Ik ga lekker mijn auto wassen in het zonnetje.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Anders maar een paar X op en neer naar de supermarkt als alternatief
elke dag!quote:Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij mag het !! en die sorry van een Scrut ook
Goed plan ook welquote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga lekker mijn auto wassen in het zonnetje.
Ik heb mijn prioriteiten weer even moeten verleggen.quote:
Pas op voor de golvenquote:
en wiens schuld is het nu weer?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn prioriteiten weer even moeten verleggen.
Ga je op vakantie, of ga je hem verkopen?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga lekker mijn auto wassen in het zonnetje.
Ja ja ...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn prioriteiten weer even moeten verleggen.
Waar je het zelf in zoekt, het is altijd de schuld van iemand anders.quote:
Ik was hem ieder jaar in aprilquote:Op donderdag 2 april 2020 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga je op vakantie, of ga je hem verkopen?
Niet zeggen Soury.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je het zelf in zoekt, het is altijd de schuld van iemand anders.
Het gaat niet om jouquote:
Dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen.quote:
Ja dat begrijp ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen.
Ik zou het even lekker zo latenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb op dit moment meerdere sollicitaties lopen maar door het corona gedoe is het gewoonweg kut. Ik ben de laatste tijd veel op projectbasis aangenomen en ik had de hoop dat ik daarna in dienst kon treden maar helaas heb ik daarin nog gen geluk in gehad.
Daar heb je wel gelijk in maar ik wil gewoonweg weer werk hebben. Het is even afwachten voor nu.quote:
Niemand boeit het nu. Relax blijf thuisquote:Op donderdag 2 april 2020 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik wil gewoonweg weer werk hebben. Het is even afwachten voor nu.
Mij boeit het. Ik ben nu afhankelijk van het uwv. Je wilt niet weten wat voor een incompetente mongolen daar werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand boeit het nu. Relax blijf thuis
Ja maar daar ga je toch niet solliciteren.. Als ze maar betalen ..quote:Op donderdag 2 april 2020 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij boeit het. Ik ben nu afhankelijk van het uwv. Je wilt niet weten wat voor een incompetente mongolen daar werken.
Helaas weet ik dat wel hoewel dat hier RVA heet.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij boeit het. Ik ben nu afhankelijk van het uwv. Je wilt niet weten wat voor een incompetente mongolen daar werken.
Dat is ook wel een stapje verder en jij weet ook wel hoe moeilijk het is om je recht te krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaas weet ik dat wel hoewel dat hier RVA heet.
Ik ben nu bij de Federale Overheid en moet nooit meer solliciteren.
Maar dat verhaal kennen jullie al denk ik.
Heb je geen recht dan ?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een stapje verder en jij weet ook wel hoe moeilijk het is om je recht te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |