen vanaf buiten nemen hun functies over.
Forse aanname wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoezo? ik heb genoeg sollicitatiegesprekken met sollicitanten gevoerd om te zien dat jij je er met een jantje van leiden vanaf maakt. Schop onder je hol moet je hebben.quote:
Ja okquote:Op donderdag 2 april 2020 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Specialisten die nu de EH bemannen bijvoorbeeld.
Nee, ze gebruiken mensen van buiten met geschikte achtergrond die momenteel minder werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ongeschoolde mensen kunnen helpen?
Nee, mensen die voorheen in de zorg hebben gewerkt wordt gevraagd om te komen werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ongeschoolde mensen kunnen helpen?
Nou nou.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoezo? ik heb genoeg sollicitatiegesprekken met sollicitanten gevoerd om te zien dat jij je er met een jantje van leiden vanaf maakt. Schop onder je hol moet je hebben.
peper in zijn treinquote:Op donderdag 2 april 2020 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoezo? ik heb genoeg sollicitatiegesprekken met sollicitanten gevoerd om te zien dat jij je er met een jantje van leiden vanaf maakt. Schop onder je hol moet je hebben.
Zuchtquote:Op donderdag 2 april 2020 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, mensen die voorheen in de zorg hebben gewerkt wordt gevraagd om te komen werken.
Die krijgen eventueel bijscholing.
Dat zeg ik niet ... Ik zie beelden en vergelijk..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga een dagje meelopen op de IC, dan piep je wel anders.
Whut?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lang niet iedereen is daar geschikt voor en ze zitten niet te wachten op instortende medewerkers daar.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga een dagje meelopen op de IC, dan piep je wel anders.
Ja weet ik eigenlijk niet. Er zijn mensen die willen werken ofzoquote:
Ik weet nu eigenlijk niet wat je wil zeggen. Lopen ze hier de kantjes er vanaf, hebben we weinig patienten, doen de zorgverleners niet hysterisch genoeg?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ... Ik zie beelden en vergelijk..
Je trekt nu dus een conclusie over iemand die je niet kent, op basis van informatie die je niet hebt.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh meneer heeft hem ook 1 keer gezien hoor, hij jankt al 2 jaar over mislukte sollicitaties, Char heeft gewoon gelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je trekt nu dus een conclusie over iemand die je niet kent, op basis van informatie die je niet hebt.
Ja, je bent de ultieme HR kut. Gefeliciteerd.
Lekker niet op ingaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je trekt nu dus een conclusie over iemand die je niet kent, op basis van informatie die je niet hebt.
dank je wel hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja fietsen maken is ook wel coolquote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet nodig. Laat ze dit samen uitknokken, jij hoeft niemand uit te kafferen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je beelden uit Spanje ziet waar mensen zitten te wachten op de gang omdat er geen plek is en dat soort dingen ..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nu eigenlijk niet wat je wil zeggen. Lopen ze hier de kantjes er vanaf, hebben we weinig patienten, doen de zorgverleners niet hysterisch genoeg?
dank, dan hoef ik het niet te zeggenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh meneer heeft hem ook 1 keer gezien hoor, hij jankt al 2 jaar over mislukte sollicitaties, Char heeft gewoon gelijk
Ja, maar waarom wentel je dat af op de zorg hier. Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je beelden uit Spanje ziet waar mensen zitten te wachten op de gang omdat er geen plek is en dat soort dingen ..
Wat wil je ervan weten?quote:
Ja zak tabakquote:
Omdat ze nu al lopen zielig te doen (en terecht) maar het ergste komt nogquote:Op donderdag 2 april 2020 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wentel je dat af op de zorg hier. Dat slaat nergens op.
Wat een stom punt.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze nu al lopen zielig te doen (en terecht) maar het ergste komt nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |