Moet nooit meer ? Mag het niet of hoef je niet meer ?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaas weet ik dat wel hoewel dat hier RVA heet.
Ik ben nu bij de Federale Overheid en moet nooit meer solliciteren.
Maar dat verhaal kennen jullie al denk ik.
Dat klinkt haast spannendquote:Op donderdag 2 april 2020 21:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaas weet ik dat wel hoewel dat hier RVA heet.
Ik ben nu bij de Federale Overheid en moet nooit meer solliciteren.
Maar dat verhaal kennen jullie al denk ik.
Begin een boodschappenservice, daar is veel vraag naar.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik wil gewoonweg weer werk hebben. Het is even afwachten voor nu.
In de bak met hopeloze gevallen gezet.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Moet nooit meer ? Mag het niet of hoef je niet meer ?
We missen iemandquote:
Jawel, maar zie het maar eens te krijgen.quote:
Van jouw bezigheden krijg ik altijd een glimlach.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Ik ben er bijna klaar voor. Miste enkel nog gist maar als het goed is krijg ik 5 gram toegestuurd
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Kijk, dat is het betere werkquote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Ik ben er bijna klaar voor. Miste enkel nog gist maar als het goed is krijg ik 5 gram toegestuurd
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Blij dat ik je door al je zorgen en problemen heen een glimlach kan bezorgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van jouw bezigheden krijg ik altijd een glimlach.
Ik ga pas weer werken als ik een goed contract krijg anders blijf ik lekker in de bijstandquote:Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, maar zie het maar eens te krijgen.
Ik had een ww uitkering en dan moet je elke maand doorgeven of je inkomsten hebt gehad. Ik kreeg een nieuwe baan waar ik op 1 augustus kon beginnen en met het loon wat ik verdiende had ik geen recht op (aanvullende) ww. Ik had dat netjes doorgegeven en dat ik wel ingeschreven wou blijven in de ww. Dat was geen probleem. De opdrachten waarvoor ik was aangenomen gingen niet door dus mijn kotrakt werd beëindigt.
Dus ik kontakt opgenomen met het uwv over voortzetting ww. Kreeg ik te horen dat die was opgeheven. Ik zeg dan wil ik een herleving aanvragen. Dat kon vervolgens niet meer want die regeling is er niet meer. U moet een nieuwe aanvraag voor ww indienen.
Ik heb een nieuwe aanvraag ingediend en krijg de volgende dag een telefoontje dat mijn ww aanvraag is afgewezen en dat ik maar de bijstand in moest gaan. Toen ik hem vertelde dat het geen nieuwe aanvraag is maar om een herleving van ww ging kreeg ik te horen waarom ik daar niet om had gevraagd.
Maar ondertussen was ik wel 2 maanden verder zonder inkomsten.
Ja tochquote:
Wanneer kan 40+ Sc een biertje komen happen?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Trippel is trippellen en ik verbouw je badkamerquote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
Geen sollicitatieplicht?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga pas weer werken als ik een goed contract krijg anders blijf ik lekker in de bijstand
Dit topic heeft mij altijd wel goed gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blij dat ik je door al je zorgen en problemen heen een glimlach kan bezorgen.
Hopen dat deze batch smaakt en niet zo erg spuit zoals die andere.
Ik brouw nu een wat grotere batch, ik dacht dat het wel leuk was, mocht er nog een meet komen, om wat flesjes mee te nemen voor jullie. Als jullie het aandurven.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Wanneer kan 40+ Sc een biertje komen happen?
Hier was nog genoeg gist in de winkel/... alleen geen meel.. Bier we;quote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Tripeltje brouwen![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |