Jepquote:Op donderdag 2 april 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En die de schuldigen zijn van een volledige lockdown
Hoop dat als het echt goed weer is de politie stranden snel afsluitquote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. En over een week een nieuwe golf met zieken op de koop toe.
Naar buiten is niet zo erg. Het te dicht in elkaars buurt komen wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als de mensen binnen blijven met 20 graden buiten.
Hahaha thee drinken, eten, mail checken en watsappquote:
Hier zijn er vrijwilligers die je kan inschakelen wanneer je paranoia bent, het is wel aan te raden om niet je bankpas en pincode mee te geven.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zijn voor weken volgeboekt denk ik. Is hier ook zo.
En de polders en de natuurgebieden en de parkenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat als het echt goed weer is de politie stranden snel afsluit
En mensen zijn nou eenmaal kuddedierenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Naar buiten is niet zo erg. Het te dicht in elkaars buurt komen wel.
Hier bieden mensen zich ook aan. Wel mooi op zich.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hier zijn er vrijwilligers die je kan inschakelen wanneer je paranoia bent, het is wel aan te raden om niet je bankpas en pincode mee te geven.
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mensen zijn nou eenmaal kuddedieren
Anders maar een paar X op en neer naar de supermarkt als alternatiefquote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de polders en de natuurgebieden en de parken
Ik ga mijn knol nog gewoon uitlaten hoor, hartstikke veilig en volgens de regels.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de polders en de natuurgebieden en de parken
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat iedereen met mij met treintjes speelt.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mensen zijn nou eenmaal kuddedieren
Ja dat mag nu dus ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat iedereen met mij met treintjes speelt.
Zou je wel willenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel met treintjes spelen, maar alleen schaal 1:1.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je zeker nog lang haar ?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag het !! en die sorry van een Scrut ookquote:
Jij doet stom.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik wil wel met treintjes spelen, maar alleen schaal 1:1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |