Ahja kan ik me nog wel herinneren ja. Best wel treinen fanaat ik, al zit ik dagelijks (OK nu niet) 2x80km op de wegquote:Op donderdag 2 april 2020 20:04 schreef Sodeknetters het volgende: [..] Klopt en toen mocht hij tussen Hoofddorp en Leiden 160 inplaats van 140. Zijn ATB systeem was daar speciaal voor aangepast.
Toen geheid ook niet rechtstreeksquote:Op donderdag 2 april 2020 20:08 schreef chufi het volgende:
Ben ooit vanuit Grunn naar Berlijn met de trein geweest ... ver ergens in de vorige eeuw nog
ik was in een keer gelijk 6quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef pullup het volgende:
Ok wie is welk nr luiaard?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begon als een 2 maar ben vandaag een duidelijke 6
Geen idee... vroeger ging de trein naar Bremen dacht ik en daarna door naar Berlijn ..quote:Op donderdag 2 april 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Duitsland is vanuit Groningen sowieso lastig te bereiken laatste paar jaar ;P
Nog steeds 2, maar 6 zit er wel aan te komen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 ( 6 zit er aan te komen. )quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat iemand besloot die brug aan gort te varenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... vroeger ging de trein naar Bremen dacht ik en daarna door naar Berlijn ..
Hoe doet Nederland hetquote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Recce het volgende:
Miljoen gevallen geregistreerd nu:
[ afbeelding ]
In werkelijkheid zijn er vele miljoenen mensen ziek.
des te meer test des te meer gevallenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Recce het volgende:
Miljoen gevallen geregistreerd nu:
[ afbeelding ]
In werkelijkheid zijn er vele miljoenen mensen ziek.
Heb zojuist besloten mijn haar lang te laten groeien en als we dan naar de kapper kunnen.... laat ik er een fout permanentje in zetten.quote:
Dat was na mn tijd blijkbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Totdat iemand besloot die brug aan gort te varen
Mijn haar groeit sneller. Ik was het niet zo vaak meerquote:Op donderdag 2 april 2020 20:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb zojuist besloten mijn haar lang te laten groeien en als we dan naar de kapper kunnen.... laat ik er een fout permanentje in zetten.
Ha dik je nog wel een mooie bon gegevenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn haar groeit sneller. Ik was het niet zo vaak meer
Oh dan duurt het nog wel ff bij mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn haar groeit sneller. Ik was het niet zo vaak meer
Die winkel is dichtquote:Op donderdag 2 april 2020 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha dik je nog wel een mooie bon gegeven
Jaren 80 is backquote:Op donderdag 2 april 2020 20:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb zojuist besloten mijn haar lang te laten groeien en als we dan naar de kapper kunnen.... laat ik er een fout permanentje in zetten.
Ik ga voor dreadlocks denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaren 80 is back![]()
Ik ga mijn lok zelf wat korter knippen en heb heel optimistisch een afspraak voor 30 april gemaakt, dan kan ze het wat herstellen.
Ik durf niet zo goed. Kan nl nog geen stukkie papier recht knippen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaren 80 is back![]()
Ik ga mijn lok zelf wat korter knippen en heb heel optimistisch een afspraak voor 30 april gemaakt, dan kan ze het wat herstellen.
Redelijk slecht vergeleken met andere landen.quote:
Gewoon zelf de schaar erin zetten.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaren 80 is back![]()
zal je fraai staanquote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga voor dreadlocks denk ik.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga voor dreadlocks denk ik.
Ik dacht dat het wel meevielquote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Redelijk slecht vergeleken met andere landen.En in Nederland worden nog niet eens alle doden geteld.
Er zijn maar 7 landen waar meer doden zijn gevallen tot nu toe.quote:
Als je kijkt naar het aantal doden per hoofd van de bevolking, staan we waarschijnlijk op plek drie in de wereld na Italië en Spanje.quote:
Toch wel het haar op je hoofd hoop ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Nog even geduld, er wordt aan gewerkt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het aantal doden per hoofd van de bevolking, staan we waarschijnlijk op plek drie in de wereld na Italië en Spanje.
Dat is heftigquote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het aantal doden per hoofd van de bevolking, staan we waarschijnlijk op plek drie in de wereld na Italië en Spanje.
Om zich politiek in te dekken zeker . ivm met de Eurobondsquote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Redelijk slecht vergeleken met andere landen.En in Nederland worden nog niet eens alle doden geteld.
Mij wel ik wil niet doodquote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet zoveel uit in Europa.
Even kijken wat harder groeit. Misschien is transplanteren dan een optie.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch wel het haar op je hoofd hoop ik.
Hier kun je het goed zien:quote:
Ja maar ik moet soms wat te eten halenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan kun je het best jezelf in quarantaine zetten.
Bizar. En nog stond er vanmiddag een man tegen mij te verkondigen dat het 'maar een griepje' is.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier kun je het goed zien:
[ afbeelding ]
Ik reken San Marino en Andorra niet mee. België staat boven ons, maar daar tellen ze mensen die thuis en in verzorgingstehuizen zijn overleden wel mee.
Bestellen en/of laten doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik moet soms wat te eten halen
Ja nou weet je dat soort mensen zorgen voor een lockdownquote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. En nog stond er vanmiddag een man tegen mij te verkondigen dat het 'maar een griepje' is.
Technisch gezien klopt dat, alleen een fors dodelijke besmettelijke variantquote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. En nog stond er vanmiddag een man tegen mij te verkondigen dat het 'maar een griepje' is.
Dat soort mafkezen lopen er helaas ook nog steeds rond. En dus alle maatregelen niet serieus nemen. Dat zijn de idioten die je komende zondag op het strand zal vinden,quote:Op donderdag 2 april 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |