Jobcoach, als ik ergens geen hol aan heb.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bij ww moet je wel solicitaties de deur uit sturen met de uitkering die ik nu heb moet ik afentoe langskomen en heb een jobcoach
Ja ik hoor het nu... Dus dan kunnen niet verkouden zieke mensen het dus overbrengen met een zucht ...quote:
Je lijkt me ook geen makkelijke klant tbh.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jobcoach, als ik ergens geen hol aan heb.![]()
Ik moest eens langskomen met mijn cv en sol. activiteiten. Op mijn cv en sol. activiteiten had ze geen aanmerkingen en 20 min. later stond ik buiten met 3 vacatures waar ik niets aan had. Op eentje had ik al gereageerd maar was niet meer vacant. Voor de andere 2 had ik niet de juiste ervaring. Wat heb ik nou aan zo'n mongool?
Ze was ook "boos" op mij omdat ik niet keek op de vacaturesite van het uwv. Ik zeg waarom zou ik, jullie pikken ze weer van andere vacaturesites die ik volg. Je moet eens weten hoeveel ervan verouderd zijn.
Het UWV is een nog grotere bende dan de belastingdienst. En dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest eens langskomen met mijn cv en sol. activiteiten. Op mijn cv en sol. activiteiten had ze geen aanmerkingen en 20 min. later stond ik buiten met 3 vacatures waar ik niets aan had. Op eentje had ik al gereageerd maar was niet meer vacant. Voor de andere 2 had ik niet de juiste ervaring. Wat heb ik nou aan zo'n mongool?
Ze was ook "boos" op mij omdat ik niet keek op de vacaturesite van het uwv. Ik zeg waarom zou ik, jullie pikken ze weer van andere vacaturesites die ik volg. Je moet eens weten hoeveel ervan verouderd zijn.
Man3, waar denk je dat die 1,5 meter voor is.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik hoor het nu... Dus dan kunnen niet verkouden zieke mensen het dus overbrengen met een zucht ...
Misschien zou je je attitude ook wat kunnen veranderen door niet iedereen voor mongool uit te schelden en een meer professionele houding aan te nemen..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de meeste lol gehad met mijn coach. Wat een eikel was dat. Ik deed aan alles mee met frise tegenzin. Het was gruwelijk.Ik heb nog nooit zoveel idioten gezienquote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vandaag een soort CV check en een wat vacatures daarbij.. ik checken waren ze al niet meer geldig ... dat stond er wel bij dat het kon gebeurenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met de mannen van de belastingdienst.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het UWV is een nog grotere bende dan de belastingdienst. En dat wil wat zeggen.
Ik ook. Maar ik ben dan ook dolblij dat ik niks met dat UWV te maken heb. Net als jij vermoed ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met de mannen van de belastingdienst.
Zal ik ook maar weer eens in gaan vullen .. verwacht nietsquote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met de mannen van de belastingdienst.
Ik zeg het natuurlijk ook niet in hun gezicht.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien zou je je attitude ook wat kunnen veranderen door niet iedereen voor mongool uit te schelden en een meer professionele houding aan te nemen..
Ik werd als IT'er naar een soort van call centrum gestuurd. Ik heb geen kaas gegeten van netwerken. Ik ben een applicatie mevrouw.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een soort CV check en een wat vacatures daarbij.. ik checken waren ze al niet meer geldig ... dat stond er wel bij dat het kon gebeuren
Dan zeg je dat toch. ‘Ja, deze had ik gezien maar is al vervuld’.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg het natuurlijk ook niet in hun gezicht.![]()
Maar als ik op gesprek kom en een vacature in mijn hand krijg waarvan ik al weet dat die niet meer vacant is.
Nee, maar je houding zal niet bepaald positief overkomen als je al zo'n instelling hebt.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg het natuurlijk ook niet in hun gezicht.![]()
Maar als ik op gesprek kom en een vacature in mijn hand krijg waarvan ik al weet dat die niet meer vacant is.
Je bent er te lang uit. Jou kennis is verlorenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Jaren opleiding om aan de IC te kunnen staan.... Kom op niet overdrijven,. In Andere landen schipperen ze ook met personeel.. en verpleegkundigen in een zelfde ZK zouden gewoon met ff wat mee lopen gewoon een aantal taken kunnen doen lijkt me .. maar ok ik heb gemiddelde medische kennis
Ik moest een fietsenmakerscurcus doen. Ik vroeg wat die fietsenmaker van mij wilt leren.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd als IT'er naar een soort van call centrum gestuurd. Ik heb geen kaas gegeten van netwerken. Ik ben een applicatie mevrouw.
Laatste keer was ergens begin jaren 80.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben dan ook dolblij dat ik niks met dat UWV te maken heb. Net als jij vermoed ik.
Ik denk ook dat je je daar wat op verkijkt.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Jaren opleiding om aan de IC te kunnen staan.... Kom op niet overdrijven,. In Andere landen schipperen ze ook met personeel.. en verpleegkundigen in een zelfde ZK zouden gewoon met ff wat mee lopen gewoon een aantal taken kunnen doen lijkt me .. maar ok ik heb gemiddelde medische kennis
Geen Nederlands in elk geval. Waarom ben je die cursus eigenlijk niet gaan doen?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een fietsenmakerscurcus doen. Ik vroeg wat die fietsenmaker van mij wilt leren.
Ik zou dat wel leuk vindenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een fietsenmakerscurcus doen. Ik vroeg wat die fietsenmaker van mij wilt leren.
Niet iedereen is daar geschikt voor. Onderschat het nietquote:Op donderdag 2 april 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik heb behoorlijke basis, maar nooit praktiserend geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent er te lang uit. Jou kennis is verloren
Ah .. Mijn fiets moet nog een beurtquote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar toen kreeg ik de mededeling dat ik toch maar nog eens moest bellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch. ‘Ja, deze had ik gezien maar is al vervuld’.
En het leger kan wel zo inlopen ..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je je daar wat op verkijkt.
En heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar toen kreeg ik de mededeling dat ik toch maar nog eens moest bellen.
Haal het zadel eraf en ga er op zitten.quote:
Voor mij ook zoiets. Was toen een half jaartje werkeloos. Heette toen nog het GAK geloof ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Laatste keer was ergens begin jaren 80.
Ik zeg ook niet dat ik het kan .. maar duidt meer op dat er personeel van bepaalde afdelingen mogelijk makkelijk in te zetten zijn met wat inventiviteitquote:Op donderdag 2 april 2020 22:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar geschikt voor. Onderschat het niet
Ja super toch. Mensen om je heen en een beetje kloten. Die kans zou ik pakkenquote:
Nee want toen ik van dat bedrijf te horen kreeg dat ik was afgewezen heb ik gelijk gevraagd of ze een andere functie voor mij hadden maar ze hadden verder niemand nodig.quote:
Nu wordt het warrig.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee want toen ik van dat bedrijf te horen kreeg dat ik was afgewezen heb ik gelijk gevraagd of ze een andere functie voor mij hadden maar ze hadden verder niemand nodig.
Niet getreurd, ik heb op het moment 3 sollicitaties lopen.quote:
Die onderste is net een babyquote:Op donderdag 2 april 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja
Morgenavond kun je zien hoe Venus door Pleiades omhoog schuift (conjunction). 8 jaar geleden in 2012 gebeurde dit voor het laatst. De volgende is in 2028.
Ik hoop dat het helder is, ik wil het proberen te fotograferen. Mocht het bewolkt zijn dan kun je het live zien via deze site
https://www.virtualtelesc(...)ne-event-3-apr-2020/
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat heb jij gebruikt?quote:
Zeg ik lekker nietquote:
Ben je deze maand al weer bijna klaarquote:Op donderdag 2 april 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb op het moment 3 sollicitaties lopen.
Ik ben pas klaar als ik weer werk heb.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je deze maand al weer bijna klaar
Ja dat weten we nu ook wel..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben pas klaar als ik weer werk heb.
Dat gebeurd ook aan alle kanten weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het kan .. maar duidt meer op dat er personeel van bepaalde afdelingen mogelijk makkelijk in te zetten zijn met wat inventiviteit
Je doet autocad en zo toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben pas klaar als ik weer werk heb.
Man, dat gebeurt al weken.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het kan .. maar duidt meer op dat er personeel van bepaalde afdelingen mogelijk makkelijk in te zetten zijn met wat inventiviteit
Idd, laten we het maar weer over iets anders hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |