Lekker makkelijk lullen. Als iedereen de bestel diensten al tot eind april al hebben vol geboektquote:
Die gaat er ook wel komen, maar ik hoop dat dat nog even uitgesteld kan blijven worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou weet je dat soort mensen zorgen voor een lockdown
Nee het is familie van aantal bekende verkoudheid virussen met een vervelende bijwerking voor ongeveer 20%quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Technisch gezien klopt dat, alleen een fors dodelijke besmettelijke variant
Ja, dat is het nu dus zeker nog niet. Als later veel mensen immuniteit hebben door een vaccin of omdat ze al een keer ziek geweest zijn, dan is het beter vergelijkbaar met een soort griep.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. En nog stond er vanmiddag een man tegen mij te verkondigen dat het 'maar een griepje' is.
En helemaal nieuw voor iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien is een coronavirus geen influenza.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Reken maar dat het druk gaat worden dit weekend. Mensen willen best klappen en binnen blijven als het toch koud buiten is. Maar wat gaan ze doen met de eerste warme voorjaarsdag?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat soort mafkezen lopen er helaas ook nog steeds rond. En dus alle maatregelen niet serieus nemen. Dat zijn de idioten die je komende zondag op het strand zal vinden,
Is er nog geen boodschappenservice daar?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen. Als iedereen de bestel diensten al tot eind april al hebben vol geboekt
Dat is niet echt handig dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
Mijn zus lapt alle regels aan haar laars, haar man heeft copd.
Dat denk ik ook en dan is een lockdown volgende week een feitquote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Reken maar dat het druk gaat worden dit weekend. Mensen willen best klappen en binnen blijven als het toch koud buiten is. Maar wat gaan ze doen met de eerste warme voorjaarsdag?
Nee maar die is van een andere vader denk ikquote:
En die de schuldigen zijn van een volledige lockdownquote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat soort mafkezen lopen er helaas ook nog steeds rond. En dus alle maatregelen niet serieus nemen. Dat zijn de idioten die je komende zondag op het strand zal vinden,
Ik ben er ook bang voor. En over een week een nieuwe golf met zieken op de koop toe.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en dan is een lockdown volgende week een feit
Ik vrees dat ze dan een lockdown gaan veroorzaken. Maar ik hoop dat het gezonde verstand zich net zo snel heeft verspreid als dat virus. Al vrees ik het ergste. Maar goed, zondagavond weten we het.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Reken maar dat het druk gaat worden dit weekend. Mensen willen best klappen en binnen blijven als het toch koud buiten is. Maar wat gaan ze doen met de eerste warme voorjaarsdag?
We doen het ook beroerd in het aantal herstelde gevallen maar dat zal wel een meetfout zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het aantal doden per hoofd van de bevolking, staan we waarschijnlijk op plek drie in de wereld na Italië en Spanje.
Het is wel ingewikkeld, want ik geloof dat een belangrijke oorzaak van het verdwijnen van griep en verkoudheden in de zomer, het andere gedrag van mensen is. Mensen zijn dan meer buiten en zitten minder op elkaars lip, waardoor virussen zich minder verspreiden.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als de mensen binnen blijven met 20 graden buiten.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan een lockdown gaan veroorzaken. Maar ik hoop dat het gezonde verstand zich net zo snel heeft verspreid als dat virus. Al vrees ik het ergste. Maar goed, zondagavond weten we het.
Die zijn voor weken volgeboekt denk ik. Is hier ook zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is er nog geen boodschappenservice daar?
Hier zitten alle bezorgdiensten al helemaal vol.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is er nog geen boodschappenservice daar?
Domme mensen blijf je altijd houden.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. En over een week een nieuwe golf met zieken op de koop toe.
Misschien heeft ie dikke levensverzekering en wil ze van 'm afquote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
Mijn zus lapt alle regels aan haar laars, haar man heeft copd.
Dat wordt niet echt bijgehouden in Nederland, dus dat getal zegt niets inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
We doen het ook beroerd in het aantal herstelde gevallen maar dat zal wel een meetfout zijn
Of overwoog ze al een tijdje een scheiding?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar die is van een andere vader denk ik
Ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dikke levensverzekering en wil ze van 'm af
Jepquote:Op donderdag 2 april 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En die de schuldigen zijn van een volledige lockdown
Hoop dat als het echt goed weer is de politie stranden snel afsluitquote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. En over een week een nieuwe golf met zieken op de koop toe.
Naar buiten is niet zo erg. Het te dicht in elkaars buurt komen wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als de mensen binnen blijven met 20 graden buiten.
Hahaha thee drinken, eten, mail checken en watsappquote:
Hier zijn er vrijwilligers die je kan inschakelen wanneer je paranoia bent, het is wel aan te raden om niet je bankpas en pincode mee te geven.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zijn voor weken volgeboekt denk ik. Is hier ook zo.
En de polders en de natuurgebieden en de parkenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat als het echt goed weer is de politie stranden snel afsluit
En mensen zijn nou eenmaal kuddedierenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Naar buiten is niet zo erg. Het te dicht in elkaars buurt komen wel.
Hier bieden mensen zich ook aan. Wel mooi op zich.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hier zijn er vrijwilligers die je kan inschakelen wanneer je paranoia bent, het is wel aan te raden om niet je bankpas en pincode mee te geven.
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mensen zijn nou eenmaal kuddedieren
Anders maar een paar X op en neer naar de supermarkt als alternatiefquote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de polders en de natuurgebieden en de parken
Ik ga mijn knol nog gewoon uitlaten hoor, hartstikke veilig en volgens de regels.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de polders en de natuurgebieden en de parken
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat iedereen met mij met treintjes speelt.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mensen zijn nou eenmaal kuddedieren
Ja dat mag nu dus ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet meegemaakt dat iedereen met mij met treintjes speelt.
Zou je wel willenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel met treintjes spelen, maar alleen schaal 1:1.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je zeker nog lang haar ?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag het !! en die sorry van een Scrut ookquote:
Jij doet stom.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik wil wel met treintjes spelen, maar alleen schaal 1:1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |