quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb je heel recent nog zien vertellen dat je zelf vindt dat je qua uiterlijk/intelligentie etc niet onderdoet voor je vrienden en je dus vindt dat je een meid moet kunnen krijgen die niet onderdoet voor hun vriendinnen. Dat mantra herhaal je al een héle poos, en ondertussen heb je frisse vogeltjes die je liken, maar daar date je dan niet mee schijnbaar.
Waarom niet?
Je schat jezelf te hoog in, dat blijf ik zeggen. Stop met zo zijn als je succes wil hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Scrapyard het volgende: [..] Dat was dus niet de strekking van mijn post. Wat ik zei, is dat ik nooit zo goed snap op tinder dat verouwen met (aanzienlijk) overgewicht, een (aanzienlijk) hogere leeftijd en/of kinderen willen matchen en dan serieus verwachten dat er een relatie uit kan voortkomen met iemand die veel jonger is, biologisch gezien nog alle tijd heeft om een partner te zoeken, nog vrij en kinderloos, sportief en fit is. (geldt omgekeerd trouwens ook voor mannen. Ik like ook geen meisjes die eruit zien als Margot Robbie) Dat klinkt misschien heel arrogant, maar zo is het niet bedoeld. Ik beschouw het wel degelijk als een compliment als ik een like van zo iemand krijg, maar tegelijkertijd denk ik : wat verwacht zo iemand nou? En ik vind mezelf echt niet Cristiano Ronaldo, maar in mijn ogen zou iemand met bijvoorbeeld 25 kg overgewicht beter eens in de spiegel kunnen kijken of een vent die mega sportief is en een gezond lijf heeft uberhaupt wel iemand is die bij haar past, alleen al omdat je op vakantie niet eens samen een fikse bergwandeling kunt gaan maken omdat zij waarschijnlijk bij de eerste haarspeldbocht al zwetend aan een punt appeltaart met slagroom zit. Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:13 schreef Craptacular het volgende:
Neu ik heb betaalde accounts, dus ik krijg meldingen van likes en dan kijk ik of ik degene moet.
Werkt perfect.
De miscommunicatie ontstaat omdat je mensen woorden in de mond legt. Niemand beweert hier dat er geen normale vrouwen (of mannen) op tinder zitten.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal los van mijn post (op reactie van Sedan) dat er geen normale vrouwen meer op Tinder zijn.
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:17 schreef Scrapyard het volgende:
De miscommunicatie ontstaat omdat je mensen woorden in de mond legt. Niemand beweert hier dat er geen normale vrouwen (of mannen) op tinder zitten.
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:07 schreef S95Sedan het volgende:
Niet voor niks dat tinder niet werkt, alle leuke en normale vrouwen die zijn bezet dus blijven grotendeels dit soort lui over
Die zijn er zeker, maar vrouwen zijn over het algemeen instabiel.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal los van mijn post (op reactie van Sedan) dat er geen normale vrouwen meer op Tinder zijn.
Want als die er niet meer zijn, dan maakt het soort abonnement dat je hebt echt niet uit.
Ja dat is dus niet wat er staat. Er staat grotendeels. Dus dat haalt jouw kritiek ook weer onderuit, want het brengt mee dat er dus OOK nog normale mensen op zitten, en dus ook reden om een betaald account aan te houden.quote:
Ik begrijp die tegenstrijdigheid niet helemaal. Je hebt ook geen scharrels of seks toch? Geen behoefte aan?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Scrapyard het volgende:
@ coolguy, hexagon & generation alpha...
Dat heeft meerdere redenen. Uiteindelijk komt het er denk ik op neer dat ik tinderen (lekker veilig thuis) wel interessant en vermakelijk vind, maar dat de behoefte aan een relatie uiteindelijk niet hoog genoeg is om daadwerkelijk meer energie dan alleen passieve tinder energie erin te steken.
En ondanks dat is er af en toe wel eens een moment dat ik nogal hard met mn neus op de feiten word gedrukt (oud en nieuw waar 80% met partner komt aanzetten bijvoorbeeld), dan baal ik even een dag en denk ik : ik moet er écht meer energie in gaan steken. Maar dat is dan na een dag ook weer over en dan denk ik : nah, nu nog effe niet.
Oke, punt. Dan nog snap ik de logica niet dat een betaald account voor die filtering beter zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:20 schreef Scrapyard het volgende:
Ja dat is dus niet wat er staat. Er staat grotendeels. Dus dat haalt jouw kritiek ook weer onderuit, want het brengt mee dat er dus OOK nog normale mensen op zitten, en dus ook reden om een betaald account aan te houden.
Dit sluit niet aan op wat je eerder (veelvuldig) gepost hebt.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Scrapyard het volgende:
@ coolguy, hexagon & generation alpha...
Dat heeft meerdere redenen. Uiteindelijk komt het er denk ik op neer dat ik tinderen (lekker veilig thuis) wel interessant en vermakelijk vind, maar dat de behoefte aan een relatie uiteindelijk niet hoog genoeg is om daadwerkelijk meer energie dan alleen passieve tinder energie erin te steken.
En ondanks dat is er af en toe wel eens een moment dat ik nogal hard met mn neus op de feiten word gedrukt (oud en nieuw waar 80% met partner komt aanzetten bijvoorbeeld), dan baal ik even een dag en denk ik : ik moet er écht meer energie in gaan steken. Maar dat is dan na een dag ook weer over en dan denk ik : nah, nu nog effe niet.
Geen idee hoe dat qua betalen werkt, maar het lijkt mij dat je dan wel makkelijker degene kan kiezen waar je zelf van denkt dat ze het beste bij je passen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oke, punt. Dan nog snap ik de logica niet dat een betaald account voor die filtering beter zou zijn.
Betaald account zorgt er enkel voor dat je ziet wie jou heeft geliked. Dus dan zou je aan de foto kunnen zien of iemand 'normaal' of 'labiel' is.
Dat is niet anders dan wanneer je het doet zonder die voorgeselecteerde likes.
Het maakt niet uit wat wij er van vinden.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vind die vrouw uit die docu/vlog een normaal iemand?
Qua uiterlijk ziet ze er misschien leuk uit maar zij is zichzelf enorm voor de gek aan het houden.
Dat klopt, het scheelt tijd. Dat als je iemand ziet die je interessant vindt, weet je zeker dat je een match zal hebben, aangezien die ander je ook geliked heeft.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:23 schreef S95Sedan het volgende:
Geen idee hoe dat qua betalen werkt, maar het lijkt mij dat je dan wel makkelijker degene kan kiezen waar je zelf van denkt dat ze het beste bij je passen.
Dus dan is de tijdsverspilling die je anders hebt door het random swipen al minder.
I hate to say it, maar als je (buiten de eerste dagen) veel likes krijgt van vrouwen waarvan je denkt dat jij way out of their league bent, dan is dat eigenlijk gewoon niet waar. Immers, Tinder ziet aan de hand van de likes een beetje in welke league jij valt en je wordt dan ook vooral daar vertoond.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Dat was dus niet de strekking van mijn post.
Wat ik zei, is dat ik nooit zo goed snap op tinder dat verouwen met (aanzienlijk) overgewicht, een (aanzienlijk) hogere leeftijd en/of kinderen willen matchen en dan serieus verwachten dat er een relatie uit kan voortkomen met iemand die veel jonger is, biologisch gezien nog alle tijd heeft om een partner te zoeken, nog vrij en kinderloos, sportief en fit is. (geldt omgekeerd trouwens ook voor mannen. Ik like ook geen meisjes die eruit zien als Margot Robbie)
Dat klinkt misschien heel arrogant, maar zo is het niet bedoeld. Ik beschouw het wel degelijk als een compliment als ik een like van zo iemand krijg, maar tegelijkertijd denk ik : wat verwacht zo iemand nou? En ik vind mezelf echt niet Cristiano Ronaldo, maar in mijn ogen zou iemand met bijvoorbeeld 25 kg overgewicht beter eens in de spiegel kunnen kijken of een vent die mega sportief is en een gezond lijf heeft uberhaupt wel iemand is die bij haar past, alleen al omdat je op vakantie niet eens samen een fikse bergwandeling kunt gaan maken omdat zij waarschijnlijk bij de eerste haarspeldbocht al zwetend aan een punt appeltaart met slagroom zit.
Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
Tja we kunnen er lang of kort over praten, maar feit blijft dat ik wel degelijk mijn mogelijkheden heb. Op tinder beginnen (ook) leuke dames een gesprek, en as we speak zit 10 meter bij mij vandaan een buurmeisje in een ander appartement die vorige week om 23:30 vroeg of ik een sigaretje bij haar kwam roken en die onlangs appte of ik niet een keer een drankje met haar wil komen doen... En zo zijn er wel meer mogelijkheden.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit sluit niet aan op wat je eerder (veelvuldig) gepost hebt.
Weet ik, maar aangezien ik tinder uberhaupt vaak maar max. een paar dagen erop heb staan zegt dat in mijn geval niet zo veel. Ik (her) installer het nogal vaak, maar net wanneer ik me verveel.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
I hate to say it, maar als je (buiten de eerste dagen) veel likes krijgt van vrouwen waarvan je denkt dat jij way out of their league bent, dan is dat eigenlijk gewoon niet waar. Immers, Tinder ziet aan de hand van de likes een beetje in welke league jij valt en je wordt dan ook vooral daar vertoond.
Just sayin'.
Natuurlijk heb je je mogelijkheden. Alleen zijn die niet op het niveau van de vriendinnen van je vrienden en daar mogen ze niet voor onderdoen dus daar ben je niet in geïnteresseerd. Uiteindelijk, als het zou moeten, zou je wel voor een 7tje gaan, maar eigenlijk wil je die 9 a10.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:27 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Tja we kunnen er lang of kort over praten, maar feit blijft dat ik wel degelijk mijn mogelijkheden heb. Op tinder beginnen (ook) leuke dames een gesprek, en as we speak zit 10 meter bij mij vandaan een buurmeisje in een ander appartement die vorige week om 23:30 vroeg of ik een sigaretje bij haar kwam roken en die onlangs appte of ik niet een keer een drankje met haar wil komen doen...
Niet om tof te doen, en je kunt er vanalles van vinden dat ik mijn kansen niet pak en wat daar dan weer de reden van is. Maar wat ik even wil weerleggen is dat ik volgens sommigen hier iemand zou zijn die heel graag wil maar niemand kan krijgen en dus maar gaat zitten afgeven op vrouwen, want dat is niet de juiste achtergrond.
Bij mij ook, maar daar kwamen de fatties niet van terug in beeld.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:29 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien ik tinder uberhaupt vaak maar max. een paar dagen erop heb staan zegt dat in mijn geval niet zo veel. Ik (her) installer het nogal vaak, maar net wanneer ik me verveel.
Als niemand kritiek uit of zegt dat ze wellicht tever doorslaat in zoiets dan blijft het natuurlijk ook een vicieuze cirkel. Nu is dat hier bespreken natuurlijk een ander verhaal en totaal nutteloos, maargoed.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat wij er van vinden.
Maar belangrijker: als iemand zegt: je bent een duffe doos met veel te veel eisen.
Dat veranderd toch niks?
Ze wordt niet ineens makkelijker verliefd..
en ze verandert er ook niet door volgens mij.
Wie niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef CoolGuy het volgende:
Uiteindelijk, als het zou moeten, zou je wel voor een 7tje gaan, maar eigenlijk wil je die 9 a10.
Hoge eisen stellen aan een relatie vind ik alleen maar gezond. Als je dan maar het besef hebt dat je zelf ook moet voldoen aan de eisen die je stelt.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:33 schreef S95Sedan het volgende:
Als niemand kritiek uit of zegt dat ze wellicht tever doorslaat in zoiets dan blijft het natuurlijk ook een vicieuze cirkel. Nu is dat hier bespreken natuurlijk een ander verhaal en totaal nutteloos, maargoed.
Ik vind het in dit geval vooral jammer om te zien, vooral omdat ik weet hoe het is om met zulke vrouwen te daten of een relatie mee te hebben.
Daar ben je denk ik echt in de war met een ander want figuren op scooters en joggingbroeken ligt al een jaar of 10 in mijn verleden. Dit verhaal herken ik ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je je mogelijkheden. Alleen zijn die niet op het niveau van de vriendinnen van je vrienden en daar mogen ze niet voor onderdoen dus daar ben je niet in geïnteresseerd. Uiteindelijk, als het zou moeten, zou je wel voor een 7tje gaan, maar eigenlijk wil je die 9 a10.
Ah, het buurmeisje in een appartement weer. Is dat die meid die wordt geflept door allerlei kansloze gasten op scooters met joggingbroeken aan of is dit die meid waar je je eerder nogal laatdunkend over uit liet en daar dus geen zin in had omdat ze niet voldoet?
Want allemaal die kansen die je hebt, daar is iets mee waardoor ze niet voldoen. Dat mag, maar die 9 of 10 staat niet ineens spontaan aan de deur, en die hebben ook mogelijkheden, en als jij niet hun target bent dan kun je nog heel lang wachten.
Jawel, maar over het algemeen hoeven mensen die een 9 of 10 kunnen scoren zich niet druk te maken over het 'eventueel willen settelen voor een 7tje'.quote:
Ach die vrouw is natuurlijk een eersteklas galbak die waarschijnlijk als de camera uitstaat met een fles wijn op de bank gaat zitten janken over haar nikserige leven.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als niemand kritiek uit of zegt dat ze wellicht tever doorslaat in zoiets dan blijft het natuurlijk ook een vicieuze cirkel. Nu is dat hier bespreken natuurlijk een ander verhaal en totaal nutteloos, maargoed.
Ik vind het in dit geval vooral jammer om te zien, vooral omdat ik weet hoe het is om met zulke vrouwen te daten of een relatie mee te hebben.
Nee, ik ben heel zeker niet in de war met iemand anders. Dat mag je ontzettend terecht vinden, maar dan voldoen de mogelijkheden die je nu hebt daar dus niet aan?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Daar ben je denk ik echt in de war met een ander want figuren op scooters en joggingbroeken ligt al een jaar of 10 in mijn verleden. Dit verhaal herken ik ook niet.
Die uitspraak van die vrienden is idd wel van mij, en dat blijf ik ook een hele terechte uitspraak vinden.
En morgen lees ik weer dat vrouwen niets te klagen hebben, want in de vingers knippen en er staan weer een dozijn hijgende mannen voor ze in de rij.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:35 schreef Huck_ het volgende:
Bevestigd maar weer eens mijn punt dat het gros van de vrouwen in een fantasiewereld leeft met hun verschrikkelijk onmogelijke eisen.
Nee, het gros van de vrouwen is niet die vrouw in het filmpjequote:Op donderdag 2 april 2020 11:35 schreef Huck_ het volgende:
Bevestigd maar weer eens mijn punt dat het gros van de vrouwen in een fantasiewereld leeft met hun verschrikkelijk onmogelijke eisen.
Het verschilt bij mij heel erg per sessie. De ene keer denk ik : jezus wat veel lekkere vrouwen waar heb ik dit aan te danken. Paar weken later doe ik herinstallatie en dan denk ik : dit vind ik echt helemaal niks.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar daar kwamen de fatties niet van terug in beeld.
Je vindt sport, slank zijn en gezond zijn toch belangrijk? Hoezo rook je dan? Je kunt wel afgeven op anderen die volgens jou zouden moeten snappen dat jij “out of their league bent”, maar het enige wat je hier laat zien is dat je nul initiatief neemt (want je gebruikt Tinder “passief” wat dat ook moge betekenen) en jezelf graag als sportief en gezond wil neerzetten, maar wel rookt. Als het stereotype klopt dat mensen die stoppen met roken veel zwaarder worden ben je dus niet heel anders dan die “dikkerdjes” waar je zo op afgeeft.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:27 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Tja we kunnen er lang of kort over praten, maar feit blijft dat ik wel degelijk mijn mogelijkheden heb. Op tinder beginnen (ook) leuke dames een gesprek, en as we speak zit 10 meter bij mij vandaan een buurmeisje in een ander appartement die vorige week om 23:30 vroeg of ik een sigaretje bij haar kwam roken en die onlangs appte of ik niet een keer een drankje met haar wil komen doen... En zo zijn er wel meer mogelijkheden.
Niet om tof te doen, en je kunt er vanalles van vinden dat ik mijn kansen niet pak en wat daar dan weer de reden van is. Maar wat ik even wil weerleggen is dat ik volgens sommigen hier iemand zou zijn die heel graag wil maar niemand kan krijgen en dus maar gaat zitten afgeven op vrouwen, want dat is niet de juiste achtergrond. Dan word ik weggezet als een soort gefrustreerde incel terwijl dat m.i. niet terecht is.
Ik ben even benieuwd: welk filmpje?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het gros van de vrouwen is niet die vrouw in het filmpje
Haha heb je de hosselplayer van fok weer hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En morgen lees ik weer dat vrouwen niets te klagen hebben, want in de vingers knippen en er staan weer een dozijn hijgende mannen voor ze in de rij.
Wat is het nou?
Nouja je stelt dus even hoge eisen als dat mens uit dat filmpje eigenlijk. Want niemand voldoet er aan en je gaat zelfs nooit op date.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Daar ben je denk ik echt in de war met een ander want figuren op scooters en joggingbroeken ligt al een jaar of 10 in mijn verleden. Dit verhaal herken ik ook niet.
Die uitspraak van die vrienden is idd wel van mij, en dat blijf ik ook een hele terechte uitspraak vinden.
Nou veel wel hoor. Door overvloedige aandacht op datingapps gaan dat soort meiden die vrij gewoontjes zijn zichzelf op een troon zetten. Dat is prima, maar zo komen ze nooit aan de man.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het gros van de vrouwen is niet die vrouw in het filmpje
Geef nou even antwoord op de vraag, o voor mij onbekende fokker...quote:Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Haha heb je de hosselplayer van fok weer hoor
Deze doosquote:Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben even benieuwd: welk filmpje?
Wat heb je aan lekkere vrouwen als je er niets mee doet?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Het verschilt bij mij heel erg per sessie. De ene keer denk ik : jezus wat veel lekkere vrouwen waar heb ik dit aan te danken. Paar weken later doe ik herinstallatie en dan denk ik : dit vind ik echt helemaal niks.
Nja dit zijn dus van die kleine verdraaiingen die mijn hele boodschap in een ander licht stellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja je stelt dus even hoge eisen als dat mens uit dat filmpje eigenlijk. Want niemand voldoet er aan en je gaat zelfs nooit op date.
Tja ik kom dat soort vrouwen eigenlijk maar weinig tegen. Maar als ik ze al tegenkom dan is is het vooral nep en gespeeld en hebben ze vooral aandacht van mannen die ook niet heel geweldig zijn. Een labiel karakter trekt immers dito mannen aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou veel wel hoor. Door overvloedige aandacht op datingapps gaan dat soort meiden die vrij gewoontjes zijn zichzelf op een troon zetten. Dat is prima, maar zo komen ze nooit aan de man.
Ze straalt gewoon uit dat ze geen idee heeft wat ze wilt.
Ditquote:Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou veel wel hoor. Door overvloedige aandacht op datingapps gaan dat soort meiden die vrij gewoontjes zijn zichzelf op een troon zetten. Dat is prima, maar zo komen ze nooit aan de man.
Ze straalt gewoon uit dat ze geen idee heeft wat ze wilt.
Ik rook heel beperkt, nog geen pakje per 2 maanden. Daarnaast ziet het ook voor een heel groot deel op het uiterlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Je vindt sport, slank zijn en gezond zijn toch belangrijk? Hoezo rook je dan? Je kunt wel afgeven op anderen die volgens jou zouden moeten snappen dat jij “out of their league bent”, maar het enige wat je hier laat zien is dat je nul initiatief neemt (want je gebruikt Tinder “passief” wat dat ook moge betekenen) en jezelf graag als sportief en gezond wil neerzetten, maar wel rookt. Als het stereotype klopt dat mensen die stoppen met roken veel zwaarder worden ben je dus niet heel anders dan die “dikkerdjes” waar je zo op afgeeft.
Daar loopt het vaak wel scheef met daten al. In die documentaire legt die deskundige dat ook mooi uit.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoge eisen stellen aan een relatie vind ik alleen maar gezond. Als je dan maar het besef hebt dat je zelf ook moet voldoen aan de eisen die je stelt.
Dan hou je jezelf toch voor de gek. Vind ik jammer omdat ze er best leuk uitziet.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach die vrouw is natuurlijk een eersteklas galbak die waarschijnlijk als de camera uitstaat met een fles wijn op de bank gaat zitten janken over haar nikserige leven.
Maar daar moet Arjen Lubach maar gewoon een keer een item van maken. Om je er vreselijk over op te winden hier heeft weinig zin. Ze is een randfiguur en niet maatgevend.
quote:
Naja, ze mag niet onderdoen voor de vriendinnen van je vrienden, ze moet hbo of uni. opgeleid zijn en zo nog wat dingen. Voor een 7tje haal je je neus op, en die 9 zit er blijkbaar niet in, ook niet op Tinder anders was je er wel mee op date gegaan. Waar gaat het dan mis als het niet is dat je teveel noten op je zang hebt?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Nja dit zijn dus van die kleine verdraaiingen die mijn hele boodschap in een ander licht stellen.
Klopt, ik ga nooit op date, maar nee, dat is niet omdat ik te hoge eisen heb, dat legde ik een paar posts geleden uit.
Vind zichzelf ietsje te leuk, heeft kennelijk een waslijst aan issues en komt zo nep over als het maar kan.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]Wat is er mis met haar?
(ik mis het geduld voor vlogs, dus zelfs deze weggeklikt)
Of stabiele mannen die gewoon even wat voor tussendoor zoeken.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:42 schreef Hexagon het volgende:
Een labiel karakter trekt immers dito mannen aan.
Grappig, ik hoor eigenlijk nooit mensen uit deze doelgroep over dit soort filmpjes en dan wel hier op FOK!quote:
Het komt voorbij ja. Maar dat soort vrouwen moet je gewoon skippen. Kost alleen maar energie en je hebt er niks aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
Dan hou je jezelf toch voor de gek. Vind ik jammer omdat ze er best leuk uitziet.
Ik geloof niet dat zij een geval apart is, helemaal niet op tinder, daar komt dat prinsesjes syndroom wel vaker voorbij.
Je moet iemand niet beoordelen op de act voor de camera.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vind zichzelf ietsje te leuk, heeft kennelijk een waslijst aan issues en komt zo nep over als het maar kan.
Ja, al doet dat haar dus evengoed falen in het vinden van een partner.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of stabiele mannen die gewoon even wat voor tussendoor zoeken.
Heb mijn portie wel gehadquote:Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het komt voorbij ja. Maar dat soort vrouwen moet je gewoon skippen. Kost alleen maar energie en je hebt er niks aan.
Zeker mag dat.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik rook heel beperkt, nog geen pakje per 2 maanden. Daarnaast ziet het ook voor een heel groot deel op het uiterlijk.
Ik vind het vies om, bijvoorbeeld als ik seks heb, dat er allemaal vetrollen zijn. Dat mag ik toch vinden? Een vrouw mag mij ook afwijzen omdat ze vindt nadat ik heb gerookt dat ik als een labrador uit mijn mond meur. Dat is toch ieders goed recht.
Nou, dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, al doet dat haar dus evengoed falen in het vinden van een partner.
Ik kijk overigens liever wel uit met labiele types. Voor je het weet heb je een stalker te pakken.
Mja dat is niet wat ik zei. Ze mag er wel voor onderdoen, ik ben alleen van mening dat ik een vriendin van dat kaliber zou moeten kunnen krijgen (niet allemaal, één is wel echt heel knap, te mooi voor mij maar die vriend is ook een baas die een paar ton verdient per jaar, that's life).quote:Op donderdag 2 april 2020 11:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, ze mag niet onderdoen voor de vriendinnen van je vrienden, ze moet hbo of uni. opgeleid zijn en zo nog wat dingen. Voor een 7tje haal je je neus op, en die 9 zit er blijkbaar niet in, ook niet op Tinder anders was je er wel mee op date gegaan. Waar gaat het dan mis als het niet is dat je teveel noten op je zang hebt?
sowieso vind ik het een bijzonder concept.. een vriendin zoeken die bij de andere vriendinnen past.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Zeker mag dat.Het punt is dat jij aangeeft dat het raar is dat vrouwen die jij te min vindt, jou naar rechts swipen omdat je vindt dat ze zelf moeten snappen dat jij te goed voor ze bent, dat het niet gaat werken etc. Al val je alleen op vrouwen die er precies zo uitzien als Margot Robbie die je aanhaalde, dat is prima, dan duurt het een tijd voor je een relatie hebt, maar die keuze kun je maken. Maar als je daardoor alle niet-Margot-Robbie-Lookalikes raar vindt omdat ze jou naar rechts swipen, dan ben je verkeerd bezig imo. En dat is wel wat je doet als je een vriendin wil die lijkt op de vriendinnen in je vriendengroep.
Helemaal mee eens! En mensen een cijfer geven blijf ik ook bizar vinden, omdat niemand een partner heeft die ze zelf een 1 of 2 vinden om het zo te zeggen. Maar als je dan perse wil wedijveren met je vrienden, dan moet je niet raar opkijken dat andere mensen daar geen barst om geven.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
sowieso vind ik het een bijzonder concept.. een vriendin zoeken die bij de andere vriendinnen past.
het is toch jouw vriendin en jouw leven... lekker belangrijk wat een ander daarvan vind
Er is wel meer tussen hemel en aarde he.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Zeker mag dat.Het punt is dat jij aangeeft dat het raar is dat vrouwen die jij te min vindt, jou naar rechts swipen omdat je vindt dat ze zelf moeten snappen dat jij te goed voor ze bent, dat het niet gaat werken etc. Al val je alleen op vrouwen die er precies zo uitzien als Margot Robbie die je aanhaalde, dat is prima, dan duurt het een tijd voor je een relatie hebt, maar die keuze kun je maken. Maar als je daardoor alle niet-Margot-Robbie-Lookalikes raar vindt omdat ze jou naar rechts swipen, dan ben je verkeerd bezig imo. En dat is wel wat je doet als je een vriendin wil die lijkt op de vriendinnen in je vriendengroep.
my pointquote:Op donderdag 2 april 2020 11:56 schreef S95Sedan het volgende:
Dat hele 9 of 10tje slaat sowieso nergens op. Wat dat voor de een is is dat voor de ander weer totaal niet.
Life misschien, maar love klinkt toch echt anders..quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Mja dat is niet wat ik zei. Ze mag er wel voor onderdoen, ik ben alleen van mening dat ik een vriendin van dat kaliber zou moeten kunnen krijgen (niet allemaal, één is wel echt heel knap, te mooi voor mij maar die vriend is ook een baas die een paar ton verdient per jaar, that's life).
Eigenlijk is dat zo gek niet, want vaak zit er in een vriendengroep wel een gemene deler. Hoeft niet, maar als dat zo is, dan is het ook niet zo gek om redelijk dezelfde voorkeuren te hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Uhmmpie het volgende:
sowieso vind ik het een bijzonder concept.. een vriendin zoeken die bij de andere vriendinnen past.
😂quote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik rook heel beperkt, nog geen pakje per 2 maanden. Daarnaast ziet het ook voor een heel groot deel op het uiterlijk.
Ik vind het vies om, bijvoorbeeld als ik seks heb, dat er allemaal vetrollen zijn. Dat mag ik toch vinden? Een vrouw mag mij ook afwijzen omdat ze vindt nadat ik heb gerookt dat ik als een labrador uit mijn mond meur. Dat is toch ieders goed recht.
Daar heb je genoeg matches mee toch? Blijkbaar spring je er niet van op en denk je 'oeh, op date gaan met deze'. Is het niet gewoon dat die dikke 7, kleine 8 gewoon niet on par is met de vriendinnen van je vrienden? Want dat is echt heel belangrijk voor je schijnbaar.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Mja dat is niet wat ik zei. Ze mag er wel voor onderdoen, ik ben alleen van mening dat ik een vriendin van dat kaliber zou moeten kunnen krijgen (niet allemaal, één is wel echt heel knap, te mooi voor mij maar die vriend is ook een baas die een paar ton verdient per jaar, that's life).
En verder weet ik niet of je wel kunt stellen dat het 'mis' gaat, als ik vooral zelf te belabberd ben om te daten. Nogmaals, daar kun je van alles van vinden, maar dat zit dan niet zo zeer aan de kant van het aanbod maar meer bij mij. En inderdaad : tussen mijn tinder likes zitten nauwelijks of geen negens of tienen, dat is boven mijn stand. Maar een dikke zeven of een kleine acht moet te doen zijn. En die liken mij ook wel, is ook in lijn met vrouwen waar ik in het verleden mee heb gescharreld/gedate.
Maar die kan je dus niet krijgen, dat is het verschil tussen jou en jouw vrienden.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Scrapyard het volgende:
Het wordt ook wel een beetje verdraaid allemaal hoor jongens.
Het enige wat ik een keer heb geroepen, is dat ik zelf van mening ben dat ik een vriendin van -ongeveer- het kaliber waar mijn vrienden mee lopen, ook zou moeten kunnen krijgen.
Dat is iets anders dan een vriendin willen die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt.
Het komt op mij in het algemeen meer over dat je vooral in je hoofd zit en analyseert. Als je op date gaat kun je meer gaan voelen en ervaren.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Scrapyard het volgende:
Het wordt ook wel een beetje verdraaid allemaal hoor jongens.
Het enige wat ik een keer heb geroepen, is dat ik zelf van mening ben dat ik een vriendin van -ongeveer- het kaliber waar mijn vrienden mee lopen, ook zou moeten kunnen krijgen.
Dat is iets anders dan een vriendin willen die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt.
Echt he. Een 7.. een 9. Wat zijn dat voor dingen joh 😂quote:Op donderdag 2 april 2020 11:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! En mensen een cijfer geven blijf ik ook bizar vinden, omdat niemand een partner heeft die ze zelf een 1 of 2 vinden om het zo te zeggen. Maar als je dan perse wil wedijveren met je vrienden, dan moet je niet raar opkijken dat andere mensen daar geen barst om geven.
Ik denk dat het heel normaal is om het fijn te vinden dat jouw vrienden jouw vriendin ook leuk vinden. Dat is natuurlijk veel breder dan uiterlijk, maar mensen hebben nu eenmaal van nature wel in zich dat ze het prettig vinden als hun omgeving positief kijkt naar wie je bent en wat je doet.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het ook nogal een onzin om mijn vriendin te gaan spiegelen aan mijn vrienden. Een beetje kinderachtig.
Sowieso lopen de vriendinnen van mijn vriendne uiteen van een 6 tot een 9 dus alleen al die uitspraak is op duizend manieren te interpreteren.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar heb je genoeg matches mee toch? Blijkbaar spring je er niet van op en denk je 'oeh, op date gaan met deze'. Is het niet gewoon dat die dikke 7, kleine 8 gewoon niet on par is met de vriendinnen van je vrienden? Want dat is echt heel belangrijk voor je schijnbaar.
Margot Robbie was een hyperbool om het punt duidelijk te maken. Dat jij eisen hebt is prima, dat je het afkeurt dat mensen die niet aan jouw eisen voldoen jou toch naar rechts swipen is niet zo prima. En je kunt prima verschillende interesses hebben, je hoeft niet alles samen te doen in het leven. Dus misschien kun je met zo’n vrouw minder sportieve dingen doen, maar wel goed stappen, reizen, of culturele uitjes doen. Dat zijn voor jou misschien geen leuke activiteiten, maar dat kan zo’n meisje ook niet ruiken als ze je naar rechts swipet.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:57 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Er is wel meer tussen hemel en aarde he.
Margot Robbie staat wel echt helemaal aan de andere kant van het spectrum, daar zit nog meer dan genoeg tussenin.
En ik zeg niet dat ik te goed ben voor een vrouw met (aanzienlijk) overgewicht, maar ik zou als ik zo'n vrouw was niet zo snel denken dat er sprake kan zijn van een match, al is het alleen al omdat je niet dezelfde bezigheden kunt hanteren in veel gevallen.
Net zoals dat ik zelf geen Margot Robbie achtige vrouwen like op tinder en als ik er al een keer een match mee heb, ik al denk van : of ik ben hier waarschijnlijk onderdeel van een proef, of het is een verwijzing naar een pornosite en ook al is het serieus dan nog zou ik er niet eens aan durven beginnen. Dus het werkt twee kanten op, alleen als ik het zeg over de negatieve kant dan is het ongeoorloofd, en de andere kant is dan wel geoorloofd.
Waarom kan ik die niet krijgen?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:00 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar die kan je dus niet krijgen, dat is het verschil tussen jou en jouw vrienden.Maar dat zou je moeten zien zoals het is. Maak het vooral niet te zwaar. Ook jij krijgt uiteindelijk wel een leuke partner.
Omdat ze je niet willen. Dat is wat je zelf in het vorige deel zei. Je moet het hebben van vrouwen met overgewicht, vrouwen met kinderen en vrouwen die ouder zijn. Wil je allemaal niet. Er is maar een klein deel meisjes zoals Sofie (die je normaal vindt qua uiterlijk), maar die wil je ook niet want die vind je niet bijzonder.quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Operc het volgende:
Margot Robbie was een hyperbool om het punt duidelijk te maken. Dat jij eisen hebt is prima, dat je het afkeurt dat mensen die niet aan jouw eisen voldoen jou toch naar rechts swipen is niet zo prima. En je kunt prima verschillende interesses hebben, je hoeft niet alles samen te doen in het leven. Dus misschien kun je met zo’n vrouw minder sportieve dingen doen, maar wel goed stappen, reizen, of culturele uitjes doen. Dat zijn voor jou misschien geen leuke activiteiten, maar dat kan zo’n meisje ook niet ruiken als ze je naar rechts swipet.
Wat betreft (on)geoorloofd, het is natuurlijk geoorloofd dat jij niet aan een Margot Robbie begint omdat je bang bent om een blauwtje te lopen, of omdat je denkt dat het een nepprofiel is. Het ongeoorloofde is dat je anderen de maat neemt die dat risico wel nemen.
Ik vind het hooguit belangrijk om mijn vriendin zich normaal en sociaal gedraagt naar mijn vrienden.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel normaal is om het fijn te vinden dat jouw vrienden jouw vriendin ook leuk vinden. Dat is natuurlijk veel breder dan uiterlijk, maar mensen hebben nu eenmaal van nature wel in zich dat ze het prettig vinden als hun omgeving positief kijkt naar wie je bent en wat je doet.
Echt 100% schijt hebben aan wat anderen denken schijnt zelfs een psychische afwijking te zijn.
mja maar mijn vrienden vinden vooral belangrijk dat IK blij ben met mijn relatie en dat diegene lief voor mij is.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel normaal is om het fijn te vinden dat jouw vrienden jouw vriendin ook leuk vinden. Dat is natuurlijk veel breder dan uiterlijk, maar mensen hebben nu eenmaal van nature wel in zich dat ze het prettig vinden als hun omgeving positief kijkt naar wie je bent en wat je doet.
Echt 100% schijt hebben aan wat anderen denken schijnt zelfs een psychische afwijking te zijn.
Je legt me te veel woorden in de mond.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Margot Robbie was een hyperbool om het punt duidelijk te maken. Dat jij eisen hebt is prima, dat je het afkeurt dat mensen die niet aan jouw eisen voldoen jou toch naar rechts swipen is niet zo prima. En je kunt prima verschillende interesses hebben, je hoeft niet alles samen te doen in het leven. Dus misschien kun je met zo’n vrouw minder sportieve dingen doen, maar wel goed stappen, reizen, of culturele uitjes doen. Dat zijn voor jou misschien geen leuke activiteiten, maar dat kan zo’n meisje ook niet ruiken als ze je naar rechts swipet.
Wat betreft (on)geoorloofd, het is natuurlijk geoorloofd dat jij niet aan een Margot Robbie begint omdat je bang bent om een blauwtje te lopen, of omdat je denkt dat het een nepprofiel is. Het ongeoorloofde is dat je anderen de maat neemt die dat risico wel nemen.
Ik heb dit nu al twee keer weerlegd, maar je blijft mijn posts lezen op de manier die jou het meeste goeddunkt, ook al is dat niet eens wat er feitelijk staat.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Omdat ze je niet willen. Dat is wat je zelf in het vorige deel zei. Je moet het hebben van vrouwen met overgewicht, vrouwen met kinderen en vrouwen die ouder zijn. Wil je allemaal niet. Er is maar een klein deel meisjes zoals Sofie (die je normaal vindt qua uiterlijk), maar die wil je ook niet want die vind je niet bijzonder.
Echt he. Het is zo'n cirkel waar geen eind aan komt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft altijd grappig dat zulke discussies vooral zwart/wit zijn.
Dus het maakt voor jou geen verschil of jouw vrienden zeggen dat ze vinden dat je een mooie meid hebt getroffen, of dat ze vinden dat jij een trol aan de haak hebt geslagen?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het hooguit belangrijk om mijn vriendin zich normaal en sociaal gedraagt naar mijn vrienden.
Maar hoe knap of lelijk ze haar vinden kan me echt niet interesseren. Het gaat er namelijk om wat ik aantrekkelijk vind. Dat hele statusgedoe heb ik sowieso niks mee. Een beetje een gare vriendschap als dat meespeelt.
Quarantaine. Je moet wat.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Huck_ het volgende:
wel grappig dat er bijna alleen mensen met een relatie in de datingreeks posten
Ze is van binnen de ring A10 schijnt..quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik heb dit nu al twee keer weerlegd, maar je blijft mijn posts lezen op de manier die jou het meeste goeddunkt, ook al is dat niet eens wat er feitelijk staat.
sowieso.. wil je niet alle vrouwen lijkt mequote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik heb dit nu al twee keer weerlegd, maar je blijft mijn posts lezen op de manier die jou het meeste goeddunkt, ook al is dat niet eens wat er feitelijk staat.
Ja, doe ik toch ook? Ik zit op zolder te thuiswerken, en zij is beneden bij ons dochtertje, en af en toe bel ik d'r omdat ik wat te drinken wil of whatever, en dan komt ze dat brengenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
je zou iets met die andere kant van de relatie kunnen doen natuurlijk
Lekker naief en jij hebt duidelijk geen verstand van mannen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
sowieso.. wil je niet alle vrouwen lijkt me
het gaat om die ene die er uit springt...
Ah je hebt zo een filipijnse slavinquote:Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, doe ik toch ook? Ik zit op zolder te thuiswerken, en zij is beneden bij ons dochtertje, en af en toe bel ik d'r omdat ik wat te drinken wil of whatever, en dan komt ze dat brengen![]()
luxe hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, doe ik toch ook? Ik zit op zolder te thuiswerken, en zij is beneden bij ons dochtertje, en af en toe bel ik d'r omdat ik wat te drinken wil of whatever, en dan komt ze dat brengen![]()
Volgens mij vals dat best mee voor de meeste mannen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
sowieso.. wil je niet alle vrouwen lijkt me
en dat zullen er in de loop van je leven heus meer dan 1 zijn.. maar geen 3 per dag.
Ja, maar dat werkt lang niet altijdquote:Op donderdag 2 april 2020 12:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
luxe hoor![]()
ik heb vanmiddag weer gezelschap van de wederhelft.
die is nu alleen wandelen
en ik doe stil want ondertussen is hier een aardrijkskundetoets bezig.
volgens mij hebben mannen doorgaans ook maar 1 relatie tegelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij vals dat best mee voor de meeste mannen.
Als je uit gaat van neuken, dan voldoen veel meer vrouwen dan de vrouwen die voldoen om er een relatie mee te willen. Tenminste, dat lijkt me.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij vals dat best mee voor de meeste mannen.
Die moet vandaag wel heel hard werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
je zou iets met die andere kant van de relatie kunnen doen natuurlijk
ik ging uit van relaties hequote:Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je uit gaat van neuken, dan voldoen veel meer vrouwen dan de vrouwen die voldoen om er een relatie mee te willen. Tenminste, dat lijkt me.
Nou, ik wil zeker ook niet alle vrouwen. Het gaat om die 0,1% wiens jetsers uit de blouse dreigen te springen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lekker naief en jij hebt duidelijk geen verstand van mannen.
Ja, en dáár is Tinder dan weer bij uitstek geschikt voor.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik ging uit van relaties he
seks is easy en veel laagdrempeliger
plus het maakt een stuk minder uit wie er boven/onder ligt.
in ieder geval wel qua karakter en gedrag.
dan zouden de sofies van deze wereld met al hun issues.. geen probleem zijn lijkt me
En dan ben je weer terug aan het begin van de cirkelquote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Hooguit dat ik het nogal onvriendelijk gedrag vind om dat tweede te doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus het maakt voor jou geen verschil of jouw vrienden zeggen dat ze vinden dat je een mooie meid hebt getroffen, of dat ze vinden dat jij een trol aan de haak hebt geslagen?
Ik stel het natuurlijk wat scherp.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef Hexagon het volgende:
Hooguit dat ik het nogal onvriendelijk gedrag vind om dat tweede te doen.
Ik bedoel meer dat mannen daar makkelijker in zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
volgens mij hebben mannen doorgaans ook maar 1 relatie tegelijk
of ben ik te naief?
Ja en ook grappig dat de mensen voor wie er geen grijs is tegen zoveel dingen aanlopen op dategebied.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft altijd grappig dat zulke discussies vooral zwart/wit zijn.
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik heb het idee dat je zelf niet wil inzien dat vrouwen jou anders zien dan dat je jezelf ziet? Maar ik denk ook dat als je loskomt van je denkwijze (die vrouw is verkeerd, die is te dik, blabla, die gemene dingetjes), en ziet dat je gewoon minder goed in de markt ligt dan je zelf had bedacht, het jou ook zeker moet lukken om een partner te vinden. Gewoon lekker swipen en wie weet kom je op een andere manier nog een leuke meid tegen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Het stelt me eerder teleur over zo'n vriend dat die het kennelijk nodig vind om me naar beneden te halen vanwege mijn vriendinkeuze.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
Maar het feit dat je inziet dat het onvriendelijk is om dat te zeggen geeft aan dat je dus wel (zij het beperkt) gewicht geeft aan zo'n mededeling. Het doet iets met je.
Ik denk dat wij maar eens wat moeten afspreken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:00 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik heb het idee dat je zelf niet wil inzien dat vrouwen jou anders zien dan dat je jezelf ziet? Maar ik denk ook dat als je loskomt van je denkwijze (die vrouw is verkeerd, die is te dik, blabla, die gemene dingetjes), en ziet dat je gewoon minder goed in de markt ligt dan je zelf had bedacht, het jou ook zeker moet lukken om een partner te vinden. Gewoon lekker swipen en wie weet kom je op een andere manier nog een leuke meid tegen.
That’s life. 😂 Want vrouwen met een goed uiterlijk hebben allemaal een man die veel geld verdiend. Zo gaat dat...quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
En verder weet ik niet of je wel kunt stellen dat het 'mis' gaat, als ik vooral zelf te belabberd ben om te daten. Nogmaals, daar kun je van alles van vinden, maar dat zit dan niet zo zeer aan de kant van het aanbod maar meer bij mij. En inderdaad : tussen mijn tinder likes zitten nauwelijks of geen negens of tienen, dat is boven mijn stand. Maar een dikke zeven of een kleine acht moet te doen zijn. En die liken mij ook wel, is ook in lijn met vrouwen waar ik in het verleden mee heb gescharreld/gedate.
😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar eens wat moeten afspreken.
Ik dacht dat je niks had met vrouwen met issuesquote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar eens wat moeten afspreken.
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niks had met vrouwen met issues
Zou kunnenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mannen daar makkelijker in zijn.
Je legt nu heel erg de focus op de trol. Doe je dat nu omdat je het eigenlijke argument dat (vrijwel) iedereen het leuker vindt om te horen dat hij een leuke/aantrekkelijke partner heeft wil ontlopen, of begrijp je niet dat dat het argument is?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het stelt me eerder teleur over zo'n vriend dat die het kennelijk nodig vind om me naar beneden te halen vanwege mijn vriendinkeuze.
Ik heb ook vrienden en kennissen waarbij ik niet zo begrijp wat ze aantrekkelijk aan hun partner vinden. Maar het komt niet in me op dat maar even in hun gezicht te gaan ventileren. Niet echt een manier om je vrienden te behouden.
Sorry maar dit soort uitspraken zijn vooral heel lachwekkend, dus ga vooral door met op basis van 3/4 posts zoiets neerzettenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:20 schreef Mar_an het volgende:
😂🙈
Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden.
Ik zou zeggen; bekijk de wereld (en vrouwen) eens op een andere manier. Dat is niet verkeerd.
Geen idee, uiteindelijk heeft iedereen alleen maar zijn eigen beeld/visie dus wat dat betreft zijn we sowieso geen goede graadmeter. Maar als ik naar mijzelf kijk dan vind ik enorm veel vrouwen leuk. Of het iets gaat worden kan je denk ik pas zeggen als je er echt voor gegaan bent.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zou kunnen
Jij kan het weten als man zijnde.
Ik begreep net dat ik er absoluut geen verstand van heb. (Gelukkig ook niet beweerd dat wel te hebben.. want wel zelfkennis en ervaring op dat gebied)
En ik ben geen graadmeter wat dat betreft want mijn wensen/eisenlijstje is net zo lang als die dame van de vlogs.
Geen afvinklijstje overigens.. maar ik vind vrij veel mensen echt leuk of aardig.. maar verliefd worden doe ik eigenlijk niet zo snel.
En toch missie geslaagd.. ondanks te dik, een eigen mening en ook niet superknap.
No offence, maar wat staat er dan wél in je zogenaamde lange eisenlijst?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:
En toch missie geslaagd.. ondanks te dik, een eigen mening en ook niet superknap.
Tja ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ik vind het zinloos om er rekening mee te gaan houden. Sowieso heeft niet iedereen mijn smaak.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je legt nu heel erg de focus op de trol. Doe je dat nu omdat je het eigenlijke argument dat (vrijwel) iedereen het leuker vindt om te horen dat hij een leuke/aantrekkelijke partner heeft wil ontlopen, of begrijp je niet dat dat het argument is?
Och sweet child of summerquote:Op donderdag 2 april 2020 13:20 schreef Mar_an het volgende:
😂🙈
Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden.
Ik zou zeggen; bekijk de wereld (en vrouwen) eens op een andere manier. Dat is niet verkeerd.
Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:20 schreef Mar_an het volgende:
😂🙈
Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden .
Maar dat is iets anders als geen waarde.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:56 schreef Hexagon het volgende:
Tja ik hecht er niet zoveel waarde aan.
Tenzij je in de beschrijving zegt 'ik ben ludovico van fok' en ze nemen de moeite van het lezen van jouw bijdragen hier, lijkt mij de kans dat ze je wegklikken op basis van wat je hier te melden hebt ook nihil ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen?![]()
True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders als geen waarde.
En jij bent ook alweer wat ouder volgens mij en hoe ouder je wordt, hoe steviger je geworteld bent.
Dat vind ik teveel logica, ik ga even huilen in een hoekje.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tenzij je in de beschrijving zegt 'ik ben ludovico van fok' en ze nemen de moeite van het lezen van jouw bijdragen hier, lijkt mij de kans dat ze je wegklikken op basis van wat je hier te melden hebt ook nihil ja.
Wel na afloop de handen wassen!quote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat vind ik teveel logica, ik ga even huilen in een hoekje.
Ik lik ze wel schoon.quote:
Als je het zo stelt, ja. Maar is het niet gewoon dat hij die vriendinnen ziet en denkt 'ik wil graag een vriendin zoals zij'?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.
Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnenen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.
Hm dat is geen heel strak omschreven lijstje aan eisen en wensen. Dat was wel makkelijker geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
No offence, maar wat staat er dan wél in je zogenaamde lange eisenlijst?
Je mag hem wel op mijn gezicht activeren.quote:
Of je leert niemand écht kennen. Dus komt simpelweg niet in het scenario.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm dat is geen heel strak omschreven lijstje aan eisen en wensen. Dat was wel makkelijker geweest
Kans alleen dat ik verliefd word op iemand... tja kennelijk moet je daar behoorlijk wat voor mee brengen want dat gebeurd eigenlijk maar heel weinig.
Dus onbewust toch heel kieskeurig kennelijk.
Wel bijna als je ze uit het buitenland haalt.quote:
Ja, ik vind ook heel veel dingen frappant, zo door de loop der tijd heen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.
Nogmaals : ik heb enkel gezegd, als hypothese, dat ik (op basis van objectief vast te stellen uiterlijke kenmerken zei ik er volgens mij nog bij) een vriendin zou moeten kunnen krijgen in de categorie waar mijn vrienden ook in lopen. (We hebben de categorie inhoudelijk dus nog niet eens besproken).
Dat is iets anders dan zeggen : ik wil een meid die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt, of die zo'n zelfde type is.
Waar ik wél eerlijk voor uit kom, is dat ik wel verdomd veel van een vrouw moet houden, als ze er echt qua lelijkheid onderuit steekt vergeleken met de partners van mensen om mij heen. En als je zelf beweert daar totaal niet gevoelig voor te zijn, bekruipt mij toch twijfelachtig gevoel.
Allereerst vind ik dat je nu net doet alsof iets dat in het alledaagse leven heel normaal is, eigenlijk heel raar is. Terwijl dat het volgens mij niet is. Iedereen voert in meer of mindere mate een toets uit op het uiterlijk. Maar alleen omdat het nu op papier staat, lijkt mijn denkwijze opeens heel immoreel of oppervlakkig. Terwijl ik durf te beweren dat bijna iedereen in meer of mindere mate zo denkt, ook jij.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook heel veel dingen frappant, zo door de loop der tijd heen.
Ik weet niet of je dat erbij zei, dat zul je vast in 1 van de topics die je hierover had gezegd hebben ja. Ik beweer niet dat het een meid moet zijn die LIJKT op de vriendinnen van je vrienden of hetzelfde type is, ik beweer dat jij wil dat die meid in dezelfde categorie moet vallen.
Hoe ga jij veel (überhaupt) van een vrouw houden die bij voorbaat (want laten we nou niet doen alsof je dit niet vooral hebt toegespitst door de topics heen op uiterlijk) al niet door de keuring komt omdat ze qua uiterlijk niet in de range komt van de vriendinnen van je vrienden? Want dan valt ze al af, en houden van is gebaseerd op meer dan uiterlijk, maar als die meid al af is gevallen ga je haar ook verder niet leren kennen, laat staan dat een eventuele verliefdheid zich zou ontwikkelen in houden van.
Niet echt mijn ding, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mag hem wel op mijn gezicht activeren.
Als ze leuk genoeg zijn: doen. En zo niet is het niet erg dat er een houdbaarheidsdatum op de relatie zit, toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wel bijna als je ze uit het buitenland haalt.
Dan is meestal niet zo’n issue als ik iemand verder wel gewoon leuk en aardig vind.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of je leert niemand écht kennen. Dus komt simpelweg niet in het scenario.
Het komt een beetje puberaal over om er zoveel waarde aan te hechten. Fijner is als je vrienden goed kunnen opschieten met je partner. Of ze haar mooi of lelijk vinden zou niet moeten tellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.
Nogmaals : ik heb enkel gezegd, als hypothese, dat ik (op basis van objectief vast te stellen uiterlijke kenmerken zei ik er volgens mij nog bij) een vriendin zou moeten kunnen krijgen in de categorie waar mijn vrienden ook in lopen. (We hebben de categorie inhoudelijk dus nog niet eens besproken).
Dat is iets anders dan zeggen : ik wil een meid die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt, of die zo'n zelfde type is.
Waar ik wél eerlijk voor uit kom, is dat ik wel verdomd veel van een vrouw moet houden, als ze er echt qua lelijkheid onderuit steekt vergeleken met de partners van mensen om mij heen. En als je zelf beweert daar totaal niet gevoelig voor te zijn, bekruipt mij toch twijfelachtig gevoel.
Ja geen probleem joh graag gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar toch bedankt.
Ja, iedereen voert een toets uit op het uiterlijk. Iemand die je niet aantrekkelijk vindt, dat gaat 'm dan niet worden. Maar dat is niet waar we het hier over hebben. Waar we het hier over hebben is dat je vervolgens kijkt of ze onder doet voor de vriendinnen van je vrienden, en als dat zo is valt ze af. Dat is niet normaal.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:39 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Allereerst vind ik dat je nu net doet alsof iets dat in het alledaagse leven heel normaal is, eigenlijk heel raar is. Terwijl dat het volgens mij niet is. Iedereen voert in meer of mindere mate een toets uit op het uiterlijk. Maar alleen omdat het nu op papier staat, lijkt mijn denkwijze opeens heel immoreel of oppervlakkig. Terwijl ik durf te beweren dat bijna iedereen in meer of mindere mate zo denkt, ook jij.
Mijn vrienden hebben onderling ook weer hele verschillende vriendinnen. De een is super spontaan, maar wel wat gezetter, maar heel intelligent met een leuk karakter. De ander is een modepoppetje met Gucci laarzen en weet ik het hoeveel Instagram volgers. En beiden vind ik op hun eigen manier leuk.
Dus je kunt al niet in zijn algemeenheid stellen of een vrouw al dan niet op hetzelfde ''level'' zit als ''de vriendinnen van mijn vrienden'', want ook die meiden zijn onderling weer heel verschillend. Dus ook dat ligt alweer wat complexer dan gewoon even te praten over een level playing field of welk woord jij er ook alweer voor gebruikt.
Voorts kun je het ook op een andere manier aanvliegen. Mensen zijn vaak je vrienden omdat je min of meer op eenzelfde niveau acteert, bepaalde overeenkomsten met elkaar hebt en je met elkaar bent verbonden in zekere zin. Het is daarom ook helemaal niet vreemd als je min of meer (met de nadruk op min of meer) eenzelfde beoordelingskader hebt van vrouwen, zoals je vrienden dat hebben. En nee, daarmee zeg ik niet dat ik mijn vrienden vraag welke vrouwen zij leuk vinden en dat ik ''dat dan ook maar vind'' omdat ik niet uit de toon wil vallen. Maar wat ik wel denk, is dat zowel mijn vrienden als ik tot op zekere hoogte van elkaar begrijpen waarom we op vrouw A of B zijn gevallen.
Want hoewel die vriendinnen onderling erg verschillen, zien we van elkaar allemaal wel van ; ja, ik snap waarom jij die meid tof vindt.
Ja, dat je dus niet zulke goede foto’s hebt of je hebt een uiterlijk waar vrouwen niet snel op vallen. Dat is wel hard.. Maar het zou kunnen en is realistisch.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen?![]()
Innerlijk word ik nauwelijks op beoordeeld hoor door Tinder klandizie.
Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:43 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja, dat je dus niet zulke goede foto’s hebt of je hebt een uiterlijk waar vrouwen niet snel op vallen. Dat is wel hard.. Maar het zou kunnen en is realistisch.
Wat, jij een 6? Wordt je zo streng beoordeeld?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.
Niet de indruk dat mijn uiterlijk mij tegen zit hoor. Maar als dat het enige is waar op wordt geselecteerd tjah tjah.
Wat is Photofeeler?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.
Niet de indruk dat mijn uiterlijk mij tegen zit hoor. Maar als dat het enige is waar op wordt geselecteerd tjah tjah.
Nou, ik bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat, jij een 6? Wordt je zo streng beoordeeld?
Wat is dan een 10?
Ik zeg zelf altijd 6.8, maar, met postuur en uitstraling een 7,3, maar je weet wat ze zeggen, mannen schatten zichzelf toch een half puntje te hoog in. En zijn natuurlijk ook een volledige punt lelijker dan hetzelfde promiel vrouw.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat is dan een 10?
Vind eerlijk gezegd niks mis met je. Als dat dan al een 6 moet zijn, wtf.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zeg zelf altijd 6.8, maar, met postuur en uitstraling een 7,3, maar je weet wat ze zeggen, mannen schatten zichzelf toch een half puntje te hoog in. En zijn natuurlijk ook een volledige punt lelijker dan hetzelfde promiel vrouw.
Kvind ook niks mis met 6.8 uiterlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vind eerlijk gezegd niks mis met je. Als dat dan al een 6 moet zijn, wtf.
Het is wel duidelijk waarom je je onvrede uit over apps als Tinder enz. Wanneer je uiterlijk met een 6 wordt beoordeeld, dan betekent dat, dat de maatstaven erg hoog zijn bij de andere kant.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kvind ook niks mis met 6.8 uiterlijk.
Dat sowieso, kben wel gek op der.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom je je onvrede uit over apps als Tinder enz. Wanneer je uiterlijk met een 6 wordt beoordeeld, dan betekent dat, dat de maatstaven erg hoog zijn bij de andere kant.
Eigenlijk moet je niet van dat soort websites gebruiken. Je hebt al een leuke vrouw die jou een 10 vindt. Ik zou aan wat de rest vind, schijt hebben.
Oprotten uit dit topique dan. Je kwelt jezelf voor niks.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat sowieso, kben wel gek op der.
Uiterlijk moet leuk zijn, maar de inhoud maakt iemand leuk.
Ik deel gewoon mijn "nuchtere visie" dat vrouwen tering kritisch zijn op uiterlijk op tinder.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Oprotten uit dit topique dan. Je kwelt jezelf voor niks.
Niet kritisch denk ik maar realistisch, omdat het kan. Maarrr: uiteindelijk is het sowieso een vleeskeuring. Ergens is dat zonde, want innerlijk is natuurlijk wel echt belangrijker. Maar goed, die vleeskeuring is er eigenlijk altijd... ook in het echt (vooral vrouwen zijn daar de dupe van).quote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik deel gewoon mijn "nuchtere visie" dat vrouwen tering kritisch zijn op uiterlijk op tinder.
Daarnaast nog een leuke +1 nodig natuurlijk voor ons samen.
Op Tinder vind ik bijna 90% echt mooi. Tjah.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:28 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Niet kritisch denk ik maar realistisch, omdat het kan. Maarrr: uiteindelijk is het sowieso een vleeskeuring. Ergens is dat zonde, want innerlijk is natuurlijk wel echt belangrijker. Maar goed, die vleeskeuring is er eigenlijk altijd... ook in het echt (vooral vrouwen zijn daar de dupe van).
Een site waar je foto's van elkaar kunt raten. Waarbij je door het raten van anderen ook credit opbouwt om zelf ratings te krijgen.quote:
Midrange vrouwen zijn bijna niet te vinden op Tinder idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op Tinder vind ik bijna 90% echt mooi. Tjah.
Nog geen 1% van de vrouwen mij terug.
Daarmee bedoel je normaal qua uiterlijk en zo?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Midrange vrouwen zijn bijna niet te vinden op Tinder idd.
Tiss idd vaak of 8+ of 6-quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je normaal qua uiterlijk en zo?
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat is dan een 10?
Geen (foto)model of zo iig. Tinder zit er vol mee. Ik kom vrijwel nooit vrouwen tegen die eruit zien zoals op Paiq of OK Cupid. Hoewel, op OK Cupid zijn er ook erg veel model look profielen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je normaal qua uiterlijk en zo?
Dat is gewoon leren hoe je goede foto’s moet maken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen (foto)model of zo iig. Tinder zit er vol mee. Ik kom vrijwel nooit vrouwen tegen die eruit zien zoals op Paiq of OK Cupid. Hoewel, op OK Cupid zijn er ook erg veel model look profielen.
Dat zoveel mensen wereldwijd foto's hebben die door prof's lijken genomen.
Tinder is hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:21 schreef SugeLucky het volgende:
Photofeeler rate voor een groot deel ook de kwaliteit van de foto. Niet perse je uiterlijk alleen.
Gewoon niet fotoshoppen. Klaar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:24 schreef Womanly het volgende:
De vraag is wel in hoeverre de modellook aangepaste foto overeen komt met real life. Ik zou dat puistje niet helemáál weg fotoshoppen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik wou dat ik mijn haar terug kon fotoshoppen![]()
Nu we niet meer naar de kapper kunnen wordt het dit weekend wel weer het moment het weg te scherenquote:
Nee hoor. Daar word je wel voornamelijk gerate op je uiterlijk en niet op de kwaliteit van de foto perse.quote:
Denk het niet joh.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:47 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar word je wel voornamelijk gerate op je uiterlijk en niet op de kwaliteit van de foto perse.
Vandaar dat mooie mensen met badkamerselfies nog altijd meer geswiped worden dan lelijke nerds met professionele foto's zeker.quote:
Mooie mensen met badkamerselfies zullen ook op photofeeler hogere score krijgen dan lelijke nerds met professionele foto's.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vandaar dat mooie mensen met badkamerselfies nog altijd meer geswiped worden dan lelijke nerds met professionele foto's zeker.
Nee niet perse.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooie mensen met badkamerselfies zullen ook op photofeeler hogere score krijgen dan lelijke nerds met professionele foto's.
Denk het wel joh.quote:
echt hoor... sccchhwwwwipe!quote:
Jij hebt mooiboy badkamer selfies op Tinder gebruikt? Wel interessant, ben benieuwd hoe de vrouwtjes erop reageren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ok, ik heb het getest. Maar goed, wat jij wil.
Met diverse foto's van mezelf. Die varieerde tussen de 4 en 8.5 op photofeeler.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt mooiboy badkamer selfies op Tinder gebruikt? Wel interessant, ben benieuwd hoe de vrouwtjes erop reageren.
Ik debunk graag "alle vrouwen ditdats". Ook "alle mannen dit dat" trouwens. Er komen hier al zoveel jaar zoveel hersenkronkels over het andere geslacht voorbij.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:24 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Jij bent toch al getrouwd, waarom kom je hier alleen om mensen af te kraken :s
Allleen het feit dat er op elke foto dezelfde persoon staat zegt toch al genoeg dat er meer meegenomen word in de waardering dan alleen je looks.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:08 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Met diverse foto's van mezelf. Die varieerde tussen de 4 en 8.5 op photofeeler.
Dan hoef je mij niet te vertellen dat ze daar niet waarderen op de fotokwaliteit.
Ik zag er natuurlijk op iedere foto woest aantrekkelijk uit.
Dit soort topics zitten vol met of getrouwde mensen of mensen in een LTR die de waarheid in pacht denken te hebben omdat ze hun schaapjes op het droge hebben. Niet altijd ook wordt geantwoord met een lichte belerende toon vanuit de hoogte.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:24 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Jij bent toch al getrouwd, waarom kom je hier alleen om mensen af te kraken :s
Mensen zien er zelden op foto's echt goed uit. Vooral spontane foto's zijn vaak vrij lelijk, omdat er zoveel dingen meespelen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:07 schreef Gruj0 het volgende:
De meeste foto's zijn niet eens spontaan. Allemaal geforceerd, nep enz.
maar badkamerselfies... dat ziet er meestal uit alsof ze zitten te poepen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik debunk graag "alle vrouwen ditdats". Ook "alle mannen dit dat" trouwens. Er komen hier al zoveel jaar zoveel hersenkronkels over het andere geslacht voorbij.
Zo is onder mijn vriendinn een badkamerselfie vooralMn mannelijke vrienden die op mannen vallen gaan er overigens wel beter op... Misschien dat mannen daarom denken dat vrouwen het vast geil vinden, zo'n badkamerselfie?
Dan is de trend veranderdquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
maar badkamerselfies... dat ziet er meestal uit alsof ze zitten te poepen.
staand voor je spiegel is nog 1 ding.. afhankelijk van de achtergrond natuurlijk
maar dan zat er zo'n net-uit-zn-bed-vent met op de achtergrond het plankje met chlorix en wcrollen...
en dan zo'n blik alsof het niet wil lukken.
laat maar dan hoor...damned
(en badkamerselfies zie je ook erg regelmatig terug bij mannen die al een relatie hebben viel me ooit eens op.. niet perse iedereen met badkamerselfie heeft een relatie maar precies andersom. De mensen met relatie hebben altijd wel ergens een stiekeme badkamerselfie)
dat is ook niet onwijs geniaal... maar wel beter dan wat ik nog weleens tegenkwamquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan is de trend veranderdToen ik nog swipte was het vaak kraakwitshirtje of wife beatertje omhoogtrekken en spieren aanspannen. Met een armpje onstpannen achter het hoofd... Bonuspunten voor tandpastaspetters op de spiegel
Misschien is de enige plek waar een single man een spiegel heeft wel de badkamerquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
maar badkamerselfies... dat ziet er meestal uit alsof ze zitten te poepen.
staand voor je spiegel is nog 1 ding.. afhankelijk van de achtergrond natuurlijk
maar dan zat er zo'n net-uit-zn-bed-vent met op de achtergrond het plankje met chlorix en wcrollen...
en dan zo'n blik alsof het niet wil lukken.
laat maar dan hoor...damned
(en badkamerselfies zie je ook erg regelmatig terug bij mannen die al een relatie hebben viel me ooit eens op.. niet perse iedereen met badkamerselfie heeft een relatie maar precies andersom. De mensen met relatie hebben altijd wel ergens een stiekeme badkamerselfie)
Geen spiegelplafond hebben in je slaapkamerquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:17 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Misschien is de enige plek waar een single man een spiegel heeft wel de badkamer
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:00 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Dit soort topics zitten vol met of getrouwde mensen of mensen in een LTR die de waarheid in pacht denken te hebben omdat ze hun schaapjes op het droge hebben. Niet altijd ook wordt geantwoord met een lichte belerende toon vanuit de hoogte.
Ach ja maar er zitten ook nog wel goede posts tussen.
Oh je bent er zo eentjequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Geen spiegelplafond hebben in je slaapkamer
2020 kun je vrijwel afschrijven als datejaar. Ga maar uit van maanden ipv weken.quote:Op zondag 5 april 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk bij mezelf de laatste weken een ongelofelijke bore out wat betreft het gebruik van datingapps. Kan me er nauwelijks toe zetten om nieuwe online contacten aan te gaan, zeker nu je weet dat je toch nog minimaal 4 weken moet wachten voor je weer kunt daten.
Herkenbaar?
Als er weer wat horeca opengaat in de zomer kun je op zich wel weer daten toch? Maar goed, het is wel vrij dramatisch zo ja.quote:Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
2020 kun je vrijwel afschrijven als datejaar. Ga maar uit van maanden ipv weken.
Maar de wereld vergaat toch niet als je niet kunt daten?quote:Op zondag 5 april 2020 11:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als er weer wat horeca opengaat in de zomer kun je op zich wel weer daten toch? Maar goed, het is wel vrij dramatisch zo ja.
Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.quote:Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar de wereld vergaat toch niet als je niet kunt daten?
Dan ben ik bang dat ik slecht nieuws voor je heb. Ik ben normaal gesproken een meer dan prima apper maar ook ik ben momenteel niet meer vooruit te branden.quote:Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Zoals @:Womanly elders al heeft meegekregen is deze Draaideurcrimineel sinds kort actief op Tinder
Qua likes en matches gaat het lekker. Gelijk 7 gesprekken aan de gang. Alleen merk ik dat mijn text skills vrij matig zijn. Gesprekken verzanden al gauw in saaiheid of interviews. Zeker in deze tijden van thuis zitten vind ik het lastig om passie in het gesprek te brengen.
Hoe pakken jullie dit aan?
Naja, je kunt natuurlijk een facetime-date doen he. Je kunt niet ergens heen, dus ja, dan is dat een alternatief. Niet een per se heel prettig alternatief, maar, ja, het kán.quote:Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.
Totaal zinloze bijdrage.
Ja alleen gaat het momenteel gewoon even niet. Er word niet voor niks aangeraden om thuis te blijven.quote:Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.
Totaal zinloze bijdrage.
Lekker makkelijk praten als je zelf samenwoontquote:Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar de wereld vergaat toch niet als je niet kunt daten?
Kom op man hij heeft wel gelijk. Als je niet eens even een paar weken alleen kunt zijn...quote:Op zondag 5 april 2020 12:08 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je zelf samenwoont
Ik ben ook al een paar maanden single en voor mij vergaat de wereld ook niet.quote:Op zondag 5 april 2020 12:08 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je zelf samenwoont
Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.quote:Op zondag 5 april 2020 12:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kom op man hij heeft wel gelijk. Als je niet eens even een paar weken alleen kunt zijn...
Je zou nooit afhankelijk moeten zijn van dates. Zegt vooral iets over jezelf als je dat wel zou moeten zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.
Al krijg ik ook het idee dat de mensen met een relatie in dit topic zichzelf graag horen praten
Het gebrek aan inlevingsvermogen is vaak groot ja.quote:Op zondag 5 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.
Al krijg ik ook het idee dat de mensen met een relatie in dit topic zichzelf graag horen praten
Klopt. Heb ik wel geprobeerd maar erg matig. Elke keer een seconde wachten op elkaars reactie komt de spontaniteit niet echt ten goede.quote:Op zondag 5 april 2020 11:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, je kunt natuurlijk een facetime-date doen he. Je kunt niet ergens heen, dus ja, dan is dat een alternatief. Niet een per se heel prettig alternatief, maar, ja, het kán.
Ja, je kunt ook niet naar iemand toe, tenminste, ik zou het apart vinden als een meid je thuis uitnodigt in deze corona-tijd, naar een horeca gelegenheid gaat ook niet, een facetime date is maar matig, tja, dan houdt het een beetje op denk ik. Ik bedoel. dat is niet prettig, maar, ja, corona dwingt deze situatie nu eenmaal af.quote:Op zondag 5 april 2020 12:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik wel geprobeerd maar erg matig. Elke keer een seconde wachten op elkaars reactie komt de spontaniteit niet echt ten goede.
Of andersom, wat vrouwen nog te bieden hebben als ze geen seks kunnen hebben.quote:Op zondag 5 april 2020 12:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik denk dat deze corona crisis goed aan het licht brengt wat de nadelen zijn van alleen op het fysieke intimiteit/seks afgaan. Namelijk dat je elkaar dan niets meer te melden hebt als dat wegvalt. Correct me if I'm wrong
Ik denk eerder dat beter aan het licht komt wie wel bij je past en wie niet, in dit scenario. Kan me niet voorstellen dat iemand die echt bij je past je niks te vertellen heeft namelijk. Het is bij uitstek een heel goede test om te kijken of je voor elkaar gemaakt bent.quote:Op zondag 5 april 2020 12:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik denk dat deze corona crisis goed aan het licht brengt wat de nadelen zijn van alleen op het fysieke intimiteit/seks afgaan. Namelijk dat je elkaar dan niets meer te melden hebt als dat wegvalt. Correct me if I'm wrong
Er zijn genoeg vrouwen die meer te bieden hebben dan alleen hun lichaam hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 13:01 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Of andersom, wat vrouwen nog te bieden hebben als ze geen seks kunnen hebben.
Bedoel jij nu dat iedereen die het lastig vindt dat er nu geen fysieke dates kunnen plaatsvinden eigenlijk alleen maar uit is op seks?quote:Op zondag 5 april 2020 12:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
In ieder geval geen enthousiasme voor mannen die vinden dat alleen vrouwen hen iets moeten bieden en het andersom buiten hun verantwoordelijkheid ligtquote:Op zondag 5 april 2020 13:01 schreef Huck_ het volgende:
Of andersom, wat vrouwen nog te bieden hebben als ze geen seks kunnen hebben.
Ja, zo kun je het misschien wel beter bekijken. Mensen gaan nu verplicht meer op innerlijk selecteren op datingsites en dat lijkt me op zich wel een vooruitgang voor zo lang het duurt.quote:Op zondag 5 april 2020 13:03 schreef M1stral het volgende:
Ik denk eerder dat beter aan het licht komt wie wel bij je past en wie niet, in dit scenario. Kan me niet voorstellen dat iemand die echt bij je past je niks te vertellen heeft namelijk. Het is bij uitstek een heel goede test om te kijken of je voor elkaar gemaakt bent.
Net als op vakantie gaan of samenwonen.
Ja eigelijk wel jaquote:Op zondag 5 april 2020 13:05 schreef Groepfunder het volgende:
Bedoel jij nu dat iedereen die het lastig vindt dat er nu geen fysieke dates kunnen plaatsvinden eigenlijk alleen maar uit is op seks?
Tinder is wellicht niet de allerbeste plaats om die te vinden.quote:Op zondag 5 april 2020 13:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die meer te bieden hebben dan alleen hun lichaam hoor.
Eens. Anderzijds heb je maar één match nodigt die biedt wat je in een partner zoekt, dus in theorie kan je die overal opduiken.quote:Op zondag 5 april 2020 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tinder is wellicht niet de allerbeste plaats om die te vinden.
Dit vind ik wel iets om over na te denken. Ik merk bijvoorbeeld als ik het nu met vrouwen heb over mijn hobby's, het ze vaak geen fuck interesseert. Prima hoor, ik heb ook niet altijd interesse in de ander maar het maakt gesprekken wel ronduit lastig.quote:Op zondag 5 april 2020 13:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat beter aan het licht komt wie wel bij je past en wie niet, in dit scenario. Kan me niet voorstellen dat iemand die echt bij je past je niks te vertellen heeft namelijk. Het is bij uitstek een heel goede test om te kijken of je voor elkaar gemaakt bent.
Net als op vakantie gaan of samenwonen.
Dit kan serieus niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op zondag 5 april 2020 13:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Eens. Anderzijds heb je maar één match nodigt die biedt wat je in een partner zoekt, dus in theorie kan je die overal opduiken.
Punt is meer dat mensen zich verplichten die persoon in een bepaalde tijdspanne te vinden, want al zo lang vrijgezel, bla bla bla. Terwijl de juiste persoon zich vroeg of laat wel aandient. Geen zin om dat te gaan forceren. Iets werkt of werkt niet, totaal geen zin om je blind te gaan staren op zoveel potentiële dates als de uitkomst is dat je alleen beter af bent.
Dan hadden jullie waarschijnlijk niet genoeg gemeenschappelijke interesses.quote:Op zondag 5 april 2020 13:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets om over na te denken. Ik merk bijvoorbeeld als ik het nu met vrouwen heb over mijn hobby's, het ze vaak geen fuck interesseert. Prima hoor, ik heb ook niet altijd interesse in de ander maar het maakt gesprekken wel ronduit lastig.
Dit is iets waar ik overigens in een eerdere relatie ook al wel tegenaan liep dus op zich interessant.
Daarnaast vraag ik me soms wel af of je elkaar wel altijd wat te melden moet hebben. Stiltes hoeven niet altijd ongemakkelijk te zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 13:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets om over na te denken. Ik merk bijvoorbeeld als ik het nu met vrouwen heb over mijn hobby's, het ze vaak geen fuck interesseert. Prima hoor, ik heb ook niet altijd interesse in de ander maar het maakt gesprekken wel ronduit lastig.
Dit is iets waar ik overigens in een eerdere relatie ook al wel tegenaan liep dus op zich interessant.
Niet iedereen kan daarmee omgaan, sommige mensen moeten altijd wat te vertellen hebben anders dan voelen ze alsof ze iets tekort doen/komen.quote:Op zondag 5 april 2020 13:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Daarnaast vraag ik me soms wel af of je elkaar wel altijd wat te melden moet hebben. Stiltes hoeven niet altijd ongemakkelijk te zijn.
Weet je hoe heerlijk het is als iemand je gewoon accepteert zoals je bent en je het samen gewoon fijn vind om tijd met elkaar door te brengen, gewoon omdat je graag bij die ander bent?
Daar hoeft niet altijd een heel draaiboek bij aanwezig te zijn met wat er allemaal besproken dient te worden. Gewoon genieten.
Ik vind dit altijd een beetje een lastige. Ja leuk dat je gezamenlijke interesses hebt en daarover kan praten. Maar essentiëler is het om een band op te bouwen. Dat heeft meer kans door samen dingen te ondernemen en mee te maken. Maakt het wel makkelijker als je gemeenschappelijke interesses hebt, zeker. Maar ik denk niet per se dat het noodzakelijk is.quote:Op zondag 5 april 2020 13:36 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dan hadden jullie waarschijnlijk niet genoeg gemeenschappelijke interesses.
Zeker, maar zo'n situatie krijg je in de huidige tijd dan weer niet zo snel. Als je wekenlang op een app zit dan wordt het erg lastig om saaie gesprekken te voorkomen. Veel dagen zijn gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 5 april 2020 13:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Daarnaast vraag ik me soms wel af of je elkaar wel altijd wat te melden moet hebben. Stiltes hoeven niet altijd ongemakkelijk te zijn.
Weet je hoe heerlijk het is als iemand je gewoon accepteert zoals je bent en je het samen gewoon fijn vind om tijd met elkaar door te brengen, gewoon omdat je graag bij die ander bent?
Daar hoeft niet altijd een heel draaiboek bij aanwezig te zijn met wat er allemaal besproken dient te worden. Gewoon genieten.
Klopt. Maar heel kort door de bocht, past zo iemand dan bij jou of zit je zo iemand in je hoofd op te hemelen omdat het verder wel goede assets heeft?quote:Op zondag 5 april 2020 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet iedereen kan daarmee omgaan, sommige mensen moeten altijd wat te vertellen hebben anders dan voelen ze alsof ze iets tekort doen/komen.
Hoe werkt dat vinkjes aantikken bij jou? Heb je momenteel een relatie?quote:Op zondag 5 april 2020 13:45 schreef M1stral het volgende:
Niemand is perfect, maar je zal toch wel uit moeten komen bij iemand die alle vinkjes aantikt qua totaalpakket. Anders kan je beter single blijven en wat rondwippen.
Als er op zulke vlakken al geen match is, ga je toch niet willens en wetens door? Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn bij een ander en verwacht dat een ander dat ook bij mij kan zijn.
Je kunt wel lijstjes hebben, maar op het moment dat jij daadwerkelijk écht verliefd wordt dan doen die lijstjes er niet meer zo toe. Dan kan het nog steeds zo zijn dat een of meerdere (of alle) dingen op je lijstje afgevinkt kunnen worden, maar je wordt niet verliefd omdat je een vooraf bepaald lijstje volledig kunt afvinken. Je wordt verliefd omdat je verliefd wordt, ondanks wat er op je lijstje staat.quote:Op zondag 5 april 2020 13:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe werkt dat vinkjes aantikken bij jou? Heb je momenteel een relatie?
Is het echt zo simpel dat je zegt:
1. Elkaar allebei accepteren zoals je bent: X. Bingo!
Of is het zoals ik en veel andere mensen denken echt een langere lijst van punten:
1. Opleidingsniveu.
2. Uiterlijk.
3. Humor/incasseringsvermogen.
4. Brede interesses.
5. Leeftijd.
6. Vrienden/sociaal milieu.
Ja precies, ik snap dat dat jouw inslag is Maar ik ben dus wel benieuwd hoe @Mistral hierover denkt omdat hij het meer vanuit het lijstjesperspectief bekijkt.quote:Op zondag 5 april 2020 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je kunt wel lijstjes hebben, maar op het moment dat jij daadwerkelijk écht verliefd wordt dan doen die lijstjes er niet meer zo toe. Dan kan het nog steeds zo zijn dat een of meerdere (of alle) dingen op je lijstje afgevinkt kunnen worden, maar je wordt niet verliefd omdat je een vooraf bepaald lijstje volledig kunt afvinken. Je wordt verliefd omdat je verliefd wordt, ondanks wat er op je lijstje staat.
Ik bedoel meer dat mensen bepaalde dingen die echt als onoverkomelijk zijn, door de vingers gaan zien, juist omdat ze dan maar prat kunnen gaan op het feit dat ze een relatie of date hebben. Iets werkt of werkt niet, als je er al in vroege fase voor moet gaan zorgen dat dingen werken of je bepaalde dingen downplayed in je hoofd, waar je normaliter wel waarde aan hecht, alleen maar omdat je dan aan jezelf kan verantwoorden dat je dan samen bent met iemand, dan verloochen je jezelf toch gewoon. En dat alleen maar omdat er een goed stel tieten op zit of een mooie kop.quote:Op zondag 5 april 2020 13:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe werkt dat vinkjes aantikken bij jou? Heb je momenteel een relatie?
Is het echt zo simpel dat je zegt:
1. Elkaar allebei accepteren zoals je bent: X. Bingo!
Of is het zoals ik en veel andere mensen denken echt een langere lijst van punten:
1. Opleidingsniveu.
2. Uiterlijk.
3. Humor/incasseringsvermogen.
4. Brede interesses.
5. Leeftijd.
6. Vrienden/sociaal milieu.
Dat ligt er aan met wie je bent (is mijn ervaring). Bij sommige mensen voelt het ongemakkelijk, maar dan weet je (vind ik) dat je geen klik hebt.quote:Op zondag 5 april 2020 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet iedereen kan daarmee omgaan, sommige mensen moeten altijd wat te vertellen hebben anders dan voelen ze alsof ze iets tekort doen/komen.
Ongetwijfeld. Maar als ik bijvoorbeeld een vriend van mij hoort praten over een meid die hij momenteel aan het daten is.quote:Op zondag 5 april 2020 13:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een beetje een lastige. Ja leuk dat je gezamenlijke interesses hebt en daarover kan praten. Maar essentiëler is het om een band op te bouwen. Dat heeft meer kans door samen dingen te ondernemen en mee te maken. Maakt het wel makkelijker als je gemeenschappelijke interesses hebt, zeker. Maar ik denk niet per se dat het noodzakelijk is.
Jij lijkt meer te begrijpen wat ik bedoel dan dat GenerationAlpha uit mijn post blijkt te halen.quote:Op zondag 5 april 2020 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je kunt wel lijstjes hebben, maar op het moment dat jij daadwerkelijk écht verliefd wordt dan doen die lijstjes er niet meer zo toe. Dan kan het nog steeds zo zijn dat een of meerdere (of alle) dingen op je lijstje afgevinkt kunnen worden, maar je wordt niet verliefd omdat je een vooraf bepaald lijstje volledig kunt afvinken. Je wordt verliefd omdat je verliefd wordt, ondanks wat er op je lijstje staat.
Mwa, zo zeker is dat laatste bij heel veel mensen niet hoor. Sommige mensen daten maanden en maanden, wel/niet, toch net wel, toch net niet, blabla. En bij mijn vorige relatie dacht ik dat ik het heel zeker wist terwijl ik nu denk: Eigenlijk klopte het voor geen meter.quote:Op zondag 5 april 2020 14:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mensen bepaalde dingen die echt als onoverkomelijk zijn, door de vingers gaan zien, juist omdat ze dan maar prat kunnen gaan op het feit dat ze een relatie of date hebben. Iets werkt of werkt niet, als je er al in vroege fase voor moet gaan zorgen dat dingen werken of je bepaalde dingen downplayed in je hoofd, waar je normaliter wel waarde aan hecht, alleen maar omdat je dan aan jezelf kan verantwoorden dat je dan samen bent met iemand, dan verloochen je jezelf toch gewoon. En dat alleen maar omdat er een goed stel tieten op zit of een mooie kop.
Dat bedoel ik. Je hebt toch bepaalde dingen waar je geen concessies op wil doen. Als je in vroeg stadium al merkt dat dat wel het geval is, moet je jezelf gewoon ten rade gaan of die persoon wel bij je past.
Geloof mij dat je het wel weet wanneer wel iets op rolletjes loopt en je de juiste aan de haak geslagen hebt.
De beste relatie is nog altijd degene die jou een beter persoon laat zijn zonder jezelf te veranderen. Denk daar maar eens over na.quote:
Wow. Dat is best wel diep. Ga ik even laten bezinken.quote:Op zondag 5 april 2020 14:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
De beste relatie is nog altijd degene die jou een beter persoon laat zijn zonder jezelf te veranderen. Denk daar maar eens over na.
Lekker filosofisch maar ik kan daar niet zoveel mee. "Jezelf zijn" is zo'n loos begrip, elk persoon gedraagt zich in verschillende sociale omstandigheden anders.quote:Op zondag 5 april 2020 14:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
De beste relatie is nog altijd degene die jou een beter persoon laat zijn zonder jezelf te veranderen. Denk daar maar eens over na.
Naja, maar dan is de insteek natuurlijk al anders. Volgens mij ben je dan 'happy single' en als dat zo blijft is dat prima, maar als er iemand op je pad komt die een match is, dan is dat ook prima. Dat is een hele andere insteek dan 'moeten daten', omdat je heel erg op zoek bent. Als je dat laatste doet ben je niet happy single imho, en dan val je denk ik veel sneller in datgene dat jij beschrijft, namelijk dat je bepaalde eigenschappen gaat bagatelliseren/negeren, of juist andere eigenschappen veel belangrijker maken zodat je aan jezelf kunt verkopen dat het een match is terwijl je diep van binnen weet dat dat niet zo is.quote:Op zondag 5 april 2020 14:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij lijkt meer te begrijpen wat ik bedoel dan dat GenerationAlpha uit mijn post blijkt te halen.
Maar een juiste match is doorgaans de persoon waarop je verliefd word of kan worden en waarbij blijkt dat ie veel vinkjes kan zetten bij wat je belangrijk vind.
Het is natuurlijk te stom om in beginsel zo’n eisenlijstje te gaan hanteren, daarmee werk je jezelf onnodig tegen, maar zoals ik al zei: bepaalde zaken hecht je waarde aan of wil je geen concessies op doen, daar doe je toch geen afstand van het moment dat je een relatie in stapt alleen maar om een relatie te kunnen hebben.
Ik haal even het voorbeeld van S95Sedan aan, waarbij hij oppert dat sommige mensen niet tegen stiltes kunnen en altijd wat te melden moeten hebben. Communicatie is een heel belangrijk item in een relatie, als dat niet goed zit, een fundamenteel iets, op welke manier je dat ook in wilt vullen, dan weet je toch al dat je geen match bent?
Of je kent jezelf gewoon nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 5 april 2020 14:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lekker filosofisch maar ik kan daar niet zoveel mee. "Jezelf zijn" is zo'n loos begrip, elk persoon gedraagt zich in verschillende sociale omstandigheden anders.
Uiteindelijk komt het dan dus gewoon neer op elkaar de ruimte geven om elkaar in die verschillende sociale omstandigheden te leren kennen en accepteren.
Of dat je uit jezelf verandert omdat je dat zelf wilde/gebeurde.quote:Op zondag 5 april 2020 14:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 5 april 2020 14:15 schreef Womanly het volgende:
[..]
Of dat je uit jezelf verandert omdat je dat zelf wilde/gebeurde.
Zeker. Daarom is het belangrijk bewust bezig te zijn met je eigen ontwikkeling en daarin ook eerlijk te zijn naar jezelf.quote:Op zondag 5 april 2020 14:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Eens.
Maar er is een verschil tussen verandering omdat je dat zelf wilt of dat je je conformeert naar een ander en daarmee indirect je eigen identiteit weg gooit. Het zogenaamde je anders/beter voordoen dan je bent.
Je kan wel roepen dat het heel filosofisch is, maar je bent toch zeker meer dan je gedrag alleen?quote:Op zondag 5 april 2020 14:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lekker filosofisch maar ik kan daar niet zoveel mee. "Jezelf zijn" is zo'n loos begrip, elk persoon gedraagt zich in verschillende sociale omstandigheden anders.
Uiteindelijk komt het dan dus gewoon neer op elkaar de ruimte geven om elkaar in die verschillende sociale omstandigheden te leren kennen en accepteren.
Nou, je posts doen anders vermoeden dan dat je het allemaal wel peanuts vind.quote:Op zondag 5 april 2020 15:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik ben zelf al jaren alleen dus deze paar weken zijn peaunuts daarbij, maar het is wel dat je als single nu echt alleen bent en voelt, geen klankbord hebt of fysiek contact. Ik zie nog genoeg stelletjes hand in hand lopen nu, dat gevoel is nu misschien wel exclusiever dan ooit, immuun voor zijn voor elkaar, een 'vertrouweling' hebben. En je weet ook dat juist een hoop stelletjes deze weken niet overleven door de hele tijd op elkaars lip te zitten en bij anderen juist een leuke kerst op komst is met een kleine erbij... (En maar hopen dat de relatie stand houdt ondertussen).
Op Tinder nu met veel moeite de Ladyboys 3000km verderop ontwijken.
Oh ik heb geen mening erover, het was meer dat ik het herkende van/bij andere mensen.quote:Op zondag 5 april 2020 13:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Klopt. Maar heel kort door de bocht, past zo iemand dan bij jou of zit je zo iemand in je hoofd op te hemelen omdat het verder wel goede assets heeft?
Niemand is perfect, maar je zal toch wel uit moeten komen bij iemand die alle vinkjes aantikt qua totaalpakket. Anders kan je beter single blijven en wat rondwippen.
Als er op zulke vlakken al geen match is, ga je toch niet willens en wetens door? Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn bij een ander en verwacht dat een ander dat ook bij mij kan zijn.
Maar dan ga jij er kennelijk vanuit dat de enige reden om fysiek met iemand af te spreken gelegen is in de mogelijkheid seks te hebben. Terwijl fysiek met iemand afspreken ook andere voordelen heeft boven het versturen van tekstberichtjes of een telefoongesprek. Je krijgt bijvoorbeeld iemands geur mee, iemands houding, hoe iemand reageert op zijn omgeving en je kunt ondervinden of een aanraking van die persoon fijn voelt (of niet). Dat zijn allemaal dingen die bij fysieke ontmoetingen gewoon wat makkelijker gaan.quote:
Iedereen maakt dat mee. Gewoon verwijderen, die zijn bored en zoeken vermaak. Of ze hebben iemand anders gevonden waar ze liever hun tijd aan besteden.quote:Op zondag 5 april 2020 16:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Net een gesprek met een chick verwijderd die alleen maar (vrij korte) antwoorden gaf en in een paar uur geen vraag terugstelde. Zij had mij aanvankelijk eerst geliked.
Maken jullie dit ook mee?
Kan ook juist zijn dat door de isolatie de levendigheid tijdelijk weg is waardoor iemand juist helemaal geen input of inspiratie hebt die die normaal juist wel heeft. Mensen kunnen ook verminderde concentratie hebben. Maar goed dit zal per persoon wellicht verschillen.quote:Op zondag 5 april 2020 16:45 schreef Gruj0 het volgende:
Je zou denken dat mensen met deze isolatie wat meer tijd hebben om een goede manier te bedenken om een gesprek mee te starten. Maar velen komen nog steeds niet verder dan "hey".X oneindig
Het gekste van dit alles is, dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn. De lager opgeleiden lijken toch meer moeite te doen.
Gewoon tegen ze praten zoals je op FOK! ook doetquote:Op zondag 5 april 2020 16:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Net een gesprek met een chick verwijderd die alleen maar (vrij korte) antwoorden gaf en in een paar uur geen vraag terugstelde. Zij had mij aanvankelijk eerst geliked.
Zelfs buiten de isolatieperiode was dit al zo. Maar nu zitten er meer mensen op de apps, dus valt het nog meer op.quote:Op zondag 5 april 2020 17:01 schreef Womanly het volgende:
[..]
Kan ook juist zijn dat door de isolatie de levendigheid tijdelijk weg is waardoor iemand juist helemaal geen input of inspiratie hebt die die normaal juist wel heeft. Mensen kunnen ook verminderde concentratie hebben. Maar goed dit zal per persoon wellicht verschillen.
Mee eens, ik denk dat veel problemen met daten ook komen omdat mensen geen happy single kunnen zijnquote:Op zondag 5 april 2020 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
Naja, maar dan is de insteek natuurlijk al anders. Volgens mij ben je dan 'happy single' en als dat zo blijft is dat prima, maar als er iemand op je pad komt die een match is, dan is dat ook prima. Dat is een hele andere insteek dan 'moeten daten', omdat je heel erg op zoek bent. Als je dat laatste doet ben je niet happy single imho, en dan val je denk ik veel sneller in datgene dat jij beschrijft, namelijk dat je bepaalde eigenschappen gaat bagatelliseren/negeren, of juist andere eigenschappen veel belangrijker maken zodat je aan jezelf kunt verkopen dat het een match is terwijl je diep van binnen weet dat dat niet zo is.
Iemand moet bij je passen zonder dat je jezelf moet veranderen, of hij/zij zichzelf moet veranderen. Als dat niet zo is, dan ga je vroeg of laat onoverkomelijke wrijvingen krijgen.
Ergens heb je wel gelijk, het is heel anders. Iemand kan ineens een soort charme hebben IRL of juist een afstotelijke uitstraling. Misschien is dat voldoende om te weten of je iets in iemand ziet, geen idee. Maar als je snel iemand IRL wilt ontmoeten heb je jezelf en de ander nog geen kans gegund om het innerlijk los van het uiterlijk te kunnen beoordelen.quote:Op zondag 5 april 2020 16:26 schreef Groepfunder het volgende:
Maar dan ga jij er kennelijk vanuit dat de enige reden om fysiek met iemand af te spreken gelegen is in de mogelijkheid seks te hebben. Terwijl fysiek met iemand afspreken ook andere voordelen heeft boven het versturen van tekstberichtjes of een telefoongesprek. Je krijgt bijvoorbeeld iemands geur mee, iemands houding, hoe iemand reageert op zijn omgeving en je kunt ondervinden of een aanraking van die persoon fijn voelt (of niet). Dat zijn allemaal dingen die bij fysieke ontmoetingen gewoon wat makkelijker gaan.
Daarnaast kan ik mij voorstellen dat sommigen er in deze onzekere tijd best naar kunnen verlangen om even een knuffel van iemand te krijgen of een arm om hen heen. Maar goed, dat is iets voor een ander topic. Punt is: volgens mij hoef je echt niet alleen maar uit te zijn op seks om liever op korte termijn fysiek met iemand te daten.
Zetten mensen hun opleidingsniveau er dan bij? Raar je zou idd verwachten dat hoogopgeleiden dan wel wat meer moeite doen dan ditquote:Op zondag 5 april 2020 16:45 schreef Gruj0 het volgende:
Je zou denken dat mensen met deze isolatie wat meer tijd hebben om een goede manier te bedenken om een gesprek mee te starten. Maar velen komen nog steeds niet verder dan "hey".X oneindig
Het gekste van dit alles is, dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn. De lager opgeleiden lijken toch meer moeite te doen.
Iedereen maakt dat mee. Gewoon verwijderen, die zijn bored en zoeken vermaak. Of ze hebben iemand anders gevonden waar ze liever hun tijd aan besteden.
Sommige mensen willen dat jij het gesprek op gang houdt en zelf geen moeite doen. Gooi ze gewoon weg, waarom zou je je eraan ergeren?
Ik ben het wel met je eens dat het fijn kan zijn om de ander eerst een beetje te leren kennen, voordat je op date gaat. Anderzijds: innerlijk en uiterlijk zijn niet twee gescheiden werelden. En dan is er natuurlijk nog zoiets als persoonlijke smaak. Als je het leuk vindt om IRL (nieuwe) mensen te ontmoeten, dan ben je wellicht ook sneller geneigd om eerder IRL met iemand op date te gaan.quote:Op zondag 5 april 2020 17:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ergens heb je wel gelijk, het is heel anders. Iemand kan ineens een soort charme hebben IRL of juist een afstotelijke uitstraling. Misschien is dat voldoende om te weten of je iets in iemand ziet, geen idee. Maar als je snel iemand IRL wilt ontmoeten heb je jezelf en de ander nog geen kans gegund om het innerlijk los van het uiterlijk te kunnen beoordelen.
Wat hij zegt maak ik ook mee, maar dan andersom omdat ik vrouw ben. Mijn ervaring is ook dat hoogopgeleiden lui zijn, sneller opeens weg zijn, gesprek niet gaande houden terwijl zij zelf het initiatief namen. Ze hebben genoeg keuze, je beland helemaal onderin de lijst waarbij je uit zicht raakt. Naar beneden scrollen doen ze niet, want de lijst wordt alleen maar langer. Elk moment komt weer een nieuw foto van nieuw iemand langs. Tenzij beide de intentie hebben om de ander te leren kennen, anders is het gewoon kansloos.quote:Op zondag 5 april 2020 17:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Zetten mensen hun opleidingsniveau er dan bij? Raar je zou idd verwachten dat hoogopgeleiden dan wel wat meer moeite doen dan dit
Of ze willen "spanning creeren" en dat je dan op hun profiel kijkt en hun foto's en dan denkt jezus die zei hey wat sexy
Ja eens met dat laatste.
Welke onderwerpen zijn succesvol op datingsites vraag ik mij dan af?
Dagelijks leven? Hobbies/sport? Politiek? Iets anders?
Zelf denk ik dat het beste onderwerp is waar je anderen op wilt filteren. Dus zeg maar, als een bepaalde hobby echt je passie is en je knapt af op iemand die dat niks vindt begin daar dan gelijk over dat scheelt je weer tijd. Of een issue van wat je echt zoekt in een relatie zoals gezin oid.
In ieder geval niet wat "je denkt dat de ander wil lezen op basis van dating advies".
Maar goed ik date zelf niet eens dus correct me if I'm wrong.
Dan schiet het aantal matches waarschijnlijk in de minquote:Op zondag 5 april 2020 17:02 schreef Womanly het volgende:
[..]
Gewoon tegen ze praten zoals je op FOK! ook doet
Dus op Tinder ben je de nice guy en hier laat je boeren en opent edgy topics.quote:Op zondag 5 april 2020 21:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Dan schiet het aantal matches waarschijnlijk in de min
Haha, niet per se de nice guy. Voor m'n gevoel is hier meer ruimte om mezelf te zijn (of dat nou positief of negatief is). Om er op Tinder nou gelijk met een gestrekt been in te gaan.quote:Op zondag 5 april 2020 22:26 schreef Womanly het volgende:
[..]
Dus op Tinder ben je de nice guy en hier laat je boeren en opent edgy topics.Hmmmm.
Is volstrekt logischquote:Op zondag 5 april 2020 22:29 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Haha, niet per se de nice guy. Voor m'n gevoel is hier meer ruimte om mezelf te zijn (of dat nou positief of negatief is). Om er op Tinder nou gelijk met een gestrekt been in te gaan.
Of je vind er medefokkersquote:Op zondag 5 april 2020 21:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Dan schiet het aantal matches waarschijnlijk in de min
Daar moet je geen seconde te veel tijd in steken.quote:Op zondag 5 april 2020 16:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
O dat was ik, ik heb namelijk naast tinder ook een vrij druk leven. Gewoon geduld hebbenquote:Op zondag 5 april 2020 16:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
De online datingmarkt is nou eenmaal een harde wereld en de platte dingen die je als man of vrouw tegenkomt op Tinder zijn inderdaad iets waar je tegen moet kunnen. Ik zie die apps altijd als heel dubbel: Je hebt ze "nodig" als je wilt daten, maar je weet niet hoe snel je er vanaf moet komen als je eenmaal dat gevonden hebt waar je naar op zoek bent.quote:Op zondag 5 april 2020 21:51 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wat hij zegt maak ik ook mee, maar dan andersom omdat ik vrouw ben. Mijn ervaring is ook dat hoogopgeleiden lui zijn, sneller opeens weg zijn, gesprek niet gaande houden terwijl zij zelf het initiatief namen. Ze hebben genoeg keuze, je beland helemaal onderin de lijst waarbij je uit zicht raakt. Naar beneden scrollen doen ze niet, want de lijst wordt alleen maar langer. Elk moment komt weer een nieuw foto van nieuw iemand langs. Tenzij beide de intentie hebben om de ander te leren kennen, anders is het gewoon kansloos.
Mensen zetten er van alles neer: opleidingsniveau, reistour zoeken omdat vakantie hier/ net weer terug in NL/ verhuisd, dat ze tattoo's hebben, dat ze grote billen en tieten willen, dat je niet interessant moet doen maar interessant moet zijn, dat ze al een vrouw/vriendin hebben, serieuze relatie zoeken en tijdens gesprek met jou veranderen in ONS, enz.
Je ziet het ruwe van mensen, daarom veel ergernissen. Bepaalde karakters zitten er ook vaker op, dus als dat niet je smaak is, dan ook ergernissen. Als je op straat loopt, zie je alleen mensen voorbij lopen. Terwijl je weet dat ze ook op tinder zitten met allerlei leuzen in het profiel. Dat maakt het eng; aan de buitenkant niks te zien, maar -vul maar zelf in-.
Klopt, je moet ertegen kunnen (op den duur). Toch vind ik het wel gevaarlijk, want gebruik is niet voor iedereen geschikt omdat niet iedereen ertegen kan. Het beinvloedt de mens wel negatief in allerlei opzichten; bijv. na gebruik van de app ben ik veel voorzichtiger en minder spontaan. Ik zeg nu als reactie andere dingen dan wat ik voorheen waarschijnlijk gezegd zou hebben enz. Interacties in het echte leven met mensen die niks te maken hebben met tinder worden zo natuurlijk ook anders.quote:Op zondag 5 april 2020 23:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De online datingmarkt is nou eenmaal een harde wereld en de platte dingen die je als man of vrouw tegenkomt op Tinder zijn inderdaad iets waar je tegen moet kunnen. Ik zie die apps altijd als heel dubbel: Je hebt ze "nodig" als je wilt daten, maar je weet niet hoe snel je er vanaf moet komen als je eenmaal dat gevonden hebt waar je naar op zoek bent.
Tegelijkertijd denk ik ook dat ieder voor zichzelf moet bepalen hoe ver hij daar in gaat. Moraliteit is online geen vaststaand framework, er gelden geen wetten of regels. Dat maakt het spannend, maar inderdaad ook hard. Ik schrik er niet meer zo van als iemand ineens een gesprek stopt of zich raar of hysterisch gedraagt (kom ik helaas vaak genoeg tegen) en ga er zelf wel vanuit dat de meeste mensen in het echte leven leukere mensen zijn dan online.
Dat geldt voor mijzelf denk ik ook.
Wat bedoel je daar precies mee? Reageer je nu niet op een deel van mijn innerlijk zonder dat je m'n uiterlijk hebt gezien dan?quote:Op zondag 5 april 2020 18:01 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat het fijn kan zijn om de ander eerst een beetje te leren kennen, voordat je op date gaat. Anderzijds: innerlijk en uiterlijk zijn niet twee gescheiden werelden.
Ja dat zal wel jaquote:En dan is er natuurlijk nog zoiets als persoonlijke smaak. Als je het leuk vindt om IRL (nieuwe) mensen te ontmoeten, dan ben je wellicht ook sneller geneigd om eerder IRL met iemand op date te gaan.
Waarom zitten ze dan op zo'n site?quote:Op zondag 5 april 2020 21:51 schreef Yiwei het volgende:
Wat hij zegt maak ik ook mee, maar dan andersom omdat ik vrouw ben. Mijn ervaring is ook dat hoogopgeleiden lui zijn, sneller opeens weg zijn, gesprek niet gaande houden terwijl zij zelf het initiatief namen. Ze hebben genoeg keuze, je beland helemaal onderin de lijst waarbij je uit zicht raakt. Naar beneden scrollen doen ze niet, want de lijst wordt alleen maar langer. Elk moment komt weer een nieuw foto van nieuw iemand langs. Tenzij beide de intentie hebben om de ander te leren kennen, anders is het gewoon kansloos.
Haha ik word er nu al moe van idd. Vooral van dat laatste.quote:Mensen zetten er van alles neer: opleidingsniveau, reistour zoeken omdat vakantie hier/ net weer terug in NL/ verhuisd, dat ze tattoo's hebben, dat ze grote billen en tieten willen, dat je niet interessant moet doen maar interessant moet zijn, dat ze al een vrouw/vriendin hebben, serieuze relatie zoeken en tijdens gesprek met jou veranderen in ONS, enz.
Je ziet het ruwe van mensen, daarom veel ergernissen.
JA PRECIES... Dat is echt hetzelfde gevoel als wat ik een tijdje geleden had.. Je ziet mensen op straat lopen en als je er dan aan denkt dat ze waarschijnlijk grotendeels allemaal zulke types zijn die doen alsof ze serieus zijn alleen maar one night stands of stiekem een polygame relatie willen en niet gewoon direct eerlijk kunnen zijn dan word ik er al geirriteerd van. Maar ja ik denk er nu daarom maar helemaal niet meer over na en probeer zo min mogelijk gedachten bij onbekende mensen te hebben anders word ik gek.quote:Bepaalde karakters zitten er ook vaker op, dus als dat niet je smaak is, dan ook ergernissen. Als je op straat loopt, zie je alleen mensen voorbij lopen. Terwijl je weet dat ze ook op tinder zitten met allerlei leuzen in het profiel. Dat maakt het eng; aan de buitenkant niks te zien, maar -vul maar zelf in-.
Dit is een forum. Wij wisselen gedachten uit. Je kunt inderdaad zeggen dat wij daarbij op het innerlijk van de ander reageren. Daarbij ga jij er overigens wel vanuit dat wij ons allebei hier online voordoen zoals wij zijn. Toegegeven, op een datingsite is die kans groter dan op een forum als Fok. Maar feit blijft dat bij een fysieke ontmoeting gespeeld gewenst gedrag vertonen echt moeilijker vol te houden is dan online. Bovendien is de communicatie op een datingsite echt anders dan IRL. Sommige mensen profiteren daarvan en lijken (door de extra bedenktijd) online echt leuker en aantrekkelijker dan ze IRL zijn; voor anderen is het juist in hun nadeel. Oftewel: die fase voordat je IRL op date gaat zegt ook niet alles.quote:Op maandag 6 april 2020 01:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat bedoel je daar precies mee? Reageer je nu niet op een deel van mijn innerlijk zonder dat je m'n uiterlijk hebt gezien dan?
En daarin geef ik je deels gelijk in. Al heeft de ander in veel gevallen natuurlijk al een foto van jou gezien en zich dus ook een beeld van jouw uiterlijk gevormd. Mijn punt is: jij stelt het zo enorm zwart/wit. Je kunt bij een date IRL toch ook iemands innerlijk verder ontdekken? Natuurlijk gaat daar vaak een periode aan vooraf waarin je wat berichtjes uitwisselt en/of via de telefoon met elkaar praat. Maar ... zie wat ik hierboven al schreef. Hoe lang die periode duurt, dat zal van de personen afhangen. En daarover schreef ik dat er zoiets als persoonlijke smaak bestaat. Als je het leuk vindt om IRL (nieuwe) mensen te ontmoeten, dan ben je wellicht ook sneller geneigd om eerder IRL met iemand op date te gaan. En daar is helemaal niets mis mee. Ja, je kunt tot op zekere hoogte prima iemand leren kennen zonder iemand ook fysiek te hebben ontmoet. Maar de crux zit 'm daarbij in de woorden "tot op zekere hoogte". Er zijn mensen die daar heel hoge verwachtingen van hebben en mensen die daar minder hoge verwachtingen van hebben en dus liever iemand fysiek ontmoeten. En dat hoeft echt niet te betekenen dat zij alleen maar op zoek zijn naar seks.quote:Op zondag 5 april 2020 17:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar als je snel iemand IRL wilt ontmoeten heb je jezelf en de ander nog geen kans gegund om het innerlijk los van het uiterlijk te kunnen beoordelen.
Hoezo is dat moeilijker vol te houden dan?quote:Op maandag 6 april 2020 08:23 schreef Groepfunder het volgende:
Dit is een forum. Wij wisselen gedachten uit. Je kunt inderdaad zeggen dat wij daarbij op het innerlijk van de ander reageren. Daarbij ga jij er overigens wel vanuit dat wij ons allebei hier online voordoen zoals wij zijn. Toegegeven, op een datingsite is die kans groter dan op een forum als Fok. Maar feit blijft dat bij een fysieke ontmoeting gespeeld gewenst gedrag vertonen echt moeilijker vol te houden is dan online.
Ben het wel met je eens dat lichaamstaal en uitstraling ook erg belangrijk zijn ja.quote:Bovendien is de communicatie op een datingsite echt anders dan IRL. Sommige mensen profiteren daarvan en lijken (door de extra bedenktijd) online echt leuker en aantrekkelijker dan ze IRL zijn; voor anderen is het juist in hun nadeel. Oftewel: die fase voordat je IRL op date gaat zegt ook niet alles.
Vaak omdat dit normaal is op datingsites, omdat de meesten niet eens willen chatten zonder fotoquote:Ik reageerde op deze quote van jou:
En daarin geef ik je deels gelijk in. Al heeft de ander in veel gevallen natuurlijk al een foto van jou gezien en zich dus ook een beeld van jouw uiterlijk gevormd.
Nee oke. Als iemand er niet gelijk bovenop duikt dan zijn de intenties waarschijnlijk ook anders.quote:Mijn punt is: jij stelt het zo enorm zwart/wit. Je kunt bij een date IRL toch ook iemands innerlijk verder ontdekken? Natuurlijk gaat daar vaak een periode aan vooraf waarin je wat berichtjes uitwisselt en/of via de telefoon met elkaar praat. Maar ... zie wat ik hierboven al schreef. Hoe lang die periode duurt, dat zal van de personen afhangen. En daarover schreef ik dat er zoiets als persoonlijke smaak bestaat. Als je het leuk vindt om IRL (nieuwe) mensen te ontmoeten, dan ben je wellicht ook sneller geneigd om eerder IRL met iemand op date te gaan. En daar is helemaal niets mis mee. Ja, je kunt tot op zekere hoogte prima iemand leren kennen zonder iemand ook fysiek te hebben ontmoet. Maar de crux zit 'm daarbij in de woorden "tot op zekere hoogte". Er zijn mensen die daar heel hoge verwachtingen van hebben en mensen die daar minder hoge verwachtingen van hebben en dus liever iemand fysiek ontmoeten. En dat hoeft echt niet te betekenen dat zij alleen maar op zoek zijn naar seks.
In een ideale wereld doen mensen eerst gewoon wat ervaring op in het echte leven voor ze aan die apps beginnen ja. In dat opzicht is het inderdaad niet echt een fijne leerschool.quote:Op maandag 6 april 2020 00:00 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Klopt, je moet ertegen kunnen (op den duur). Toch vind ik het wel gevaarlijk, want gebruik is niet voor iedereen geschikt omdat niet iedereen ertegen kan. Het beinvloedt de mens wel negatief in allerlei opzichten; bijv. na gebruik van de app ben ik veel voorzichtiger en minder spontaan. Ik zeg nu als reactie andere dingen dan wat ik voorheen waarschijnlijk gezegd zou hebben enz. Interacties in het echte leven met mensen die niks te maken hebben met tinder worden zo natuurlijk ook anders.
Supersnel cursus mensenkennis wat je normaliter in 10-20 jaar tegenkomt, of niet hoopt tegen te komen. Maar het is niet de bedoeling dat iemand hierdoor veel sneller moet groeien dan wat bij de leeftijd past en/of wat diegene aankan. En stel, iemand blijkt toch niet zo goed in de schoenen te staan, dan beschadigt het toch wel zelfbeeld en zelfvertrouwen. Stel iemand is jongvolwassen, dus nog veel beinvloedbaar. Die gaat op tinder en ziet allemaal mannen voorbij komen waarbij in profiel seconde na seconde seks, ONS, FWB, enz voorbij ziet komen. Dan wordt of verandert ook het levensbeeld van iemand (onbewust) en gaat ook (blijvend) anders handelen in het leven. Hoe je het zegt: mensen weten niet hoe snel ze eraf moeten gaan.
Maar het punt is denk ik meer dat er geen duidelijk bewijs is dat het type mens dat op datingapps zit een radicaal ander soort mens is dan die je IRL tegenkomt. Als je op datingapps dan allerlei desillusionerende dingen tegen komt dan zou het ook niet beter zijn geweest als iemand die mensen IRL had ontmoet, want dan was diegene er gewoon IRL dus achter gekomen dat ze een relatie veinsden terwijl ze alleen seks wilden, bijv.quote:Op maandag 6 april 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:
In een ideale wereld doen mensen eerst gewoon wat ervaring op in het echte leven voor ze aan die apps beginnen ja. In dat opzicht is het inderdaad niet echt een fijne leerschool.
Aan de andere kant heeft het heel veel mensen aan relaties geholpen. Misschien wel honderdduizenden in Nederland alleen al. Dat moet je ook blijven zien.
Ooit hadden ze ook goede hoop. En omdat sites/apps ook als kansen worden gezien, blijven mensen erop. Maar dan na verloop is er een ander instelling nadat ze kennis hebben gemaakt met tinder wereld.quote:Op maandag 6 april 2020 01:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom zitten ze dan op zo'n site?Ik begrijp er echt he-le-maal niks van.
[..]
Welke karakters zie je er veel dan?
Andersom is dat ook zo hoor. Eigenlijk zie ik al die categorieën ook wel bij vrouwen. (Behalve misschien de ICT-ers.)quote:Op maandag 6 april 2020 13:57 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ooit hadden ze ook goede hoop. En omdat sites/apps ook als kansen worden gezien, blijven mensen erop. Maar dan na verloop is er een ander instelling nadat ze kennis hebben gemaakt met tinder wereld.
Wat ik vaak zie, cliche's:
- mensen met minder remming/pro-actieve; tattoo's, ondernemers
- avontuurlijke; bungee jump, uit vliegtuig springen
- andere extremen; vegan
- mensen die beroepen hebben waarbij er minimaal mensen contact is (met vrouwen); ICT
- niet vaak in NL; piloten, wereldreizigers als hobby
- hobby/ verslaving; alcohol
- seks maniakken; direct penis op je screen
Enz.
Eigenlijk is het dan perfect; vegans met vegans, bergbeklimmers met bergbeklimmers, enz.quote:Op maandag 6 april 2020 14:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Andersom is dat ook zo hoor. Eigenlijk zie ik al die categorieën ook wel bij vrouwen. (Behalve misschien de ICT-ers.)
Misschien wel ja, maar ik ben eigenlijk niet zo van die extremen. Misschien wek ik die indruk niet maar ik ben echt een doorsnee gast. Houd van bier drinken met vrienden, voetbal, ben nuchter en analyserend etc.quote:Op maandag 6 april 2020 15:48 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dan perfect; vegans met vegans, bergbeklimmers met bergbeklimmers, enz.
Het is sowieso allemaal oppervlakkig.quote:Op maandag 6 april 2020 16:03 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik merk dat ik heel oppervlakkig wordt van tinder.
Had weer 16 likes, maar een aantal daarvan die ik tegenkwam vond ik gewoon echt niet leuk. Ik merk dat ik echt voor de 9's en 10'en ga en mensen heel snel weg swipe.
Herkenbaar?
Allang weggejaagd door de vrouwen met onredelijke eisenquote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Brybry het volgende:
Uit verveling okcupid geïnstalleerd...
Weet direct weer waarom het niks voor mij is.
De mannen lijken allemaal óf veganistische sojaboys te zijn die nog uit de kast moeten komen óf ongewassen IT nerds óf gladde aaltjes.
Waar zijn alle normale mannen?
quote:Op maandag 6 april 2020 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allang weggejaagd door de vrouwen met onredelijke eisen
Ik heb dat ook een keer geïnstalleerd. Idd wat meer het alternatieve en veel expats. Kreeg meer Engelse chats dan Nederlands. Ik heb nu alleen Paiq. Dat is op zich wel aardig.quote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Brybry het volgende:
De mannen lijken allemaal óf veganistische sojaboys te zijn die nog uit de kast moeten komen óf ongewassen IT nerds óf gladde aaltjes.
Oh Paiq is wel leuk ja. Een keer een date gehad via Paiq, wat een ramp was dat. Hij bleek meegedaan te hebben aan tv programma, wist ik veel. De hele tijd aangestaard worden door wildvreemden tijdens die datequote:Op maandag 6 april 2020 17:17 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer geïnstalleerd. Idd wat meer het alternatieve en veel expats. Kreeg meer Engelse chats dan Nederlands. Ik heb nu alleen Paiq. Dat is op zich wel aardig.
quote:Op maandag 6 april 2020 17:20 schreef Brybry het volgende:
[..]
Oh Paiq is wel leuk ja. Een keer een date gehad via Paiq, wat een ramp was dat. Hij bleek meegedaan te hebben aan tv programma, wist ik veel. De hele tijd aangestaard worden door wildvreemden tijdens die date
Heb je het nu over de vrouwen?quote:Op maandag 6 april 2020 17:16 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Kun je mij ook uitleggen waarom driekwart professionele foto's op z'n profiel heeft? En waarom ze allemaal van travelling houden?
Was het zeker nietquote:Op maandag 6 april 2020 17:23 schreef Womanly het volgende:
[..]lekker ontspannend ook op zo'n eerste date. Ik ben ook gevraagd op Paiq of ik wilde meedoen aan het tv pogramma Undatebles want ik leek wel een leuke meid. Dat was dus gewoon de redactie van de Vara. Ik heb vriendelijk bedankt.
Ik heb de laatste leuke IT-er gekaaptquote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Brybry het volgende:
Nog veel erger denk ik.quote:Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ghehe....Ook zo erg ja?
Ik heb geen enkele professionele foto op m'n profiel staan
Dubieus compliment ook.quote:Op maandag 6 april 2020 17:23 schreef Womanly het volgende:
[..]lekker ontspannend ook op zo'n eerste date. Ik ben ook gevraagd op Paiq of ik wilde meedoen aan het tv pogramma Undatebles want ik leek wel een leuke meid. Dat was dus gewoon de redactie van de Vara. Ik heb vriendelijk bedankt.
Ja ze begonnen het gesprek ook alsof die jongen het zelf was. En daarna kwam dus de aap uit de mouw. Zelfs toen ik zei; 'nee ik kom liever niet op tv', wilde ze nog wel bellen om me te informeren over wat het allemaal inhieldquote:Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Was het zeker niet
Oh maar dat is wel echt schandalig, denk je met een leuk persoon te chatten, is het de VARA redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |