Twee flessen voor jou dan Soury, dealquote:Op donderdag 2 april 2020 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Trippel is trippellen en ik verbouw je badkamer
Ach ze leven toch nog. Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik brouw nu een wat grotere batch, ik dacht dat het wel leuk was, mocht er nog een meet komen, om wat flesjes mee te nemen voor jullie. Als jullie het aandurven.
Bij @:tonja en @:chufi ging er de vorige keer wat mis geloof ik
quote:Op donderdag 2 april 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Twee flessen voor jou dan Soury, deal
Zorgplicht voor je kippentjes.quote:
het spoot watquote:Op donderdag 2 april 2020 21:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ze leven toch nog. Wat is het probleem dan?
Ohh !!!quote:
Ze zullen met de flesjes geschud hebben.quote:
50% spoot spontaan de de fles uit ... en dat was zonder schudden of zoquote:Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik brouw nu een wat grotere batch, ik dacht dat het wel leuk was, mocht er nog een meet komen, om wat flesjes mee te nemen voor jullie. Als jullie het aandurven.
Bij @:tonja en @:chufi ging er de vorige keer wat mis geloof ik
Bij ww moet je wel solicitaties de deur uit sturen met de uitkering die ik nu heb moet ik afentoe langskomen en heb een jobcoachquote:
Ja datquote:Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Participeren noemen ze dat tegenwoordig.
quote:
quote:
Nou daar word het lekker zacht van.quote:
Maar je ontvangt wel minderquote:Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bij ww moet je wel solicitaties de deur uit sturen met de uitkering die ik nu heb moet ik afentoe langskomen en heb een jobcoach
Mij bevielen ze wel goed. De IPA werd met het ouder worden lekkerder eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Hoe bevielen de eigen biertjes vorig jaar?
Ja zekerquote:
Oh ik was wat afgeleid en er is al van alles over gezegdquote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Hoe bevielen de eigen biertjes vorig jaar?
Rook ze ook lekkerquote:Op donderdag 2 april 2020 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoorde ik in 1983 al van een Zweedse ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |