Okquote:Op donderdag 2 april 2020 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoorde ik in 1983 al van een Zweedse ..
Ik wist dat helemaal nietquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, echt. Kun je als versteviging gebruiken bijv. Volgens mij is er ook biershampoo.
Ik gelukig nietquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... ik zit met een eigen huis ............
Dat is er zekerquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, echt. Kun je als versteviging gebruiken bijv. Volgens mij is er ook biershampoo.
Ik deed dat in de jaren 80quote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hier ook niet ... integendeel zelfsquote:Op donderdag 2 april 2020 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is er zeker![]()
Merkte eigenlijk geen verschil
Haar bieren, uurtje laten zitten en uitspoelenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:58 schreef Prisha het volgende:
Wat doe je dan, over je haar heen gieten? Zoals shampoo? Gaat het dan niet stinken?
Oh ik smeet bier in mijn haarquote:Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar bieren, uurtje laten zitten en uitspoelen
Maakt het uit wat voor een bier?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
wtfquote:Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja ik dronk het eerstquote:
Ik zou het meest goedkope nemen anders is het zondequote:
Dat bestond toen nog nietquote:
Ik heb er geen voorstelling bij. Maar goed, kan het een keer proberen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou het meest goedkope nemen anders is het zonde
Hou het maar met gelquote:Op donderdag 2 april 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er geen voorstelling bij. Maar goed, kan het een keer proberen.
Eerst brouwen in elk geval.
Gelquote:
Ok bier danquote:
Sinds wanneer is dat een nieuwtjequote:Op donderdag 2 april 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
Adem schijnt ook al besmettelijk te zijn hoor ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |